رواية قرار اجباري الفصل السادس عشر 16 بقلم سحر سمير نصار
رواية قرار اجباري الجزء السادس عشر
رواية قرار اجباري البارت السادس عشر
رواية قرار اجباري الحلقة السادسة عشر
ام سحر : في نصيبه حصلت
سحر بخوف : ايييه نصيبه ايه
ام سحر : معتز هرب و جاي علي مصر
سحر بصدمه : اييييييه
أم سحر : الممرضه اللي اداها د/ عبد المنعم رقمي علشان تتواصل معايا منه اتصلت بيا و حكت لي كل اللي حصل معتز خنق الدكتور عبد المنعم و الراجل في حاله خطر دلوقتي
سحر بخوف : لا يا ماما لاااا اكيد في حاجه غلط
قاطعها اللي دخل من البلكونه : مش غلط يا سحورتي
سحر بصدمه بصت وراها : معتزز
عند احمد
احمد بيتكلم في التليفون
احمد بفرحه : الحمد لله سحر رجعتلي مراتي رجعتلي يا دكتوره
د/ حور : بجد تب ينفع تجيبها العياده اشوفها اصل من كتر كلامك عنها انا بجد حبتها
احمد : حاضر يا دكتوره باذن الله في اقرب فرصه هعرفك عليها علشان تصدقيني أن احساسي عمره ما كذبني وقت ما قولت لك سحر هترجع لي
د/ حور : حمد الله علي سلامتها باذن الله هستناكم في اقرب وقت
احمد : أن شاء الله
انهي احمد مكالمته ليجد من ورائه و
بخ
احمد : يخربيت بواختك يا محمد دا هزار
محمد : اتفاجات لما قابلتك دا انا قولت زمانه في حضن مراته وعايش حياته و مبسوط و علي سنجه عشره
احمد : اعمل ايه الطبع يغلب التطبع حماتي يا سيدي رجعت للأسلوب القديم
محمد : ااه ورجعت ريما لعادتها القديمه تب و الحل يا سيدي
احمد : بفكر اهاجر و لا اقولك انا اخطف سحر و تبقي معايا و ليا لوحدي تب أتصدق فكره تب و الله حلوه
محمد : هتخطف مراتك يا معلم
احمد : عادي يا سطا عملوها كتير
محمد : لا إذا كان كدا مفيش مشاكل يالا نفكر في الخطه
احمد : يالا بينا
عند سحر
ام سحر بانهيار : ابوس ايدك يا بني ابعد عن بنتي ابوس ايدك دا انا مصدقت أنها رجعت لي
معتز بحده : اخرسي انتي خالص بسببك ضاع كل اللي عملته و اكيد هنتقم منك و مش هسيبك ابدا
سحر بدموع : معتز ماما ملهاش دعوه انت عاوز ايه مني…..ارجوك سبني و ابعد عني ووعد مش هبلغ عنك
معتز وهو حاطط السكينه علي رقبتها : بالعجل كدا يا سحورتي نسيتي حبي ليكي و تقولي لي أفرط فيكي بالساهل كدا لااااا يا سحر انتي ملكي انا ايوا ملكي انتي ليا مش لغيري انتي فاهمه
سحر بدموع : افهم بقا انا عمري ما كنت ملكك و لا هبقي ملكك أنت ليه مش قادر تفهم اني متجوزه و بحب جوزي
معتز وقد بدأ يعورها بالسكينه في رقبتها : لو مبقتيش ملكي في الدنيا مش هتبقي لغيري هقتلك و اقتل نفسي
ام سحر بدءت تصرخ باعلي حسها و سحر رقبتها بدءت تنزف
سحر بوجع دموعها زادت و معتز كان بيعيط علي عياطها
الناس اللي في العماره اتجمعت علي صريخ ام سحر و كسروا الباب و هجموا علي معتز
قاطعهم معتز اللي شد سحر ووقف بيها علي حافه البلكونه
معتز بانهيار : انا مش فارقه معايا الدنيا و معنديش مانع اني اموت بس اموت و انا في حضنك يا سحر اموت بس متبقيش مع غيري سامحيني يا سحر لازم اقتلك لاني مش مستعد اسيبك تاني
سحر بدموع : حرام عليك انا ذنبي ايه انا عمري ما قلت لك اني بحبك
قاطعها معتز بحده و انهيار : كدابه كل حاجه عملتيها معايا بتقول أن انتي بتحبني متحاوليش يا سحر حبي ليكي عمره ما هيقل و مش هبعد عنك سواء برضاكي أو غصب عنك
سحر بانهيار : احمددددددد انت فين الحقونيييييي
معتز بحده : متنطقيش اسمه علي لسانك انتي فاهمه
سحر بحده و انهيار : لا هنطق جوزي و حبيبي و لو اخر يوم في عمري هقولك انا مبحبكش و عمري ما حبيتك و لا هحبك انا مبحبش حد غير احمد
معتز بحده وهو بيرجع بيها ورا : هتموتي ووقتها مش هتبقي لحد غيري
قاطعه الظابط : المكان كله محاصر
معتز : مفيش فايده من وجود كم خلاص انا هموت في حضنها و هي هتموت في حضني ومش هسمح لحد يفرقنا
معتز : اتشهدي يا سحر
ليقاطعه ………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قرار اجباري)