روايات

رواية خيانة اختي وزوجي الفصل الثالث 3 بقلم دنيا ثروت

رواية خيانة اختي وزوجي الفصل الثالث 3 بقلم دنيا ثروت

رواية خيانة اختي وزوجي الجزء الثالث

رواية خيانة اختي وزوجي البارت الثالث

رواية خيانة اختي وزوجي الحلقة الثالثة

نيروزه : لي خنتني مع اختي ياعاصم لي عملتلك اي حرام عليك
عاصم بنبره خوف : خيانه اي اللي بتقولي عليها دى يانيروزه ياحبيبتي
فيروزه بنبره خوف وعرق بيصب منها : اي اللي بتقوليه ده يانيروزه اي ده انتي اتهبلتي ولا اي
نعيمة بصدمه : يعني اي
نيروزه بدأت تفوق فتحت عينها = عاصم انت هنا وحضنته علي الفور = شوفت حلم وحش اوي ياعاصم تخيل كنت بتخوني مع فيرو كان وحش اوي
فيروزه تنهدت باطمئنان وضحكت : شوفته اثر البنج هههه
عاصم حس ان روحة رجعتله حضنها : ياحبيبتي اهدي طلعها من حضنه ومسك راسها بايديه : اياكي تفكري ان ابص لغيرك حتي يعني مع احترامي لفيرو حتي هي…. نيروزه انتي حياتي كلها
فيروزه متحملتش لمسه ليها ووقعت فاظه علي الارض كلهم بصولها= سوري ياجماعه اسفه هروح اشوف حد ينضفها
خرجت برا الاوضه واتجههت لبرا المستشفى وهي بتعيط من غيرتها
وراها عاصم : مستحملتيش يعني
فيروزه بصتله مسحت دموعها واتكلمت بعصبيه : لي ليييي هي لي هي تلمسها وتبقي حنين عليها وانا لا لي
عاصم : انتي غبيه. عايزاني اضربها يعني عشان تحس
فيروزه : وفيها اي فيها اي لما تحس ماتطلقها اي اللي مخليك متجوزها يحد دلوقتي
عاصم : قولتلك مليون مره ان ملكيش دعوه تمام
فيروزه : صح انا مليش دعوه صح ومشيت ركبت تاكسي
عاصم دخل الاوضه : نيروزه حبيبتي كلمت الدكتور وان شاء الله هتخرجي بكره
خلي عمي صالح هنا وماما نعيمه وانا اروح اجيب هدوم ليكي وتكون فيروزه حضرت ليكي الاكل واجبهولك واكل واجي ماشى جاي يمشي
مسكت في ايده بصتله بضعف : هتسامحني صح
عاصم وهو بيرتب علي ايدها : نيروزه انا ميهمنيش حاجه في الدنيا غيرك وبعدين الخلفه دي نصيب مش ده كلامك برضو يلا هروح ومش هتاخر
ركب العربيه…… دخل القصر كان صامت
اتجهه لاوضه فيروزه بيفتح لاقاه مقفول بالمفتاح = فيروزه افتحي
انا عارف انك جوا
فيروزه : تمام اعملك اي يعني روح روح للي انت متجوزها روح يلا
عاصم : لو مفتحتيش هكسر الباب
فيروزه فتحت الباب بعصبيه : عايز اي ها عاي.
وانقطع كلامها قبلته لشفتاها
دخل الاوضه وقفل الباب برجليه وقبلها بعنف = وحشتيني
فيروزه لفت ايديها حول عنقه : وانت كمان وقبلته بعنف وفعلو ماحرمه الله..
💔💔💔💔✍️✍️بعد مرور ساعتين ✍️✍️✍️💔💔💔
نيروزه : بابا اي رايك اروح وبالمرة اعمل مفاجأه لعاصم
نعيمة : انتي بتقولي اي انتي مش كويسه
نيروزه : ماما انتي شوفتي عاصم كان عامل ازاي وقلقان عليا ازاي عايزه اروح وانام في حضنه وحشني سريري اوي
بدأو يلمو الشنط وسندوها كويس وعملو اجراءات الخروج وركبو العربيه واتجهو للقصر
💔💔💫💫💫في القصر 💫💫💫💫💫💔💔💔💔💔
تحديدا في اوضه فيروزه
فيروزه وهي علي صدره : اي بقا هتطلقها امتي
عاصم : انتي عايزة امتي
فيروزه : انا لو عليا انهارده
عاصم : هههههههه مش بالسرعه دي
بصتله وقبلته مره اخري في شفتاه : طب لو عشان خاطري
عاصم : فيرو اوعدك هنخلص منهم كلهم قريب يلا بس قومي البسي هدومك عشان نروحلها بقا
فيروزه قامت وبدأت تلبس هدومها وعاصم
فيروزه وهي بتعدل ياقته : عاصم انا لو عليا اقتل’ها بأيدي
نيروزه من وراها : مين دي اللي تقتل’يها وبصت للاوضه باستغراب وبعدين الاوضه كدا لي!!!!!
(ورا كل حقيقه حقيقه اخري هل سيكون السر صادم أيضا! 💔)
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خيانة اختي وزوجي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى