روايات

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل السادس عشر 16 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل السادس عشر 16 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الجزء السادس عشر

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني البارت السادس عشر

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الحلقة السادسة عشر

اسيل بصدمه نعم مراته ازاي
اسر بحب يعني مراتي علي سنه الله وسورله يا حبيبتي
اسيل مسكت القسيمه وشافتها وتأكدت فعلا ان ده صح اتصدمت وسابته وخرجت
اسر خد القسيمه واكمل للظابط شكرا جدا
الظابط العفو ده شغلي
واسر طلع وراها
اسر بحده اسيل اسيل انتي يابت استني
اسيل وقفت واكملت بحده نعم عايز مني ايه
اسر ممكن تسمعيني
اسيل بدموع لامش هسمعك ومش هسامحك انت عملت كده ازاي
اسر كنت واثق لما ارجع من مهمتي هلاقي حركات مجنونه من حضرتك فا قبل ماسافر طلبت من خالي مازن وبابا اكتب عليكي علشان لما ارجع اعملهالك مفاجاه وابوكي وافق وكان وكيلك وكتبت الكتاب
اسيل بحده والله طب حلو طلقني بقي
اسر غمز واكمل بضحك هو انا لسه اتجوزتك علشان اطلقك احنا هنستعبط
اسيل بحده مبهزرش
اسر مسك دراعها واكمل خدي بالك اني انا اللي عمال اهزر وانتي بتعلي صوتك عليا اخر ما صبري ينفذ هتشوفي وش مش هيعجبك يلا
اسيل بعصبيه اوعي مش رايحه معاك في حته
اسر كده طيب وراح شالها علي كتفه
اسيل وهي بتضرب فيه نزلني نزلني يخربيتك ايه ده فطران عربيه چيب ده انا ايدي وجعتني من الضرب نزلنييي
اسر دخلها العربيه وساق بيها
اسيل هتوديني علي فين
اسر. بحده هششش مسمعش حسك لحد ما اوصل
وبعد شويه وصلوا شقه بتاعت اسر كان لما بيتخنق بيجي يقعد فيها لانها مطله علي البحر
اسيل جبتني شقتك ليه
اسر بتنهيده هتكلم يا اسيل وهتسمعيني علشان خلاص تعبت
اسيل بنفخ اوووف مع اني مش هقتنع بي ولا كلمه بس ماشي
اسر ماشي يا ستي يلا انزلي
وفعلا طلعوا شقته و رن علي مراد
اسر ايه يابابا
مراد اي يا اسر
اسر قعد علي ااسرير واكمل طمنهم اسيل معايا وهجيبها واجي شويه كده مسافرتش وعرفهم الحقيقه لما شروق تخرج من البيت انهارده
مراد تمام انتوا فين كده
اسر في شقتي اللي علي النيل
مراد بتحذير ايااك يا اسر اديني بنبهك زي ماخدتها رجعها عارف انك جوزها بس بردو
اسر بضحك يالهوي علي دماغك يا دكتور لا متخافش ابنك فاهم في الاصول
مراد طيب ياحبيبي يلا سلام
اسر سلام
اسيل ثواني بقي اهم بنود الجواز الاشهار ده كده جواز باطل
اسر بضحك فيلا السيوفي كلها كانت عارفه يا حبيبتي وكل صحابي في الشغل متقلقيش محدش غيرك اتفاجئ
اسيل بحده حبك بورص انا مش حبيبه حد خلص قول الكلمتين وهتطلقني بردو
اسر بعصبيه بصي بقي علشان مقلبش عليكي كلمه طلاق هتتقال تاني بلقلم وعلي وشك مفهوووم
اسيل ساكته
اسر بعصبيه مفهووووم
اسيل بفزع مفهوم مفهموم
اسر بتنهيده بصي ستي انا مسكت مهمه اني اقبض علي اتقل تاجر مخدرات في البلد وبنته دي هي شروق المهم زين قالي ان شروق بتصور ابوها وهو بيسلم وبيستلم المخدرات وبتزله بيها علشان مش بتحبه وعارفه عنه كل حاجه وبتدي فلوس للي يخلصلها كل ده كمان فقولتله هلعب عليها واجيب الادله منها ودي كلبه فلوس وما هتصدق وقد كان عرفت انها في سويسرا في خلال السنه دي قربت مني وعملت جزء كبير من شغلي بس مدتنيش سرها قالتلي صريحه معجبه بيك وعاوزاك اتفاجئت من صراحتها الجريئه دي بعدين فهمت انه علشان فلوسي فوافقت وجيه معاد رجوعي مصر اللواء كان عايزني راحت اصرت ترجع تتعرف علي اهلي فجبتها معايا وفعلا لما لقيتني اعترفت قدام اهلي انها خطيبتي وبحبها
اسيل بصتله بعتاب فاكمل حقك عليا فبعد ما شافت كده اديتها حبوب مهلوسه بس بردو هي فاكره وواعيه شويه بس قالتلي كل حاجه محتاجها ناقص بس اجيب الفلاشه من المكان ولما بوست خدها كان علشان اجبرها تتكلم واحسسها اني بحبها
اسيل بحده مش مبرر
اسر بتنهيده اهو االلي حصل كانت هتنام واضريطت اجبرها تتكلم بأي طريقه فكنت بطمنها اني بحبها وعرفتك علشان خلاص مهمتي قربت تخلص ولو كنت لعبت عليها وحد عرف انك مراتي او حبيبتي كان هينتقم مني فيكي يا اسيل وانا مش هستحمل عليكي حاجه انا بخاف عليكي من الهوا متعرفيش شعوري كان ايه لما كنتي بتعيطي بسببي وبتقولي قلبك واجعك كنت بتمني اموت ولا اسمع من حبيبت عمري كده
اسيل بدموع انت قهرتني
اسر بدموع بحبك وحقك عليا قام باس راسها وخدها في حضنه وهي فضلت تعيط كتير واكملت بعياط تعرف يا اسر كنت بتخبي في حضنك من وجعي في الدنيا بس لما انت واجعتني مكنتش عايزه اعيش انا بحبك اوي
اسر بدموع حقك عليا وانا بحبك اكترر يا نورعين اسر
اسيل بدموع قلبي كان صح قلي انك بتحبني
اسر باسها بعمق وكانه يظهر مشاعره ليها وبعد شويه بعد وسند جبينه علي جبينها واكمل بحب انا بعشقك مش بحبك بس يا اسيل
اسيل حضنته واكملت الحمدلله يا اسر كنت فقدت املي فكل حاجه بجد بس طلما انت جمبي يبقي خلاص
اسر مسك وشها بحب واكمل طول منا في ضهرك متخافيش ومتشكيش لحظه في حبي ليكي واستحملي شروق شويه وهغورها
اسيل بحده لو قربتلك هموتها
اسر بضحك اسيل ارجوكي متودنيش في داهيه
اسيل بحده لا محدش يحضن جوزي ولا يقربله غيري
اسر بحب جوزك بقيت تطلع دلوقتي عادي انما من شويه قدام الظابط اقسملك بالله ده كداااب
اسيل بضحك ميبقاش قلبك اسود بقي
اسر حضنها بحب.واكمل المهم انك اتأكدتي اني بحبك يا سيلا
اسيل بضحك اقولك سر
ااسر بحب اممم قولي
اسيل بضحك انا فرحت لما ااظابط قالي اني مراتك من غير مافكر ده ازاي حصل اصلا بس اتصدمت من فرحتي بس طبعا مقولتلكش لازم ابان تقيله
اسر ضحك بشده عليها واكمل بضحك عارف انك واقعه كده كده واكمل وهو بيغني بحب وهو حاضنها ملكه جماااال النااااس دلوقتي ملكي خلاص يا مثبت الاحساااس جواايا ثبتها هقفل عليها بيباااان مرداش جمالها يباااان من حقي منا كسبااان ويبختي حبتنيي♥️♥️
اسيل بدموع صوتك قمر اوي ده يبختي انا انك حبتني ومن نصيبي يا غالي
اسر بضحك مش ناويه تعديها علي خيرر يابنت مازن وانا وعدت دكتور مراد ان اروحك زي مانتي
اسيل بخجل اتلم يا اسر هاا ويلا نروح
اسر بضحك حاضر متخافيش كده بعدين صح مسألتيش نفسك انا ازاي قاعد امبارح بكل ثقه في اوضتك وعارف انك في الحمام وهتخرجي بشعرك والبورنص قصير
اسيل بخجل وضحك لا مسألتش نفسي بس دي قله ادب منك
اسر طب الاول حقك متفهميش انما دلوقتي لا يا غبيه علشان انتي مراتي انا امتي يا اسيل بدخل اوضتك من غير ماخبط ولا ببوسك في رقبتك ولا بشوفك بشعرك انتي عارفه ان دي مش تربيه خالك وعمتك ابدا. انا بحبك من وانا عيل عمري ماعملتها بس كل الموضوع اني علشان عارف انك مراتي فدخلت
اسيل بضحك طب والله خدت بالي لما انت قولت دلوقتي امبارح استغربت بس كبرت دماغي قولت هو كده كده طريقته كلها اتغيرت وارد تكون سويسرا خليته سافل وكنت بعيط ومش فايقه
اسر بضحك انتي علي الله حكايتك وانا هوريكي السافل ده بس علشان وعدي مع الوالد مش دلوقتي
اسيل وهي بتخرج طلعت لسانها واكملت ولا بعدين
اسر بضحك ماشي ماشي هنشوف
————————————
في فيلا السيوفي دخل اسر وبعدها بدققتين اسيل علشان لو شروق جوا متخدش بالها بس عرفوا انها مش جوه
ايلين بفرح ابيه اخيراااا جيت وجريت حضنته واكملت وهي حضناه امبارح دخلتلك لقيتك نايم مردتش اصحيك واحشتني اوووي
اسر بفرح وانتي اكتر يا قلب ابيه عامله ايه يا اوزعه عيله السيوفي
ايلين بضحك مش هتبطل تتنمر علي اختك يا ابيه بقي
اسر بضحك باس راسها واكمل اوزعه اه بس زي القمر يا اخر العنقود انتي
ايلين حضنته واكملت اخويا السند اقسم بالله
اسر بضحك بحضن سواق ميكروباص مش اختي ابدا
كلهم ضحكوا عليها
ايلين بضحك قولي بقي وغمزت كام موزه عاكستك في سويسرا
اسر ضحك اكمل بهمس لمي نفسك لسه مصالحها مش ناقص نكد وحياه ابوكي
ايلين بضحك خلاص هستر عليك
اسيل برفعه حاجب ليه كام واحده انشاء الله
اسر بحب اسيل بس هو فيه غيرها في حياتي
اسيل اممم بحسب
اسر بضحك لا متشغليش مخك
ايمان بحب ربنا يهديكم يا حبايب قلب تيته يارب
اسيل حضنت باباها ومامتها وكانوا فرحانين علشانها جدا
وقعدوا وحكوا مع بعض
بعد شويه
شروق بيبي انا جيت
اسر بهمس استغفر الله العظيم كان يوم اسود يوم مادخلت شرطه اكمل بابتسامه ايه يا حبيبتي
شروق راحتله واكملت هترروح معايا بيتي نقعد هناك امتي
اسيل بحده نعممممم
اسر بصلها بحده واكمل بابتسامه حاضريا حبيبتي بكره نروح
اسيل بهمس حبك بورص يا ابن مراد
مراد بهمس ضحك واكمل طيب مراد ذمه ايه طيب
اسيل بغيظ همستله معرفتش تربي بيحرق دمي هو والرقاصه اللي جايبها دي
مراد بضحك طب اهدي علي نفسك متبينيش ليها انك غيرانه ده جوزك انتي وبيحبك انتي وبس خلي عندك ثقه في نفسك
اسيل بفرح والله انت صح
شروق بقرف مالها دي
اسر سيبك منها هنرروح بكره يلا روحي ارتاحي
شروق باست خده واكملت باي يا روحي ودخلت اوضتها
اسيل بعيظ قامت مسكته من قميصه واكملت ايه اللي حصل ده هاااااا وسيبك منها انا هوريك يا اسر
اسر بضحك اهدي يا مجنونه هتفضحينا
عشق بضحك سيبيه لحسن تطلع يا اسيل
اسيل بغضب ده انا مراتك وكنت حبيبتك طول الفتره اللي فاتت مبوستكش في خدك تقوم تيجي بنت تاجر المخدرات تعمل كده
اسر بضحك طب ماتبوسبني حد مانعك
مازن بضحك الله الله احترم نفسك ياض
اسيل سابته وراحت جمب مراد واكملت ربي ابنك يا خال ميصحش كده
مراد بضحك حاضر انا هربيك يا مهزق انت صبرك عليا
اسر بهيام فيها الحب بقي يا بابا منتا عارف
مازن بحده يابني احترم نفسك
مكه بابتسامه فرح ربنا يخليكم لبعض يارب
الجميع اللهم امين يارب
————————————
تاني يوم الصبح في بيت هايدي
هايدي مصطفي قوم يلا البس هدومك علشان كليتك
مصطفي بنوم حاضر يا ست الكل وفعلا قام وفطروا ولبس
مصطفي بما انك خريج صيدله ابقي سالك علي حاجات ها
جاسر عيوني ليك ياحبيبي
هايدي بحب ربنا يحميكم
وبعد شويه نزل مصطفي وجاسر حضر نفسه وخد مفاتيحه
جاسر عايزه حاجه يا ست الكل انا نازل
هايدي اه استني عايزاك
جاسر قعد خير يا حبيبتي
هايدي بدموع ارجوك يابني وباست ايده
جاسر بصدمه ايه اللي عملتيه ده يا ماما
هايدي بعياط علشان ترحمني وتوقف اللي في دماغك مراد كويس وحياتك عندي انا كنت ظلماه مينفعش تأذيه مينفعش وبعدين ابوك الله يرحمه خلاص متضيعش شبابك زيه يابني ابوك الانتقام عماه واذي مراد
جاسر بعصبيه لا ابويا مأذاش حد ابويا حكالي كل حاجه وهو بيعيط ومراد اللي جيه عليه
هايدي بصراخ لا طارق. قالك كده علشان يزرع نفسه وحقده جواك ويخليك انت اللي تنتقم. من مراد من بعده انت بلذات ياجاسر وحكالك حاجات نصها كدب ونصها صح بس بطريقته هو انا مش هتكلم اذكروا محاسن موتاكم ده مهما كان حبيبي وجوزي بس مفكرتش ثانيه ليه انت بلذات اللي زرع جواك الكره لمراد السيوفي مش مصطفي
جاسر علشان مصطفي صغير
هايدي بعياط لا مش كده الفرق بينكم 3 سنين مش حوار بس علشان انت اللي هتقدر تكسر مراد يا جاسر
جاسر بزهق قام فتح البابا واكمل ماما انا مش فاهم حاجه عن اذنك ومش هتراجع عن قراري وهقتل مراد السيوفي
هايدي بانهيار من الدموع وصراخ لالاا مش هينفع مش هينفع تقتل مراد يا ادم
جاسر قفل الباب تاني واكمل بستغراب ادم! !!!!! اول مره تناديني باسمي في الشهاده يعني
هايدي بقهر ووجع ودموع مزعلك ليه ما ده اسمك الحقيقي ادم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي الجزء الثاني)

للعودة لقراءة الجزء الأول من الرواية  اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى