رواية الضابط والدلوعه الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمين سالم
رواية الضابط والدلوعه الجزء الثالث عشر
رواية الضابط والدلوعه البارت الثالث عشر
رواية الضابط والدلوعه الحلقة الثالثة عشر
عند ميرنا وسيف في العشاء الرومانسي
سيف /. أنا كنت بحبك من قبل أما اشوفك
ميرنا بدهشه /. دا الذي يعني حبيتني قبل أما تشوفني
سيف/. اول ما عشق قالت إنها عندها اخت اكبر منها وجايه بكره أنا فضلت طول اليوم أتخيل ملامحك وان أنا حبيتك وانتي حبتيني واتجوزتك وخلفتي وحلمت بيكي وانا نايم
ميرنا /. لا لا انت مش طبيعي ههههه 🤣🤣🤣 بترسم وتتخيل بس التخيل تتحقق اهو
سيف /. خليكي دائما كده واضحكي علي طول بحب اشوفك وانتي بتضحكي يا قلبي
ميرنا . خلاص بقي أنا بتكسف اوي
سيف . احبك وانت بتتكسف
ميرنا ايه مش كفايه كدا
سيف أه تمام يا قلبي يلي
وتمت ليلتهم علي خير وراحوا بيتهم
ميرنا : بقي كده يا عشق تضحكي عليا وتقولي واحد بيعاكسك
عشق : يا حبيبتي اهدي دي كانت خطه عشان تبقي مفاجأة بس ايه رايك حلوه ولا لأ
ميرنا ؛حلوه بس دي أحلا حاجه حصلت في حياتي أنا بحب سيف اوي
عشق : ياعيني يا عيني علي الناس الي بقت بتحب وانا يا رب امتي هحب وهنحب
ميرنا : بردوا بتضحكي علي اختك الكبيره يا عشق مش علي اساس بتحبي مهند يا بتا انتي مكشوفه علي الاخر يا بت
رهف : علي رأيك دا انتي عينك بتقول أنا بحبه بحبه يناس
عشق بخجل: بس ليفي يا بت انتي و هي طيب وانتي يا رهف مش ناويه تقولي انك بتحبي مازن
رهف : مين قالك اني بحبه ولا حاجه
كل دا والشباب واقفين يسمعوا بيقولوا ايه
مازن ماشي يا رهف بقي بتحبنيش
مهند : ههههه 🤣🤣 بي خلاص هشوفلك واحده احلا يا حبيبي
مازن : مهند اسكت بقي
عند البنات
عشق : خلاص طالما مش بتحبي مازن كان في بنت حابه ترتبط بيه لديها بقي رقمه
رهف بغيره : نعم يا ختي وتديها رقمه ليه انشاء الله
ميرنا بضحك : و انتي مالك مش مبتحبش اخونا وعيزينوا يرتبط انتي مالك
عشق : اه والله ناس غريبه
عند الشباب
مازن : ايوه كدا اخواتي حبايبي بيجبولي حقي
مهند : حبك برص يا خويا
سيف : ميرنا حبيبتي أنا بس
مازن : عليا النعمه ما فاهم انتوا بتفكروا ازاي دول اخواتي عليا الطلاق اخواتي وربنا اخواتي
سيف ومهند: خلاص وداني
عند البنات
رهف : بس يا بت انتي وهي أنا بحب مازن ارتاحتوا كدا اه بحبه وابقوا فكري بس يا عشق اديه رقمه لحد وانا توزع رقم مهند وسيف علي البنات كلها
عند الشباب
مازن : ههههه 🤣 بتحبني دي قالتها بجد
ايه رايكم عايز اعمل عشاء رومانسي واعترف ليها
مهند وانا كمان نعملوا سوه انت في مكان و انا في مكان ايه تمام
مازن وسيف تمام
اخيرا هنتجوز بقي
مهند اجمدا ياض ايه
ونعمل الفرح في يوم واحد ايه رايكم
مازن : واو فكره جميله جدا وايه رأيكم نعملهلهم مفاچأه
مهند : يابني اللعيبه والله فكره
اوكي 👍 خلاص اتفقنا
سيف : أنا الخميس الجاي انتوا اعملو مع بعض
تمام وجاء. اليل وكل واحد عمل مفجأه لحبيبته
وباختصار
مهند : أنا بحبك يا عشق
عشق : وانا كمان بحبك يا مهند
مهند قعد علي رقبته: تقبلي تجوزني يا عشق
عشق : طبعا يا حبيبتي احبك الي الابد
عند مازن ورهف
رهف : ايوه يا مازن هنفضل نأكل مش ناوي تقول حاجه
مازن بتوتر: والله أنا حفظت بس نسيت استني عليا لما افتكر
رهف بصدمه: حفظت ايه ونسيت ايه يا مازن اوقم أنا يا اخويا اقولهم
مازن والنبي ياريت اخطبيني انتي لحسن مش فاكر
رهف بصدمه اكتره : اقوم أنا اخطبك ازاي يعني يا مازن سيب الاكل بقي يا شيخ
رهف هات الخاتم دا وقامت رهف من علي الطاوله وقعدت علي رقبتها
رهف أنا بحبك يا مازن تقبل تتجوزني يا حبيبي
مازن : وانا بحبك يا رهف اقبل طبعاً اتجوزك
وحضنوا بعض بشده
وظلوا الاربعه تحت القمر والنجوم وطبعا كل ثنائي في مكان مختلف عن التاني
وبعد مرور أيام جاءه موعد فرح ميرنا وسيف . استووووب نهايه البارت
البارت الجاي الاخيره عايزه تفاعل ولا مش هنزلوا صدقوني
روايه الضابط و الدلوعه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الضابط والدلوعه)
ربنا يسترك دنيا واخره ويسعد ايامك كلها كملى