روايات

رواية احببت مرات اخويا الفصل العشرون 20 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الفصل العشرون 20 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الجزء العشرون

رواية احببت مرات اخويا البارت العشرون

رواية احببت مرات اخويا الحلقة العشرون

البنت… وانا اسمي ملك
ساره… اتشرفنا يا ملوكه
(بقلم بسمله حسن)
ملك… ياه انا بقالي كتير محدش ندهلي بل اسم ده
ساره… خلاص طول منا هنا هنادي لك بالاسم ده
ملك… ماشي يا حبيبتي
وطلعت ساره عند اهله الباب خبط
سعاد راحت تفتح الباب شافت ساره
سعاد… ساره حبيبتي عاملة اي
ساره… الحمدلله يا ماما انتي عامله اي وبابا
سعاد… احنا كويسين الحمدلله ها تقعدي معنا
ساره… ايوه يا حبيبتي انا اقعد معاكي كام يوم
سعاد… ياريت تقعدي عندي لحد ما تولدي
ساره… ياريت يا ماما بس مش هينفع المهم انا طلعه عند عمي علي شويه
(بقلم بسمله حسن)

 

سعاد… ماشي يا حبيبتي
طلعت ساره عند عمه خبط الباب فتحت له نور
نور بصوت عالي…. سوووووووكه
ساره حط ايده على و دنها من الصوت العالي ساره… بس اي الصوت ده
نور… مش مصدق انك طلعتي عندنا انهارده
ساره بخوف… اوعي تقولي انو انهارده الجمعه
نور بتسامه شر… ايوه يا اختي انهارده الجمعه خشي احنا هنروقوكي هيهيهيهيهيهي بصحتك ريا وسكينه
ساره بخوف… لا لا انا عايز اربي ابني
نور…. ياختي خشي هي موته وله اكتر
دخلت ساره سلمت علي عمه ومرات عمه
وقاعده البنات في اوضه
(بقلم بسمله حسن)
ساره… انا عايز اقولك علي حاجه ادم يعتذر انو مش هيعرف يجي اليومين دول علشان في ماموريه ساره لسه ما خلصت كلامها فجاء لقت الي مسكه من رجليها ساره صوته فجاء لقت الي طالع من تحت السرير وشكله وحش
ساره وسلمي صوته دخلت عليهم ماجده
ماجده… في اي يابنات لسه بتكلم راحت صوتت من الواقف قدمه
علي… في اي يا ماجده انتي ريحه تشوفيهم وله راح صوت هو كمان 😂😂
علي بخوف… سلام من كوم من رب الرحيم اعوذ بالله
فجاء الشخص الي قدامهم بيقرب عليهم وهما عملين يصوته وعلي يقرأ قران
(بقلم بسمله حسن)

 

نور مسحت الي حجات الي في وشه و قلعت العبايه السود و الهيرز العالي
نور بضحك…. هههههههه مش قادره ههههههه والله شكلكم مدحك ههههههههه
علي بعصبيه…. بقا انتي يا بنت الك”لب
تعملي فينا كده والله هوريكي وجري وراها
نور وهي بتجري…. يالهوي يقتني عاااااااا
ودخلت اوضتها
على… قاعد لك هنا لمه اشوف اخرتها يا شبر ونص
نور من وره الباب… اهون عليك يا علوله
على… اها تهوني يا كلبت البحر
نور… كده طيب طلقني بقا انا مش ها اقعد معاك تاني
ساره خرجت من الاوضه… لا لا ده هتولدني قبل ما عادي انا نزله
(بقلم بسمله حسن)
ماجده… لا اعدي اتغدي معانا الاول
ساره… شكرا يا مرت عمي بكره هطلع اقعد معكم شويه لكن انهارده لا
نور من وره الباب… كده يا سوكه مش عايز تقعدي معايا والله هزعل
ساره… ده انا هنزل مخصوص علشان لو هعرف انو انهارده الجمعه مكنتش طلعت اصلا
على… ياريت المدارس تفتح يوم الجمعه والله هوزع شربات

 

ساره… ده انا الي هوزع شربات ياعمي مش انت المهم انا نزله وبكره اقعد معاكم شويه ونزلت عند امه
نروح عند محمد وادم حاطه ايديهم في ايد ابو عمار و بدقه خطتهم عده حولي شهر ونص وهما مع أبو عمار في كل حاجه وابو عمار ما يقدرش يستغنى عنهم وبالذات محمد طبعا طول الفتره دي محمد وساره بي كلامه بعد فون وقربه من بعد شويه صغيرين وملك مصاحبه ساره لحد في يوم كل حاجه هتغير
(بقلم بسمله حسن)
ادم… انهارده هنقبض على ابو عمار
محمد… ايوه انهارده ها يسلم اكبر بضاعة اسل”حه
دخل عليهم ابو عمار
أبو عمار… ها جاهزين يا رجاله
ادم… ايوه طبعا ده انا جاهز من بدري
أبو عمار… خلي بالكم البضاعه دي بملايين
محمد بغموض… متخفش يا ابو عمار البضاعة هتواصل لي صحابه
أبو عمار… ماشي يا حسن انا واثق فيك
محمد بضحك… احلي حاجه الثقة
ادم ومحمد راحو مع ابو عمار علشان يسلمه البضاعه و فجاء الشرطه جت ابو عمار لسه هيهرب مسكه محمد أبو عمار… اي الي بتعمل ده يا حسن

 

محمد… انا مش حسن انا الرائد محمد جمال وانت مطلوب القبض عليك بتهمه تهريب سلا”ح
أبو عمار… انا مش هسيبك يا محمد والله هندمك على كل اللي عملته معايا
(بقلم بسمله حسن)
ادم… انت بتهدد مين يا روح ام”ك راح ضربه بنيه في وشه و خدو ابو عمار و مشيه
القائد… انا فخور بيكم مبروك يا مقدم محمد ومقدم ادم
محمد وادم اده التحيه
محمد وادم راحو الفيلا اول لمه وصله اشتغل الزغاريت من هبه و داده نعمه
داده نعمه… حمدالله على سلامتكم يا ولادي
ادم ومحمد… الله يسلمك يا داده
هبه بدموع انو ابنه رجع بالسلامه… حمدالله على السلامه يا حبيبي
محمد باس ايديها… الله يسلمك يا حبيبتي انتي عامله اي
هبه… الحمدلله
ساره…حمدالله على سلامتكم
محمد بصله كان بقاله كتير ما شافهاش زى مايكون في حاجه تايهه منو لقيها
(بقلم بسمله حسن)
الله يسلمك يا سارة
ادم شاف كده…. لا بقول لكم ايه سيبكم من جو سلامات ده انا جعان عايز اكل
ساره اتكسفت … طيب انا هروح اشوف داده نعمه جهزت الاكل وله لا هبه… استني يا ساره انا هاجي معاكي ومشيت ساره وهبه
محمد ضرب ادم… عيل زبا”له نازم تكسفها كده

 

ادم… اي يا عم انت مشوفتش نفسك كنت عامل ازاي وكمان انت كسفته بنظراتك مش انا
محمد لسه هيضربه فندهت عليه هبه علشان يتغدوا
محمد لي ادم انت اترحم من ضربي وقاعده علي السفرة وبدأوا الغداء لحد مخلصه غدا و ادم مشي ومحمد قعده مع امو شويه لسه كان هيطلع لقاء الباب خبط راح فتح اتفاجئ بي ملك
(بقلم بسمله حسن)
محمد… ملك
ملك اول لمه شفته حاضنة… وحشتيني اووي يا حبيبي
ساره كانت خرجه من الاوضه شافت محمد مع ملك
ساره… 😳😳

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى