روايات

رواية مجنونة رعد الفصل الرابع 4 بقلم أم توتا

رواية مجنونة رعد الفصل الرابع 4 بقلم أم توتا

رواية مجنونة رعد الجزء الرابع

رواية مجنونة رعد البارت الرابع

رواية مجنونة رعد الحلقة الرابعة

رعد: عشق خلصتي مع لي لي
عشق: اه باي لي لي هكلمك تاني وتقفل وتقول هروح اشوف ماما
رعد: عشق مين عمل في وشك كده
عشق: اي مالو وشي
رعد: مين ضربك يا عشق
عشق: بص انا مش عاوزه اكدب عليك بس انا مش هرد
رعد: هو اي الي مش هرد قولي ياعشق مين عمل كده يعني اي مش هتردي ماشي هاتي الفون
عشق: عاوز الفون ليه
رعد: قولت هاتي
في اي ياولاد بتزعقو ليه
عشق: مش عارفة رعد مالو انا خارجه لما يهده
رعد: عشق اقفي انا بكلمك
حازم: اي الزعيق ده في اي يارعد بتزعق ليه
رعد: شوف وشها وانت هتعرف بزعق ليه
ساره اخت عشق: مين ضربك كده يا آش
رعد: مش هترد اتصلي علي لي لي يا ساره
لسه عشق هتتكلم
سوسو: متحوليش تفتحي بقك يا عشق
ساره: الو عامله اي يا لي لي
رعد: لي لي اي الي حصل مع عشق النهرده
لي لي: عشق فين
رعد: قولي يا لي لي وبصراحه
لي لي: اسفه يا آش بس رعد لزم يعرف اصل كان في مستر دايق عشق وعشق قالت للمدير وبعدين انهرده لقينا عمو صلاح واقف مع المستر وجم واحنا قاعدين وعمو صلاح ضرب عشق قدام المدرسه كلها وبعدين انت جيت بس انا أسفه آش
ساره: ماشي يالي لي باي دلوقتي ياحبيبتي
رعد: مش عاوز كلمه في الموضوع ده تعالي يا آش معايا
عشق: رعد انا مش كنت عاوزه اخبي عليك بس كنت خايفه
رعد: ششششش خايفه وانا جنبك
عشق: لا انا بخاف عليك انت رعد انا كنت ساعات بخاف انام اصحي مش تكون جنبي حتي لو كنت بتعبرني اختك كنت راضيه والله بس تكون جنبي
حضنها رعد انا بتنفس عشق وبس عمرك متخبي عليا حاجه وبعدين انا كنت هموت لو مش كنت بتحبيني عشان انا بتفس حبك بس يلا عشان ناكل
رعد: اي ياحاجه سوسو مش هناكل ولا اي
سوسو: الاكل علي اسفره ياحبيبي يلا
وهما قاعدين بياكلو
رعد: انا مسافر بكره القاهره يومين تبع الشغل
حازم: ربنا معاك ياحبيبي
عشق: انا شبعت الحمد لله عن ازنكو
رعد: الحمدلله شبعت وبيدخل الاوضه بتعتو وبيطلع البلكونة وينط لبلكونه عشق ويدخل الاوضه
رعد: بتعيط ليه يا عشقي
عشق: علشان مش هشوفك كل ده
رعد: علي عيني ان انا مش هشوف عيون عشقي بس غصب عني عشان خاطري مش تزعلي وهكلمك كل يوم فديو بس مش عاوز اشوف دموعك وعد
عشق: هتوحشيني اووي يا رعدي
رعد: يلا نامي عشان في حاجه هموت واعملها
عشق: حاجه اي
رعد: نامي يا آش ربنا يهديكي نامي ياحبيبتي
ويخرج تاني من البلكونة ويلبس ويخرج
رعد: ماما انا رايح مشوار
حازم: مشوار اي يارعد
رعد: اي يازومه اخدت مكان عشق بس ماشي رايح اقابل واحد صاحبي قبل مسافر يلا باي
تاني يوم بيسافر رعد وبتنزل عشق تروح المدرسه بتقابل لي لي
لي لي: رعد عمل اي امبارح
عشق: معملش حاجه تصدقي وبيدخلو الفصل
وبعد شويه يدخل المستر وكان وشو متشوه من كتر الضرب
لي لي: اي ده الحقي ياآش
بتبص عشق قدمها بتشوف المستر وبتقول هو دخل في قطر ولا اي
المستر: كنت عاوز اتاسف لعشق قدام الفصل كلو
لي لي: بت انتي متاكده ان رعد مش عمل حاجه
عشق: وهو هيعرف اسم المستر منين
لي لي: اصل اصل
عشق: اصل اي يا زفته
لي لي: بصراحه كده ساره كلمتني بليل وسألت عن اسم المستر وانا قولت اسمو
عشق: جدعه يا كلب البحر
خلص اليوم و روحت عشق البيت
اول لما دخلت لقت عمتها في وشها
عشق: السلام عليكم وبعد كده دخلت الاوضه ورنت علي رعد
رعد: عامله اي يا قلبي
عشق: الحمدلله حبيبي رعد شفت الي حصل
رعد: اي حصل يا قلبي
عشق: مش المستر دخل متكسر من الضرب
رعد: لا والله الف سلامه عليه
عشق: رعد
رعد: قلب رعد من جوه انا وانتي والعالم كلو عارف اني مش هسكت عن اي حاجه تنزل دمعه منك وبعدين انا سلمت عليه بس اي صوت الدوشة دي يا آش
عشق: اصل بعيد عنك عمتي بره
بت يا عشق
عشق: نعم ياعمتو خير
اماني عمت عشق: بتكلمي مين يا بنت سلمي
عشق: وانتي مالك
اماني:

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مجنونة رعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى