رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة حسن
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء السابع والعشرون
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت السابع والعشرون
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة السابعة والعشرون
نادين بدموع: مش ممكن ده علشاني
كانو عاملين ديكور كتب الكتاب
و المأذون قاعد مع بدر و عبد الرحمن
عبد الرحمن قرب من نادين
عبد الرحمن: الراجل ده و بيشاور علي بدر
طلب ايدك مني
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
موافقة ولا امشيه قفاه يقمر عيش
نادين بضحك: خلاص يا حبيبي اوافق وخلاص علشان صعبان عليا
بدر بغيظ منها: لا والله كتر خيرك اقوم امشي احسن
نادين ضحكت من قلبها
و بدات إجراءات كتب الكتاب
وكان وكيل العروسه هو عبد الرحمن لأنو كيان كان شاهد علي الجواز
المأذون قال الجمله الشهيره
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير)
بدر اول لما سمع كده راح حضن نادين ولف بيها
كيان قرب من هاجر
كيان بمشاغبه: وانت ياجميل مش نفسك في حضن كده برضو
هاجر بكسوف: اها نفسي بس لما يجي ابن الحلال
كيان بسعاده: ما ابن الاحلال واقف قدامك اهو
هاجر ضحكت بكسوف
كيان ببتسامه عسل زيه: ضحكت يبقا قلبها حن
نادين بدموع فرح: انا مش مصدقه اني بقيت مرات الزعيم
بدر بفرح: تؤ مش اي زعيم ده زعيم عصابه وقع في حبك ياحياتي
نادين: ده احسن عيد ميلاد ليا علشان بقيت مرات الزعيم
بدر: طيب وطي صوتك احسن اخوكي المجنون ياجي
في نفس الوقت جه كيان وعبد الرحمن
كيان: بتنده عليا يا زعيم
عبد الرحمن باستغراب: زعيم
نادين ادخلت في الكلام
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
اها زعيم انا و كيان بنقوله زعيم
عبد الرحمن بستفزاز: عموما انا مليش في انشالله تقولو قرد
انا الي يهمني انك تكوني مبسوطه هو ده اللي انا عاوزه
بدر لسه هيتكلم نادين مسكت ايده
نادين: انا مبسوطه طول ما بدر جنبي
عبد الرحمن ببتسامه: وانا مش عايز غير كده
وخلص اليوم بي فرح وسعاده
وكيان قرب من هاجر و بقو صحاب و خدو ارقام بعض
وبدر بيفضل مع نادين طول فتره الكيماوي
لحد ما عده حوالي شهر و نص
و نادين راحت عند الدكتور
نادين: ها يا دكتور قربت اخف صح
دكتور بحزن: انا اسف علي الي هقوله بس انتي دخلتي المرحله التانيه و العلاج بطيء
نادين بعياط: يعني انا هموت
دكتور: متقوليش كده ان شاءالله تخفي و تكوني كويسه
نادين خرجت من عنده عماله تعيط روحت البيت لقت نوال
نوال بقلق: مالك يا نادين بتعيطي ليه
نادين دخلت الاوضه وقفلت علي نفسها
نوال عماله تخبط علي نادين
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين جوه عماله تعيط
نوال اتصلت بي بدر و كيان وعبد الرحمن جه
بدر بقلق: نادين مالها
نوال بعياط: معرفش خرجت شويه جت وعماله تعيط
بدر راح خبط علي نادين
بدر: نادين حبيبتي افتحي
نادين بعياط: امشي يا بدر مش عايزة اشوف حد
بدر: لا مش همشي نادين افتحي بدل ما”كسر الباب
بدر رجع لي وره لسه هيكسر” الباب
نادين فتحت الباب كلهم جريو عليها
كيان: حبيبتي مالك في ايه
نادين بدموع: كيان انت بتحبني صح
كيان: طبعا يا قلبي
نادين: يبقا قول لي صحبك انو يطلقني
بدر اول لما سمع كده حس انو سكين”ه بارده دخلت جوه قلبه
بدر: طلاق
نادين بدموع: ايوه طلاق خلاص انا قربت امو”ت ليه تفضل مع واحده ممكن تمو”ت في اي وقت
عبد الرحمن: متقوليش كده ان شاءالله تخفي و تكوني كويسه
نادين ضحكت بي عياط:
اخف و هبقا كويسه انتم متعرفوش اني دخلت في المرحله التاني
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نزل الخبر علي الجميع في صدمه كبيره
بدر بثبات عكس الي جواه:
وانتي هتحربي المرض واحنا معاكي
نادين بعياط و عصبيه:
وانا مش عايزه حد معايا انا عايزة افضل لي وحدي
نادين كانت بتقعد في الاوضه لي وحدها و كلهم كانو حواليها نادين كانت ما بترحش تاخد الجلسات
وده كان بيقصر علي صحتها اكتر
بدر كان بيتكلم مع نادين علشان تروح تاخد الجلسات
نادين بعصبيه: وانت مالك بيا ملكش دعوه بيا انا عايزة امو”ت
بدر بغضب: هو اي الي مليش دعوه بيكي انتي مراتي
نادين: وانا مش عايزة افضل معاك اي مبتفهمش
بدر مسك اعصابه عليها بي العافيه
نادين من ساعه لمه عرفت بي مرضها وهي بقت عصبيه جامد
بدر بهدوء: نادين حبيبتي لازم تاخدي الجلسات علشان تخفي و نتجوز مش انتي بتحبيني
نادين بكذب: مين قالك اني بحبك وانا مش هاخد الجلسات تاني
بدر فقد اخر ذرة في اعصابه
بدر بعصبيه: انتي ليه انانيه كده كلنا عايزينك و عايزينك تخفي وانتي مستسلمه للمرض اللعين دا بس
ماشي يا نادين انا هبعد عنك و هطلقك يارب تكوني كويسه
بدر لسه هيخرج
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين في نفس الوقت حست بدوخه جامده و اغم عليها
بدر سمع حاجه وقعت بيبص لقا نادين اغم عليها و نزل د”م من بوقها بطريقة فظيعه
بدر جري عليها بخوف شديد:
نادين حبيبتي فوقي
نادين كانت في عالم تاني
بدر شالها وداها المستشفى
بدر فضل بره خايف علي حب عمرو
خرج الدكتور بدر جري عليه
بدر: ماله نادين
دكتور: كده غلط علي حياتها لازم ترجع تاخد الجلسات في اسرع وقت
بدر دخل عند نادين فضل قاعد قصادها لحد ما فاقت
نادين بتعب: انت اي الي جابك هنا مش انا انانيه
بدر بحب: انتي انانيه علشان خلتيني احبك وانتي لا
نادين بارهاق: مين قالك اني مش بحبك
بدر: لو بتحبيني كملي بقيت العلاج لحد اخره علشان خاطري
نادين باستسلام: ماشي بس انا عايزه اطلب طلب منك
بدر: اطلبي وانا هنفز
نادين: انا عايزة لمه اروح اخد الجلسات اخدها لوحدي
بدر لسه هيعترض
نادين بتعب: علشان اكمل بقيت الجلسات
بدر: ماشي انا هوديكي كل جلسه
نادين: ماشي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
وفعلا نادين بتروح تاخد الجلسات لي وحدها بس بدر يوصلها و يمشي
وكان في تحسن لي نادين بس مكنش بتقول لي حد لحد ما الدكتور قال انها خفت وبقت كويس
نادين فرحت جدا و راحت قالت لي كل العيله و فرحو جدا
وقررت تقول لي بدر
نادين راحت البيت الي كانو عايشين في خبط و بدر فتح
بدر قلق لمه شاف نادين لأنو نادين بقالها كتير اووي مبتجيش البيت
نادين ببتسامة حب: جايه اقولك علي حاجه مهمه
بدر: قولي ياحبيبتي قلقتيني
نادين: انا خلاص خفييييت
بدر فضل واقف حوالي عشر دقايق مش مصدق انو اللي نادين قالته
بدر: قولتي اي
نادين قربت من بدر و حضنته
بقول اني خلاص خفيت من المرض انا هزمته
بدر اتاكد من الكلام راح حضنها جامد وفضل يلف بيها من الفرحه
نادين بضحك من قلبها: خلاص يا بدر
بدر بسعاده: حبيبتي اشطر واحده في العالم كلوووو
بدر بشقاوه: بقولك اي متيجي جوه اقولك علي حاجه مهمه
نادين فهمت هو عايز اي بعدت عنه:
انت قليل الادب
بدر: انتي مراتي علي فكره
نادين: لسه لمه اعمل فرح هبقا مراتك
بدر بفرح: بس كده من عنيا هيكون احسن فرح لي احسن بنت في الدنيا كلها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
وفعلا عملو الفرح وكان جميل جدا
ونادين عملت مفاجأة لي بدر وغنتله
{اغنيه لي اليسا علي بالي حبيبي}
نادين طول الأغنيه كانت في حضن بدر
كيان فرح انو خلاص نادين لقت السعاده بعد فتره المرض
شاف هاجر لابسه فستان اسود سواريه وكانت زي القمر
كيان: تعالي ياقمر نعمل زيهم و نتجوز
هاجر: هو في جواز قبل الخطوبه يا كيمو
كيان: انا هعمل خطوبه و دخله مع بعد و غمزلها بي عينيه
هاجر اتكسفت: قليل الادب
و فعلا كيان طلب هاجر من ابوها
و ابوها وافق
كيان طلع خاتم ولبسهولها وكان اليوم جميل جدا علي ابطالنا
بدر شايل نادين و دخلها من باب الاوضه
بدر بيقلع الجاكت
نادين: استني انت هتعمل اي
بدر: انهارده فرحنا يا جميل
نادين بخوف و خجل: بس انا تعبانه انهارده خلينا بكره
بدر مرضاش يغصبها علي حاجه
بدر: ماشي يا نادين انا هخرج بره علشان تاخدي راحتك
وفعلا خرج بره الاوضه و دخل اوضه تانيه
نادين اول لمه شافت كده حست انو بدر زعل قامت غيرت هدومها ولبسه قميص” نوم كان مغري جدا
ودخلت عند بدر
بدر لسه هيتكلم شافه كده وقرب منها
نادين بدلع: كده يا بدوري تسبني لي وحدي في الاوضه مش عارف اني بخاف اقعد لي وحدي
بدر قرب منها راح شالها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
وانا ميرضنيش ازعلك يا حياتي وقرب منها وووو وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح 🤭
عدت الأيام مابين بدر و نادين كلها حب و سعادة
لحد ما جه يوم غير كل حاجه
كيان بيتصل بي بدر
كيان: اي يا عم بقالك شهرين مش بتكلمني ليه عامل فيها عريس و كل ده في شهر عسل
بدر: اهو قرك ده الي جايبني ورا
كيان بضحك: خلاص يا عم مش هقر عليك المهم انت فين كده
بدر: انا في العربيه ومروح اهو وقاله علي العنوان
بدر بيبص لقا عربية داخله عليه لسه هيحود بي العربيه يمين عمل حادثه
كيان بخوف: بدر
بدر تليفونه اتقفل
كيان مش عارف يعمل اي من الصدمه راح علطول مكان الحادثه واخد بدر وراح بيه علي المستشفي وكان في ناس بتراقبه
عده حوالي وقت كبير والدكتور خرج
كيان بدموع: ها يادكتور بالله عليك طمني بدر بقا كويس صح
الدكتور: احنا عملنا كل اللي قدرنا عليه شد حيلك
كيان مش مصدق صاحب عمرو خلاص راح قعد علي ركبه في الارض وقعد يعيط بحرقه وعده الوقت والباب عند نادين خبط
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين باستغراب: كيان اي الي جابك هنا و مالك بتعيط ليه
كيان بنهيار: بدر يا نادين
نادين اول لمه سمعت اسم بدر خافت: مالو بدر
كيان بعياط: بدر عمل حادثه وو ما”ت
نادين بصدمه: 😳😳
اللي القاء في الجزء التاني
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)