روايات

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثالثة والأربعون 43 بقلم آلاء الرحمن

 رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثالثة والأربعون 43 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثالثة والأربعون 43 بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثالثة والأربعون 43 بقلم آلاء الرحمن

نيمت ابنها وتووضت وصلت ومش عاارفه هتعمل ايه
هنا ضررب موبايلها كان مراد
ازييك يا قدر عامله ايه
قدر :الحمدلله
مراد :جوزك فين
قدر :اتخانقنا وخرج معرفش فين
مراد :جووزك في البااار
قدر بغضب :مرااد انت بتقوول ايه
مراد :زي ما بقووولك ورووحيله وشووفيه قااعد مع مين لو عايزه تتأكدي
قدر فصلت في وشه ولبست وخرجت راحت لاوضة اشرف
خبطت
اشرف كان بيتكلم مع خطيبته
اشرف :استني يا حبيبتي في حد بيخبط
اشرف فتح كانت قدر
اشرف :قدر في حاااجه
قدر بغضب :عاايزاك تاخدني البار الي زين بيسهر فيه
اشرف :قدر اهدي في ايه
قدر بصرااخ :اشرف هتاخدني ولا هرووح لوحدي
اشررف :هااخدك اهدي بس حصل ايه
قدر :دلووقت هفهم انا وانت
قدر جوااها كاانت تتمنى انه الي بيقووله مرااد كذب
اشرف فضل يضرب على زين على شان ينبه لكن مكنش بيرد
اشرف خد قدر للبار جت قدر تنزل
اشرف بغضب :رايحه فين انتي عاارفه الاشكال الي جوا شكلها ايه
قدر فتحت الباااب :مش مهم المهم اشووف زين بيعمل ايه
هنا مرااد كان مراقبهم من بعيد كلم حد وقاااله نفذ
زين كاان قااعد بيشرب على طااولة الباار لووحده فجاءه جت وحده تقريبا مش لابسه حاااجه وقعدت على رجليه ومااسكه في جااامد
زين بغضب :انتي بتعملي ايه يا زبااله قووومي
هنا دخلت قدر والبنت على حجره وبتبووس فيه
دخل اشررف واتصدم من الي شاافه وقدر دمووعها بتنزل
اشرف بصوووت عاالي :زيين
زين بص للصووت واتنفض
كأن الدنيا كلها وقفت هنا
قدر مقدرتش تكمل ساابته وخرجت ودمووعها على خدها
زين بغضب :راح ضرب اشرف
دا الي عاايزه يا حيواان عااايز تبعدنا عن بعض
اشرف :ردله البووكس لوو انا  بالقذااره دي ما كنتش رنتلك ميت مره اقووولك انها جاايه وبعدين سواء انا الي جبتها او لا هي كاانت  كده كده جاايه
زين بص حواليه عالبنت الي كانت على حجره اختفت تماااما عرف ان دا ملعووب من حد
اشررف :الحق مرااتك
زين خرج زي المجنوون كااانت بتجرري ومش حااسه بالعربيه الي جااايه
زين بصرااااخ :قدددددددددددر انتبهي
قدر بصت للعربيه وحطت ايدها على وشها وصرخت
لااااااااااااااااا
وانتهت كل حااااجه
زين كاان بيجري يحصلها لكن شاااف قدااامه وحده بتنزف زين كان بيقدم رجل وبيأخر رجل عايز يقنع نفسه ان كل دا ما حصلش وان حبيبته خلاص رجعتله
زين كان زي المجنون من فكرة انه ممكن يفقدها ومسك راسها وحضنها :قدر قدر فووقي يا حبيبتي واللهي ما عملت حااجه قدر انا عاارف انك نااايمه قدر فوووقي
جت الاسعااف وزين مسمحش لحد يشيلها شاالها وحطها في عربية الاسعااف ودمووعه مش بتسيبه
وصل المستشفى وكله كان بيجري لمى عرفوا انها مرات زين القااادري
دخل الدكتوور اوضة العمليات كان زين على اعصاابه
اشرف كلم باباه وقااله الي حصل ورامز كلم كريم وقاله انت بنته في المشفى
فريده :كريم في ايه
كريم كان خااايف على فريده مسك وشها بايديه
فريده اهدي شوويه
فريده بدموع قلبها حسها ان في حااجه
قدر مااالها يا كريم
كريم :قدر عملت حاادثه وهي دلووقت في المشفى
فريده بصرااخ :بنتي
هنا قاادر كان اصلا مش عاارف يناام وفاايق وراسه وكل جسمه بيووجعه
كريم خبط على ابنه
قاادر فتح الباب :في ايه يا بابا
كريم :قدر
قاادر قبل ما يكمل باباه دمووعه نزلت قدر فيها حااجه صح انا عاارف انا جسمي كله بيووجعني انا كنت حاسس روحي هتطلع مني
كريم بحزن :البس يا بني اختك عملت حاادثه
رسل :في ايه يا قادر
قادر والدمووع متحجره في عنيه
قدر عملت حادثه انا هرووح وانتي خليكي مع العياال
رسل :انا عايزه ارووح معااك
قادر بغضب :مش وقتك يا رسل
راحوا كلهم المشفى وكان الجميع موجوود
فريده :طمنووني على بنتي حصلها ايه ارجووكم
رحااب :اهدي يا فريده انشاء الله كله هيعدي على خير
كريم بثبات :هي دلووقت بحااجة دعا ادعوولها
راامز حط ايده على كتفه :اجمد ياا كريم انشاء الله هتكوون كوويسه
قاادر بغضب لزيين :ايه الي حصل ايه الي وصلها لهنا اتكلم اكيييد انت السبب
زين فضل سااكت والدمووع في عنيه
قادر مسكه من قميصه :عملتلها ايه هي كاانت مرتااحه من غيررك في اليوم الي ترجعلك فيه يحصلها لها كده
زين هنا ضربه بالبووكس :يعني انت كنت عاارف هي فين
قادر بغضب اكبر زقه :ايوووه كنت عاارف ومش عاايز اقوولك حتى بابا مقلتلووش لاني اخيرا عرفت ان اختي راحتها بعيد عنك اول ما الصداع رجعلي عرفت انها رجعتلك لانها ما بتتأذيش غير منك
كريم بغضب :بس انتو الاتنين اخرسوا احنا في ايه وانتو في ايه
اشرف لقااادر :هي خبطتها عربيه زين ما لووش دعووه
قااادر :وهي قدر ايه الي يخرجها في نص الليل كده
زين هنا بص لاشرف بغضب
فريده :عاايزه بنتي جيبوولي بنتي
بعد انتظار اربع سااعات خرج الدكتوور
زين جري عليه :طمني عليها قدر كويسه مش كده
الدكتوور :انا مش عارف اقوولكم ايه لكن هي وضعها حرج جدا هي بحااجه لدعوواتكم احنا عملنا الي علينا والبااقي على ربنا ادعوولها هي عندها نزيف جاامد في المخ وان عدت السااعات الجاايه على خير هتبقى كويسه ان ما وقفش هتكوون الحااله حرجه جدا لان النووع دا من النزيف بيوقف نفسه بنفسه
زين مسكه من الروب بتااعه :هترجعلي وهتعمل كل حااجه عشان تعيش فااهم انا مش هسيبها تضيع مني
اشرف بعده عن الدكتور :اهدى يا زين اهدى
الدكتوور بغضب :دا مش اسلووب ادعوولها احنا عملنا الي علينا
وسابهم وراح مكتبه هنا فرريده انهاارت
ومسكت ايد كريم عااايزه بنتي يا كريم يااا رب
وصاارت زي المجنونه مسكت ايد قاادر قوولي يا بني انت اكتر واحد بتحس فيها قدر هتقووم صح هترجع لحضني قوولي يااا قاادر برد قلبي
قاادر بدمووع حضن مامته :انشاء الله يا امي قدر هتقووم وهتبقى كويسه
زين كااان تعباان جدا
عدا يومين وقدر زي ماا هي ما فيش جديد وحاالتها بتزدااد سووء
…………ً……
عند ايااس
ملك بدمووع :اياس ارجووك انا عايزه اشووف قدر بقاالي يومين بترجااك اروحلها ليه مش عاايزني اشووفها
ايااس حضنها :اهدي يا ملك هي محصلهااش حااجه لكن برضوا مش حااسه بحااجه وانتي خطر عليكي دلووقت جو المستشفياات اوعدك لمى تفووق هااخدك
ملك :يااا رب يا رب تتحسن طيب يا ايااس ايه رائيك تجبلي ابنها اخد باالي منه على ما تفووق لاني متأكده محدش هيقدر بالوضع دا ياخد بااله من الولد
ايااس :اخد مفاتيحه طيب هشووف واسأل زين واقوولك
ملك :انت رايح دلووقت للمشفى
اياس :لأ هعدي عالشركه لان كله فوق راسي زي منتي عارفه وبعدين هرووح لزين
ملك :ربنا معااك
ايااس :خدي باالك من نفسك
ملك :وانت كمااان
……………………ً
في المشفى
كانت رسل بتضرب على قادر وما بيردش
قاادر بغضب :عاايزه ايه
رسل :قاادر انت بتعاملني كده ليه
قاادر :عاايزه ايه مش فااضيلك
رسل اتنهدت :عاايزه اطمن على قدر
قاادر :تبعد عن عيلتكم وهتبقى كويسه
رسل بلووم :انا مليش دخل بحد ياا قاادر
قاادر فصل الخط في وشها ورسل فضلت تعيط ان كل حااجه بيلوومها عليها بدوون ذنب
زين كان شكله اتغير الحزن ظااهر على وشه ودقنه طولت وخس
اشرف :زين انت بقاالك يوومين ما كلتش حاااجه كل حااجه على شان تقدر توقف على رجليك انت الوحيد الي لازم تفضل واقف
زين بص لأشرف :ليه حصل كل دا ليه وحط ايديه على وشه بتعب
اشررف :دا ابتلاء يا زين لازم تفضل قووي على شان قدر وابنك
زين :هي ازااي جت لعندي يومها
اشرف :انا مليش دعووه يا زين هي ….وقاله كل حااجه حصلت
انا واللهي حااولت ارنلك كتير لكن ما كنتش بترد وحاولت ما اخليهاش تنزل لكن مفيش فاايده
زين :اكييد في حد عمل كده
اشرف بلووم :ليه تعمل كده يا زين وفي نفس اليوم الي ترجع فيه مراتك
زين اتنهد :دي مؤامره يا اشرف انا كنت في البار اه لكن لوحدي ما كنش حد معاايا في نفس التوقيت الي دخلت قدر في وحده جت قعده على حجري وحضنتني جاامد حااولت ابعدها كانت ماسكه جاامد كأنها عارفه ان قدر جت وهتشووف الي حصل وبالفعل الي عمل كده كان متأكد من التوقيت الي هتدخل قدر فيه يعني مزبط كل حااجه
اشرف :ومين ممكن يعمل كده
زين :هعررررف قرريب هعررف وهندمه والهي لادفنه وهو عايش على كل دمعه نزلت منها
هنا صاار في حااله هرع في اووضة قدر ودكاتره دااخلين ودكااتره خاارجين
زين كان خاايف جدا
كريم :في ايه
هنا خرج الدكتور :البقاء لله ؟؟؟؟؟؟
يتبع..
لقراءة الحلقة الرابعة والأربعون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى