رواية ملك روحي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا
رواية ملك روحي الجزء الرابع
رواية ملك روحي البارت الرابع
رواية ملك روحي الحلقة الرابعة
طبعا الفضول قت*لكو وهتمو*تو وتعرفو اي لي حصل
تعالو اقلكم اي لي حصل
ملك: كانت فرحانه اوي اوي كلها ساعات وهبقا ليزن حبيبي
ياااااا انا فرحانه اوي
قطع كلمي صوت رساله على فوني
رواحت اشوف مين اللي باعت الرساله
لقيت رقم غريب بعت صورتين فتحت الرساله وكانت الصدمه
الصوره الاوله هو عقد زوج عرفي بسم يزن ووحده اسمها ندي
والصوره التانيه كانت صورة يزن ووحده قعده علي رجلو بشكل موثير
يزن: عاوزه اي
ندي: عاوزه ابركلك ياعريس
يزن: اخالصي ياندا عاوزه اي مش ناقصه ظرفة امك ع لمساء
ندي: اهد كده يروحي ليطقلك عرق بقا في عريس يضيق كده يوم فرحو علي العموم انا كنت عاوزه ابركلك بس وبرك العروسه واظن اني مبركتي ليها وصلت هههه
يزن: قصدك ايه
يزن: ملحقتش اكمل كلمي بسبب صريخ لي جاي من اوضه ملك
بقيت بجري علي اوضتتها زي المجنون خايف تكون ملك حصلها حاجه او عرفت حاجه
دخلت اوضتها لقتها منهاره من العيط
ملك ملكي مالك ياحبيبي بتعيطي ليه ياقلبي
ملك: اطلع بره انا بكر*هك اطلع بره مش عاوز اشوفك مش عاوزك امشي مشي يازين مشي
روحت قدمها وانا خايف اقرب ليها خايف تطلع ظنوني صح وتكون فعلا عرفت
ملك ممكن بس تعرفيني بس انتي مش طيقاني ليه وعيطك ده كله ليه احنا مش كانا لسه مع بعض وكنتي فرحانه ياروحي
ملك: قصدك كانت مغفله لما صدقتك وصدقت انك بتحبني
اطلع بره اطلع بره مش عاوزه اشوفك في حياتي اطلع
زين: ملك اهدئ احنا كلنا مش فاهمين اي لي حصل يزن عملك حاجه اذكي في حاجه فاهمينا
ملك: البيه طلع متجوز متجوز عر*في وامتا قبل فرحنا بسبوع وهو معايا…. اي يا بيه ساكت ليه بكدب انا مش دي امصتك لي علي عقد الجوز العر*في العر*في ياز*باله سيبك من ده مش دي صورتك وانت في حضنها كانت بتورهملو
ليلي: لأ ياملك يزن بيحبك ومستحيل يعمل كده ولا اي يزين مش يزن مستحيل يعمل كده
زين: اكيد رود يايزن رود عليها وقلها ان ده مش حقيقه
وهو مصدوم وسكت هو فعلا مش عارف يرد يقول اي يقولها فعلا كل ده صح وانه كان متجوز عر*في وهو معاها خرج وسبهم
زين طلع وره
زين: انطق ياخي وبطل سكوتك ده
يزن: انا كانت هقولها وعرفها انها كانت نز*وه واني بحبها هي وعاوز اكمل حياتي معاها هي
بس الأسف ملحقتش وكانت عرفت… انا مش هقبل ان ملك تطيع مني يازين انا بحبها وانت عارف
زين برافه عشان عارف اد اي اخو بيحب ملك: طب خشلها وحول تقنعها انها تكمل الفرح بأي طريقه وبعدها انت بقا حول تصلحها وتعرفها انها كانت نز*وه وانك بتحبها هي
دخل يزن تاني لي ملك
ملك: طلعو برا انا مش عاوزه اشوف وشه انا بكر*هه
قلبي اتقطع عليها وعلي منظرها وهي بتعيط في حضن ليلي وبتسرخ بقد اي انا حقي*ر و وس*خ
روحت قدمها وانا خايف اقرب ليها
يزن: انا آسف والله اسف حقك عليا ياملكي انا عرف اني مستهلكيش بس عشان خاطري بلاش عشان خاطري انا عشان خاطر مرت عمي قومي معايا نروح نكمل الفرخ مرت عمي عندها القلب ياملك ولو عرفت حاجه زي كده هتروح فيها
ليلي: ايو ياملك خالتي لو عرفت لي حصل ده هتتعب اوي قومي ياروحي قومي روحي معاه
ملك بتاثر وخوف علي ممتها: انا موفقه بس بشرط
يزن: اي
ملك: مش هيلمسني وهيطلقني بعد سنه اي
يزن: انتي عبيطه انا مستحيل اعمل كده
زين بهمس: اهد كده عشان هي مش طيقق خلقه خدها علي قد عقلها وبعدين ابقا اتعمل
يزن: موفق
ملك: احلف
يزن: لأ مش حلف انا ممكن اوعدك بس اني مش هلمسك غير برضكي..
بعدها روحنا وكملنا الفرح ومحدش من اهلنا يعرف حاجه مفيش غير ليلي وزين بس
ومن سعتها وانا عايشه انا ويزن زي لاخوت
نرجع لي الحاضر
يزن بيت بره البيت من امبارح وملك هتتجنن وتعرف فينه بس مش هتكلمو..
ملك بحيرا: اكلمو لأ اكلمو ليه عشان يقول خايفه عليا
منا فعلاً خايفه عليا لأ انا بكرهو
فصل خنقتها مع نفسها دخلو
عملت نفسها انها مش هممها رجعوا وقعدت تتفرج علي التلفزيون
كانت قعده قدام التلفزيون وعمله نفسي انه مش هممني غابه او حتا كان فين وانا من جويا هموت خايفه خايفه يكون رحلها خايفه يسبني خايفه يبعد عني خايفه قطع خوفي كلام يزن
يزن: انا كنت بيت في
ملك ببرود: انا مسالتكش علي فكره (كان لزم اقول كده الله أمال يفتكرني وقعه ولا اي)
يزن: لأ لزم تعرفي
ملك: مش عاوزه أعرف وسبتو قامت وانا خايفه يقولي كان فين خايفه يكون فعلا مع وحده غيري
سبتو وطلعت اوضتي وانا هموت
لقيتوا ايجاه ورياء وقالي
يزن: علي فكره انا كنت بيت في العياد
ملك: قولتلك ميهمنيش انت نفسك متهمنيش ييزن تكون بيت في العياد تكون بيت عند اي وحده مالي تعرفهم تكون بيت في الشارع ميفرقش معايا
راح وقف قدمي واتكلم بطيق
يزن بضيق: ميفرقش معاكي ياملك
كانت متوتره من قربو اوي بس كان لزم اثبتله العكس اتكلمت بكل برود
اه يايزن ميفرقش معايا واتفضل اتطلع بره عشان عاوزه انام
يزن: ماشي ياملك ماشي
سبني ورزع الباب وراء
وانا قعدت علي السرير اعيط
لدرجه دي علقتي بيزن بيظه لدرجاتي مش عارفين نعيش مع بعض انا تعبت من العلقه دي انا لزم اطلق اه لزم اطلق
قومت عشان اقلو
دخلت اوضه مكنش فيها حد بس سمعت صوت الدوش عرفت انه في الحمام بيخد دوش
ملك: يزن يزن لما تخالص انزلي عشان عاوزه اتكلم معاك في حاجه مهمه
سمعت صوت المياه بتقفل استني ياملك انا طلعلك
ملك: لأ خالص هستنك تحت
لقتو بيفتح الباب وبيقولي خالص يابنتي انا طلعت اهو عاوزه اي
كان يزن لبس بنطلون اسود وعري الصدر وقطرات المياه علي جسمه وبينشف شعروه بلفوطه وهو بيكلمها
اي بقا
ملك: اااااااااه ياقليل لاد*ب ازي تخرج كده
يزن: كده ازي يعني
ملك بتلقيه: قلع
يزن: هههه قلع علي العموم انا مش قلع ياختي انا لبس اهو وبعدين انا خارج قدام مرتي مش حد غريب يعني كانتي عاوزه اي بقا
ملك برتبك: طب طب لبس وتعاله نتكلم
يزن بتسليه: لأ انا مرتاح كده
ملك: يزن
يزن: خالص متزعليش روحي هتلي تشرت وتعالي نتكلم ياستي
ملك رحت تجبلو التشرت وفضلت وقفه تبص عليا
يزن: ملك ملك انتي يابنتي
كانت سرحانه بي قد اي هو جميل وموثير وسيام فتاه احلام اي بنت ومنهم انا طبعا
مفقتش غير وانا وقفه في حضن يزن وهو بيبوس كل حتا في وشي
حلو …. قبله…. مش… قبله… كده… قبله
ملك بتوهان اممم اي لأ
يزن: هههه مسخره
ملك: اوعا كده انت قليل الاد*ب
يزن: انا والله أبد انا بس كانت هموت علي بوسه بس ربنا كريم هههه
ملك: طب اوعا خليني امشي كده
يزن: هههه طب كانتي عاوزه اي
ملك: آه كانت عاوزه اطلق
يزن: نعم ياختي
ملك: اه والله وياريت تطلقني وتسبني في حالي يايزن احنا اصلا نعتبر مش متجاوزين
يزن بسخريه: علي اساس انا لي منع كده مش انتي لي محرمه عليا لمسك ومعيشنا كل واحد في اوضه زي الاخوت
ملك: خالص ييزن خلينا نطلق وكل واحد يشوف حياته وانت تتجوز وتشوف حياتك وانا كمان
لقيت يزن بيشدني من ايدي وبيوقفني قدامه وبيتكلم بحده
يزن: تت اي ياحبيبتي تت اي
انتي ليا انا ياملك انتي بتعتي انا ملكي انا هتفضلي معايا انا محدش هيلمسك غير مش هتكوني في حضن رجل غيري انتي فاهمه
ملك بنهجان: انت قطع كلمتها قبله قسيه من يزن بيعقبها بيها علي طولت لسانها مع وتجريحو كل شويه ثم تحولت اي قبلة عشق
بعد عنها عشان تتنفس وهو سند جبهتو علي جبهتها انا بحبك اوي ياملك أنا آسف….
ولقد اصبحت ملك زوجه لي يزن قولنا وفعلا
هل كده ملك هتتقبل يزن زوج لها وتنسا الماضي ولا هتصر علي موقفها وتطلق منه….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملك روحي)