روايات

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الثالث عشر

رواية ليتني احببتك اكثر البارت الثالث عشر

رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الثالثة عشر

انا هاخذ بناتي ي داليدا وهنروح بيتنا يلاا انتي وهي
حور باعتراض بابا ارجوك انت لازم تصدقني ياسين عايش هو كان معايا في المستشفى
داليدا اي ي سليم انا كمان شفته صدقني
متحرمنيش من حور و ابنها ده بيت جوزها وبيتها كمان
سليم بصي انتي وهي لاني مليت وانا بعيد في الكلام كتير
ياسين لو نجا من الحادثة ذي م بتقوله كان أول حاجة عملها انه هيرجع بيته لوالدته و اخوه ولمراته
حور اكيد هو في محنة ولازم نساعده
سليم ال عايز مساعدة هو انتي ي حور واول حاجة هعملها اني هخرجك من البيت ومن بكرة هتابعي مع دكتور نفسي انا مش هسيبك تضيعي وراء اوهام
حور بصدمة دكتور نفسي ي بابا انا مش مجنونة
سليم ده اخر كلام عندي يلا ي حور
وانتي هتفضلي واقفة عندك كتير يلا قدامي قليلة ادب
ركضت نور الي اختها تحتمي بها
يوسف ببرود مش قولتلك هتبقى مراتي ي عمي
سليم بغضب ده باحلامك انا اكره م عندي انه حد يستغفلني
ويلعب وراء ضهري
يوسف بس انا قولتك قبل بفترة . حتى انك وافقت
سليم بس السبب ال خلاني أوافق معدتش موجود . ابعد عن بنتي ي ابن الهواري ودور على اخوك احسن
يوسف اخويا ميتخفش عليه. انا عارف انه بخير
سليم يعنى انت عارف هو فين
يوسف بتوتر معرفش بس احساسي بيقولي انه بخير
سليم بسخرية طب خلي احساسك يقول لاخوك يطلق بنتي
داليدا بعدم تصديق سليم انت بتقول اي
يوسف عمي
سليم بحزم ده ال عندي
أخذها سليم من يدها بالقوة و نور معاهم
قعدت داليدا بتبكي بصمت . ي رب انت فين ي ياسين
تنهد يوسف بغضب انا اقوله اي دلوقتي
نظرت داليدا ليوسف بغضب اخوك ضايع ومعرفش هو فين وانت بتفكر تتجوز معقول ي يوسف انت بالاناانية دي
يوسف اهو الحصل بقى يما..
داليدا بشك اوعى تكون عارف مكان اخوك ومش بتقول
يوسف وانا ايش هيعرفني مكانه بس يماما. . سبيني في ال انا فيه ارجوكي
حور ببكاء بابا متعملش فيا كده ارجوك انا مقدرش اسيب بيت ياسين افهمني بابا
سليم بهدوء الشخص ال بسببه كنتي في البيت هذاك عشانه هو دلوقتي مش موجود ولما يرجع يبقى لينا كلام تاني ودلوقتي انتي هتبقى في بيت ابوكي
حور وهي تهز. راسها بلا انا مقدرش ابقى هنا
ذكرياتي مع ياسين كلها هناك رجعني هناك لو كنت بتحبني بجد ارجوك
سليم برجاء ولو انتي بتحبيني بجد اسمعي كلامي وخليكي هنا
حور ببكاء وقلة حيلة بابا
سليم انتي مش واثقة فيا ولا اي
هزت راسها بنعم. اه واثقة
قبل جبينها بعمق و رحل عنها بقيت هي تبكي بصمت
صادف سليم نور في الخارج انتي بقى متخلنيش اشوف وجهك هالفترة فاهمة
نور ببكاء. انا آسفة
وركضت الي غرفتها تنهد سليم بغضب القيها منك ولا من اخوك
بس انا هربيكوا وحياتكوا
يتاوه بصمت وهو يدهن ويدواى جروحه بمفرده
أتت من خلفه تتلمس ضهره برقة تشنجت عضلاته امسك يدها التى تتجول على ظهره بحرية
ياسين بغضب ايدك لتوحشك ي مدام
ترك يدها ولبس قميصه وهي ابتلعت تلك الإهانة معجبة به
لكنه يصدها لكن سوف يصير لها
الملف ده في كل المعلومات عن العملية الجديد
أخذه منها وهو يقراءة اسم العميل …
ياسين بغضب انتي بتهزري مش كده
هي ومن امتى الشغل فيه هزار ي ياسين
انت مجبور تسر..ق عمك والا.. انت عارف بقى
تنهد بغضب وانتوا عايزين اي في الخزنة دي
مش شغلك انت عليك تجبلي الخزنة دي وخلاص والباقي عليا انا
انتبه لحد يتعرف عليك شغلك معنا لسا منتهاش
تنهد بغضب وهو يغادر بغضب عاصف نحو منزل عمه
تسحب الي داخل المنزل بهدوء لفت انتباه صوتها في المطبخ
ذهب اليها وهو مستغرب لما هي هنا وليست في منزلهم وكيف سمح يوسف لها بالمجئ هنا
كانت تاكل بنهم وتلذذ وهي تلمس على بطنها
حور ببكااء وهي تاكل جدك هيخلني أطلق من ابوك
بس انا بحبه يمكن هو مش معنا بس هيرجع لينا . . انا متأكدة
هو بيحبنا اوي مش هطلق منه ولو فيها مو..تي هستناه لآخر نفس
تنهد بغضب حقيقي وهو يذهب اتجاه غرفة عمه في الأعلى
فتح الباب وجده يقراءة في كتاب 📖 بهدوء
اخرج سلا..حه ووجه نحوها. .. انت بقى ال هتخليني أطلق مراتي
خلع سليم نظراته بهدوء وهو ينظر له بشماتة
كنت عارفة انك هتبلع الطعم وتجي برجليك لعندي …. وااه ي سيدي
انا ال هخليك تطلق بنتي . . حور الف من يتمناها وكفاية عليها معاناة وهي معاك مش طايلة لا زواج ولا طلاق
والاحسن انك جيت من نفسك والا كنت جبتك بطريقتي
طلقها ودلوقتي ي ياسين وسيبها للأحسن منك
أطلق ياسين الن.ار من غير تفكير اما حور و نور انتفضوا بخوف من صوت إطلاق الن…ار
حور بدموع بابا …

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ليتني احببتك اكثر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى