روايات

رواية احببته في مطبخي الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا

رواية احببته في مطبخي الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا

رواية احببته في مطبخي الجزء التاسع

رواية احببته في مطبخي البارت التاسع

رواية احببته في مطبخي الحلقة التاسعة

حلا انتوا تعرفوا بعض
مها اه دا زياد الي كنت بحكليكم عليه
زياد بس مكنتش اعرف انك عندك صحاب حلوه كده
حلا ههه تعال ادخل وبعدين نشوف موضوع اصحاب حلوينن
دخل زياد
حلا هاا قولي نقلت حاجاتك الشقه
زياد اه الحمدلله بس ناقص ارتبهم
حلا تمام انا والبنات هنساعدك متخفش
زياد اشطااا
🎀
نزل ادهم ونور ماسكه ايدوا
قمر ماشاءالله تبارك الرحمن عسلات
نور قعدت جمب قمر انتي الي عسل بقلبي انت
ادهم احمم انا ونور هنسافر بكرا
رقيه فكره حلوه هتقدوا شهر العسل فين
ادهم مش شهر عسل دا احنا راحيين عند اعمامها وابوها
نور اي
ادهم هما الي طالبين كده 3 ايام
نور بس انا خايفه
قمر حبيبتي ادهم معاكي
ادهم مسك ايدها متخفيش انا معاكي
اومات نور بتوتر
كريمه باحترام: الاكل جاهز
رقيه يلا ي جماعه اتفضلوا
🎀
حلا هي ورنا ومها كانوا مع زياد
وزياد كان مهتم ب مها وكل كان ملاحظ
زياد بهمس بت ي رنا
رنا بنفس نبره اي ي واد ي زياد
زياد انا عاوزك تظبطيني مع مها
رنا ازاي وبعدين اختك هناك اهي
زياد انت عارفه اختي مش هترضي بالحاجات دي
رنا ايواا اعمل اي
زياد فكري معايا ي بنت الهبله هعمل معاها تخليها تموت في دبديبي
رنا بسخريه تموت في دبديبك…
اخلصي ي بت
جبلها كتاب هتجيب اي يعني
اتصدقي مفكرتش ب كدا
مهو علشان غبيي
اييي
باييي
استني طب مقولتيش كتب عن اي
انت عارف بغمزه
باي بقا عندي ميعاد
زياد بتفكير انا عارف
🎀
حسن كيف ي عمي مبدهاش تتجوزي
قاسم زي ماسعت يبني البينه مش عاوزه تتجوزك
حسن ماشي ي عمي ربنا يبعتالها بن حلال
تامر الحق ي بيه الحق
قاسم قول ي وش الفقر
تامر الهانم الصغير غرقانه ف دمها
قاسم اييي عهد
حسن عهد
جروا لحديقه جثه هامده ع الارض
راحوا بيها المستشفي
ثريا بصراخ اهههه مكنش يومك يحبيبة قلبي
الدكتور طلع
قاسم خير ي دكتور
دكتور البقاء لله
قاسم بغضب مسك الدكتور اي الحديت الماسخ ده بنتي محصلهاش حاجه
دكتور اهدي ي قاسم بيه
جابر اهدي ي خوي
ثريا. بنتي انا عاوزه بنتي واغمي عليها
مي منهاره عهد عهد مستحيل تموت وتسبني
صالح اخدها ف حضنه اهدي ي مي
ساره بابا هي خالتوا مالها
صالح اخدها ف حضنه هي الي اخري
🎀
رنا عاوز اي
اكرم اسمعني بس انا اسف بس لو مكنتش قولت كده كنتي هتبقي ضحيتهم الجديده
رنا مش فاهم
تنهد اكرم يعني كانوا هيخلوكي تبعدي عن دينك وتشربي خ*مره
وتق*لعي الحجاب
رنا طب وانت عارف كده لي ماشي معاهم
ابتسم اكرم You don’t know what kind of job I am (هل تعلمي ما هو نوع عملي)
رنا لا
اكرم بهمس ظابط مخابرات
رنا بجد
اوما اكرم
رنا بس انت بردك عاوز اي منهم
اكرم دااا تيممم بتاجر ف المخ*درات
رنا اسمهم H. S
اكرم ايواا عرفتي منين
رنا اخو صحبتي حلا كان بياخد منهم
اكرم امممم ممكن اقعد معاه
رنا طبعا اووهه اسفه ع سوء الفهم
ابتسم اكرم It doesn’t matter (لا تهتمي)
🎀
ادهم بتعملي اي ف المطبخ
نور امم عاوزه اعمل كيكه لقمر وماما رقيه
ادهمم وجلب كرسي وقعد
نور محتاج حاجه؟
ادهم لا
اومال قاعده هنا لي
دا بيتي اقعد في براحتي وف المكان الي يعجبني
طيب ي دومه متبقاش افوشش كده
ابتسم ادهم
ظل يراقبها وهو ف عالمه الاخر معها وظل هذه الاسئله تدور حوله هل احبها؟ هل يعقل ان يصبح لديع نقطه ضعف؟ الي متي سيظل هكذا؟ و ل اين سيصل زواجهم؟
كانت نور مندمجه ف صنع الكيكه حتي شعرت بانفاس احدهم حول رقبها استدارت حتي اصدمت ب شبه حائط
ظلوا واقفين بضع الوقت اقترب ادهم اكتر حتيي
مالك: انا جيتت
ليلي: مبروك ي حبايبي
اتنفض الاثنان بعيد عن بعض
مالك احمم شكلنا جينا ف وقت غلط
ليلي باين كده
ادهم بتحذير اطلعوا برا واحنا جايين
مالك ماشي يعم سيبينك اهو ي بختك اتجوزت
ادهم ل نور احمم خلي كريمه تكمل وتعالي ورايا
اومات نور بخجل
🎀
ثريا بغضب وصرااخ منك لله ي قاسم بسبب عاداتك الغبيه وتخلف*ك بناتي ضاعوا مني منك لله
نزلت دمعه لا اراديه من عين قاسم وهو ما يدور براسه انه كيف سيصبح سعيدا وحنون وعطوفا ع بناته وهو لم يرزقه الله ولدا وجميع اولاده بنات عكس اخواته ف جابر يمتلك حسن وصالح و تقي ولاكنها توفت شهيده ف اخد ثار بين ابيها وبين عمها صابر بعد ان قامو بطرده من البيت بسبب الافعال السيئه الذي يقوم بها هو واولاده معتز و خالد وماريانا وزجته راني
حسن اهدي ي عمي لازم نروح نستلم جث*تها
راحوا استلموها وتم الدفن وبدا العزاء
ثريا بدموع: كلموا زهره خلوها تجي تحضر عزاا اختها
مي بدموع حاضر ي ما صالح هيكلمهم
🎀
حلا كانت بترتب البيت زياد حتي رن هاتفها
حلا الو
مالك اهلا ي انسه حلا انا مالك
حلا اه عرفتك
كنت عاوز بس اخد ميعاد معاكي علشان ارجعلك الاجره الي دفعتيها
لا لا مستحيل ترجع اعتبرني زي اختك
طب حتي ولو اعزمك ع العشا واختي هتجي معايا متخفيش
خلاص تمام مفيش مشاكل
انهاردا الساعه 8
اوكي
🎀
نور جلست بجنب ادهم
اخذها ادهم بين احضانه لا تنكر راحتها ولاكن كانت تحاول افلات يديه ولاكن لا حياة لمن تنادي
ادهم بتعملي اي ي قمر انت
قمر بختار اسماء بنات وولاد
ادهم لي
قمر ولادك انت ونور
نور اخفت وجهها ف حضن ادهم
ادهم بصدمه اي
رقيه بغمزه ليلي و مالك حكولنا
ادهم اتجه بنظره ل ليلي ومالك اه ي ولاد ***
ليلي المفروض نقوم نجري
مالك المفروض
رن هاتف ادهم
ادهم الو
اي
نور مالك ي ادهم
اختك اتوفت
اي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببته في مطبخي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى