روايات

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الجزء الخامس عشر

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني البارت الخامس عشر

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر

ايلين بحب بحبك اوي يا مصطفي
مصطفي بحب وانا بموت فيكي يا قلب مصطفي
ايلين بحب طب انا هقوم بقي علشان اتاخرت
مصطفي استني بس حددي معايا معاد اجي اكلم اهلك يا ايلين
ايلين بحيره مش هينفع دلوقتي للاسف اخواتي الكبار لسه متجوزوش وانا اصغرهم هقول لاهلي ايه
مصطفي بتنهيده وانا مالي باخواتك يعني
ايلين بضحك متقلبش بوزك كده واهدي انا هرتب افكاري واحدد معاد مع بابي واقولك
مصطفي بحب ماشي يا حبيبتي بس ياريت بسرعه يا ايلين متبقيش رخمه مش حابب اكلمك من وراهم
ايلين بحب حاضر يلا سلام بقي
مصطفي بحب سلام يا اميرتي
وطلعت وكلمت عمرو وجيه خدها علشان يروحها
في الفيلا وتحديدا اوضه اسيل
مكه بدموع حقك عليا انا يا اسيل
مريم بدموع والله بيحبك مش فاهمه ليه كل ده
اسيل بدموع انا كويسه من فضلكم سبوني شويه
مريم بحزن سيبيها ترتاح يا مكه يلا
مكه بحزن باست راسها وطلعوا
زين بتنهيده عاجبك الوضع اللي الباشا عامله ده
مريم بحزن مش عاجبني بس هو اسر حد يعرف يقف قصاده
مكه بحزن بابا لازم يقف لاسر ميصحش يوجع اسيل كده
زين وانتي فكرك ابوكي معملش كده بس اخوكي طالعله محدش بيقدر عليه الا ربنا ومع ذلك عمي مراد قالي انو مقلقش
مريم بحزن مش فاهمه فين اللي يدعي اننا نطمن اصلااا
مكه انا ريحاله ودخلت ووراها مريم
اسر كان قاعد مضيهم ضهره وماسك صوره ليه هو واسيل وعيونه بتدمع
مريم بحده واما انت بتحبها بتعمل فيها كده ليه
اسر قام بسرعه واكمل بحده وهو بيقفل الباب انتي اتجننتي بتعلي صوتك عليااا يا مريم
مريم بخوف مقصدش يا اسر بس انت غلطت بصراحه
زين برفعه حاجب انت فارد جنحاتك وبتزعق ليه ميكنش ملهاش حد واقف
اسر بحده بقولك ايه دي اختي الصغيره وانا حر ازعق اربيها من جديد ميخصكش لما تبقي جوزها اتكلم
زين هبقي يا حبيبي متقلقش اصل بوفي بوعودي واخد بالك انت
اسر بعصبيه زين متضغطش عليا بزياده انا وفيت بوعدي تجاه اسيل وانت عارف كده كويس وفاهم انا عملت كل ده ليه واكمل بدموع انا حكيتلك كل حاجه قبل مانفذ
زين بحده وانا قولتلك بلاش هتخسرها واديه بيحصل
اسر بدموع انا تعبان لوحدي ارجوك لو مش هتهون متوجعش انا مش قدامي حل تاني
زين حضنه بدموع واكمل حاسس بيك يا اسر بس لازم تتحرك في اسرع وقت قبل ما مشاعر اسيل تتحول لكره
اسر بدموع اسيل عمرها ماهتكرهني مهما تحاول انا واثق فيها هتقسي اه بس الحب هيفضل ومع ذلك لازم انجز علشان وجعها ده واجعني اووي يا زين
مكه بدموع طب فهمني طيب اسيل لسه متعرفش انها
اسر بمقاطعه عاارف مش كل شويه تفكروني ومش هقولها دلوقتي خلاص وافهمك دي بعدين عن اذنكم
————————————-
في اوضه شروق خبط اسر
شروق ادخل
دخل اسره لقاها لابسه شورت جينز وتشيرت كات
شروق بحب هاي حبيبي
اسر بابتسامه عايز اتكلم معاكي شويه في الجنينه
شروق من عيوني وطلعت معاه
في الجنينه اسر جاب عصير ليه هو وشروق وحط فيها حبوب معينه واداها منه واكمل
اسر ها يا قلب خطيبك مش هتقوليلي ليه بتسجلي لابوكي وهو بيسلم وبيستلم المخدرات من وراه
شروق بضحك وقد بدا مفعول الحبوب اقولك ومش هتقوله
اسر بضحك لا مش هقوله ياروحي طبعا
شروق بضحك علشان يرضي يديني فلوس زي منا عايزه بقوله اني بصوره ومعايا فيديوهات بكده وببعتله منها فبيخاف وبيعملي اللي انا عايزاه وبكسر قدامه الفلاشه بعد كده وهمست بضحك بس اقولك سر
اسر بخبث اممم
شروق بضحك معايا فلاشه تاني في بيتي اللي انت عارفه ده في خازنتي
اسر بفرح اخفاه واكمل طب انتي بتصوريه ازاي
شروق بدلع حبيبي اي حد ممكن يعمل اي حاجه علشان الفلوس وحضنت ايده واكملت وانا اديت ناس فلوس تعملي كده
اسر بستغراب بس مش غريبه تعملي كده في باباكي
شروق بضحك لا هو اصلا عمره ماحبني ولا اهتم بيا ولا بيعبرني فلازم اخد منه فلوسي وحقي بأي طريقه وعمري ماكنت هقول السر ده غير لشريك حياتي علشان كده لما سألتني في سويسرا اكملت وهي بتقرب منه اوي قولتلك اني معجبه بيك وعايزاك علطول وان لو عايز تعرف عن حياتي لازم تكون حد مهم مش اي حد اقوله انا
اسر وهو بيبعدها اه اه وايه اكتر حاجه شدتك فيا يا شروق
شروق بضحك عايز الصراحه
اسر اكيد
شروق بضحك وهي بتحط ايدها علي وشه اكملت انت قمرر اوي اوي بجد بس انك غني دي اكتر حاجه شدتني
اسر بابتسامه لا كده اتأكدت انك صريحه يا حبيبتي واكمل بخبث الا صحيح رقم خازنتك ايه
شروق برفعه حاجب وبتوهان عايز تعرفها ليه وكانت بتنام
اسر وهو بيخبط علي وشها لا ابوس ايديكي متنامي قولي الرقم مش انا حبيبك عادي يعني
شروق.بتوهان بس انت ظابط
اسر انا مليش علاقه بباكي انتي عارفه انا شغال علي انهي قضيه انا عايز اعرف علشان احنا المفروض واحد ومفيش بينا اسرار ولا ايه وباس خدها
شروق بضحك صح انت صح رقمها 15040
اسر بستغراب اشمعنا يعني
شروق بتوهان وهي بتنام عادي بحبه كده اتعودت عليه ونامت
اسر بنفخ اوووف ده الواحد تعب من اهلك وشالها
وكل ده اسيل واقفه في البلكونه شيفاهم وشافته وهو بيبوس خدها وشايلها بس مسمعتش اي حاجه وفضلت دموعها تنزل بغزاره واكملت هريحك مني وهسبلك كل البلد يا اسر ياخساره قلبي اللي حبك
————————————-
في بيت هايدي
مصطفي بفرح بس فهي هتحدد معاه وتقولي
هايدي بحب نبقي نروح يا حبيبي ربنا يفرحني بيك انت واخوك يارب
جاسر. وهو باصص لفونه اكمل مش قبل مابويا يرتاح في تربته
هايدي بنفخ يارب صبرني علشان هموت مجلوطه من ابني
جاسر بعد الشر عليكي يا ست الكل
هايدي بحده بارد زيك زي االلي جابك انا تعبت ودخلت اوضتها
مصطفي يا عم فكك من موضوع قريبنا اللي انت مصدعنا بيه ده
جاسر بحده لم نفسك وانت بتكلمني ها انت متعرفش حاجه خالص فاسكت احسن
مصطفي هسكت واعمل اللي تعملوا عن اذنك
————————————-
في اوضه اسيل كانت بتاخد شاور وطلعت بلبورنص لقيت اسر قاعد علي سريرها
اسيل بخضه بسم الله الرحمن الرحيم قطعتلي خلفي خيير عايز ايه ايه جابك اوضتي ومن غير اظن يا سياده الرائد واتفضل اطلع برا انا بشعري ومش لابسه غير البورنص وقصير احترم نفسك
اسر بضحك الله انتي شوفتي عفريت ولا ايه ده انا حبيبك مش غريب يعني يا بنت خاالي وراح ناحيتها وشد وسطها ليه ف اسيل زقته جامد واكملت بحده ايدك متلمسنيش تاني انت فااااهم وااطلع برا عايزه البس ورفعت طقيه البورنص علي شعرها
اسر بحب قرب منها وحاوطها بين الحيط وبين ايده واكمل انتي بتعملي كده ليه دي طريقه تكلميني بيها يا بنت خاالي فين اسيل الرقيقه
اسيل بدموع ووجع ماتت ماتت وانت موتها وموت قلبها اللي كان بيحبك
اسر برفعه حاجب كان بيحبك ??
اسيل بدموع وجع اه كان انا مش عايزاك في حياتي يا اسر انا مبقتش احبك واكملت بوجع وعيون مدميه للدرجه دي انا رخيصه عندك انا ومشاعري انا لو كنت مشيت مع كلب من الشارع كل السنين دي كان طمر فيه
اسر بحده اسييييل احترمي نفسك معايا و متعصبنيش عليكي
اسيل بضحك هتعمل ايه هتضربني اضربني يلا واكملت بدموع انت موت اسيل يا اسر وده شاورت علي قلبها موجوع اكتر من وجع الحرق فاكر فاكر يوم ما كنت بصرخ ووعدتني هتفضل جمبي وهتتجوزني فاكر كنت موجوعه ازاي اهو الوجع ده ميجيش حاجه دلوقتي قصاد وجعي منك عارف ليه لان انت كنت علاجي اللي بتخطي بيه الحرق ده بس انت اذتني اكتر منه واكملت بعياط تخيل لما تكون فاكر نفسك بتتعالج وانت بتسم نفسك اصلا اهو ده اللي حصلي منك
اسر بدموع كفايه يا اسيل
اسيل بضحك ايه ده انت لسه عندك مشاعر اه دي اكيد مشاعر الشفقه اللي عشت طول حياتي خايفه اشوفها في عنيك
اسر حط عنيه علي رقابتها المتأثره من الحرق وقرب باسها منها واكمل انتي هبله يا اسيل وبكره الايام هتثبتلك ان كل ده مش فارقلي
اسيل زقته بحده واكملت قولتلك متلمسنيش واياك تبوسني تاني بوس الرقاصه اللي جيبهالنا تحت من خدها وشيلها وديها اوضتها انما انا لا
اسر غمض عينه بوجع فهم انها شافته واكمل اسيل انا
اسيل بحده وعياااط انت تطلع برااا انت فاهم وانا هسيبلك كل البلد
اسر بدموع يعني ايه
اسيل. بدموع يعني هسافر
اسر بتحدي مش هتقدري تطلعي من المطار يا اسيل
اسيل بضحك ابقي وريني انا كلمت بابا وخالي مراد. ووافقوا انا هسافر
اسر بحده طب ابقي وريني هتسافري ازاي وطلع ورزع الباب
في اوضه مازن خبط اسر ودخل
مازن بحده خير
اسر بحده اي الكلام ده بنتك هتسافر ??
مازن اه هتريح اعصابها شويه
اسر بحده ليه ملهاش راجل ولا ايه
مازن بحده بقولك ايييه مش مطلوب منها تشوفك بتخون وعدك قصاد عنيها وتفضل قاعده انا ساكت لاجل ابوك وامك ولاني عارف مراد مش ساكتلك انما بنتي لا والف لامش هاجي عليها علشان اي حد
اسر طيب تمااام يا خالي بس اسيل مش هتسافر وسابه وخرج
اسراء بتنهيده هيمنعها تسافر انا تعبت علي البت اوي يا مازن
مازن بحزن مين سمعك منظرها بيقطع في قلبي
في اوضه مراد
مراد وهو واخد عشق في حضنه واكمل خديها مني ابنك هيمنع سفر اسيل ميقدرش يعيش من غيرها
عشق تعبت بسببهم اوي يا مراد
مراد بتنيهده ربنا يفرحنا بيهم كلهم بقي ونرتاح
عشق يارب يا حبيبي
الباب خبط ودخل اسر
اسر بحده يعني اي وافقت انها تسافر
مراد بخبث والله هي متعرفش حاجه عن مهمتك فحقها تزعل انت شوف هتعمل اي بقي دي مشكلتلك وحلها
اسر انت عارف اني ممكن امنعها كويس اوي
مراد بلا مبالاه خلاص امنعها
اسر بغيظ ماشي ماشي وخرج وقفل الباب
عشق بضحك بيحبها اوي
مراد عارف وكنت واثق ان ابني مش كده ربنا يهنيهم ببعض
عشق بحب امين يارب
——————————
تاني يوم فعلا اسيل لمت هدومها وقالت هتسافر وودعت كل العيله واسر كان برا
في المطار ماشيه بتعيط وطلعت الطياره
المضيفه لو سمحتي انتي اسيل مازن الكيلاني
اسيل مسحت دموعها واكملت ايوه انا
المضيفه مش هينفع تسافري اتفضلي انزلي
اسيل بستغراب ليه يعني اشمعنا انا
المضيفه معرفش يا فندم دي تعليمات
اسيل فعلا نزلت ودخلت اوضه الظابط اللي واقف في المطار
اسيل بحده ممكن اعرف نزلتوني ليه
الظابط لان جوز حضرتك مانعك تسافري
اسيل بحده جوزي مين انت هتستعبط
اسر من وراها انا يا حبيبي ايه شويه خناق يخليكي تقولي كده
اسيل لفت واكملت بعصبيه اقسملك بالله ده مش جوزي ده بيقول كده علشان مسافرش
الظابط بتاع المطار سلم عليه واكمل اهلا اهلا المكتب نور يا حضره الرائد اتفضل
اسر شكرا انا بس عايز مراتي وهمشي
اسيل بضحك مراتك !!! ده لما تشوف حلمه ودنك ده بيكدب يا حضره الظابط
الظابط لاسر انا اسف يا فندم انا عارف مدي مصدقيتك بس ممكن صوره القسيمه علشان هي مصممه
اسر بتحدي بصلها واكمل اوي اوي طبعا ده شغلك وطلع فعلا قسيمه الجواز و ورهاله
الظابط مش انتي اسيل مازن الكيلاني
اسيل بصدمه ايوه
الظابط طيب مانتي مراته اهو
اسيل بصدمه نعم مراته ازاي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي الجزء الثاني)

للعودة لقراءة الجزء الأول من الرواية  اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى