Uncategorized

رواية زهرة قلبي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة عبدالحق

 رواية زهرة قلبي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة عبدالحق

رواية زهرة قلبي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة عبدالحق

رواية زهرة قلبي الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة عبدالحق

*الحب المخطوف????*
فارس: يلا براحه تعالي ورايا هاتي ايدك كده
علياء: ليه
فارس: هخطفك! اي هوه اللي ليه
علياء: خلاص خد مش عيزاها
مشيو فارس وعلياء براحه ولقيه العصابه???? قاعدين جنب الباب الخارجي للشقه & الشقه دي تقريباً في مكان شبه منعدم من البشر
علياء: هنخرج ازاي
فارس: استني ندور علي مكان يمكن في مكان هنا نخرج منو
فارس: البلكونة اهي
علياء: هنخرج منها ازاي
فارس: تعالي يلا هنشوف اي حاجه
فارس: مفيش حاجه تنزلنا تحت…
علياء: يلا نرجع المكان اللي كنا فيه ونجيب الحبل اللي كنا مربوطين بيه
فارس: يسلم العقل ????
وبالفعل راحو وجابو الحبل ومحدش حس الحمد لله ????ربطو الحبل في سور البلكونه
فارس: يلا انزلي الاول وامسكي كويس
علياء: انا خايفه
فارس: انا معاكي
علياء: برضو خايفه
فارس: أقولك خليكي انا نازل وهسيبك
علياء: لالا خلاص هنزل
وعلياء هيه وي بتنزل كانت خايفه اوي
ونزل بعدها فارس
فارس: يلا نجري قبل ما يحسو ويلحقونا????
وبعد جري كثير في طريق طويل وشبه مقطوع عن البشر ومش عارفين همه فين ولا معاهم موبايلات
اه اه اه
علياء: تعب اه هنفضل ماشيين لحد فين احنا تايهيين
فارس: معرفش المنطقه دي شبه مقطوعه وشكلها مفيش حد بيعدي من هنا
علياء: يعني مفيش امل نرجع
فارس: امل ماتت????
يلا نكمل جري يمكن نلاقي اي حد ينفذنا
وبالفعل بعد جري طويل لقيه مكان
فارس: علياء بصي ده اوتيل
علياء: بجد????. بس هنعمل بيه اي
فارس: تعالي وهقولك
فارس: ممكن بعد اذنك اعمل مكالمه
مجهول: اتفضل
فارس: خدي طمني اهلك
وبالفعل كلمت علياء زين و مازن و حياه وطمنتهم وهمه ارتاحو نوعاً ماء
وكذالك فارس كلم زهره و ملك ومحمد وطمنهم وقفل وشكر المجهول????
فارس: هروح احجز لينا غرفه
علياء: ازاي يا زكي واحنا معناش فلوس
فارس: ????????????هوريكي الذي بيعمل اي ????
وقلع فارس الكوتشي وطلع منها فلوس????????
علياء: وهيه هتموت من الضحك عليه????????????اي ده اللي انت عامله فلوس في الكوتشي
فارس: ????????????بعمل حساب الظروف????
فارس: المهم يلا خلينا نشوف مكان نقعد فيه لحد الصبح
علياء: يلا
فارس: ممكن غرفتين جنب بعض
المجهول: للاسف يوجد غرفه واحده مفرغه
علياء: لفارس مش هينفع
فارس: اسكتي بلا مش هينفع????
فارس:تمام هناخدها
وبالفعل اخدوها
*…….*
علياء:ازاي انا وانت هننام في غرفه واحده
فارس:خلاص انا هنام هنا وانتي ارجعي روحي للي خطفوكي
علياء:……
فارس:انا هنام علي الارض وانتي نامي علي السرير
علياء:وبدون كلام راحت تنام علي السرير
علياء:فارس فارس انت نمت
فارس:ياخي ارحميني انا منمتش ليه كتير وانتي رغم انك كنتي مخطوفه نمتي
علياء:بتبصلي في النومه????
فارس:عايزه اي طيب
علياء:مش عارفه انام
فارس:اتفرجي علي التلفزيون
علياء:مش عايزة
فارس:وانا اعملك اي انا تعبان هنام
علياء:طيب
وبعد عشر دقايق
علياء:فارس فارس
فارس: عايزه اي في الليله اللي مش فايته دي
علياء: جعانه ياخي
فارس: جنبك التلفون اطلبي اي حاجه
علياء: هطلبلك معايا
فارس: مش عايز
علياء: تمام هطلبلك معايا
فارس فضل باصصلها ????
وبالفعل طلبت بيتزا ???? ليهم هما الاتنين وبعد ربع ساعة وصل الطلب
ترن ترن
علياء: فارس قوم افتح
فارس: وهو بيتمتم ببعض الكلام الغير مفهوم بالنسبالها????
واخد فارس البيتزا وادهملها
فارس: كليهم لوحدك
علياء: نععععععععم انت هتاكل معايا مش هاكل لوحدي
فارس: راح نام ولا گانها بتكلمه قامت علياء وجابت ميه ساقعه ورشتها عليه
فارس: عااااااااا اي ده يا زفته
علياء: قوم أكل معايا
فارس: مش هسيبك
وقام فضل يجري وراها وهما وي بيضحكو وجات علياء تنط من علي السرير مسكها
فارس: مسكتك يا قطه
علياء: خلاص انا اسفه يلا بقه انا جيعانه????فارس يلا يا اخرت صبري
وقعده ياكله مع بعض وخلصو
فارس: اظن نفيش حجج تاني تصحيني من النوم علشانها
علياء: تؤ تؤ…  ولا اقولك خليك صاحي انا مش عايزة انام
فارس: وهو يتوجه الي الكنبه انا مالي ومالك????
2/30 ص
اتش اتش اتش????
علياء كان صاحيه لسا معرفتش تنام ولقت فارس اخد دور برد ولامت نفسها علي الميه اللي رشتها عليه
قامت علياء تدور علي اي علاج تدهوله ولقت علبه الاشعافات الاوليه 
علياء: فارس فارس قوم
فارس: سيبيني انا تعبان
علياء: انا اسفه قوم خد الدواء ده ونام تاني
وبالفعل قام فارس واخد العلاج ونام….+
زهره…
همه طمنونا عليهم بس انا حاسه ان فيه حاجه مش زي ما قالونا ان العربيه اتعطلت… يارب يبقو بخير يارب …. وبعد دقايق غلبها النوم
بس زين فضل الليل كله سهران خايف علي اختو دي اول مره تكون مش موجوده معاهم بعيده عنهم
يا ترا حبهم هيكمل ولا هينتهي مع رجوعهم للبيت ام سياخذ فارس خطوه جديده تجاه حبه
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية خطأ أفقدني عذريتي للكاتبة سمسمة سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!