رواية أولاد عمي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم منة وائل
رواية أولاد عمي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم منة وائل |
رواية أولاد عمي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم منة وائل
وعندما كانت حور ومعتز نائمين يدخل حسن الغرفه ويقوم بحمل حور، ويخرج، ويضعها في غرفته التي يبيت فيها
حور بنوم :معتز انت صحيت
حسن:لا ياروحي انا مش معتز انا حسن
حور :اي انت اي اللي جابك هنا انت فين
حسن :انتي في اوضتي، ماتخافيش انا زي معتز بردو
حور :انت اتجننت اوعي كده
حسن :اي مااعجبش والا اي، والا معتز هو اللي حلو تعالي هنا
حور بصراخ :اوعي كدا الحقوني
حسن وهو يضع لازقه على فمها :ششششش اهدي بقا عشان اعرف اخلص
حور :عاااااااااااااا
حسن بغضب :بس بقا، والا حته العيل اللي جوا دا هو اللي عجبك، يفرق عني اي، ده عيل والا كنتي مبسوطه وهو بيعمل فيكي كدا
تنظر له حور بحزن وتبكي، تبكي قهرا على حالها، كيف وصل بيها الحال إلى هذا، اين معتز؟ أين حبيبي يبعد عني ذاك الوحش؟ يالهي!
…………
معتز :اااااه اي الوجع دا، حور يا حور، انتي فين؟ حوووور، هي راحت فين دي، اما اشوفها، اااه يا دراعي
حسن :بطلي فرك بقا
حور وفمها مغلق :امممممم
معتز بالخارج :يا حور حور
حور في محاوله للنطق :امممم عااا
حسن :ششش اسكتي ولا نفس، هروح اشوفه واجي تاني لو سمعت صوتك هموتك
معتز :ياحور
حسن :اي دا معتز اي اللي قومك
معتز :بدور على حور انت ماشوفتهاش
حسن :لا بصراحه انا كنت جوا بخلص كام شغل
معتز :هتكون راحت فين بس
حور بعلو صوتها :معتززززز الحقني يا معتز
معتز:اي دا، دا صوت حور
حسن بتوتر :ها
حور بصراخ:يا معتز
معتز :الصوت دا من اوضتك
حسن :من اوضتي ازاي يعني
معتز :الصوت من اوضتك اوعي كدا
حسن :استنا يا معتز في أي
معتز :بقولك اوعي
وفتح معتز باب الغرفه وجد حور نائمه على الفراش مقيده وتبكي
معتز بدهشه:اي دا !
حسن وهو ممسك عصا بيده كادا انت يضرب معتز على راسه
حور :الحق يا معتز
نظر معتز ورائه مسرعا، ثم قام بإسقاط العصا من يد حسن وقام بائيقاعه على الأرض وقال :بقا دي الصحوبيه والاخوه ها، عامل فيها محترم وانت وسخ دا انا هوديك في ستين داهيه
حسن :انت فاكر نفسك مين دا انا اموتك في أيدي ياا، انت مفكر انك مالي عينها دا انت عيل
معتز وهو يعطيه بوكس في وجهه:انا هوريك العيل دا هيعمل اي، ثم صدد له بعض الضربات
:ابقا وريني مستشفى مين اللي هتشغلك بعد فضيحتك دي يا وسخ
مدير المستشفى :في أي يا فندم اهدي
معتز :اهدي دا انا هقفلكم المستشفى دي استنضفوا اللي بتشغلوهم بقا
مدير المستشفى :طب فهمني يا فندم حصل اي
معتز :البيه الدكتور المحترم كان بيعتدي على مراتي، لولا جيت في الوقت المناسب
مدير المستشفي:طب اهدي يا فندم انا هتصرف
معتز :يترفض حالا ويتمنع من اي شغل في أي مستشفى، مفهوم؟
مدير المستشفى :تحت امرك يا فندم، يلا خدوا على مجلس التأديب
حسن :انا هوريك يا معتز مبقاش انا حسن الا اما وريتك
معتز وهو يقوم بحل قيود حور :ماتخافيش يا حبيبتي انا جنبك
حور وهي تقوم باءحتضان معتز كأنها كانت طفله تائهه من والديها وتتشبث به وتبكي
معتز وهو يحاول طمئنتها :ماتخافيش يا حور انا جنبك مش هسيبك ابدا، انا اسف، انا اسف اني نمت وسبتك كان المفروض اخبيكي في حضني مااسبكيش انا اسف
حور ببكاء :ماتسبنيش يا معتز، مش عاوزاك تسبني ابدا ومش عاوزه اطلق خالص
معتز وتتسع عينيه بدهشه :انتي بتقولي اي؟
حور وهي تمسح دموعها :ايوا مش عاوزه اطلق عاوزه افضل معاك على طول لوسمحت
معتز بفرح:اول مره تقوليلي حاجه حلوه انتي مش عاوزه تبعدي عني صح؟
حور وهي تهز راسها بالموافقه :ايوا، انا كنت بخاف منك اه، بس دلوقتي انت اماني، ممكن تكون مش بتحبني بس…
يقطع حديثها معتز وهو يضع أصبعه على فمها ويقول :ششش اي مابحبكيش دي، انا دايب فيكي، يمكن اتقبلنا غلط بس من ساعتها وانا بحبك اوي، مش عارف امتا و ازاي بس حبيتك اوي يمكن اذيتك، بس انتي عارفه انه مش قصدي غلطه وندمان عليها، يمكن بعد التعب اللي شوفناه ربنا عوضنا ببعض، وانتي عوضي يا حور، يااجمل حور
حور بفرح :يعني انت بتحبني ومش عاوز تطلقني
معتز:اطلقك دا اي، دا انا كنت بتمنى اليوم اللي تطلبي فيه انك تفضلي معايا وتكملي حياتك معايا
حور :ربنا يخليك ليا
معتز وهو يحتضنها بشوق يطفئ لهيب شوقه لها :ياااااااا، ياااا يا حور اخيرا، اخيرا بقيتي ملكي، بحبك يا حوريه معتز
هحححح وبعدين بقا فيك يا معتز، خد قلبي يا معتز ????❤️
بقلمي منه وائل
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
في قصر العرباوي
دج دج دج
رعد :اي ضرب النار دا؟
معاذ وهو يخرج سلاحه :دخلوا البنات جوا
حسام :تعالي يا نورهان هنا
روقيه :ااااااااااه
نادر :روقيه
شروق :يالهوي دي اضربت بالنار
نادر وهو ممسك بروقيه :فوقي يا روقيه فوقي
روقيه :اااااه مش قادره، نادر قول لبابا اني بحبه اوي واني ماوطتش رأسه ولا حاجه
نادر :اهدي يا روقيه انتي هتبقي كويسه
ابو روقيه :غسلت عاري بيدي
نادر :انت اي اللي عملته دا روقيه محترمه روقيه ماعملتش حاجه
ابو روقيه :اسكت انت يابن الذوات انت ماهتعرفش حاجه واصل
رعد :انت اللي ماتعرفش حاجه في حد يقتل بنته من غير ما يفهم
معاذ :طيب ودوها مستشفى وبعدين اتكلموا، وتعالي بقا انت عشان نفتح محضر
شروق بوجع :اااه لا، بلاش يا نادر دا بابا
نادر :ما هو اللي مش عاوز يفهم
ابو روقيه :افهم اي عاد
معاذ :افهم ان روقيه في واحد طالب ايدها وهي لما هربت منك هربت عشان خايفه منك فهمت
ابو روقيه :و اني اش ضمني انها لسه بت بنوت
حسام :يا عمي يوم الفرح ابقا اتأكد الحق بنتك الأول وبعدين اتكلم يالهوي
نورهان :مشيره انا هموت من الضحك الموقف عامل ذي ذئاب الجبل هههههه
مشيره :بس اسكتي هو ده وقته
ساره :طب يا جماعه فين الإسعاف البنت بتنزف
حسام :اهي الإسعاف، انتوا تعملوا اشتراك بقا في الإسعاف، دا انتوا عيله مصابه
رعد :مش عارف اي دا صحيح
مشيره :الحقي دا نادر راكب معاها
نورهان :أجرى اركبي معاهم
شروق بضحك :هههههه هي رايحه القناطر
مشيره بغيظ :هركب معاهم
نادر :انتي رايحه فين
مشيره :اي المفروض بنت تركب معاها اوعي كدا
نادر :ماشي يا مشيره ماشي
رعد :تعالي يا حاج اركب هنا
ابو روقيه :اركب اهنه
حسام بتريقه :ايوا يا حاج اركب اهنه، ماتخافش مش هنسلوقك
ساره:هههههههه الحاج دا فظيع
معاذ :مفيش داعي كله يروح بقا، ادخلوا يا بنات واحنا هنروح معاهم خليك يا حسام مع البنات
حسام :اه خليني انا مع البنات يلا ورايا يا بنات
البنات في نفس واحد :يلا
عبد الرحمن :انا احفادي اتجننوا ربنا يشفيهم
بقلمي منه وائل
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
في منزل سليم
فوزي :موجوده دلوقتي في القصر بتاع معاذ هي وابوها
سليم :حلو اوي النهارده ساره ليا انا
فوزي :انا مش فاهم اشمعنا البت دي اللي معلقه معاك
سليم :عشان هي دي اللي حبيتها، عشان مميزه دي حاجه نادره
فوزي :بس شكلها بتحب الواد الظابط دا
سليم :هقتلهولها عشان ماتفكرش فيه تاني هقتله واخلص منه
فوزي :طب والبوس
سليم:البوس انا هقدر اهربها، بس انا مش همشي من البلد دي الا وساره معايا
فوزي :شكلك بتتنطت على أن هما يقبضوا عليك
سليم :لا ماتخافش عامل احتياطاتي، يلا قوم اجهز
فوزي :اجهز اي، ابوها معاها ياعم انت
سليم :على اساس مش هقدر على ابوها دا يعني، ده يمكن ابوها دا اللي انا عاوز اخلص منه بسبب اللي عمله زمان مع ماما
فوزي :والله ما عارف دماغك بتفكر ازاي بس ماشي يلا
بقلمي منه وائل
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
في فيلا سليمان
سليمان :انتي بتعملي اي يا حياه، واي الحاجات دي كلها
حياه وهي تنظر لوالدها:فرح رعد قرب مافضلش غير كام يوم
سليمان :منا عارف بس اي الحبال دي وكل دي مسدسات
حياه:انا هحصره عليها مش هخليه يعرف يعيش، مش هو بيحبها بقا، وشوهني انا
سليمان :قولتلك زمان ملناش دعوه بالعيله دي، قولتلي بحبه يا بابا
حياه بدموع :منا لسه بحبه يا بابا انا لو سبته زمان فسبته عشان انت طلبت كدا وضحكت عليا وقولتلي دا لمصلحتك عشان رعد يتنازل عن حقه في الصفقه، بس رعد اخد كل حاجه، وانا ضعت واتجوزت ابوه وكل حاجه ضاعت، بس انا لسه بحبه اوي يا بابا
سليمان :ما عدش ينفع يابنتي خلاص من كل الزوايا، رعد بقا عدونا، وماتنسيش انه دلوقتي بقا ابن طليقك، يعني خلاص، وهو كمان مبقاش يحبك، وماتنسيش ان هو اللي شوهك
حياه بغيظ :ايوا هو، انا هقهر قلبك يا رعد ايوا هخليك تندم على اللي عملته فيا
بقلمي منه وائل
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
في المستشفى
الدكتور :طيب انت يوم الحادثه كان معاك اي اثبتات شخصيه او اي حاجه
رامي :اه، افتكرت وكان معايا تليفون
الدكتور :طب بما انك افتكرت قولي بقا اسمك كدا بالكامل
رامي :رامي السيد علي محروس
الدكتور :بتشتغل اي يا رامي
رامي :مهندس في شركه في الإمارات
الدكتور :ونزلت مصر امتا وليه وفين أهلك
رامي :نزلت مصر في شهر خمسه يعني بقالي خمس شهور ونزلت عشان، يانهار اسود
الدكتور :في أي
رامي :روقيه، يالهوي، روقيه عملت اي، زمانها افتكرت اني هربت، و ابوها يانهار اسود
الدكتور :اهدي يا استاذ رامي واحده واحده، في أي
رامي :انا كنت نازل عشان كنت مجهز الشبكه والمهر لروقيه البنت اللي بحبها، زمانها افتكرت اني هربت وسبتها، يالهوي ياني
الدكتور:طب انت معاك اي رقم يوصلنا ليها
رامي:لا كله كان في التليفون، وانا مش فاكر اي أرقام
الدكتور :طب اهدي كدا، الحمدلله انت فوقت من الغيبوبه اهو، قولي عنوان لأهلك
رامي:حاضر
…………….. في الخارج
نادر :دكتور بسرعه
الدكتور :حطوها هنا على السرير، جهزو أوضه العمليات
الممرضه:حاضر يا دكتور
مشيره :ماتخافش يا اخويا اوي كده هتبقا كويسه
نادر :يابنتي ارحمي بقا البت بتموت جوا
مشيره :لا مش هتموت ماتخافش اوي كدا، زي القرع صحيح
نادر :نعم
مشيره وهي تضع يدها في خصرها :اويا زي القرع بتمد لبرا بس
نادر وهو يهمس في اذنها :ماتخلنيش أوريكي الوش التاني انا هادي اهو لحد دلوقتي ها
مشيره :نعم انت بتهددني والا اي
نادر :لا انا بنبهك بس، وبعدين انتي اي اللي جابك َمعانا
مشيره :ملكش فيه جايه مع ابيه رعد مش كدا ياابيه
رعد بضحك:كدا ياقلب ابيه
ابو روقيه :ادي آخره الجامعات واللي بيجي من وراها
نادر :يا حاج، مش انت بتثق فيا وعرفني يعني دا احنا واكلين عيش وملح مع بعض، وعارف كويس ان روقيه اختي
ابو روقيه :يا ولدي احنا عندنا في الصعيد ممنوع البت تكلم ولد لولا بس انك ولد ناس اني ما كنت وافجت واصل على صحوبيتكم دي
نادر:طيب يا حاج الله يكرمك، دلوقتي روقيه لما هربت من البيت وجات عندي، فهي كانت خايفه منك، في حد بردو يودي بنته عند دكتور ويخلي حد يكشف عليها
ابو روقيه :ما اني هتجنن يا ولدي، كيف ما توافجيش على أي عريس جايلها يبجا في حاجه بجا
نادر :لا ياحاج مفيش حاجه هو بس في واحد صاحبنا كان جاي يطلب ايدها وكان راجع من السفر وهو بيحبها بس الله اعلم ظروفه اي واختفي فجاءه فهي عايزه تفهمك كده
ابو روقيه :تفهمني اي ياولدي، لو كان صادج كان جه، لكنه هرب يا ولدي
نادر :يا حاج الغايب حجته معاه أن شاء الله هنلاقيه
ابو روقيه :و ان ملجنهوش
نادر :هنتصرف وعلي ضمنتي اي قولك
ابو روقيه :انا نشوفوا اخرتها معاكي اي يابت إخلاص
………… على الجانب الاخر
الدكتور :واحده واحده، هتقدر تمشي ماتقلقش
رامي :مش قادر يا دكتور رجلي واقفه خالص
الدكتور : معلش اصلك بقالك اكتر من خمس شهور في غيبوبه فبتالي عقلك لسه بيستوعب المشي واحده واحده وهتمشي يلا
رامي:حاضر
الدكتور :اهو يلا بنحاول اهو، جدع
رامي :وصلتوا لحد من اهلي
الدكتور :ايوا الحاجه والدتك واخوك جايين
رامي :انا متشكر جدا يا دكتور علي اللي بتعمله معايا دا كله
الدكتور :ماتقولش كدا دا وجبي، انت المريض بتاعي وانت مسؤل مني يلا حاول تمشي على اما اروح اشرف على الدور واجيلك
رامي :حاضر
بقلمي منه وائل
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
في القصر العرباوي
عبد الرحمن :رعد جاب كل حاجه الفرح يا بنتي
شروق :ايوا يا جدو جبنا كل حاجه
عبد الرحمن :عارفه يا شروق انتي عملتي اللي مفيش واحده قدرت تعمله، رعد بالمنظر اللي كان قبل مايشوفك، اللي يشوفوا يقول انه لايمكن يتجوز او يحب تاني
شروق :مش للدرجه دي يا جدو
عبد الرحمن :لا للدرجه دي واساليهم
فاطمه :ايوا يابنتي والله كان رافض تماما بسبب البت اللي اسمها حياه دي واللي خوبت حياتنا، ثم نظرت الي وائل بقرف
وائل :طب وبعدين بقا هتفضلي زعلانه مني كتير كدا، انتي عارفه اني بحبك اوي، هي كانت بتقولي طلقها وكلام بتاع دراير، اول حاجه قولتها امي عمري ما اتخلى عنك، بس كل الحكايه انه شيطان دخل بينا وكمان انتي بطلتي تهتمي بنفسك وبيا، كل حاجه الولاد وبابا وانا فين من دا كله، مفيش، بس انا لسه بحبك وبتمنى تسامحني، عن اءذنكم
حسام :عارفه يا ماما على الرغم امي كنت زعلان من بابا بس حقيقي هو معاه حق
فاطمه :بس ياض انت، وبعدين معتز اداني فرصه كام يوم افكر كدا
عبد الرحمن :معتز، بقا الصغير هو اللي هيحلها، سبحان الله يوضع سره في أضعف خلقه
ناديه :بس يا حاج انت ماقولتليش انتوا عيلتكم كلها رجاله كدا مفيش بنات غير مشيره ونورهان
عصام :لا فيه بنتي شروق، ثم اكمل بحزن، ان شاءالله هترجع انا عارف
نظرت له شروق بحزن ثم قالت :هو انا ممكن أقف في الجنينه شويه
عبد الرحمن :طبعا يابنتي
شروق :ماشي شكرا
عبد الرحمن :يا عصام يابني شوفها مالها شكلها اضايقت عشان افتكرت ابوها والا حاجه، الا صحيح ابوها فين يا سعاد يابنتي
ناديه :ربنا يرحمه ياحاج
عبد الرحمن :ربنا يرحمه برحمته الواسعه
رضوان :طيب نستئذن احنا بقا عشان ورانا شغل يا حاج
عبد الرحمن :ماانت لسه قاعد يا سياده اللوا
رضوان :لا معلش بقا كفايا كدا، يلا يا ساره
ساره :ها لا يا بابا انا هستنا معاذ عشان كان في كام حاجه تبع الشغل كدا هنتكلم فيها
رضوان :هتروحي بليل لوحدك ازاي
عبد الرحمن :انا هخلي معاذ يوصلها
رضوان :خلاص ماشي، ماتبقيش تتأخري
ساره :حاضر
بقلمي منه وائل
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
في المستشفى
الدكتور :الحمدلله هي بقت كويسه
نادر :طبذ نقدر نشوفها
الدكتور :اه طبعا اتفضل
نادر :حمدالله على سلامتك يا روكا
روقيه :الله يسلمك يا نادر، بابا والله انا….
ابو روقيه :حمدالله على سلامتك
روقيه :الله يسلمك يا بابا، بابا انا اسفه اوي، بس انا كنت خايفه منك اوي
ابو روقيه :خلاص يابتي مفيش حاجه
رعد :طب الدكتور قال إنها عتبات بس النهارده
ابو روقيه :اني اللي هبات معاها، معلش يا ولاد تعبناكم معانا
نادر :اي يا حاج اللي انت بتقوله دا، قولتلك قبل كدا ان روقيه اختي
روقيه :معلش عاوزه ادخل الحمام.
مشيره :تعالي انا هدخلك
نادر :ها ما بلاش انتي
مشيره :ليه يعني، انا مش مفتريه يعني للدرجه اوعي كدا، تعالي يلا
روقيه :شكرا يا مشيره
…………….
رامي :الحمدلله يا ماما انا بقت كويس الحمدلله
ام رامي :بقالي خمس شهور معرفش عنك حاجه يا بني والله قلبي كان هيقف عليك مصدقتش لما لاقت الدكتور بيقولي في التليفون والله، حمدالله على سلامتك يا حبيبي، بقولك انت وصلت لروقيه
رامي :لا يا ماما لسه
روقيه :انا فكرت كتير اروحلهم بس خوفت من ابوها
رامي :انا هقوم على رجلي وهروحلها بنفسي
…………………..
نادر :تعالي يا رعد معايا عشان ندفع حساب المستشفى
رعد :ماشي يلا
معاذ :وانا هرجع بقا البيت عشان ساره وسياده اللوا
نادر:ماشي
روقيه :انا اسفه اوي يا مشيره على المشاكل اللي انا سببتهالكم دي، بس صدقني انا مفيش بيني وبين نادر اي حاجه، نادر من يوم ما بقنا صحاب واحنا شايفين بعض إخوات بس هو حب يساعدني مش اكتر
مشيره :انا عارفه كل ده يا روقيه، بس اللي وجعني انه بيخبي عليا، احنا عمرنا ماخبينا على بعض حاجه، وفوق كل دا كمان ضربني
روقيه :انا عارفه ان هو غلطان بس هو مكنش قصده انا عارفه، نادر بيحبك جدا مش قادره اقولك بيحكيلي عنك ازاي طول الوقت بيفكر ازاي يسعدك
مشيره :للأسف انا مش بعرف ازعل منه بس هي غيرتي عليه مش اكتر
روقيه :انا عارفه يا حبيبتي والله، ربنا يخليكم لبعض يارب
مشيره :يارب، ونفرح بيكي بقا
………….. في الريسبشن
نادر :ايوا باسم روقيه كامل متولي
الموظفه :ماشي لحظه واحده
نادر :تمم
رعد :انت هتلاقي فين رامي دا
نادر :مش عارف والله على قد مااقدر بدور عليه اهو
رعد :هو اسمه اي بالكامل قولتلي
نادر :اسمه رامي السيد علي محروس
رعد :انت عارف شكله دا
نادر :ايوا يابني شوفته قبل كدا كذا مره معاها
الدكتور :بقولك يا هويدا غرفه البشمهندس رامي السيد علي محروس، هتتبدل بدل ٥٠٤ هتبقا الغرفه اللي جنبها تمم
هويدا :ماشي يا دكتور
نادر :انت سمعت اللي انا سمعته
رعد :ايوا
بقلمي منه وائل
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
في قصر العرباوي
عصام :مالك يا شروق يا بنتي فيكي اي بس
شروق :ها، لا ياعمو مفيش حاجه بس افتكرت بابا
عصام :تعرفي يا شروق انا بحسك بنتي اوي برتحلك جدا وبحس فعلا امي انا باباكي
شروق :ماانت فعلا بابا
عصام :اي
شروق بتوتر:ااا…. اقصد يعني زي بابا
عصام :شرف ليا يا بنتي والله
شروق :ربنا يخليك، يا… يا بابا
عصام وهو يقبل راسها :حبيبتي
…………….
عبد الرحمن :وانتي كنتي مع معاذ في المهمه دي يا ساره
ساره:ايوا يا جدو
عبد الرحمن :ايوا بس انتي رقيقه اوي يعني ازاي بتتعاملي مع مجرمين
ساره:هههههه لا ما وقت الشغل حاجه والطبيعه حاجه تانيه يا جدو
عبد الرحمن :ههههههه ايوا قولتيلي، اهو معاذ جه اهو
معاذ :سلام عليكم يا جماعه، اي دا هو سياده اللوا روح
عبد الرحمن :اه مرضاش يستنا
ساره :انا استنتك عشان عاوزاك في حاجه
سحر :صحيح يا معاذ البنت عملت اي
معاذ :الحمدلله الرصاصه في دراعها بس
عبد الرحمن :طب الحمدلله
معاذ :خير يا ساره تعالي نتكلم
ساره :لا هنتكلم وانت بتوصلني
معاذ :اه تمم يلا
ساره :تصبحوا على خير يا جماعه
عبد الرحمن :وانتي من اهل الخير يابنتي، بنت حلال اوي
فاطمه :وعسوله كمان، عقبال ماتكون من نصيب يابني
…………. في الخارج
فوزي:احنا بقالنا اكتر من ساعتين قدام القصر دا وهي ماخرجتش
سليم :هشششش بقا بطل زن، مش هتحرك من هنا الا بيها بس
فوزي :يااخي بقا حرام عليك… ماهو مينف….
سليم :ششش اهي اهي
فوزي :اي دا معاذ معاها
سليم :والله لو عذرائيل معاها ماسايبها
معاذ :ها قولي بقا بقنا لوحدنا في العربيه اهو
ساره بتوتر :هو يعني
معاذ :ها
ساره:اصل انا يعني
معاذ :انتي اي
ساره:بص
معاذ :بصيت
ساره :يووو بقا يا معاذ
معاذ :هههههههه طب اعمل اي طيب منا مش فاهم منك حاجه
ساره :ماهو……..
ترن ترن
معاذ :ثواني هرد على التليفون، الو ايوا يا فارس، اي انت بتقول اي عايش ازاي، ورايا، اه شوفته تمم، خلاص ماشي سلام
ساره :في أي
معاذ :ازبطي الحزام كويس وامسكي نفسك واتاكدي ان الباب مقفول
ساره :طب في أي
معاذ :اسمعي الكلام بقا
ساره :حاضر
معاذ :تعالالي يا سليم
ثم يشغل معاذ محرك السياره وينطلق بأقصى سرعه
سليم :وراهم يلا بسرعه
فوزي :حاضر
معاذ :امسكي المسدس دا اضربي على الكوتش بتاع العربيه اللي ورا
ساره :حاضر
دج دج
سليم وهو يضرب بالرصاص :انا هوريك يابت العرباوي
دج دج
ساره :عاااااااااااااا اا