روايات

رواية احببتك يا مجنونه الفصل الثامن 8 بقلم ملك أحمد

رواية احببتك يا مجنونه الفصل الثامن 8 بقلم ملك أحمد

رواية احببتك يا مجنونه الجزء الثامن

رواية احببتك يا مجنونه البارت الثامن

رواية احببتك يا مجنونه الحلقة الثامنة

“عند جميله”
-تن تن تن
-جميله لنفسها: اي دة ادهم اعمل ايه 😹…. جه صوت من وراهاا مين بيرن…. لفت جميله وشهاا بصدمه وهوب😹
-جميله: اي لا لا مفيش
-ادهم بخبث وهو بيقرب: مين بيرن يجميله
-جميله: دة دة😹
-ادهم بيقرب اكتر:بقولك مين بيرن يجوجو”قالهاا بهمس”
-جميله بتوهان:جوجو جميله منك”البت ساحت”😹
-ادهم بيقرب اكتر:طيب يجوجو مين كان بيرن
-جميله:ابعد شويه طيب
-ادهم بخبث:لا انا حابب كده”انا لو مكانهاا كنت اعترفت😹😹”
-جميله بتوهان:ماشي
-ادهم:مين كان بيرن يجوجو
-جميله:دة كان…كان…خطيبي
-ادهم بعد عنهاا:نعم انتي مخطوبه
-جميله:اي اه اه مخطوبه😹
-ادهم بغل:وانا معرفش لي
-جميله بردح:نعم ي روح امك…اصدي يعني دي حاجة تخصني انا 😹
-ادهم:كده طيب ماشي….وخرج وسابهااا
-جميله لنفسها:انا مني لله لي قولتله اني مخطوبه😹😹 انا انا ربناا يخدني الساحل والله😹
“عند حمزة”في شات علي الواتساب…..
-حمزة:ازيك ي انسه دنياا انا حمزة
-دنياا ردت:الحمدلله ي حمزة انت عامل اي
-حمزة:انا بخير طول منتي بخير
-دنياا ردت:دايماا يارب…اي الاخبار انت في الشغل”الوطيه الرخيصه بتسال لي😹”
-حمزة:اه انا في الشغل مهو لازم اشتغل واتعب علشان اكون بيت وعيله احم احم
-دنياا ردت:ربنا يرزقك ببنت الحلال
-حمزة:ايوة ادعيلي بس حاسس اني لقيتهاا😹
-دنياا ردت بكسوف:اي اه طب انا هروح عشان ماما بتندة علياا
-حمزة:ماشي ولا يهمك..باي
-دنياا ردت:باي….وقفلت
“عند جميله ”
-يارا:حبيبتي عامله اي يجوجو
-جميله لنفسها:مبلاش جوجو….وكملت الحمدلله يحبيبتي ها اي الاخبار
-يارا:مش روحناا امبارح نخطب لادهم سحليه من غير ديل😹
-جميله:نعم..اصدي يعني هي البت وحشه اووي كده😹 احم احم
-يارا:عارفه البومه…وربنا كيوت وحلوة عنهااا😹
-جميله:احم اه وعملتوا اي بقا هناك عند البومه😹
-يارا:ولا حاجه اتفقناا وقعدناا شويه ومشيناا بس في حاجه غريبه😹🔪
-جميله:في اي يحسبو….اصدي اي الغريب احم احم😹
-يارا:البت مش شبه ابوهاا وامهاا خالص
-جميله:تلاقيهاا شبه خالهاا ولا عمهاا 😹
-يارا:احتمال والله…ماشي هروح انا بقاا وابقا اكلمك واتساب بليل
-جميله:ماشي ي حبي
-يارا:اوك باي….وخرجت وجميله فتحت الفون بتاع حوريه
“في شات علي الواتساب……
-ادهم:انتي يبت انتي
-جميله ردت بضحك:نعم يدومي😹
-ادهم:انتي شيلي الصورة بتاعتك الي انتي حطاها دي
-جميله ردت:بتغير عليا يدومي😹
-ادهم:لا انا بس قرفان افتح الواتساب الله يحرقك شيليها حد يحط القرف دة انتي جايه منين😹
-جميله ردت:غيران بس مش عايز تقول يسهوني اهيهيهيهي😹
-ادهم:ابو شكلك…اسمعي ابت انتي انتي تقولي لاهلك انكم معزومين عندناا بعد بكرة وابقي هاتي دنيا معاكي
-جميله بضحك:اهي كلها حجج فارغه عشان تشوفني بس ماشي😹
-ادهم:غوري…..وقفل
-جميله لنفسها:استناا عليا ي ادهم الكلب..احم احم😹
“في مكتب ادهم”
-حمزة:شكراا يرجوله انك قولتلهاا تجيب دنيا”مش قولتلكم هيشقوتهاا”😹
-ادهم:علي اي يبني بس
-حمزة:ها قولي عملت اي مع العتروسه بتاعتك😹
-ادهم:اسكت ي حمزة دي حاطه صورة علي الواتساب ليهاا مخلياني قرفان من عيشتي😹
-حمزة:هي رهيبه ولا لماا بتقول اهيهيهيهي😹
-ادهم:انا دي هتجوزهاا تغفير ذنوب والله😹بس قسما بربي لهوريهاااا
-حمزة:اهدي بس اهدي 😹
-ادهم:ماشي انا هروح البيت بقاا البت خلت دماغي ورمت بت ال….😹
-حمزة:ههههههه طيب ماشي روح ارتاح
-ادهم:ماشي…..وخرج
عدي اليوم عادي…”في المساء”
في شات علي الواتساب بين ادهم وجميله…..
-ادهم:انتي مخطوبه يجميله بجد
-جميله ردت:اي اه اه
-ادهم:طيب ماشي الف مبروك
-جميله ردت:وانت عامل اي مع خطيبتك
-ادهم:بخير انا بحبهاا وهي بتحبني
-جميله ردت:امم ربنااا يخليهالك يارب”اه يكداب بقمارة شيلي الصوره مش طايقهاا”😹😹
-ادهم:بتحبيه
-جميله ردت:امم اه بحبه
-ادهم:طيب ربنا يخليهولك يارب
-جميله:ربناا يخليك..انا هنام
-ادهم:تمام تصبحي علي خير
-جميله:وانت من اهله…وقفلت
وفتحت الفون التاني في شات علي الواتساب بردك
-جميله:اي يدومي لساا صاحي لي بتفكر فياا😹
“عند ادهم”تن تن تن مسدج من جعفر😹فتح ورد…
-ادهم:اه صح كنت بفكر في صفيحه زباله…انتي مجنونه ابت بفكر في مين😹
-جميله بضحك ردت:ربناا يخليك يخربيت الحب بيموت فياا😹
-ادهم:بت غوري نامي امشي
-جميله:حاضر يدومي انا غيرت الصوره حلوة
-ادهم:تقرف عن الي قبلهاا امشي اه صحيح ابقي هاتي دنياا معاكي…وففل😹
-مامت ادهم:حبيبي انزل لابوك عشان عايزك
-ادهم: حاضر يماما…ونزل
“في الصالون”
-ادهم:نعم ي بابا
-والد ادهم:كلمت حوريه
-ادهم لنفسه:كلمت جعفر اصدق…وكملت بصوت عالي اه قولتلهاا
-والد ادهم:وانا كمان قولت لاهلهاا عايزك تاخد اجازة بقاا
-ادهم:طيب ي بابا عن ازنك….وراح علي الاوضه
“عند جميله”
-جميله لنفسها:هيهيهي جنيته خلاص😹
-مامت جميلة:بت يموكوسه ابو ادهم كلمناا وعازمناا بعد بكرة
-جميله:اهه ادهم قالي اهيهيهيهي😹
-مامت جميلة:ماشي يبت
-جميله:استني بقاا عشان لازم اعمل لدومي مفجأه😹😹
-مامت جميلة:هتعملي اي يخربيتك
-جميله:اسمعي*****وبس كده اهيهيهيهي😹
– مامت جميله:يخربيتك يبت القرود😹
-جميله:ماما خلي بالك بتشتمي نفسك انتي والحج الغلبان الي جوة😹
-مامت جميلة:اهه صح….يخربيت عقلك مكنتش نومه علي السلم دي😹
-جميله:انا هوريه اهيهيهيهي
-مامت جميلة:تعرفي علي قد ما زعلانه علي الي بتعمليه في الولا علي قد ما فرحانه ان ربنا رزقك بعريس زيه
-جميله:هيهيهي بس اماما بس احبيبتي هنام انا بقاا
-مامت جميلة:ماشي يختي اما اروح اشوف حجوجي 😹
– جميله:دي اخرت تربيتي فيكي😹
-مامت جميلة:ببس يبت اختشي…..وخرجت
“وطبعاا اتعودنا ان الناس بتنام بليل😹😹 اسيبهم ولا اصحيهم 😹 شايفين الناس نايمه بليل مش زينا بنام الصبح 😹😹نصحيهم”😹🖤 نكمل بقاا عيب….
“الصبح في بيت ادهم”
-يارا:يلا ي ادهم قوم بقاا عشان نفطر
-ادهم:ماشي يحبيبتي هاخد شاور وانزل
-يارا:ماشي يدومي…وخرجت
فتح الواتساب…..شافت مسدج من جعفر هيهيهي😹
-جميلة:صباح الخير ياحبيبي اهيهيهيهي😹
-ادهم:صباح الزفت…وقفل😹
اليوم عدي هادي ونظرات الشك لجميله من ادهم وهي بتعمل وكانهاا مش شايفاه بدل ما تعترف😹
“يوم العزومه”
-مامت جميلة:يلا يبنتي قومي البسي وجهزي نفسك عشان نروح للناس
-جميله:انا صاحيه اساسا.اهيهيهيهي وهروح البس بقا واستعد لحوريه اهيهيهيهي😹
-مامت جميلة:بت بطلي اهيهيهيهي دي😹🙄
-جميله:دي كلمت حوريه المشهورة الله يلا بقا خليني البس
-مامت جميلة:طيب يختي
“بعد ساعه”
-جميله: انا جاهزه اهيهيهيهي😹
-والد جميله:اي دة اعاااااا فين بنتي اي الي انتي عاملاه دة يخربيتك😹
-جميله:بابا لو سمحت دي الموضه يلا بقا
-مامت جميلة:……
-جميله:اي اماما بصالي كده لي يلا يحاجه يلا😹…ونزلو
“في فيلا المنشاوي”
-طق طق طق
-الخادمه:سلاماا قولا من رب الرحيم اتفضوا كلهم مستنين جوة😹”الوليه دي هتموت من الصرع”😹
-جميله:مالها دي….ودخلوا
وبعد السلامات والقبولات والحلويات 😹😹 قعدوا
-جميله:امال فين ادهم يطنط
-مامت ادهم:اي مين…اه نايم يحبيبتي😹
-جميله لنفسها:مالهاا متنحه لي اكيد من جمالي😹 وكملت بصوت عالي طب انا هطلع اصحيه
-كلهم:اي
-جميله بخبث:عايزة اعمله مفجاه😹
-والد ادهم:اطلعي يحبيبتي اهي الاوضه دي
-مامت جميلة بهمس:يبت اقعدي هيجيله صرع😹
-جميله بنفس الهمس:استني بس…وطلعت”مكنش يومك يدومي😹”
-طلعت ودخلت الاوضه…..
-جميله:حبيبيبي
-ادهم بنوم:اي الصوت دة
-جميله وهي مقربه منه:حبيبيبيييييييي😈😹
-ادهم لسه بيقوم من النوم….وهوب 😹🖤

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك يا مجنونه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى