روايات

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم آلاء الرحمن

 رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم آلاء الرحمن

انا هقوولكم كل حااجه
كانت الكلمه دي خاارجه من رسل
قاادر بصلها بصدمة وهو مبرق لها عنيه وباصلها بغضب
رسل لقتها فرصه تنتقم من الي حصل لها لكن كاانت خاايفه قووي من ردت فعل قاادر بعد ما تقوول
رسل قربت لسليم
عمي الحكاايه ملها ان زين اخويا اغتصب قدر واتجووزها وبعدين قاادر حب يردلوا الالم الميين فمثل عليا الحب واتجوزني ورفعت كتفها بس
سليم :انتي بتقوولي ايه
كريم نزل رااسه الارض
سليم :الكلام دا بجد يا كرييم
محمد اتجنن :عمي الكلام دا بجد
كريم :بجد يا بن اخووويا ومحدش يلوومني انا عدت عليا اياااام محدش يعلم فيها غير ربنا
مرااد بصدمه :وانتو سكتوا على الي حصل وراح حقها كده عااادي
سليم حس بكريم
سليم لولاده روحو انتو وانا هحصلكم
محمد بغضب لعمه :ما هو يا عمي مش بعد كل ده اخليها لواحد كلب زي دا
قاادر كان بيبص لرسل بغضب عاارم مسكها من درااعها قداام الكل
والمفروض كده انتي بتربيني مش كدا طب رووحي يا حبيبت اخوووكي انتي طااالق
رسل اتصدمت ودموعها بتنزل ومجرووحه كل حااجه مع بعض
كريم :انت عملت ايه يا حيوان هي بنات الناس لعبه
مراااد ضحك بمسخره
محمد سابهم وخرج لانه كان حاسس انه هيكسر كل حاجه قدااامه
سليم :ليه يبني كده هي ملهااش ذنب
قااادر :لو سمحتوا محدش لو دعوا بمراتي
ومسكها من درااعها يالله يا حيلتها لمي هدوومك واخرجي برا بيتي انا حااولت اديكي فرصه وحاولت اصلح الي عملته وانتي بوضتي كل حاجه فكل واحد يروح منا بسكه
رسل كانت بتبصله بألم انه ازااي هي متفرقش معااه
قااامت ومسحت دمووعها واللهي لتندم يا قاادر واهو بقوولك ادام الكل
انا فضلت معاااك بعد الي عملته لانك رووحي وكنت النفس الي بيخرج مني لكن دلووقت انا هخرج روووحي من جسمي وانسى في يوم انك كنت تعرف وحده اسمها رسل
ولمت الي بااقي من كرامتها وخرجت برا البيت حتى بدون ما تاخد حااجتها معاااها
كريم :الحق مرااتك يله قبل ما تبعد وما تعرفش تصلح حااجه
قاادر ما اتكلمش،ودخل اوضته
سليم :ايه الي حصل معااكم يا كريم انا عايز اسمع منك يااا خوويا وشدد على كلامه
كريم قعد مع سليم وشرحله كل حااجه حصلت
كريم :ابعد ابنك عن جووزها دا واصل وومكن يأذيه وهو بيحبها قوووي فخليه ينساه احسن للتنين فاهمني يا سليم
سليم :انت تعررف مين والد زين
كريم هز برااسه :عرفت لكن من فتره قريييبه
(ودا المجهووول الي كان كريم بيكلمه )
فلاش بااااك
الوووووو
كريم :السلام عليكم مين معايا
رامز :ازييك يا كريم انا رامز القاادري
كريم اتبسط حدا لمى عرف هويته
يا اهلا برفيق الجااامعه ازيك
الحمدلله تمااام بقووولك انا عايز اشووفك ضرووري لكن برا  البيت هشوفك في …..
ماشي يا صااحبي
سلام
بعد يومين
اتقاابل كريم وراامز وقرروا انهم يصلحوا بين الولاد لكن من بعيد لبعيد
باااك
وهو الي قاالي عن قاادر وعمل ايه مع بنته
سليم،:طيب وهتعمل ايه دلووقت ميصحش تفضل كده وما تتدخلش بحااجه العيال لازمهم كبييير
كريم مسك رااسه بايديه :مش عارف يا سليم مش عاارف انا تعبت كل حاااجه جت مع بعضها وابنك الي طلعلي دلووقت انا اصلا كنت خايف من مواجهته وكسرة قلبه
سليم :بشروود انا عارف وخااايف منه بنفس الوقت مستحيل يعدي الي حصل مع قدر ولا يسيبها
ربنا يستر من الي جااي
………………………..
بعد اسبووع
الاحداث كانت زي مااهي زين بيحااول يتقرب من قدر وقدر حااسه بحاجات نااحيته وبتكدب مشااعرها
وملك مجننه ايياااس بعنادها
وروساان اتقدم رسمي لسلمى وعايشين اجمل قصة حب
وقدر من لمى خرجت من عند قاادر ومحدش يعرف هي فين ومرحتش لاهلها  وقاادر بيدور عليها زي المجنون
ومحمد بيحاول باي طريقه يشووف قدر ومش قااادر
……………….
عند زين
زين زين
زين بنعس في ايه يا قدر على الصبح
قووم صلي
زين وهو ناايم طيب وكممل نوووم
قدر :اوووف كل يووم على نفس المواال
وخبطت رجلها في الارض شبه الاطفااال وجتها فكرره
ززززززززززين
زين قاام مفزوووع في ايه يا بت المصرووعه
قدر بضحك
متغلطش وحطت صبااعها في وشه بتهديد انا بنبهك
زين بغضب ايه الصرااخ دا
قدر ببراءه
ولا حاااجه كنت عايزك تصلي
زين كان بيبصلها غضب
قدر اخفي من وشي دلوووقت
قدر جريت على السرير وهي كاتمه ضحكتها واستخبت تحت الملايه
زين قااام صلى وبعد ما خلص بص بخبث لقدر
راحلها وعملت نفسها نااايمه
زين قررب عليهها وصررخ بنفس اسلوووبها
قدددددر
قدر ضحكت
زين شدها لعنده من ظهرها وبهمس مغررري
دي طريقه برضوا تصحي فيها جووزك لو كنتي جيتيني ووو…….  كنت صحيت على طوول
قدر فتحت عنيها من جرئته
انت انت انت قليل الادب على فكره
وجت تقووم مسكها وهو بيضحك
انا هووريكي دلووقت قلت الادب على اصووولها تعععالي هنا
قررب على قدر يبووسها وقدر كعاادتها اول ما يقربلها بتترعش بين اديه
زين قاام عنها بغضب :وبعدهااالك هتفضلي لوح تلج كده كتيييير
قدر فضلت ساااكته ومدمعه
زين مسكها من درااعها
قدر انا سااكت وصاابر عليكي وبقوول بكره هتتعوود لكن خلاص بكفياكي كده انا بعمل كل حااجه على شان ارضيكي ليه كل ما اقربلك بتخشبي كده المفرووض التغيير يكون من الطررفين
قدر بدموع مسكت ايده :انا اسفه واللهي غصب عني
زين قاام من عندها مداايق جهزي نفسك النهارده واحنا راجعين من الجاامعه هنرووح لدكتوره نسائيه عايز اشوف اخرت الحاله دي معااكي
يالله نص سااعه تكووني جااهزه نرووح الجامعه
لبس زين هدوومه ونزل تحت لاول مره من غيرها فطر وفضل يستنااها
نزلت قدر واثار الدموع لسى واضحه عليها
صباح الخير
رحاب ورامز :صبااح النوور يا بنتي
زين بأمر :افطري ويالله اتأخرت
قدر :مش جعانه نقدر نمشي
زين وهو بشدد على كلامه
افطري يا قدر ويالله بدوون نقاااش
قدر قعدت تفطر
رامز :معرفتش حاااجه عن اختك وهي فين دلووقت
زين :لا يا باابا ورجاالتي بيدوروا في كل مكان
رحااب :طيب والجاامعه مبتروحهاش معقوول
زين :لا ما جاتش من يوومها
رحااب مسكت ايد رامز :ارجووك يا رامز لاقيها متنسوش هي حاامل
زين :مهو لولا الكلب جووزها ذلها وجرحها ووراها الويل مكنتش ساابت البيت
قدر وهي بتااكل غصت في الاكل لمى جاب سيرة قاادر
زين مسك الميه وببرود اشربي
زين قاام  اذا خلصتي اكل يالله اتأخرت
قدر قااامت وراه
ركبت العربيه ومشيوا
قدر سرحاانه وزين متعصب منها لانه حااسس انها مش متقبليته
زين :هتخلصي اي سااعه النهارده
قدر الساعه ٣ليه
متروحيش مع السوواق زي ما قولتلك هنرووح للدكتوور
قدر بعصبيه :انا مش فيني حااجه ومش هرووح في حته هروح لها اقولها ايه
زين وقف العربيه فجاءه :هتقووليلها الي بيحصل معااكي بالزبط كل ما اقرب عليكي
قدر بدمووع :لا ارجوووك انا بتكسف
زين :انا قوولت الي عندي متروحيش الا معايا فااهمه
…………………….
عند قاااادر
من لمى خرجت رسل وهو حااسس ان رووحه بتووجعه
دور عليها وملقهاش عند حد وكمان ما بتروحش الجااامعه
دخلت فريده عليه :وبعدهالك يا بني هتفضل كده لامتى
قاادر :هفضل كده لحد ما الاقي مراتي وابني
فريده :مهما حصل يا بني مكنش لازم تطلق الطلاق حااجه وحشه بغض النظر عن احساسي تجاهها ايه لكن ربنا ما بيرضاش بالظلم وانت جرحتها واذيتها وعند اول دفااع عن نفسها استغنيت عنها وطلقتها
قاادر :لكن انا رديتها يا امي
فريده :رديتها وهي متعرفش ايه الفاايده
انت حبيتها ياا قاادر
قاادر بتنهيده :واللهي ما اعرف يااا امي لكن الي اعررفه اني مفتقدها قووي
………………….
عند قدر خلصت محاظراتها
وزين كان طوول الوقت مطنشها
قعدت مع ملك
ملك :في ايه وشك اصفر كده ليه
قدر :انا خااايفه
من ايه
قدر :زين عايزني اروح للدكتوره
ليه في ايه موجووعه
قدر قصت على ملك كل حاااجه
لو انتي مكاني يا ملك هتعملي ايه
ملك :انتي حبتيه يا قدر ؟
قدر :اذا قولتلك مش عاارفه هتسدقيني
ملك شرردت باياس :هسدقك
قدر لوحت لها بايدها رحتي فين
ملك :دنيتنا غرييبه قوووي انسسسي
ملك :مهو يا قدر اي راجل بمكانه هيعمل كده لازم تتفااعلي معااه ولا هيفضل كده فااكرك بتقرفي منه ببعدك ده وعمره ما هيتغيير
جه صوووت من وراااهم
مساااء الجماال
عنين ملك لمعت وحست قدر بده
ايااس حااطط ايده في جيبه :ازييكم يا بنات
ملك :بخيير الحمدلله
جه زين
ازيكم
قدر :الحمدلله
زين لاياس :ايه يله انت ورايا ورايا في الجاامعه والشركه
ايااس :منتا مراتك معااك هنا وفي البيت اما انا يااحسره بشوفها بصعووبه
زين رفع حاااجبه :ايه هخااف على روحي لا تحسدني
ايااس :بص على ملك فرحنا كمان يووومين مس محتااجين عزووومه طبعا
قدر :ايه دا بجد ومقولتيش ليه يا ندله
ملك بمسخره :ردي على تلفوونك الاول بعدين ابقى اقلك
ايااس :متيجوا تتغدوا معاانا
زين :بص على قدر لا احنا عندنا مشاااريع تانيه يالله يا قدر
قدر قاامت بسكات
ملك بااصه لاياس وشارده فيه
اياااس عدل قميصه وبهزار :_هو انا جميل قووي كده سرحاانه فيا وغمزها
ملك اتكسفت وقااامت
……… ………
عند زين
وصلوا للدكتوره
نزل زين وايده بايد قدر دخلوا
لو سمحتي عايزي…. ولسى هيكمل اتصدم
مش معقوول ؟؟؟؟؟
يتبع..
لقراءة الحلقة التاسعة والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى