روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الخامس 5 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الخامس 5 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الخامس

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الخامس

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الخامسة

بمساعدة منه سيد
بدر بهدوء مرعب: وانتي مين قالك انك هتروحي
نادين ببراءة وخوف من بدر: كي.. كيان قالي هروح صح يا كيان
كيان بخوف من بدر: منك لله يا بعيدة هموت بسببك
بدر بصوت مرعب: انتي من النهارده بقيتي مننا دخلتي عالم المافيا بقيتي تبع الزعيم
نادين بصوت عالي: نععععم يا بابا انت اتجننت مين دي الي تبقا تبعك انت بتحلم
بدر بغضب ضربها بالقلم مسكها من الطرحه
علي الله صوتك يعلي عليا تاني وطالما دخلتي عالمنا يبقا مفيش غير حلين
ياأمه تموتي ياأمه تفضلي معانا
نادين بصت لي و بعدت عنه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
وانا اخترت اني اموت بدلاً من اني أموت ناس ملهاش ذنب
بدر: وانتي الي اختارتي وجاب المسد”س
نادين وقفت ومستنيه بدر يضرب نا”ر عليها
بدر ضرب نار بس ماجتش فيها
كيان رفع ايد بدر في السقف
نادين اول لمه ضرب نا”ر اغم عليها
بدر بعصبيه: انت غبي افرض جت فيك انا اعمل اي من غيرك
كيان بغضب: ولو نادين ما”تت انا اعمل اي
بدر بعصبيه مسكه من هدومو:
انت محسسني انها اختك فوووووق بقا اختك ماتت
ماتت بسبب رجاله المافيا وسابه وطلع
فوق البت دي وخليها تبقا معانا ياأمه والله همو”تها و مو”تك انت كمان
كيان قرب من نادين و شالها وطلعها في اوضته
كيان بداء يفوق نادين
نادين اول لمه شافت كيان بدأت تعيط
كيان بحنيه: خلاص بقا يا صغيره والله اعيط انا كمان
نادين بعياط: انت كدبت عليا قولتلي اني ها. هامشي وووو و بدات في العياط
كيان بهدوء: بصي يا نادين لمه حد يخش عالم مافيا محدش بيخرج منه سليم يا أمه يموت ياأمه يفضل في العالم ده
نادين بدموع: بس انا دخلت العالم بتاعكم غلط
كيان: انا عارف انك بريئه و دخلتي العالم ده بالغلط بس هنعمل اي ده نصيبك
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
و ياله علشان ناكل ده انا ميت من الجوع
نادين بضحكة: انت مبتعملش حاجه غير الاكل
كيان بضحك زيها: دي الحاجه الوحيدة الي بعملها من غير ما حد يقولي
كل ده وبدر واقف علي الباب بيبص عليهم
بدر سابهم ونزل قعد علي السفره
نزل كل واحد قعد علي السفره مفيش كلام كان الصمت هو سيد المكان
بدر:بقولك اي يا صغيره
نادين بغيظ: بقولك اي انا اسمي نادين مش صغيره ماشي ولو انا قعدت معاكم بس علشان كيان اتحايل عليا
كيان بصوت واطي كلهم سمعوه
انا يابنت الكدابه
نادين ضربته في رجله من تحت السفره
كيان بوجع:اااااااه مالك يا بت
نادين: والله يا كيان لهوريك الكدب عشان شكلي بقا وحش
كيان بكذب: ايوه يا زعيم فعلا انا اتحايلت عليها
بدر ابتسم نادين اول مره تشوف بدر بيبتسم
نادين فضلت بصه لي بدر
بدر خد باله: اي ضحكتي حلوه صح انا عارف
نادين: نينينيني مغرور اوي
وكل واحد خلص اكل و نادين طلعت اوضتها
بدر: اعمل حسابك يا كيان هنعمل حفله صغيره مع الرئيس
كيان فتح بوقه من الصدمه: الرئيس مش ده الي حملت منو تاليا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر: بالظبط هو فاكر اني نسيت لكن هو ميعرفش انو بيتاعمل مع الزعيم
كيان: بس يا زعي
بدر قاطعه في الكلام: ما بسش يا كيان ياله اطلع فوق وانا رايح مشوار مهم وسابه و ماشي
كيان بحزن على صاحب عمره
بدر راح قدام المدافن وقف قدام قبر ابوه
بدر بدموع في عينه: عمال ادور عليها في كل مكان مش لاقيها انا تعبان اووي انت السبب في كل حاجه احنا فيها دلوقتي انا مش هقول غير ربنا يسامحك
تاني يوم بدر صحي و بيشرب خمر”ا
كيان بيتاوب: صباح الخير يا زعيم
بدر: اي نموستك كحلي اي كل النوم ده
كيان: كنت قاعد مستنيك يا زعيم
بدر: ليه كنت عيل صغير علشان تخاف عليا
المهم شوف البت الي فوق خلصت ولا اي مبحبش جو البنات اللي يفضله بالساعات واقفين قدام المرايا
جه صوت من وراه من نادين:
وانا خلصت من بدري
بدر بصلها من فوق لي تحت و سابها و مشي
نادين بغيظ: يارب العربيه تنفجر بينا
كيان: ليه كده يا بعيدة انا لسه صغير ادعي عليكي بأيه وانتي فيكي كل العبر يا شبر ونص انتي
بدر بصوت عالي: انت يا زفت هات الزفته وتعالي
نادين بصت لي كيان وشاورت براسها بمعلش
راحو مول كبير البنت الي في المول بتبص لي نادين بقرف
بدر شاف البنت بتبص لي نادين بقرف قرب من نادين وحط ايده علي كتفها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
روحي نقي الي انتي عايزاه
نادين راحت وهي مش مصدقه انو بدر قرب منها كده
فضلت حوالي ساعتين تلاته لحد ما نادين خلصت كل حاجه هي عايزها
بدر وصل لي الكاشير ودفع الفلوس و مشي ركبها العربيه
نادين بتعب: ااااااه مش قادره تعبت اوي النهارده
كيان: مين سمعك وانا كمان بس انا همو”ت من الجوع
بدر: يخربيتك انت مبتشبعش من الاكل خلاص هنروح ناكل في اي مطعم
كيان بزهق: يا زعيم انا زهقت من أكل المطاعم
نادين بطيبه: انا بعرف اعمل اكل علي فكره
كيان: احلفي
نادين بضحك: اها والله المهم انت عايز تاكل اي
كيان: انا نفسي اكل محشي اوي
نادين بتعب: لا المحشي مش دلوقتي انا تعبانه خالص اي رأيك تاكل مكرونه و بانيه
كيان بسعاده: اشطا
كيان: ممكن يا زعيم نروح هايبر نشتري الي احنا عايزينه
بدر: تمام
ووقفه قدام الهايبر نادين لي بدر:
ادخل اعمل اي جوه دلوقتي
بدر: معرفش اسالي كيان
كيان: بصي يا نادين انتي تخشي جوه تجيبي كل حاجه انتي عايزاها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بزهق: خلاص يا كيان هخش اجيب
ودخله كلهم الهايبر
بدر: روحو شوفو هتشترو اي وانا هروح اجيب حاجه
كيان ونادين مشيو مع بعض
نادين: ها بقا عندكم توابل اي ولا معندكمش توابل
كيان بفخر: لا مش لدرجادي طبعا عندنا فلفل اسود و كمون وملح
نادين بعصبيه: والله هو ده الي عندكم
كيان باستغراب: لي هو في توابل تاني وانا مش عارف
نادين: امشي يا كيان امشي وانا هجيب كل حاجه
كيان: انا غلطان اني واقف مع طفلة و سابها و مشي
بدر جه ومعاه ازازه خمر”ه
لقا كيان بيتفرج علي فلم اكشن
بدر بعصبيه وصوت واطي: فين البت يا زفت
كيان باستغراب من بدر: في اي يا الزعيم نادين بتشتري الحاجه هناك
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بعصبيه شديده: انت سايبها هناك وبتتفرج علي الفلم يا غبي زمانها هربت
وجري عند نادين
راح هناك ملقاش حد
تتوقعو نادين هربت ولا اي 🙂

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى