رواية غش ام لا الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميرا أبوالخير
رواية غش ام لا الجزء الخامس عشر
رواية غش ام لا البارت الخامس عشر
رواية غش ام لا الحلقة الخامسة عشر
ميار ببرود: حلوة بدلة الرقص عليكي يا ضرتي سابقا انتي فاكرة اني هسيبك لما خليتي عادل يطلقني تؤ تؤ انا صورتك ونزلتك ع اليوتيوب. بصي كدا طالعتي تريند الراقصة المسنة ههههه.
بتقوم بخضة: ليييييي حرااام عليكييي انا مليششش دعوة عادل هو ورا كل حاجه.
ميار بضحك: بجاااد دي كدبة جديدة بس تعرفي بدلة الرقص هتاكل منك حتة.
منى بدموع: امسحي الفديو ابوس ايدك.
ميار ببرود: حتي لو انا مسحته هيبقا عند الدنيا كلها بقولك بقيتي تريند.
منى مسحت دموعها: لو ممسحتيش الفديو واتصرفتي انا هقتـ ـلكك.
ميار وقفت قدمها ببرود وطخخخخ: الكف دا عشان حياة عيالك يلي دمرتيها بسبب طمعك.
طخخخخخ… ودا عشان حاولتي تقتـ ـلي ابن رحاب… طخخخخ… ودا عشان فرقتي بيني وبين عادل يا ر”خيصة.
منى بغضب لسه هتهجم عليها ميار شمرت ولوت دراعها: بصي من الاخر هتغوري من حياتنا نهائي وايلا هودي الشيك دا للبوليس.
طلعت شيك بمبلغ كبير جدا ممضي عليه من منى: ها اي رايك.
منى بقرف: انا همشي بس هرجع ليكم تاني.
دخلت بغضب و ميار خدت نفسها: غور جتك داهيه.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند رحاب.
رحاب بغضب: وانا مش هعمل كدا اسمعي يا مرات ابويا يلي متفرقيش عن حماتي انا بحب جوزي وابني ومش هتخلى عنهم.
مسكت ايد مراد وخرجت معه من المطعم.
مراد بفرحه: يعني ايه كلامك.
رحاب بحب: يعني هات لي ايس كريم ونروح.
مراد شالها ولف بيها بحب: بحبك والله العظيم ومحبيت غيرك.
لسه هيمشي فونه رن طنش.
اخد رحاب وجاب ليهم ايس كريم و فضلوا يضحكوا.
ف المستشفى.
رحمة بتفتح عينيها بتعب: اااه انا فين.
فهد بخوف: مالك حاسة بتعب ايه انادي الدكتور.
رحمة بابتسامة: خايف عليا.
فهد مردش.
رحمة بتعب: اومال كنت هتسبني ليه.
فهد بحب: عشان خايف عليكي بردو تعرفي اني قبلت عيلة من يومين وحسيت اني اتعلقت بيها بس اكتشفت اني محبتش غيرك.
رحمة قامت بتعب: هتتعالج يا فهد وانا هفضل جنبك للاخر.
فهد بحنان باس دماغها: إن شاءلله.
بليل.
مراد بزعل: ليه كدا انتي كدا انتقمتي فيا انا واختي.
ميار بهدؤء: متخفش انا كدبت عليها الفديو دا معايا انا بس.
مراد بص لرحاب بزعل: وانتي كنتي معها.
رحاب بهدؤء: اه يا مراد.
مراد بكسرة: تمم هي تستاهل.
عادل ف نفسه: غريبة انها تخاف وتمشي اكيد وراها حاجه او هتعمل حاجه.
بعد اسبوع.
فهد عمل العملية ونجحت الحمدلله و كانت رحمة معه بس كان ف عيون خبيثة بتراقبهم.
عند منى.
منى بخبث: هانت هصبر عشان يلي جاي كله سواد.
ف شقة مراد.
رحاب: تمم فلوسك هتوصلك.
الدجال: تؤمريني ب حاجه تاني.
رحاب بهدؤء: لا اياك منى تعرف انه انا يلي بوظت لها العمل.
الدجال: لا متقلقيش يا مدام.
قفلت معه لاقت يلي بيحضنها من ضهرها: وحشتيني.
رحاب بحب: وانت كمان اخبار نور ايه.
مراد بهدؤء وبيستنشق عبيرها: سافرت.
رحاب بحنان: يلا عشان ننزل ناكل وزمان اروي جت من المدرسة.
مسك ايديها بحنان: يلا.
بقلم ميرا ابوالخير.
مر سبع شهور و منى فعلا اختفت من حياتهم وكل واحد رجع لحياته من تاني يوم ولادة رحاب.
بقلم ميرا ابوالخير
رحاب بتعب: ابني فين.
مراد لارد.
رحاب بخوف: ابني فين يا مراددد رد عليا.
عادل بحزن : حماتك خطفته يا رحاب هو وميار .
رحاب بصويت: لاااا ابنيييييييييي.
عند منى.
كانت شايلة الطفل ببرود وقدمها ميار بطنها منتفخه ف الشهر السابع: ا انتي جيتي ليه تاني.
منى ببرود: قولت لك هرجع.
ميار بالم: رجعي ليهم الواد يا منى تارك معايا انا.
منى بغل ضر”بتها بالشلوت ف بطنها صوتت: اااااااااه.
خرجت وسابت ميار مرمية الراجل بخوف: دي بتولد كده هتموت هي ويلي ف بطنها.
عند منى برا.
كانت وقفه قدم كلا”ب شر”اسة بصت للطفل وليهم وو….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غش ام لا)