روايات

رواية بعت نفسي الفصل الثاني والخمسون 52 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الثاني والخمسون 52 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الجزء الثاني والخمسون

رواية بعت نفسي البارت الثاني والخمسون

رواية بعت نفسي الحلقة الثانية والخمسون

باااااااااااااااك
مليكه كانت بتعيط بحرقه
**سها اسفه والله قلبت عليكي المواجع
ياه دا انت اتعذبتي اوي اوي
**مليكه ياريتو بي فايده بعت نفسي علشان اعالج امي وفي الاخر ماتت غضبانه عليا حتي ما اخدتنيش في حضنها ولا اخدت عزاها
هنا عبد الرحمن قام حضنها
**عبد الرحمن ماتقوليش كده هي كانت عارفه انك متجوزه وعارفه انك عمرك ماعملتي حاجه غلط بس كانت زعلانه من الطريقه الجواز كانت عايزه تفرح بيكي اما موتها دا قدر ربنا
**مليكه ونعم بالله
**سها يعني انت عارفه هو مين وعايش فين وعمرك مافكرتي ترجعي تتكلمي معاه؟
**مليكه اتكلم مع مين هو اصلا معقد من الخيانه ومتاكد اني خونتو ماهو شافني بعنيه
**سها معلش بس مايكونش اكرم دا حطلك حاجه …..
**مليكه من غير ماتكملي اكرم انضف انسان قابلتو في حياتي دا ضحي بنفسو علشاني وهربني واخد الطلقه الله اعلم حالو ازاي عايش ولا ميت
وعمري ما اتواصل مع ادهم انا عارفه القصر والشركه والمطاعم اللي فتحها
لو لاقاني حايقتلني و ياخد ولادي عارفه خالد نسخه منو
**سها بس ولادك من حقهم يعرفو ابوهم وخاصه غني وانت ولادك محتاجين حاجات كثير
**مليكه سها ماتخلنيش اندم اني قولتلك الاسم بي الكامل وحكيت ليكي القصه
**عبد الرحمن ان شاء الله مش حايوصل لينا و اولاد لما يكبرو ويستوعبو اكيد حاتعرفيهم ابوهم مين
**مليكه انا تعبانه وعايزه انام
**سها تصبحي علي خير
**عبد الرحمن ارتاحتي دلوقتي ؟؟
**سها ممممم يا نهار اسود هو دا
كانت سها دخلت النت وكتبت اسمو وطلعو صور كثير
**عبد الرحمن وريني كده
واخد منها التليفون
اه هو
**سها دا مز المزز
**عبد الرحمن اوعي يا سها تتهوري وتتواصلي معاه انا عارف انك عايزه تعيشي فوق بس مش علي حساب اختك
**سها انت علي طول ضالمني يلا تصبح على خير
في القصر
جناح ادهم
**كامليا تحب اعملك حاجه تشربها ؟؟
**ادهم لا
بصي يا كامليا انا مستحملك سنين واللي بيشفعلك عندي هي ملك بنتك
**كامليا علي فكره انا كمان مستحملاك
مافيش ست تصبر اني جوزها مايقربش منها شهور لو انت مش عاجبك أسلوب حياتي انت اللي وصلتني لكده
**ادهم لا انت طول عمرك كده وانا قولت بعد الجواز حاتتغيري بس للاسف انت زودتيها اوي ومش عامله حساب لي اسمي اللي كبر في السوق ولا لي بنتك اللي محتاجه ليكي انت لا بتشتغلي ولا عندك حاجه مهمه ليه مش واخدا بالك من بنتك ؟؟
المدرسه بتشتكي منها
**كامليا انا جايبه ليها مربيه بتاخد بي الدولار احسن وحده
**ادهم مافيش مربيه في العالم تقدر او تعوض حنان الام انت عارفه بنتك طلبت اني اوديها الملاهي وقالت ليا انا مش عايزه ماما معايا عارفه وصلتي بنتك لي ايه ؟
الحمدلله عندنا بنت وحده كان نفسي اجيب اطفال كثير بس الحمدلله ربنا ما اردش علشان حايتبهدلو معاكي
**كامليا نجيب اطفال ازاي وانت مش بالقرب مني ؟؟
**ادهم انت السبب
**كامليا هو كل حاجه انا وانت الملاك اللي نازل من السما
**ادهم انا مش ملاك بس علي الاقل بصلح من نفسي
**كامليا بس انت مهمل ليا ولا بتسافر معايا ولا بنطلع حفلات مع اصحابي كا اني مش متجوزه
**ادهم انت فشلتي تخليني احبك
**كامليا وبتقولها في وشي ؟؟
**ادهم علي الاقل انا صادق معاكي
انت علي طول بحبك يا ادهم هو فين الحب دا
المفروض حبك ليا يخليني احبك بس العكس انت بتحبي بس نفسك
وكل اللي يهمك فلوس سفر وبريستيج قدام الناس و راجل تتفاخري بيه قدام صاحباتك وكمان واحد يلبي رغباتك علي السرير
**كامليا رغباتي ؟!؟! يعني انت معندكش رغبات ولا بتقضيها بره
**ادهم انت عارفه اني ماليش في السكه دي انت خليتي الرغبه عندي منعدمه تماما
**كامليا يبقا انت عندك برود جنسي
**ادهم برود ليه مش مبسوطه معايا في السرير ؟ ولعلمك كنت متجوز قبلك وكنت معاها في علاقه كل يوم عارفه يعني ايه كل يوم وكنت مبسوط جدا منها أما أنت بحس اني بعمل كده بس شهوه جسد بلا روح حاجه لازم اعملها من غير متعه
**كامليا فقدت اعصابها و وقفت انت بتقارني مع الزباله اللي كنت مصاحبها
**ادهم مليكه مش زباله وكانت مراتي علي سنه الله ورسوله مش صاحبتي
**كامليا بصوت عالي اه وفي اخر خانتك مع اكرم
هنا ادهم ضربها بي القلم وكان في قمه غضبو
**ادهم اخر مره تفتحي الموضوع دا واخر مره تجيبي سيرتها علي لسانك
وطالما مضايقه اوي من موضوع السرير يبقا تعالي اوريكي اللي عمرك ما شوفتيه
وزقها علي السرير
ثاني يوم
قام ادهم ياخد شاور
وطلع بعد دقائق كانت كامليا بتصحي تعبانه
**ادهم صباح الخير
**كامليا صباح الخير
**ادهم ايه انبسطتي امبارح؟؟
**كامليا انت بتهزر انت اغتصبتني
**ادهم اغتصبتك بجد معلش اصلي عندي برود جنسي
**كامليا انا مش بهزر
**ادهم ولا انا بهزر انا ماغتصبتكيش بس غيرت اسلوبي معاكي هو دا مقامك عندي يلا باي
نزل تحت
**رحيم صباح الخير يابني
**ادهم صباح النور يا جدي عامل ايه؟؟
**رحيم الحمدلله
طياره ابن عمك الساعه كام ؟؟
**ادهم الساعه 9 بليل
**رحيم يجي بالسلامه
**ادهم جدي من غير زعل هو مش عايز يجي القصر
**رحيم ليه بس؟
**ادهم انت عارف ليه
**عصمت هو مين اللي نازل مصر؟؟
**رحيم فارس ابن عمار
**عصمت وايه اللي فكرو بينا ؟؟
**رحيم انت ازاي كده دا ابن ابني ولا نسيتي ان ليا ولاد غيرك
**عصمت لا مانسيتش بس هما اللي نيسوك
**ادهم والله يا عمتي اي مصيبه في القصر دا انت السبب فيها وانت اللي طردتي عمامي وانا ان شاء الله حارجعهم هما مالهومش دعوه ان جدي اتجوز علي امك بعد ما هربت وخلفت 4 رجاله اللي حايقسمو معاكي الورث بس للاسف انت برضو ناسيه ان كل حاجه بي اسمي
**عصمت اولا انا مش سبب في المصائب وانا ماطردتش حد هما اللي سابو القصر
بعد ما ما واحد فيهم عامل مصيبه
**رحيم كفايه انا لسه عايش ومامتش علشان تتكلمو في الورث وبعدين حق اولادي محفوض
**ادهم وماتنساش حق اكرم في ابوه
**عصمت انت ليك عين تجيب سيرتو بعد اللي عملو معاك ؟؟
**ادهم بعصبية مسير الحقيقه تبان
**عصمت حقيقه ايه بعد 10 سنين واي حقيقه عايز تصدق كذبهم وهروبها ولا حقيقه انك شوفتها في حضنو
**ادهم اسكتي انت اخر وحده تتكلمي فاهمه واقسم بالله لو عرفت ان ليكي يد في الموضوع مش حارحمك
**رحيم الموضوع دا اتقفل زمان ايه اللي فكركم بيه؟
**عصمت اصل البيه لسه بدور علي مليكه
**رحيم صحيح اللي بتقولو دا ؟؟
**ادهم ايوه بدور عليها عايز اعرف ليه هربت وهي كانت حامل ولسه ما اخدتش حقي منها
**عصمت حامل دي لو كانت حامل اكيد مش منك مش انت كنت عاجز جنسيا
وبعدين مش قولت ان الناس قالو انها سقطت بعد ما امها ماتت
**ادهم انا سمعت الحقيقه من شريف ولازم اتاكد
**عصمت شريف يا سبحان الله ما لاقيتش غير عدوي اللدود تسألو
هما كانو مزبطنها مع بعض
**رحيم كفايه بقا
ومسك قلبو
**ادهم قام من مكانو جدي مالك ؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى