روايات

رواية عشق تحت ظل القمر الفصل السادس 6 بقلم إيمان رأفت

رواية عشق تحت ظل القمر الفصل السادس 6 بقلم إيمان رأفت

رواية عشق تحت ظل القمر الجزء السادس

رواية عشق تحت ظل القمر البارت السادس

رواية عشق تحت ظل القمر الحلقة السادسة

………….
أمل: احيات عيالك يا كابتن لتنزلني
ولاء: انا هعترف علي كل حاجه بص ياباشا البت أمل دي قالتلي تعالي نتفرج علي فيلم رعب وناكل فشار قولتلها لا يا بت خلينا قاعدين متعززين في اوضتنا قالتلي ولو لازم ننزل قولتلها يهديكي يرضيكي قالتلي لا وقالتلي انا مخنوقه من صرصار البلعات ريان والارنب عدي تعالي نعلم عليهم قولتلها عيب عليكي قالتلي لو مش هتشتركي معايا انا مش هدفعلك فتوره النت وإلا النت راحت قالتلي انا الي هعلم عليهم وانتي اربطي وانا والله غلبانه وبجري علي يتامه وكده وعندي الغضروف وعندي انشكاح في المفاصل وعندي برد كمان، أمل صفرت وصقفت: اوباااا عليكي يا بت اولاء جامده لازم اقدملك في مسرح مصر وحيات امي لما انزل لمسح بيكي الارض وحيات امك يا باشا نزلني والله ولاء دي مفيش كلمه قالتها صح، ريان: بقا انا الطاوس الاسود يتعلم عليا ومن واحده ست خليكو متعلقين كده بنفس الحبل الي ربطوني بيه ويا اغبي خلق الله حد يربط حد من رجليه بس، ولاء: ما هيا دي موضة الربط 2023 ، ريان: انا نفسي اقتلك الي مخليني ساكت الواد دكتور البهايم ده، وقرب من أمل بهمس: انا ممكت انزلك بس بشرط
أمل: اي بالله عليك
ريان: بوسه
أمل: يا منحرف يا حقير يا سافل يالي مشوفتش خمس ثواني تربيه
ريان: خلاص انزلي لوحدك
أمل بصت للارتفاع خافت لانو كان معلقها علي مكان ارتفاعو عالي هيا وولاء
أمل: خلاص خلاص انا موافقه بس نزلني الاول بالله عليك، ريان: اتفقنا، ولاء: باشا بشوات مصر انتا نسيتني ولا اي يا عم سوما العاشق انتا
ريان: لما دكتور البهايم ده يفوق هيفكك ونزل امل ولسه بينزلها فجاءة امل مسكت في شعرو وفضلت تشدو وتضربو وبتقول: بقا انا يا سافل يا منحرف يا ابن حمدي الوزير انتا عايزني ابوسك، ريان: يابنت المجانين سيبي شعري، وولاء بتصقف وتصفر وتشجع: ايوه كده ابت اأمل اديلو ابن الملزقه ده دا انا مفروسه منه من بدري اقولك يابت اضربيه في عيونو الي شبه دراكولا دول
ريان: اخلص بس يا بومه انتي وهفجر المسدس في راسك الي عايزه الحرق دي
ولاء: الله هو انا قولت حاجه، فجاءه ريان ضغط علي عرق في رقبت وأمل واغمي عليها وخدها لاوضتها ونيمها برفق وجاب شوية ورق وخلاها تبصم عليهم ومشي…. علي الجانب الاخر. عدي فاق، عدي: منك لله يا بنت المجانين هو انتي معندكيش سلاح غير المزهريه دي
ولاء: انا بنت مجانين طب اقولك المجنونه دي تبقي امك
عدي: لسانك ده عايز قطعه وعلي يدي انشاء الله
ولاء: قطع لسان مين يلا نزلني وانا هوريك مقامك قرب منها عدي: هنزلك لو عملتي حاجه صغيره كده
ولاء: اي هيا
عدي: ورقه تثبت انك مش هتضربني بأي مزهريه تانيه
ولاء من هبلها صدقت: خلاص اشطا بس تنزلتي
جاب الورق ومضته ونزلها
ومشي وهيا طلعت، عدي: خلاص بقيتي ملكي لوحدي
علي الجانب الاخر……….. عند حسام ومالك
حسام تسلق بلكونه تغريد ودخل لقاها رش منوم عشان متفوقش وخدها ونزل ينفذ خطتو ومالك رن علي وفاء عشان يشغلها عقبال ما حسام يخلص خطتو، مالك: الو يا وفاء
وفاء بصوتها الرقيق الذي اذاب قلب مالك: ممكن نتغدي سوا في مطعم عشان من ساعت ما جيتو من امريكا مخرجتوش
وفاء: خلاص ماشي هلبس وهنزل.
مالك: مستنيكي يلا سلام، لبست فستان رقيق فوق الركبه وسابت لشعرها العنان ووضعت بعض مساحيق الميكاب الرقيق ونزلت اول ما شافها مالك كان هيتجنن من جمالها كان نفسو ياخدها ويخبيها في حضنو ويقول دي ملكي انا بس وخدها وراحو مطعم فخم جدا والجرسون كان بيبص لوفاء باعجاب واخد طلباتهم وفجاءه مالك اصحابه هناك اصحابه سلمو عليه وكان فيه واحد معجب بوفاء ومشالش عينو من عليها وجات اغنيه في المطعم لرقص سلو وجه الشخص ده طلب من وفاء الرقص ومالك بصلها نظرات ناريه بس هيا مفهمتش ووافقت واول ما جات ترقص الشخص مسك وسطها بطريقه مش حلو وفاء ضربتو وجريت علي مالك بتدور عليه مش لاقياه فجاءه سمعت صوت تكسير لاقت مالك كاسر ايدين الشخص ورجليه ومشي وخادها وروحو كان طول الطريق بيطلع نار من عينيه ووفاء لاحظت وقالت: انا اسفه
بصلها مالك بعصبيه وقال: انتي ملكي انا بس محدش هيلمسك غيري انتي فاهمه ومتتكلميش مع جنس راجل غيري ولو هزرتي او ابتسمتي لحد هقتلو فاهمه
وفاء بخوف: فاهمه
ووصلو وطلعت علي اوضتها وانهارت من العياط لان عمر ما حد زعلقها لاحظ مالك وخبط ودخل مالك بهدوء.: انا اسف انا بس اتدايقت وخرجت عن شعوري وفاء انا، وفاء بصتله وتاه في عينيها وقال بهيام: انا بحبك وفاء قلبها فضل يدق بسرعه وخدودها احمرت وهو لاحظ وعشق كسوفها وقال: هستني ردك واتمني يكون الي في بالي
وسابها وهيا شبه الفراوله ومشي علي الجانب الاخر…… عند حسام
……… تغريد فتحت عينيها لقت نفسها في…….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق تحت ظل القمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى