رواية غش ام لا الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرا أبوالخير
رواية غش ام لا الجزء الرابع عشر
رواية غش ام لا البارت الرابع عشر
رواية غش ام لا الحلقة الرابعة عشر
منى بشهقة: مين دي ياراجل.
عادل ببرود: دي مراتي ويلي وراها بردو مراتي اصلي اتجوزت اتنين االمره دي وكتبت لهم كل حاجه ☺️.
منى بغضب و صوت عالي: يابن ال*** بتتجوز عليا تاني مش كفاية مررررة وفلوسيي كتبتها ليهمممم.
عادل بغضب ضر”بها بالكف وجرها من شعرها ع الاوضة: انا بن *** انا هوريكي التربية من اول وجديد.
منى بغل وقفت قصده: هتعمل ايهه خلاص مبقاش فارق معايا حاجه هتضر”بني واخده ع الضر”ب يا دلعدي اقسم بالله لو م خرجت طلقتهم ومشيتهم يا عادل هفضح سرك للكل انت فاهم ولا شكلك نسيت الحقيقه.
بقلم ميرا ابوالخير.
مسكها من دراعها بغضب: انا مبخفش وبعدين يا حلوة سري هو نفسه سرك يعني هتفضحي نفسك معايا.
منى بغضب زقته: بتحلم يا عادل انا اقدر ادفع عن نفسي والبس كل حاجه ليك زي الشاطر تبقا تحت طوعي فاااهم يا هه رجلي.
عادل بحنق: مااشي يا منى هنشوف انا ولا انتي.
خرج بغضب وهي بتوعد: وحياة امي يلي جاي كله ليكون اسود عليكم كلكم.
اتصلت ع شخص ما.
الدجال: خير يا منى.
منى بغضب: خلصت يلي قولت لك عليه.
الدجال بخبث: اه خلصت واعتبري كل حاجه حصلت.
منى قفلت معه وقعدت ع طرف السرير: حلو الكلام.
عند مراد.
نور بهدؤء: انا عاوزة ارجع لك وموافقة انه رحاب تكون ع ذمتك.
مراد بهدؤء: وانا موافق.
نور بفرح: بجد وانا مش هزعج رحاب والله وهعتبرها اختي وو…
مراد مقاطعا: استني يا نور انا مكملتش كلامي.
نور بعدم فهم: كلام ايه.
مراد بتنهيدة: انا موافق ارجع لك بس الكلام دا لو كنت مراد بتاع زمان انما دلوقتي مش هقدر انا بحب رحاب ومستحيل ااذ*يها تاني كفايه عليها كدا.
نور بحزن: عندك حق انا غلطت لما طلبت كدا بس حسيت اني لسه محتاجة لك.
مراد بإبتسامة: هكون جنبك ك اخ وصديق انما ك زوج انا جوز رحاب وبس هي حياتي وكل دنياتي.
نور بابتسامة: ربنا يوفقكم يارب مع السلامه.
قفلت معه وهي مبتسمة: كدا انا دوري خلص معاهم بس مع منى فاضل اخر تكة.
مراد بيبص وراه لاقي رحاب و ميار بص لرحاب بخوف: مالك تعبانه.
رحاب بجمود عكس فرحتها: لا انا تمم ميار هتقعد معانا هنا.
مراد بابتسامة: تنور بس انا كنت حابب نمشي وبلاش مشاكل.
ميار بغضب: بعد اذنك يا مراد انا عارفة انها امك وكل حاجه بس دي عملت يلي الشيطا”ن نفسه معملهوش.
مراد بحزن مشي رحاب زعلت عشانه.
ميار بابتسامة: خشي طبطبي عليه هو محتاجلك اوي دلوقتي دي برضة امه يا رحاب.
رحاب بحزن: لا هو هيكون كويس انا موجوعه من ناحيته.
ميار بهدؤء: خير إن شاءلله.
بعد شوية.
منى كانت قاعده بتتفرج ع التلفزيون حست بمغظ ف بطنها جريت ع الحمام.
فضلت رايحه جاية ع الحمام و ميار كانت بتتفرج عليها من بعيد.
دخلت بتتسحب وحطت حاجه تانيه ف العصير بتاعها وخرجت جري.
بتخرج منى بتعب: ااه بطني شكلي تقلت ف الاكل.
راحت وشربت العصير وحست بدوخة وزغلله وفجاءة بقا بتضحك بجنون.
ميار بتدخل: منمن ضرتي الحلوة.
منى بضحك وسكر: ميار هههه ضرتي ازيك يا حلوة.
ميار طلعت كاميرا: يلا يا منمن خدي البسي بدلة الرقص دي و ارقصي عشان اصورك للمعجبين.
منى بسكر وضحك: معجبين ليا انا.
ميار بخبث: اه اومال يا حبيبتي يلا بقا عشان متتاخريش.
دخلت لابست بدلة الرقص و ميار شغلت ليها اغنيه وكان شكلها يفطس من الضحك وبقت تصورها.
عند فهد.
فهد بهدؤء: رحمة انا حاسس اني مش عاوز اكمل الخطوبة.
رحمة بكسرة: ل ليه يا فهد انا زعلتك ف ايه.
فهد بهدؤء: مزعلتنيش بس انا مش هينفع ارتبط لانه.
رحمه بحزن: عشان مستواك ومستويا صح طيب يا فهد ر…
فهد بنفي: لا يا رحمة عشان انا.. اتنهد… انا عندي كانسر يا رحمة ومش هقدر اظلمك معايا.
رحمة بشهقة وخوف: ايه وانت فاكر عشان عندك كانسر يبقا هسيبك لا يا فهد انا هفضل جنبك.
فهد بهدؤء: وانا خلاص مش عاوزك.
قام مشي وسابها وهي دموعها نازلة قامت جريت وراه: فهد استنا.
بتعدي الطريق وعربية جاية بسرعه وطخخخخخ.
فهد بيبص: رحمةةةةةةةةةةة.
جري عليها والناس اتلمت.
العربيه جريت ويلي فيها ابتسم بشر: دي البداية عشان تحبس ابويا وتخطف مراته هههه.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند مراد.
رحاب كانت بتحسس ع بطنها بحب لاقت مراد دخل بابتسامة وف ايده بوكس هدايا كبير.
رحاب بذهول: اي دا.
مراد راح ونزل البوكس: ليكي يا حبيبتي.
رحاب بانبهار: افتحه يلا.
مراد فتحه بابتسامة: مدي ايدك كدا.
بتمد ايديها طلعت سلسلة ف علبه الماظ انبهرت بجمالها: تحفةة.
مراد بحنان: كملي دا لسه كتير.
بتمد ايديها تاني طلعت شوكولاته كبيرة ومربوط فيها شريط شوكولاتات كتيرة و ف اخرهم بوكية ورد جوري.
رحاب بسعادة: اعااااا اي الجماللل دا كله.
مراد ابتسم بحنان: كملي.
بتمد ايديها طلعت برفان و مرة تاني علبة لاقت فيها دهب حلقين و غوايش و خاتمين: د دا دهبي وزيادة.
مراد ب ابتسامة: اه يا حبيبتي.
رحاب باستغراب: جبت الفلوس دي كلها منين.
مراد بهدؤء: بصراحه كدا انا خدت قرض من البنك بقالي عشر شهور وعملت مشروع ف الخباثة كده 😂 والحمدلله ربنا كرمني.
رحاب بصت له بسعادة بس وشها قلب تاني.
مراد بهدؤء: رحاب انا عاوز اقولك حاجه.
رحاب ببرود: خير يا مراد عاوز تقول ايه.
مراد بهدؤء: احم كنت عاوز ارتاح شويه من كل يلي حصل.
رحاب بحزن: بص يا مراد مش هنكر اني بحبك بس انت عمرك م قدرك يلي كنت بعمله انا اشتغلت واتبهدلت واتسرقت من امك وانت خدت دهبي و ديما زعيق واتجوزت عليا وطلقت و كنت خايف تطلقني عشان الفلوس و فضلت متمسك بيا عشان محدش يقول دا مبيخلفش اي يا مراد انا بشر.
مراد بحزن: وانا ربنا عقبني و كنت معمي بحب امي يلي عمرها م حنت عليا ف يوم كنت غبي اناني وانا اهو بطلب فرصة اخيرة.
رحاب تجاهلت كلامه و قامت خرجت.
مراد بحزن: خلاص مفيش غير اني اطلقك واخد اروي واسافر.
بعد شويه.
بقلم ميرا ابوالخير.
رحاب كانت قاعده مع امها ف مطعم.
رحاب بتافف: خير يا مرات ابويا .
مرات ابوها بهدؤء: ابن عمك رجع من الكويت وعاوز يتجوزك.
رحاب بسخرية: لا والله متشكرة انا متجوزه.
مرات ابوها بهدؤء: يابت اسمعي مراد بتاعك دا ملهوش لازمة اطلقي منه ونزلي يلي ف بطنك واتجوزي انا قلبي عليكي.
: اختاريه هو يا رحاب انا منفعكيش بس انا عاوزة ابني وهسيبك وعد مني.
رحاب بصدمة: م مراد.
عند منى.
بتصحى بتلاقي نفسها لابسه بدلة رقص ورقدة ع الارض بتتخض: هو حصل ايه.
ميار كانت قاعده ببرود وبتتفرج ع التلفزيون: هي ضرتي بصي كدا ع التلفزيون طالعتي تريند الراقصة المسنة ههههههه.
بتقوم بخضة: ليييييي حرااام عليكييي انا مليششش دعوة عادل هو ورا كل حاجه.
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غش ام لا)