رواية عشق الجراح الفصل التاسع 9 بقلم أفنان سعد
رواية عشق الجراح الجزء التاسع
رواية عشق الجراح البارت التاسع
رواية عشق الجراح الحلقة التاسعة
><فالقصر><
سالم:الو
زين:ايوة يا جدي
سالم:تيجي القصر حالا
زبن:يجدي
سالم :حالا
بيعدي وقت يروح زين
زين:ايوة يجدي
سالم:منه تبع اياد شوف دا
“”””””فلااش باك”””””
بتدخل منه مكتب زين وبتقلبه كله عشان والورق بس مبتلقيش
بس بتلااقي ورق املاك القصر الي بيكون باسم زين
زين:يبنت الك*** دا نا هقتلها
سالم:لا متوصلش للقتل ي زين
زين:دي خدت ورق القصر والشركه والشليه وكل حاجه
سالم:…..
زين بصدمه:…….
><فالمستشفى ><
لارين بتروح لمكتب مازن
لارين:مازن
مازن بيلاحظ توهان لارين وانها مش زي كل يوم
مازن:مالك انتي كويسه في اي..
بيقطع مازن اتصال زين
مازن:الو
زين:انت فالمستشفى
مازن:ايوو في ايه
زين:جايلك دلوقتي
مازن:ماشي
لارين: انا همشي
مازن:مالك يا لارين
لارين:تيتا يا مازن وبدات لارين فالعياط
مازن بيحاول يهديها بالكلام
مازن:اهدي عشان اعرف افهمك
بيدخل زين بيلاقي لارين مقتوله عياااط
زين:في ايه حصل ايه اننتي كويسه وبيرفع وشها ب ايده بيلاقي شفايفها بنفسجي نتيجه نقص الأكسجين
زين:لارين خدي نفس لارين اتنفسي اتنفسي يااحببتي
مازن بيروح يقفل باب مكتبه بهدوء
زين:خدي نفس ابووس ايدك
بتبدا تهدي لارين وبيبدا زين يدرك كلامه ف بيبعد عنها
لارين:تيتا يا زين مبتردش عليا م عارفه اوصلها
زين:هي بس يومين هتلاقيها فوشك هناا وبعدين يشيخه وقعتي قلبي لقيتك بقتي اللوان كدا
لارين يبتسامه خفيفه:لاا عادي لم اعيط مبقدرش اخد نفس لازم يكون حد جنبي واهدي الاول
زين:طيب متعيطيش بقييي غير لم نكون انا او دومي او احمودي او ميزو او سواسن جنبك 😂😂
لارين:سواسن يااالهوي نسيتها اطير انا
><عند سلمى ><
سلمي:مشوفتش حدد واااطي زيييك خايفه من كتر ما انتي واطيه ادوسك اتففوووو عالم عره
لارين:سووووواسن مسمحلكيش
سلمي:وحياة امك سهير هعلقك ياالارين الناقصه الاكللل برد
لارين:ايييييه
بيدخل مازن وزين بسبب صوت لارين العاااالي وقرب مكاتبهم من بعض
لارين:يعني ايه الاكل برد
زين يقرب لمازن:اطردها
سلمي:وخلص
لارين:ايييييه خللللص
سلمى:كنت جعاانه يختي وانت قااااعده مع مزميزو اعنلك ايه يعني
زين بيبص تاني لمازن:دا نا هنفخك احنا بنشتغل ولا بنقعد
لارين:كنت بصييح الله
سلمي:صحتي حل الوضع يختي
لارين:نزوو زيزو القلب حله
زين:احم احم انا هنا
لارين:ياربي عننندي حاله كشف يالهوي نسييت وبتخرج جري
مازن بيضحك عليها لانه فاهم مشاعرهم تجاه بعض
سلمي:عبيطه يلاا يعم زين يلاا يمازن يلااا هوو المكان ام اكمل اكل
زين:يطماعه روحي ودي اكل للبت
مازن برخامه:ما تودي انت لحبيبه القلب
زين:حبيبه ايه نا مبحبعاش وانت عارف
سلمي:بتموت فييها بسس واضححه اووي
زين:مازن تعالي عاوزك
><في مكان اخر عند ادهم ><
ادهم:الو
ميار:الو
ادهم:انا معرفتش لا البيت باااسم مين ولا عارف اوصل للارين
ميار: البيت باسم سلوووي
ادهم:اخلاص تمام
ميار:ناوي علي ايه
ادهم :علي…….
وكدا الجو فضي ليا وليكي يا لارين القلب
><فالشركه ><
ادم بصوت عالي وهو قاصد نوعا ما
ادم :لارا بلغي بعطل الكاميرات الي ف جناح زين ومراد والجزء دا
لارا بخبث:حاضر عن اذنك
بتروح لارا وبتعرف انه هيتصلح بعد كام ساعه
لارا:مستر ادم
ادم :نعم
لارا:العطل هيتصلح كمان كام ساعه
ادم :تمام تقدري تروحي
بتروح لارا للمكتب مراد وتاخد كل الرسومات لان مراد بيكون برا المكتب وطبعا كل دا من تخطيط زين ومراد والشله
><فالمستشفى ><
ف كافيه جنب المستشفى
زين:بكرا شرح المشروع وتقديممه
لارين:انا ذكرته رغم اني م هقدم 😂😂
سلمي:لا بت مجتهده
مازن:تربيتي يبنتي
احمد:لااا يحبيبي عشان صحبتي وكدا وبيبيص للارين ويغمر
لارين بغمز:ايووة ياحمودي معاك حق
زين:اييه طيببب الورق فيننن
لارين:فمكتبي
زين بخضه من فكرة ان كان ممكن يحصلها حاجه
زين:حد اتعرضلك حد بعتلك اي حاجة
مازن:كح كح
لارين بتقرب لزين:زين ممكن تهدي كله مفكر ان بنا حاجه
زين:اسف
بيقعدوا يضحكوا ويهزروا وكل حد بيبص لتاني بحب الصحاب
بيعدي يوم ويجي اليوم الموعود تاني يوم الصبح
><فالقصر><
زين بيقوم وينزل ل سالم
سالم:فكرت فالموضوع
زين:لسه يجدي أوعدك هرد عليك بلليل
><فلاااش باك><
سالم:الاورق الي خدتها منه ملهاش لازمه كل دا باسمي
زين:ايييه ازاي
سالم:الورق الي باسمك دا كله مزور
زين:ليه يجدي ليه
سالم:بعلمك وبحميك
زين:تحميني انت متعرفش كام مرة كنا هتقتل ومن مين اقرب الناس لييا متعرفش قلبي اتكسر ازاي بسببهم
سالم:عارف بس ممكن كل دا يبقي باسمك تاني بس اتجوز وريحني يحبيبي
>>نرجع تاني <<
زين هي لارين الي هتقول رايها
زين بصوت خافت :الو
لارين:صوتك واطي ليييه انت مخطووووف يخرااابي مازززن الحقني يمااازن زيين
زين:بي يخربيتك بس
بيجي مازن جري بلهفه:في ايه
لارين:خلاص كنت مفكرة الواد زين مخطوف
مازن بصوت يكاد يتسمع:احتمال يخطفك انتي قريب
زين:قوليله يروووح المكتب هرفدكوا
لارين:خلاص ي ميزو روح انت
زين:عاوز رايك ف حاجة
لارين:قول يباشا
بيحكي زين ليها كل حاجه
لارين:بص ممكن ميكنش رايي مفيد بس بص جدك من حقه يطمن عليك بس م بالطريقه دي كدا هتتجوز لمجرد حاجه وارهنك اصلا اذا هو م هيحول كل دا ليك ونن غير جواز
زين:تفتكري
لارين:متاكده بس لو انت بتحب اتجوز ايه المشكله
زين:م عارف تاييه يالارين المشروع واكل دماغي
لارين:هتعدي اطمن وريح بالك
زين:ممكن تيجي معايا بلليل
لارين:عيووني اطلع بدري بقي من المستشفى
زين:عالبيت مستحيل
لارين:لا م هروح البيت وعد
زين:ماشي
لارين:حقك علييا انا لازم اروح البيت
سلمى من وراها:نعممممم تروحي فييييين البيت انتي عبيطه ولا اتهبلتي ل ادهم برجليكي
لارين:والله م هتاخر اوعديني متقوليش لحد
سلمي:لا طبعا
لارين :اوعديني ابوس ايدك لو اتاخرت عن نص ساعة هاتي حد وتعالي
سلمي:ماشي وعد
بتروح لارين البيت
<<فالمطار>>
بتوصل سلووووي يااااه الواحد حاسس انه مهاجر
امال تللفون لارين مقفول لييه هوو هو الواد مازن هيجيبها ويجي ولا الواد زيين
سلوى :الوو
زين:ايوة يا تيتا وحشاني
سلوي:هات البت لارين وتعالوا المطار
زين:طيب يتيتا ردي الكللمه دي قولي وانت كمان يبني كدا يعني
سلوي:هتجيب البت ولا اكلم مازن
زين:لا هجيبها خلااص
بتقفل سلوي وتقول عيل ميجيش غير بالعين الحمرة
>>عند سالم<<
سالم ينادي علي يوووسف (حرس من حراس القصر)
سالم:يووسف
يوسف:ايوة يباشا
سالم:عينك ع منه متفرقهاش ثووواني فااهم
يوسف:امرك
بيبدا يوسف يرقبها
<>عند زين <>
زين رايح المستشفى عشان يجيب لارين والفرحة م سيعاه انه هيكون معاها الطريق دا لوحدهم بيوصل بيدخل المكتب م يلاقيها
زين:سلمي فين لارين
سلمي بتوتر:شوفها عند مازن او فقسم الأطفال
بيروح قسم الأطفال م موجوده
مازن:يااهلاا
زين:فين لارين
مازن:رد السلام
زين:هلا فين لارين
مازن:معرفش اسال سلمى
زين:م هناك
مازن بيروح لسلمي ومعاه زين
سلمي:خير يارب هتقتلوني؟
مازن:فين لارين
سلمي بتوتر :هاااا
زين:لارين يا سلمي لارين
سلمي بخوف:فالبيت
مازن:نعمممممم
سلمي بخوف أكبر:وربنا حلفتني ما اقول وقالت لو اتاخرت عن نص ساعه ابقي اقولكم بس هي متاخرتش
زين بغضب:لو حصلها حاجه يا سلمي هقتلك
مازن:اهدي يا زين
زين:سلوي فالمطار هاتهاااا
مازن:طيب خد برنامج الكاميرات الي فبيت لارين
زين:وريني وبياخده وبيتابع بييه لارين لحد ما تنزل وتقاابل زين ف وشها ف بترجع لورا تاني
زين بصوت عالي:لاريين تعاالي دلوقتي
بتجري لارين لفوق بس زين اسرع منها
زين بغضب:عالعربيه حاالا
لارين:هق قوو لك
زين:حااالا
لارين بتروح للعربيه بخوف وتتصل علي سلمي
لارين بعياط:سواسن وربي لقتلك
سلمي بعياط هي كمان :مازن ضربني بالقفا
بتضحك لارين وبتخلي سلمي تضحك وزين بيسرح ف ضحكتها
لارين:بتعيطي عشان القفا ولاا عشان الي هعمله فيكي
مازن:تؤتؤ يا لولي عشان الي هنعمله فييها
لارين:سواسن هو المايكك مفتوح
سلمي:ايووةة
بياخد زين الموب من لارين ويفتح المايك
سلمي:مازن بيقولي زين هيعلقني علي بااب المستشفى وكمان هيخلي الطلاب الجايين يشرحوني
لارين:يبنتي لل
بيقطعها زين:ايوة يا سواسن هنتغدي بالكبد بتاعك
سلمي:منك لله يا لارين الكلب مش هلحق اقول للواد اني بحبه
زينن:انا هقوله
سلمي بادراك:هااا تقول لمين
مازن:هيقول للواد
زين:اقفلي يا لارين المكالمه لو نوصل
لارين:سللمي الحقييني داا خطفف….
بيقفل زين وبيضحك علي لارين
لارين:داا نا هعيشها ف رعب الخمس دقايق دول
زين:مازن م هيخرجها من المكتب
بيوصلو
<<عند اياد>>
اوووووبس يعني زين باشا الجراح عنده صحااب بناتتت تؤتؤ وكان مضاايق انها فالبيت الي المفروض هو بيتهااا يحرام يزين كدا هتخسر كتير جدااا
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الروية كاملة اضغط على : (رواية عشق الجراح)