رواية صدمتي في زوجي الفصل الثامن 8 بقلم خوخة
رواية صدمتي في زوجي الجزء الثامن
رواية صدمتي في زوجي البارت الثامن
رواية صدمتي في زوجي الحلقة الثامنة
فتح كريم الباب وبلع ريقه بخوف , الضابط انت كريم , كريم بتوتر ايوة , الضابط ببرود انت مطلوب القبض عليك , كريم بتوتر بتهمة ايه , الضابط لما تروح القسم هتعرف , كريم برفض لا انا مش رايح اي مكان غير لما اعرف انا عملت ايه , الضابط بحدة عملك مهبب على دماغك امشي بالذوق بدل متيجي عفية , كريم بتحدي وريني آخرك , الضابط بامر هاتوه جر خلو فضيحته بجلااجل الناس دول مبيجوش بالذوق ابدا , وفعلا جروه لتحت وسط صرخات ندى والصحى كل العمارة وكله بيتفرج وفيهم البيصور علشان ينزل على النت ويطلع تيرند , ندى بولولة هاتولي جوزي انا عايزاه , جارتها بشماتة قلبي عندك يا اختي علشان تجربي احساس ان البوليس يجي ياخد جوزك في عز الليل وهو بريء معملش حاجة بس انا اشك ان جوزك بريء اكيد وراه مصيبة وكبيرة كمان مش دا كان كلامك لما الشرطة جت اخدت جوزي من فترة بس الحمد لله ظهر الحق وظهر ان جوزي بريء , ندى بشجار مالك يا بت انتي جرالك ايه مش لاقية غير الوقت الانا متضايقة فيه وجاية تشمتي , جارتها باستهزاء مقلتيش الكلام دا لايه لما انا اتحطيت في نفس الموقف ولا انتي مسموحلك تعملي اي حاجة اما انا فلا فاكرة لما صورتي جوزي وهو بيتاخد ونزلتي في كل مكان اما انا فمش هعمل زيك انا سايبة المهمة دي فيه غيري كتير زمانهم عملو كده ومن زمان كمان , دخلت ندى ورزعت الباب بكل قوتها , الجارة بصوت مسموع براحة ليطقلك عرق اوووووووووووووف ايه التكبر دا , ندى بغيظ ايه القرف الانا فيه دا هو انا كنت ناقصة غم اكتر من الانا فيه وكملت بخبث وطمع بس كويس انهم هينزلو الفيديو منها كريم هيتفضح وهتكون مهمة طلب الطلاق سهلة او الخلع اسهل والتاني ان اكيد الصحافة لما هتشوف الخبر هيتوافدو عليا واحد ورى التاني علشان يعرفو اسباب للحصل وانا مش هقبل اصور غير بمقابل وبكده هكسب فلوس كتير وضحكت بشر , اما عند كريم في القسم , كريم بغضب ممكن افهم انا لايه هنا , الضابط بهدوئ انت هنا علشان مدفعتش المخالفات العليك , كريم بعدم فهم مخالفات ايه , الضابط بعصبية شغل الكدب والتمثيل دا مش عليا انا فاهمكو كويس اوي , كريم بصدق بس انا مش فاهم مخالفة ايه البتتكلم عليها , الضابط بقسوة تتعدل وانت بتتكلم معايا اما المخالفة فانت عليك مخالفات توصل ل١٠٠ الف جنيه , كريم بدهشة كااااااام , الضابط بصوت مرتفع صوتك ميعلاش يا جدع انت المرة دي بحذر المرة الجية مضمنش ردة فعلي هتبقى ايه , كريم باسف آسف يا فندم مش قصدي بس حضرتك صدمتني بالمبلغ دا , الضابط بتركيز في عنيه بتنكر المخالفات طيب البدرة الفي دلاب شقتك التنية , كريم باستنكار بدرة , الضابط باستهزاء ايوة بدرة يا محترم وانت مخبيها بس فيه واحد ابن حلال شافك وانت داخل الشقة وبلغنا , كريم بجنون هو مين دا انا مليش في الشغل الحرام ولا الشغل الش*مال , الضابط ضحك بسخرية وقال جابو الكداب وقالوله احلف , كريم بغضب ونسي انه متهم وممكن يدخل السجن بتهمة التعدي على ضابط انت بتتكلم كده لايه وكانك متاكد اني متهم , الضابط بجفاء ادخلك السجن دلوقتي بتهمة التعدي عليا , كريم بترجي ابوس ايدك يا بيه طلعني انا عندي عيالي بربيهم , ابتسم الضابط ابتسامة ملتوية ههههههههههههههه تصدق ضحكتني عيال مين البتربيهم وانت متخلي عنهم لامهم علشان ترضي مراتك الكانت سكيرتيرتك والخنت مراتك معاها ومن غير جواز بهت كريم ووشه شحب جامد اوي وكمل الضابط بسخرية شديدة تحب اكمل فضايحك ولا كفايا عليك كده انا بقول كفايا كده اصلي حاسس انك هتموت مني وانا لسا محتاجك شوية , سبه كريم بافظع الشتائم في سره , ضر*به الضابط بقسوة وقال آدي تهمة جديدة تتكتب ليك علشان متشتمش اي ضابط تاني , كريم بكره انت واحد ظالم , الضابط باستفزاز مش مشكلة انا ظالم طيب انت ايه لما تظلم مراتك وتقهرها تبقى ايه , كريم بتعنت وانت مالك بيها من اول مدخلت وانت بتتكلم عنها متكنش متفق معاها ولا متكنش معاها في علاقة وانا معرفش , ضر~به بو~كس في وشه وهدر فيه باشمئزاز وقرف هو علشان انت ق~ذر ون~دل وخس~يس ووض~يع مفكر الناس كلها شبهك ونادى على العسكري بصوت عالي , العسكري امرك يا فندم , الضابط بقوة خد الكلب دا على القفص وخلي المساجين يتوصو بيه على الآخر علشان يبطل يهري اي هري وخلاص , العسكري بخوف بس كده يا فندم هيتضرر جامد , الضابط بحدة ناهيا للحوار خده وملكش دعوة , العسكري بخدوع امرك واخده ومشي , العسكري بفضول انت عملت ايه وصل الضابط للعصبية دي كلها دا طبعه هادي وملوش في جو التعذيب , كريم ببرود مفتعل اظن ميخصكش , العسكري بحنق تصدق حلال عليك الهيجرالك ودخله السجن وبعد شوية , سجين ١ ايه داخل السجن بتهمة ايه , كريم بقرف واشمئزاز وانت مالك يخصك في ايه , بص السجين ١ للباقيين وقال بعصبية مفرطة الواد دا بيعلي صوته عليا وكمان بيقول وانت مالك وانا محدش يقدر يقولي وانت مالك دي , كريم بسخط لايه يعني كنت الرئيس ولا الرئيس , سجين ٢ باستخفاف دا المعلم , كريم بعدم اهتمام المعلم معلم على نفسه , سجين ١ بشر علموه الادب يا رجالة , وبعد مدة من الصراخ المتواصل والض,رب الشديد دخل الضابط بكل هيبة , الضابط بقوة فيه ايه , السجناء برعب مفيش حاجة , الضابط بحدة انا مبحبش اقرر كلامي مرتين فيه ايه , وقف كريم وهو مش قادر يصلب طوله من كتر الض,رب هما تكاترو عليا وضربوني وكمل بحقد وكل دا بامر معليك , الضابط بغضب شديد انت اهبل ياض مش معنى اني قلت للعسكري انهم يتوصو بيك يبقى هما ضربوك بسببي اكيد انت استفزتهم وكمل بقسوة الحصل دلوقتي مش هعديه لان دي مش اول مرة يحصل منكم كده , سجين ١ باحترام يا فندم هما بيستفزوني وانا عصبي حبتين وجدي كمان , الضابط بسخرية نسيت تقول انك فضولي بردو وكمل بجمود متبررش حاجة خالص ونادى على العسكري , الضابط بصرامة خد كل واحد من دول على حبس انفرادي نبعد شرهم عن باقي المساجين وهات لدا دكتور السجن حالا يعالجه , العسكري بانصياع امرك يا فندم مشي الضابط وكانه مجاش , وفي الصباح انتشر فيديو اعتقال كريم على مواقع التواصل الاجتماعي ولما عرف رامي راح القسم , رامي بهدوئ ممكن اقابل الضابط المسؤول عن قضية الاستاذ كريم , العسكري بفضول عايزه لايه , رامي بنفاز صبر آسف موضوع خاص , تافف العسكري بضجر وقال مينفعش تقول الموضوع الخاص دا , رامي بنفي لا وكمل بتساءل هو انت مصمم تعرف لايه هو انت جاسوس , العسكري بارتباك جاسوس ايه دا فضول مش اكتر استنا اما اشوفلك الضابط هنا ولا مشي , تضرع رامي لله انه يكون موجود وبعد برههة , العسكري بعملية حظك حلو اوي الضابط كان ماشي بس هو مستنيك جوى وشور على المكتب , شكره رامي ودخل وهو متوتر وبعد دقايق , الضابط بنظرة صاقبة فيه ايه , رامي بتوتر بص يا فندم انا لما عرفت انكم اعتقلتو كريم جيت علطول , الضابط بفضول اشمعنا , رامي بامل انا هحكي لحضرتك الحصل وعندي امل كبير انك تجيب حقي , الضابط بطمئنينة باذن الله , رامي بشرود جالنا اوردر المفروض نوصله لشقة الاستاذ كريم وفعلا رحت وقابلت واحدة منتقبة اخدت الاوردر وادتني عنوان الشقة التانية وقالت انها مراته ولما رحت اديته مهلة شهر ولدلوقت مرجعليش حاجة وكمل بتوسل بالله عليك هات المبلغ منه لان الشهر لو انتهى والمبلغ موصلش المدير هيطردني ودا اكل عيشي وانا بصرف على اهلي ومراتي وعيالي وكمل بكسرة الحمل تقيل اوي , رق قلب الضابط له وقال المبلغ كام , رامي بتفاءل ٥٠ الف جنيه , كتب الضابط شيك ب١٠٠ الف جنيه وقال ٥٠ للمحل و٥٠ ليك , رامي بشكر لا حضرتك يكفي ال٥٠ الف بتوع المحل بس , الضابط بابتسامة خفيفة لا انت هتاخد كله , رامي بامتنان شكرا لحضرتك كتير ومشي , الضابط بفضول اكبر يا ترى وراك ايه تاني يا كريم وفاق على صوت العسكري وهو بيقول مرات المتهم عايزة تشوف حضرتك يا فندم , الضابط بجدية دخلها , دخلت ندى بغنج وقالت بدلع مقصود اهلا بحضرتك يا فندم , تفاجئ الضابط من اللبس الهي لبساه والميكب الاوفر الحطاه قال بقرف خير , ندى بحزن مصطنع انت زعلان مني في حاجة , الضابط بتقييم انا زعلان منك في حاجة هو انا اعرفك اصلا وكمل باحتقار ميلزمنيش اتعرف على اشكالك , جرحت كرامتها وبشدة هي من الهولة الاولى التي راته فيها بمنزلها وعرفت كم الوسامة الطاغية والقوة المسيطرة وهي صممت انه سيكون من ضحاياها مهما كلفها الثمن , ندى بوداعة مالك يا حضرة الضابط قفوش كده لايه , الضابط بنفاز صبر انا وقتي مش ملكي لو فيه حاجة انجزي قولي مفيش يلا بالسلامة , ندى باغراء مش هترضى تنفزلي الانا عيزاه , فهم جيد مترمي اليه وقف وصفع المكتب بكلتا كفيه صفعة افزعتها ثم قال بغضب شديد ونظرة نارية لاااااا اتعدلي واتكلمي عدل لاحسن وقسمن بالله ادخلك التخشيبة ومحد يعرف يطلعك جرا ايه يا بت هو علشان كل الرجالة الكانو معاكو اندهلو مفكراني اهبل وهندهل زيهم ولا ايه وكمل بصوت اشد قسوة ايوة انتي جميلة اوي وتقدري تاثري على الشخص الادامك بسهولة بس دا مش انا وكمل بتحذير لو القرف دا اتكرر تاني هتشوفي وش عمرك مشفتيه, خرجت ندى وكل خلية في جسمها بتتنفض من الرهبة والاعجاب لكنها تفاجءت بان كل الفي القسم ادام الباب ودا من صوته الهز القسم كله نظرتلهم ندى بعدم حياء ونظرت له بتحدي وتصميم على ما في راسها , زفر الضابط وقال بنزق مش ناوية تشوفي جوزك يا مدام ولا جاية علشان مصلحتك وخلاص , ندى بغيظ مكتوم طبعا عايزة اشوفه , انصرف الجمع وكل منهم يضرب كف على كف بسبب وقاحة هذه الفتاة , تميم هات كريم يا ابني , واول مجاب كريم شعر بحرج ان تراه زوجته هكذا , ندى بدموع مصطنعة قلبي عندك يا حبيبي , تجاهل كريم هذه النبرة وقال بضجر ايه اللبس دا وايه الميكب الاوفر دا هو انتي رايحة فرح , ندى بضيق دا لبسي ومن زمان يا كريم ومش معقول هغيره دلوقتي ما علينا المهم ايه الدخلك السجن بقى , كريم بحزن دخلته بتهمة ان عليا مخالفات ب١٠٠ الف جنيه , ندى بعدم فهم ودا ازاي ومحدش بيسوق عربيتك غيرك , كريم بتشتت مدا المجنني , ندى بمكر طيب هتعمل ايه , كريم مفيش غير حل واحد , ندى بفضول ايه , كريم بخوف من ردة فعلها تبيعي كل قطعة دهب انا جبتهالك اسدد ديوني وهشتريلك احسن منهم , يتبع توقعو هتعمل ايه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صدمتي في زوجي)