رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الرابع عشر 14 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الرابع عشر
رواية ليتني احببتك اكثر البارت الرابع عشر
رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الرابعة عشر
أطلق على الحائط بجانب رأسه لم يتحرك سليم ساكنا وهو ينظر له بثبات
ياسين بغضب مش بمزاجي اني بعيد عن مراتي وابني
مش قادر اعيش حياتي طبيعي وكله بسبب مراد ال*** هما انقذوني من الحا*دثة مقابل اني اقدملهم خدمات مقابل سلامة اهلي ومراتي . انا مش عارف اخذ نفس على راحتي هم*وت وارجع لحضن مراتي واحس بابني بس كله بثمنه
ومش بعد كل تضحياتي دي هتجي انت وتبعدني عنها
سليم وفكرك اني معرفش انت شغال مع مين . مش دي المنظمة ال رئيستها سارة الشهاوي امرأة ناجحة في شغلها بس كل ثروتها جاية من الحر*ام وانت بسم الله ماشاء الله عليك بتساعد في تطوير الثروة دي . والا مكنتش شفتك النهارده
ياسين معنديش خيار غير كده . انا مجبور هي مهدداني بحور وابني
سليم لا عندك خيارات بس انت ال مش عارف تختار
عندك اسبوعين. وتخلص كل شغلك مع المنظمة دي والا هخلي حور تخلعك وهتخلعك صدقني
اعطاءه سليم الخزنة التى طلب من ياسين سرقتها وغادر بخفة
سمع صوتها في الأسفل مع ابيها
حور بقلق اي الصوت ده ي بابا انت قلقتنا عليك اوي
سليم كنت بنظف المسد*س بتاعي وطلعت طلقة بالغلط بس انا كويس يلا ارجعي نامي
هزت راسها بنعم نظر لنور التى تنظر للأسفل
قبل راسها روحي نامي انتي كمان
اعطاءها ياسين الخزنة وهو غاضب من نفسه بشدة
سارة بدهشة اي ده ي ياسين الخزنة فاضية
ياسين بصراخ وانا اعملك اي
قولتلي روح اسرق الخزنة و روحت سرقتها مش ذنبي انا بقى لو كانت فاضية ولا ملانة دي مشكلتك انتي
انا مش هفضل مستحملك كتير فاهمة
حاولت أن تمتص غضبه انت معك حق بس الأوراق ال جو الخزنة دي كانت مهمة اوي للصفقة الجاية
ياسين يمكن عمي غير مكانها او حاجة
سارة يمكن فعلا . انا هبعت حد تاني يدور كويس ويمكن يلاقيه قبل موعد الصفقة
هز راسه بهدوء ابعتي كل ال تعرفيهم بس كلهم هيرجعوا لك جث*ث
خرج من تفكيره على لمساتها ال غير مريحة
سارة بدلع متجي تريح شوية . انا عارفة انك بعيد عن مراتك بقالك فترة واكيد عايز ال تدلعك هتتبسط انت بس سيبلي نفسك وانا هعيشك في جنة
ابعد ياسين يديها عنه وهو يبتعد عنها
لو سبتيني اروح لمراتي هتبسط اكتر ي مدام
فكك مني انا راجل متجوز ومليش في الرخ*يص
تنهدت بغضب شديد وهي تتوعد له . بالانتقام لكرامتها
بعد يومين ..
ذهبت الي العيادة لكي تطمئن على طفلها بعد نقاش دام ساعات مع والدها في الآخرة خرجت من المنزل بشرط ذهاب الحراس معها حان دورها دخلت وكشفت واخبرتها الدكتورة أن كل شي طبيعي وبخير والابتسامة تزين وجهها
خرجت من العيادة نظرت حولها باستغراب لم تجد اي من الحراس في الخارج بانتظارها
انتابها القلق و الذعر وماكادت تدخل الي داخل العيادة مجددا حتى شعرت بيد تسحبها الي السيارة حاولت الصراخ لكن كان قد كمم فمها جيدا حتى لا تصرخ ثواني وفقدت الوعي بين يديهم
دخل ياسين لتلك السارة وهو متضايق منها بشدة فهي أصبحت غاضبة هذه الفترة كثيرا لم يستطع احد دخول منزل سليم وجلب تلك الأوراق لها وان دخل الي المنزل لا يخرج منه ابدا
ياسين بضيق في اي
سارة بابتسامة كل خير حتى انت هتنبسط اوي من الأخبار ال جيبهالك
ياسين بضيق اللهم اجعله كل خير في اي
سارة بقالي يومين مقدرش ادخل بيت سليم واسرق الخزنة ال فيها اوراق الصفقة الجديدة
بس انا فكرت وخطط ازاي الأوراق دي تجيلي برجلها لعندي
لقيت اني اطلبها من سليم بكل أدب وهو هيعطيني ال انا عاوزها وهو مبتسمة و مبسوط كمان
ياسين بضحك هيديكي ال انتي عايزها برضاه هو انتي بتتكلمي عن مين بالضبط ي مدام سارة
سارة ذي م بقولك والله سليم هيعيطيني كل ال انا عايزاه و برضاه لانه معايا حاجة او بالأصح معايا شخص سليم هيدفع حياته تمن انه الشخص ده ميتاذش
اصفر وجه ياسين بشدة وانصدم. وسارة تضحك بشدة عليه
سارة هو ده بس ال جاءه في بالك
انا هطلب من سليم يعطيني كل الورق ال انا عايزاه مقابل اني ارجعله بنته حبيبته ال هي همست في اذنه مراتك
ياسين بغضب. انتي خاطفة مراتي ي نهار ال خلفوكي اسود
انتي مبتفهميش عربي زينا ولا اي قولتلك مراتي خط أحمر محدش من رجالتك يلمسها او يقرب عليها وانتي وعدتني بكده
سارة ااه وعدتك فعلا بس انا كنت مضطرة اخطفها
هي الوحيدة ال هتخلي سليم يعطيني الورق ال انا عايزاه
وانا عند كلامي مخلتش حد من رجالي يقرب عليها ولا يلمسها هي اهي عندك في الاوضة هناك ملكة انت هتروح لها تقول لها الحاصل وأننا خاطفنها وتخليها تكلم ابوها
تقوله اننا طالبين فدية كبيرة و الورق ال كان في الخزنة اياها
وبنته هترجعله سالمة من اي اذى
ياسين بغضب انتي عملتي اكبر غلطة لما خطفتي مراتي وهتندمي صدقني هتندمي فاهمة
نظرت له بعدم اكتراث وهو ذهب الي معذب قلبه
دخل عندها الغرفة وجدها مستيقظة حديثا .. نظرت للباب خففق قلبها عندما رأته ركضت لعنده بغباء وضمته بكل قوتها شوقها له نستها كل عذاب هذا الشهر الذي مر عليها من غيره
حور بشوق. وحشتيني اوي ي ياسين. انا من غيرك مكنتش عايشة صدقني بحبك ي حبيبي
لم يبادلها الحضن وقلبه يحترق شووق لملامستها
ابتعدت عنه عندما رأته جامدا . في اي ي ياسين مالك
اخرج هاتف . تتصلي بابوكي وتقوليلوا انك مخطو**فة والخاط*فين عايزين مليون دولار و أوراق الصفقة الجديدة وهنسيبك تروحي
حور بعدم تصديق فدية اي دي ال عايزها
ومين انتوا
دخلت سارة قصده انا و هو ال خاطفنك ي عسل
حور مين دي
سارة وهي تتعلق برقبته انا حبيبته وكل حياته
قبل*ته من شفتيه بخفة وهو ينظر لسارة بعدم تصديق
ابتعدت عنه وهي تبتسم بمكر وتنظر لحور التى شحب وجهها واصبحت غير قادرة على الوقوف دموعها تهبط وقلبها انكسر لمليون قطعة
سارة ياسين قريب هيطلقك وهنتجوز. ومهري هي الأوراق ال عند ابوكي فأنتي هتعملي دلوقتي ذي م قالك ياسين فاهمة ي قطة اعطتها الهاتف لحور وكان سليم على الخط
حور بألم انا مخطوفة ي بابا وطالبين فدية مليون دولار وأوراق كانت في الخزنة بتاعك بس اوعى تعطيهم حاجة حتى لو هيبعتوني ليك جث*ة انت مش هتعطي حد **** من فلوسك
اخذت منها. سارة الهاتف بغضب انتي بتعملي اي ي غبية
ازاحها ياسين عن حور التى تنظر لهم بغضب
ياسين انتي عملت….
وماكاد يكمل كلامها حتى ضفع*ته بكل قوتها
نظر لها بعدم تصديق للذي فعلته
حور بقهر انت تطلق*ني و دلوقتي حالا. ..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ليتني احببتك اكثر)