رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثالث 3 بقلم بسملة حسن
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الثالث
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الثالث
رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الثالثة
بمساعدة منه سيد
بدر جه اخر الليل وكان سكران مش شايف قدامه شاف مفتاح في الاوضه الي فيها نادين فتح الباب ودخل عند نادين
نادين كانت مش نايمه
بدر قرب منها لحد ما نزل لي مستواها
بدر: انتم كلكم زي بعض تعرفي انا هعمل فيكي اي دلوقتي
نادين بخوف منو: ابعد عن
بدر بهدوء مخيفه : ششششش متخافيش انا يا دوبك هعمل معاكي الصح علشان تعرفي انك مينفعش تقربي من الزعيم وبدا يعتدي عليها
نادين بصوات: ابعد عني كيااااااان الحقني كيااااااااااااااااان
كيان كان في الاوضه سمع صويت نادين نزل جري
كيان بخوف فتح الباب اتصدم من بدر بيحاول يعتدي عليها
كيان بيبعد بدر من فوق نادين
بدر بغضب: ابعد يا كيان سبني عليها كلهم صنف واحد كلهم بيجرو ورا شهوا”تهم
كيان شده لي بره
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر كان عايز يخش جوه وكيان مش قادر عليه
لحد ما كيان ضرب بدر بالبوكس في وشه
بدر بدون وعي: انت بضر
لسه كان هيتكلم كيان شده من ايده ودخله الاوضه
كيان بهدوء: نام يا بدر
بدر بنوم: لا انا عايز اشبع من مكملش كلامه وراح في النوم
خرج كيان من عند بدر وراح عند نادين
دخل لقا الكرسي واقع ونادين وقعه مع الكرسي
كيان قرب منها ورفعها هيا والكرسي
نادين بعياط و خوف: انا عايزة امشي من هنا يا كيان
كيان بحزن علي الي حصلها
بهزار خفيف: معلش يا صغيرة بقا عايزة تسيبيني مع المتوحش ده لوحدي والله عيب
كيان كان بتكلم بطريقة كوميديا
نادين بطلت عياط و ابتسمت
كيان: ايوه كده ابتسمي
نادين افتكرت الي حصل عيونها كانت مليانه دموع: وبدأت تعيط تاني
كيان بذهول: يالهوي انتي يابت مش كنتي بتبتسمي من شويه اي الي حصل
نادين بعياط اكتر
كيان: طيب اهدي في حاجه بتوجعك
نادين بتشاور بي رأسه اه
كيان: طيب اي الي بيوجعك
نادين بعياط: ايدي عااااااااااا
كيان بصدمه: يعني انتي عامله سرينت عياط وهتلمي علينا الناس الي في الشارع الي ورانا علشان ايدك طيب مكنتي قولتي بدل الي انتي عاملاه دا
وراح عندها وفك ايديها من الحبل
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان: خلاص كده يا صغيره
نادين بزعيق: انا مش صغيره افضل اقولك لحد امته
كيان بخوف مصتنع: خلاص يا باشا مصر انا اسف مش هقولك كده تاني
نادين بغرور مصتنع زيه: ايوه كده ناس ما تجيش غير بالعين الخضراء
كيان بصلها وضحكو مع بعض بضحك يلا يا صغيره علشان تنامي
نادين بدموع: بس انا خايفه
كيان: خلاص تعالي نامى معايا
نادين: يا قليل الادب امشي اخرج بره
كيان بضحك: ههههه مش من شويه كنت بتقولي خايفه
متخافيش نامى وانا هاخد المفتاح معايا
نادين بغصب: نعم يا بابا تاخد مفتاح معاك و تبص عليا وانا نايمه
كيان بقرف: ابص علي مين يا شبر ونص انتي فيكي حاجه عشان ابص عليكي ياله يا صغيره روحي نامى
نادين ضربت الارض برجلها زي الاطفال: رخم امشي بره
كيان وهو خارج من الاوضه نادين متخافيش مني انا مستحيل ابصلك لأنك اختي
نادين ببتسامه جميله زيها
وانا مش خايفه منك
كيان بمشاغبه: لا قلبي الصغير لا يتحمل انا بقول اجي انا جنبك
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين قفلت الباب في وشه
كيان بغيظ منها: ماشي يا صغيره والله بكره هوريكي و سابها وطلع نام
نادين اوبس انا نسيت اقوله انو جعانه وطلعت من باب الاوضه
لقت باب الشقة فكرت انها تهرب راحت لحد هناك و جايه تفتح الباب لقته مقفول
نادين بحزن: فقر انا عرفه نفسي طول عمري فقر و مشيت وطلعت علي السلم
في الوقت ده
بدر كان في الاوضه كان بيحلم وبيخرف بل كلام
نادين وقفت قدام اوضت بدر و خبطت محدش رد
نادين: هو لحق نام يا ربي اعمل اي مش هعرف انام طول منا جعانه.. انا اخش لو لقته نايم خلاص مش مهم يبقا اقوله لمه يصحه
دخلت عند بدر وهيا افتكرته كيان وقربت منو لقت بدر
نادين بخوف منو: يا لهوي ده عدو الفرح اعمل اي احسن حاجه اخرج قبل مهو يصحا
بدر بتخريف: متسبينيش انا محتاجك
نادين وقفت فجاء وهي خايفه منو
بدر: انا من غيرك وله حاجه تعالي خديني في حضنك انا من غيرك مليش لزمه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين قربت منو لقته نايم استغربت انو بيتكم وهو نايم حطت ايدها علي راسه لاقته سخن اوي
نادين: يا لهوي ده سخن اوي اروح انده لي كيان
جايه تمشي بس وقفت مكانها لا كيان مش هيعرف يعمل حاجه انا هعمل كمادات بسرعه و هنزل تاني وفعلا بدات تعمل لي بدر كمادات لحد ما نامت جنبه علي الارض وهو نايم علي السرير
الصبح يطلع علي ابطالنا
بدر صحي لقا حاجه علي راسه بيص لقاء نادين نايمه علي الأرض وجنب منها كمادات
بدر قام من السرير ووووووووو
تتوقعه اي الي هيحصل في نادين اتمنا بدل ما تعملو تم و ملصق أستغفرو ربنا او حوقلو احسن
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)