رواية عشق الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم منة أحمد
رواية عشق الفهد الجزء الرابع عشر
رواية عشق الفهد البارت الرابع عشر
رواية عشق الفهد الحلقة الرابعة عشر
عشق قامت ولقت نفسها في حضن حد فا قامت بصدمه وصوتت
عشق: اااعععععععععععع انت مين وانا فين
فهد قام بخضه
فهد بغضب وصوت عالي : في اي
عشق فاقت وعرفت هي عملت اي وخافت من فهد
عشق لنفسها: يالهوي هيكولني وهو عامل زي التور الهايج كده
فهد بغضب وحده: ما تنطقي
عشق بخوف: هااا. فااااااار في فار تحت السرير
فهد بغضب: تقومتي تصوتي كده وبعدين مفيش فيران هنا
عشق بتوتو : بجد.. تلقي كان بيتهيائلي
فهد بحده: قمي حضريلي الحمام
عشق بخوف منو: امرك يا باشا بس كده
ودخلت الحمام
عشق بتوعد: والله لوريك وضحكت بخبث
وبعد شويه خرجت
عشق ببتسامه خبيثه: الحمام جاهز
فهد دخل من غير ما يكلمهاا
عشق بتوهد: والله لوريك ولسه ولسه وضحكت
بعد شوي
فهد كان في صابون عليه وعلي وشه فا بيفتح المياه مش بتتفتح
فهد: في اي المياه ملها
فا مشي وكان فيه صابون علي الارض فاتزحلق وقع علي ضهرو
فهد بتالم : ااااااه
وقام وقف اخد الفوته ومسح وشو بيها
فهد بغضب : انتي يا زفته
عشق اول ما شفتو صوتت: ااععععععععع عفريت
فهد بغضب: في اي بطلي صويت
فهد بص لنفسو في المرايه لقي وشو كلو هبااب واسواد
فهد بغضب اكبر: والله لانا موريكي
عشق جرت من قدامه علي تحت
وهو جري ورها
فهد بغضب: انتي يا زفته اقفي والله ما انا سيبك
وجر ورها لتحت
وهي استخبت ورا داده نعمه
عشق: هو انا جيت جمبك
فهد بغضب: والله والي في خلقتي ده اي
داده نعمه شفتو اتخضت: اععععع اي الي في وشك ده
فهد بغضب : ابعدي يا داده
عشق: لا ونبي يا داده
فهد كان هيمسكها بس هي جرت علي بره
فهد كان هيجري ورها بس افكره الي هو فيه وسبهم وطلع بغضب
داداه نعمه: هي دي الي هترجع فهد القديم
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
عند فريده راحت الكليه من غير عشق
عشان عشق قلتلها مش هتروح
وعشق كلمت منه وقلتلها متزعلش وانها هتيجي بكره ومنه قلتلها ماشي وقعدو يتكلمو ويهزرو و قلتلها تروح مع فريده
منه سيف وصلها وفريده شفتو وهو شفها ومكلمهاش
فريده: ازيك يا سيف
سيف ببرود: الحمد الله
فريده بدموع: والله ما كنت اعرف انو اتجوزها ولا اعرف اي الي حصل
منه: هي ملهاش زنب يا سيف
سيف: ومكنتش تعرفي انو اخوكي بردو ولا انو الي خطفها
فريدع بصدمه وعياط: هو الي خطفها ازي والله ما كنت اعرف والله
منه: خلاص بقا ياسيف محصلش حاجه هي ملهاش زمب
سيف: ماشي خلاص
فريده ببتسامه: يعني مش زعلان
سيف ببتسامه: اه
فريده اتنطك: هااااااي
سيف ضحك عليها: طفله
فريده لحظت هي عملت اي ووقفت بخجل
سيف: خلي بالك من عشق ولو حصل حاجه كلميني علي طول
فريده: حاضر. هي كلمتك
سيف: اه وقلتلي انها مش جيه
منه: يلا يااختي هنتاخر علي المحاضره بتاعت بابا جدو
سيف بستغراب: بابا جدو مين
فريده بضحك : الدكتور الي بيدينا المحاضر اصل هو شكلو كده زي جد ابوك عجوز 😂😂 فا بنقول عليه بابا جدو 😂😂
سيف ضحك عليهم
سيف بضحك: طب ادخلو وانا همشي و السواق هيجي ياخدك يا منه ماشي
منه: ماشي
ودخلو وهو مشي
فريده: متيجي ناكل انا عصافير بطني بتهوهو
منه: وانا يلا بينا نجيب شاورما 🤤بس انا ماشفره خالص انتي الي هتحسبي
فريده: اشطاا
ورحو كالو
منه: احيه المحاضره اتاخرناا
وقامو يحرو وراحو المدراج والدكتور كان دخل والباب مقفول
منه: والعمل
فريده: تعالي هخبط وندخل ونعتذر ونتحجج باي حجه
فريده خبطط ودخلو وملقوش الكتور الي بيديهم ولقو حد تاني و عطليهم ظهرو
الدكتور لف وشه ليهم
ومنه وفريده اتصدمو لما شفوه
༺༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻
عند فهد طلع اوضه تانيه ودخل الحمام واخد شور وخرج لبس بدله كحلي و سرح شعرو ورش برفانو المفضل
فهد بغضب: والله لوركي
ونزل تحت
فهد: داده داده
داده نعمه جات: نعم يابني
فهد: فين عشق
الداده: بره في الجنينه
فهد خرج بغضب
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
عند عشق خرجت الجنينه وفضلت تجري لحد متعبت وقعدت علي الارض تريح
وبعد كده شافت الورد وجمالو
عشق بنبهار: واااااااو
وقامت ولفت بنبهار
واخدت بلها من اوضه مقفول
فا راحت تعرف اي الاوضه دي
فا فتحت الباب
ودخلت
عشق اتصدمت وصوتت: اععععععععععععععععععع الحقوووووني فهههههههههههههههههد
في نفس الوقت كان فهد خرج الجنينه وسمع صوت صويت
وخاف جدا الي يكون الي في باله صح
عشق: فهههههههههههههههد الحقوووووووووني ااااااااااااااه
فهد سمع صوتها وجري بسرعه علي الاوضه
ودخل اتصدم
فهد : عشششششششششششق
استووووووووووووووووووب
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)