روايات

رواية حور الادهم الفصل الثامن 8 بقلم روان عماد

رواية حور الادهم الفصل الثامن 8 بقلم روان عماد

رواية حور الادهم البارت الثامن

رواية حور الادهم الجزء الثامن

رواية حور الادهم
رواية حور الادهم

رواية حور الادهم الحلقة الثامنة

ادهم بصدمه /ازاي دا حصل ابويا يتمسك في المطار بي مخد***
مالك /معرفش تعالي يلا بسرعه مستنيك
ادهم /مسافه السكه
*اللهم صلي وسلم علي نبينا محمد ﷺ♡
عند حور
الدكتور للممرضه /لقيتوها فين دي حالتها خطيره
الممرضه /لقناها قدام المستشفي علي الارض
الدكتور بشفقه /طب اعملي معاها اللازم ونزلي صورتها علي النت نعرف اهلها مين
الممرضه /حاضر
*اللهم صلي وسلم وبارك علي نبينا محمد ﷺ♡

 

في الامطار
الام هبه بعياط /والله مانعرف عنها حاجه احنا لسه واصلين مصر حالا
الشرطه /بس لقينا الحاجه في الشنط بتاعتكوا
الاب محمد /طب لو الحاجه دي بتاعتنا كنا شلانها مش نحطها في اي مكان كدا
الظابط /اتفضلوا معانا
ادهم /وقف ياحضرت الظابط
الظابط /مين حضرتك
ادهم بغرور /معاك ادهم محمد صاحب اكبر شركات هنا
الظابط بأحترام / اهلا بيك
ادهم /اهلي اللي قدامك متهمين في قضيه متلفقه
الظابط /اي اللي يخلي حضرتك بتقول كدا
ادهم بثقه /نشوف كاميرات المطار وهنشوف
الظابط /تمام
الاب /ادهم عرفت منين انها متلفقه
ادهم/مش مهم الوقت نشوف كلامي صح ولا غلط

 

الام بعياط وصعوبه تنفس /اد. هم
ادهم بحب /اهدي ياست الكل خدي نفسك
الام /احنا هنتحبس
ادهم /متقلقيش مش هيحصل حاجه
*اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد ♡ﷺ
في مكان تاني
المجهوله /كل حاجه تمام
الشخص /ايوا حطيت المخد***زي ماقلتي وزمانهم اتقبض عليهم
المجموله /عليهم اي انت حطيت في شنطه مين بالظبط
الشخص /الاتنين
المجهوله /انت غبي انا قلت في شنطه محمد بس
الشخص /ماانا حطيت بالمره بقا
المجهوله /اقفل انت غبي
ياربي كدا كل حاجه هضيع عليا مكنش لازم غاده تتحط في شنطتها حاجه كدا هخسر كل حاجه مشغله معايا شويه اغبياء
*اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد ﷺ♡
في مكان تاني
المجهول /طمني رنا عملت اي
الشخص /لسه بيتحقق معاها

 

استووووب المجهول يبقا مازن منافس لي ادهم في شركاته ومش بيحبه ويعرف امه كويس اوي
مازن/خلاض ماشي ولو في اي جديد قولي
الشخص /حاضر
مازن /روح انت
*اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد ♡ﷺ
في مكان تاني في الامطار
الظابط /طلع صح زي ماقلت ياادهم بيه المخدارات محطوطه في الشنط هنا في الامطار ومسكن الشاب اللي حطها
الام بفرحه /يعني خلاص كدا الحمدلله
الاب /وانا مش هسكت علي اللي حصل دا
الظابط /احنا متأسفين لحضرتك جدا
ادهم بهدوء /مالك خد ماما وبابا وصلهم البيت
مالك /حاضر
الام /وانت يابني هتروح فين
ادهم بحب /هخلص شغلي واجي بعد اذنك ياحضرت الظابط ممكن كلمه علي انفراد
الظابط /طبعا اتفضل
ادهم /عاوز اشوف الشاب اللي حط لي اهلي المخ*** في الشنطه

 

الظابط /تمام اتفضل معانا
*اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد ﷺ
عند مايا وامها
الام /احكي اي اللي حصلك
مايا بعياط /طلعوا عليا شباب في الليل وانا راجعه ومسكوني وانا هربت منهم
الام بأرتياح /الحمدلله انك كويسه
مايا بعياط /انا خايفه اوي
الام/قومي استحمي واستريحي شويه
مايا /حاضر
اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد ﷺ
عند ادهم
الظابط /اتفضل هتلاقيه في الاوضه دي
ادهم /تمام
دخل ادهم الاوضه
الشخص بخوف /والله انا ماليش دعوه
ادهم بصوت كالرعد /مين اللي قالك تعمل كدا

 

الشخص بتوتر /في واحده رنت عليا وقالتلي اعمل كدا وخد ١٠٠ الف جنيه
ادهم /مين هي
الشخص /تبقا *****
ادهم بصدمه /مستحيل
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الادهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى