رواية عذاب امرأة الفصل السادس 6 بقلم ريمو حسني
رواية عذاب امرأة البارت السادس
رواية عذاب امرأة الجزء السادس
رواية عذاب امرأة الحلقة السادسة
المجهول :عايزة تتطل*قي تتطل*قي براحتك البنات معايا انا وابوهم
بصت يارا ناحية الصوت بسخرية وقالت :كدة كملت اهلا يا حماتي العزيزة
بص يوسف لوالدته وافتكر
فلااااااش
يوسف نزل جري ورايح لبيت مصطفى موبايله رن وكانت سامية مامته
يوسف:ايوة يا امي
سامية :ازيك يا حبيبي انا واختك راجعين من عند خالتك كمان شوية ممكن تيجي تاخدنا عشان عربية اختك عطلت
يوسف بغضب:معلش يا امي وقفوا تاكسي وتعالي
سامية باستغراب من نبرته:مالك ياابني
يوسف :مفيش
سامية :هتخبي عليا ده انا امك وعارفاك (طبيعي يعني تعرفي ماهو نسختك التانية😒)
قولي يمكن اقولك حل يساعدك
يوسف :بنت ******خدت البنات ومفهماني انها راحة تغير جو عند ابوها وانهاردة اتفاجىء انها رافعة قضية طلا*ق
سامية بغباء:مراتك؟؟!
يوسف:ماما والله مش وقتك هو في غيرها
سامية :دي زودتها اوي
يوسف:اقفلي يا امي عشان شكلي هرتكب جريم*ة انهاردة والله لحسر اهلها عليها
سامية :اهدى يا ابني عشان نشوف هنتصرف ازاي متبوظش الدنيا روح وانا جاية وراك
يوسف :تمام سلام
باااااااك
يارا بسخرية:اتصدقي خوفت يا حماتي
سامية بغيظ :لو اتطلقت*ي البنات هييجوا معايا ومش هتشوفيهم طول حياتك
طارق:وده في قانون مين ده او مين قرر كدة اصلا
سامية بتكبر:انا
يارا :بليه واشربي ميته
سامية قدمت منها وقالت :انتي ازاي تقوليلي كدة ولسة بترفع ايدها عشان تض*ربها
لقت ايد احمد منعتها:احمدي ربك إنك معملتيش اللي في دماغك عشان كنت هتصرف معاكي تصرف مش يعجبك وكمل بهدوء:بصي يا ست انتي لولا انك اد امي انا كنت شوفت شغلي معاكي خدي ابنك وامشوا من هنا ومنشوفش وشكوا غير يوم الجلسة
بصتله سامية بوعيد وقالت وهي بتحرك نظرها عليهم كلهم:هندمكوا كلكوا على اللي عملتوا في ابني وانتي اولهم يا سنيورة هانم والبنات هاخدهم وهتجيلي راكعة وانتي اللي هتطلبي منه يرجعك ليه تاني وساعتها هحرق قلبك وهذلك
سندت ابنها ومشيت
احمد رزع الباب وراهم ونورا خدت البنات ودخلت جوا وكلهم قعدوا وعدا ربع ساعة عليهم وكان الصمت سيد المكان ش
مصطفى:في اي خلاص عدى بصوا اللي جاي
احمد:هتتطلقي يا يارا وصدقيني البنات هيكونوا معاكي
طارق:اخوكي معاه حق هتتطلق*ي وحياتك هترجع زي الاول واحسن كمان
يارا بصتلهم وكل اللي في بالها هل هو فعلا ممكن ياخد بناتها منها ولو خدهم هتعمل اي وحتى لو رجعت ازاي هتعيش معاه وهي مش طايقاه وكمان حماتها رجعت يعني لو رجعتله حياتها هتكون جح*يم اكتر من الاول
طارق:بتفكري في اي يا حبيبتي متخافيش ان شاء الله هنكسب القضية وهيطلق*ك
ابتسمتله يارا ابتسامة باهتة ووقفت وقالت :ان شاء الله عن اذنكوا هخش ارتاح
ودخلت اوضتها ومصطفى خايف من سكوت بنته ده
عند يوسف وسامية دخلوا البيت وفتحتلهم ميرا اخته
ميرا بخضة:يالهوي مين عمل فيك كدة
سامية وهي بتزيحها من على الباب :ابعدي كدة مش وقتك روحي هاتي حاجة عشان نعالج اخوكي
ميرا راحت عشان تنفذ كلام سامية
يوسف قعد وبيتالم من الضر*ب اللي خده (تستاهل ولسة😼😼)
سامية:والله لدفعها التمن غالي بس اصبر عليا
يوسف بندب:شوفتي يا امي اللي حصلي واللي عملتوا بنت*****
(ننوس عين ماما تصدق صعبت عليا🙄🙄)
سامية:هخليها تيجي راكعة وتبوس ايدك عشان ترجعلها
يوسف:مستحيل يا ماما يارا مستحيل تيجي على كرامتها وترجع تاني حتى لو اي حصل
دخلت ميرا معاها قطن وشاش وعالجت سامية يوسف وحل الليل وكل واحد رجع بيته بدون احداث جديدة
صباح يوم جديد
في منزل الشاذلي
قاعدين بيفطروا وسامية بتفكر ازاي تكسر يارا وتحر*ق قلبها
سامية:لقيتها
يوسف بصلها باهتمام:مش انت بتقولي استحالة تيجي على نفسها
يوسف :اه
سامية بفحيح افاعي:وعشان بناتها ؟؟
يوسف:اصلا يا امي البنات في سن زي ده بيكونوا محتاجين امهم يعني كدةكدة هيكونوا في حضانتها وهتتطل*ق وانا الخسران
سامية بضيق:صح معاك حق مجاش في بالي خالص
يوسف بياس:طب هنعمل اي
ميرا :واللي يقولكوا الحل
بصلها يوسف وسامية بسرعه:اي!!!
ميرا:********
يوسف وسامية بصدمة وإعجاب :******
يا ترى ميرا قالت اي
يارا هترجع ولا لا
البنات هيكونوا معاها ولا معاه هو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذاب امرأة)