رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الرابع 4 بقلم بسملة حسن
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الرابع
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الرابع
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الرابعة
بمساعدة منه سيد
بدر صحي لقا حاجه علي راسه بيبص لقا نادين نايمه علي الأرض وجنب منها كمادات
بدر كام من السرير بعصبيه: انتي بتعملي اي هنا
نادين قامت مفزوعه: انا كنت
بدر مسكها من ايدها جامد: انتي اي ها واي الي جابك هنا بزعيق جامد انطقي
نادين بخوف منو: انا والله كنت جايه لي كيان لقيتك بتقول متسبنيش انا محتاجك جنبي بس لقيتك حرارتك عاليه عملتلك كمادات رحت نمت والله من غير ما أحس
بدر ببرود مرعب وقرب منها لحد ما مسك شعرها من الطرحة
لو عرفت انك قولتي لي حد علي الي حصل هعمل فيكي اي
نادين بعياط وخوف: مش هقول لي حد والله
بدر: هقت”لك مش بس كده تؤ انا هوريكي العذاب الالوان ياله غوري من قدامي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين خرجت جري خبطت في كيان
كيان باستغراب: اي الي جابك هنا يا نادين
نادين: مفيش و نزلت جري دخلت اوضتها
كيان دخل عند بدر لقاه متعصب
كيان: مالك يا زعيم متعصب ليه
بدر بعصبيه و زعيق: اقسم بالله يا كيان لو البت دي شوفت وشها بس هقت”لها وسابه ودخل الحمام
كيان هو اي الي حصل هروح اسال البت نادين ممكن تكون عملت حاجه لي بدر ممكن بردو تكون اتحر”شت بي
نزل دخل لي نادين
كيان بصوت عالي: بت يا نادين عملتي اي في الزعيم يابت
نادين بغيظ منو: هعمل اي يعني ده شخص متركب غلط
كيان بضحك: طيب اسكتي و قوليلي اي الي طلعك فوق
نادين: يعني انا دلوقتي اسكت وله اتكلم المهم يا عم
كيان بدهشة: عم
نادين: اسكت خالص علشان اتكلم ماشي
كيان شاور براسه اها
نادين: كنت جعانه وطلعت اندهلك بس لقيت
وبعد كده افتكرت الي بدر قاله
كيان: بعد كده اي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بدموع: خلاص يا كيان بس انا عايزه اروح عند ماما وعبد الرحمن وهيثم ونبي
كيان: مش انا قولتلك هتخرجي من هنا امته بس تعالي قوليلي مين هيثم ده
نادين بابتسامة وسط دموعها
هيثم ده حبيبي وقلبي وكل حاجه حلوه عارف انو مكنش بينام غير في حضني
كيان بغيره مسك ايدها جامد وصوت عالي خوف نادين
: مين ده الي بينام في حضنك يا بت ردي
نادين بخوف لأنه اول مره تشوف كيان كده
هيثم ده ابن عبد الرحمن اخويا عنده تلات شهور
كيان ساب ايدها: انا اسفه يا نادين انا
نادين بعياط وغصب: اخرج برا يا كيان مش عاوزه اشوف وشك تاني
كيان لسه هيتكلم نادين بصوت عالي جدا: آخرج براااااااااااااااا
كيان سابها و خرج نادين بدموع يارب انا عايزه اخرج من هنا
بدر كان نازل من السلم
اي الصوت العالي ده فهم الزفته اللي جوه مفيش صوت يعلي غيري انا.. فاهم وسابه وراح يشرب خمر”ا
عبد الرحمن بتعب: دورت عليها في كل حته ورحت قدمت بلاغ في القسم
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نوال بعياط: يعني اي بنتي ضاعت مني انا عايزه بنتي يا عبد الرحمن بالله عليك
سمر مرات عبد الرحمن بحزن علي نادين : متخافيش يا ماما ان شالله هتلاقيها انزل يا عبد الرحمن دور عليها تاني
عبد الرحمن: انا نازل ادور عليها في المستشفيات
عده حوالي يومين وعبد الرحمن كان بيدور على نادين في كل حتة
كيان وبدر كانو قاعدين علي السفرة
بدر: هي الخدامه عجبتها القعدة جوه وله اي
كيان.. زعلان علشان نادين من ساعته وهي مش بتتكلم معاه وحته الاكل مش بتاكل غير حاجات بسيطه اوي
بدر شاف كيان زعلان ومش بياكل
بدر بصوت عالي شويه: كيان مالك
كيان بزعل: مفيش يا زعيم كنت بتقول حاجه
بدر برفعة حاجب: لا خالص بقول لو البت الي جوه عاجبها حسن الضيافة عندنا هي هتفضل قعده جوه كده كتير خليها تشوف شغل البيت وخرج بره عند الاسطبل
كيان دخل بصينيه الفطار لي نادين
كيان بحزن: الفطار اهو ياريت تخلصي كله
نادين بوجع في بطنها: كيان استنا
كيان فرح لنه من ساعه الخناق وهي مش بتندهله بأسمه
نادين باحراج و كسوف: انا عايز انا.. انا
كيان: مالك يا نادين انتي اي
نادين با احراج وشه احمر من الكسوف: انا عايزه حاجه البنات يا كيان
كيان باستغراب: اي هيا حاجه البنات يا نادين مش فاهم
نادين بدموع في عينيها من الاحراج: حاجة البنات يا كيان
كيان بغباء: اي هي حاجة البنات الي بتقولي عليها دي
نادين بعصبيه: اخرج بره يا كيان اخرج انت غبي
كيان بعصبيه زيها: منا لو عارف اي زفت البنات كنت جبته وخرج بره
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر شافه متعصب: مالك ياله في اي
كيان بصوت عالي: منا مش عارفه في اي
بدر بغضب: صوتك ميعلاش تاني فاهم و احكيلي اي الي حصل
كيان: دخلت عند نادين علشان اديها الفطار لقتها بتقولي عايزه حاجه البنات
بدر باستغراب: اي هي حاجه البنات دي
كيان بذهق: معرفش انا طالع اخد شاور وسابه وطلع
بدر دخل عند نادين لقاها ماسكه بطنها
فهم هيا عايزة ايه
خرج بره وقفل البيت بل مفتاح علي نادين
بدر كان خارج لقاء صوت جي من وراه
كيان: رايح فين يا زعيم
بدر بهدوء خاف كيان: رايح اجيب حاجه البنات يا كيمو
كيان بص لي لأوضه نادين وبص علي بدر لقاء ركب العربيه ومشي
كيان بصوات زي الحريم: خدك مني بدري يا نادين حبكت تقولي لي الزعيم علي حاجه البنات الي عايزها دا اكيد الزعيم ها يقتلك اها يا نا ياما بعد حوالي نص ساعه جه بدر
كيان جري عليه: خلاص جي تقتلها صح
بدر استغرب: اقت”ل مين ياله
كيان: مش انت جاي علشان تقت”ل نادين علشان قالت عايزة حاجه البنات.
بدر بغيظ منو: اااااااه يا رب ارحمني منو
روح يا كيان ايديها الشنطة دي
كيان بغباء: فيها اي يا زعيم
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بوقاحه: فيها بدلت” رق”ص
كيان خد منو الشنطة كيان كان عنده فضول يعرف اي الي جوه الشنطة فتح وشاف فيها اي
كيان: آه فهمت بقا انتي يا شبر ونص تعرفي في الحجات دي
وراح عند نادين
نادين بعصبيه اول لمه شافته: انت جاي ليه اخرج برا
كيان: اخرج بره وانا الي جايبلك حاجه البنات الي عايزاها
نادين بكسوف: ش. شكرا
كيان عرف انها مكسوفه منو حب يهزر معاها
كيان بهزار: بس تعرفي يا صغيره اني انا مكنتش اتوقع انك تعرفي حجات بتاعت الستات دي
نادين بغيظ: ليه ياعني مش بنت زي البنات
وياله اخرج بره علشان انا مش بكلمك
كيان: خلاص يا باشا مصر مش هعمل كده تاني
نادين لسه هتتكلم لقت بدر دخل عليهم
بدر: انا مش قولتك روح اديها الشنطة وامشي
كيان بهزار: كنت بديها حاجه البنات يا زعيم
بدر: طيب ياله اخرج بره
كيان بطاعه: حاضر يا زعيم
خرج كيان وقرب بدر من نادين
بدر بهدوء: اطلعي أقعدى فوق في الاوضه التانيه
نادين ببراءة: بس انا لو طلعت فوق انت هتزعقلي
بدر ابتسم علي براءتها: لا اطلعي فوق ياله
نادين فرحت انها هتطلع في اوضه نظيفه
وطلعت لقت كيان في وشها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بخضه: يا لهوي خضتنني يا كيان
كيان: بت انتي رايحه فين كده
نادين: طالعه فوق
كيان بغباء: فوق فين
نادين بغيظ منو: ابعد عني يا عم بدل ما الزعيم بتاعك يغير رأيه
نادين افتكرت هدومها متو”سخه
نادين بكسوف: احم كيان
كيان: لا مش ممكن انتي بتتحولي كده ازاي مش كنتي من شوية عامله زي واحد صاحبي دلوقتي قلبتي لي قطه كده ازاي
نادين بصوت بنت ناعم واحراج: لو سمحت يا كيان ممكن اخد هدوم من عندك علشان هدومي وسخه
كيان: كل ده علشان هدوم
نادين شاورت بي رأسها اه
كيان: ماشي وراح في الاوضه وطلع من الدولاب تي شيرت لونه نبيتي و بنطلون شروال أسود
نادين: شكرا يا كيان ودخلت الاوضه
نادين خدت شاور ولبست هدوم كيان كانت كبيره بنسبه لي نادين
لبست الهدوم وحطت الطرحة ونزلت لقتهم قاعدين علي السفره
بقلم بسمله حسن ب
مساعدة منه سيد
بدر: تعالي كلي معانا
نادين بصت لي كيان
كيان شاور براسه اه
نادين قعدت معاهم علي سفر
بدر بص لي نادين بترف عينه لقاها لابسه لبس كيان
بدر: هيا لابسه لبسك يا كيان ليه
كيان: هدومها اتو”سخت يا زعيم علشان كده خدت هدوم من عندي
بدر بهدوء: طيب خلاص بكره تاخدها تجبلها هدوم مينفعش تبقا طبع الزعيم وتلبس من هدومك ولا هدومي
نادين باعتراض: لا شكرا انا عندي لبس كتير في البيت
بدر بهدوء مرعب: وانتي مين قالك انك هتروحي
نادين ببراءة وخوف من بدر: كي.. كيان قالي. هروح صح يا كيان
كيان بخوف من بدر: منك لله يا بعيدة هموت بسببك
بدر بصوت مرعب: انتي من انهارده بقيتي مننا دخلتي عالم مافيا بقيتي تبع الزعيم
نادين بصوت عالي جدا: نععععم يا بابا أنت اتجننت مين دي الي تبقا تبعك انت بتحلم
بدر بغضب ووووووووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)