روايات

رواية حب حور الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد

رواية حب حور الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد

رواية حب حور الجزء الثالث

رواية حب حور البارت الثالث

رواية حب حور الحلقة الثالثة

نيل. انا جاتلي فكره علشان اخلي حور مالكي انا وبس وهيا أنه انا هعمل نفسي نسيت الموضوع واني كنت بهزر واتصرف طبيعي ومن دون ما حد ياخد باله هزرع الشك بينهم وهفضل اخلق ليهم مشاكل لحد ما تكبر بينهم ولو لزم الأمر هق،تل رحيم انا مستحيل اسيب حور ل رحيم ولا يتهنا بيها حور من حقي انا وبس .
ام رحيم. انا لازم ابعد نيل عن البيت كام يوم لحد ما اشوف انا هعمل ايه معاه واخليه ينسا ويشيل من دماغه حور علي الخالص.
رحيم ،، حور رجعوا البيت و اديهم في ايد بعض وكانوا راجعيين مبسوطين وبيضحكوا رحيم لاحظ أن نيل كان بيبص عليهم من بعيد أتمالك أعصابه وهو بيضحك شال حور وبس،هاا حور. بضحك وبدلع رحيم
رحيم. بابتسامه وضحك قلب وروح وعقل رحيم ي حوريتي. حور. امم اي الدلع ده كله حبيبي وراحت حطت اديها حولين رقب،،،ته .
رحيم. انتي لسه شوفتي حاجه ي قلب حبيبك انتي واخيرا وصلوا الاو،،ضه. تحت نظرات ناريه وقاتله من نيل
نيل. لما شافهم كده قال إنه لازم ببدء ينفذ في أنه يبعد حور و رحيم عن بعض. واتصل ب السكرتيره بتاع رحيم وقال إنه عايزها

 

في موضوع واتفق معاها علي أنه هيا تتقرب من رحيم وأنها تعمل كمان كده عن قصد قدام حور والمواقف تبان أنها عاديه علشان رحيم ميشكش في اللي هيا بتعمله والسمرتيره وافقت مقابل شويه فلوووس نيل هيديها مقابل الموضوع ده 50 الف جنيه.
وجاء الصباح. وكلهم قاعدين علشان يفطروا والجو كان طبيعي وحور كانت قاعده جانب رحيم
وفجاه نيل . رحيم . رحيم. عايز اي ي نيل ملكش دعوه بيا انا ومراتي وطلعنا من دماغك.
ورحيم أصر على حور انها تروح معاه الشركه.
نيل. استنا بس ي رحيم انت بتقول كده علشان اللي حصل امبارح معلش ي رحيم انا كانت شارب بس مش اكتر واحم طبعا حور زي اختي واكيد مش هبص ل مرات اخوي.
رحيم. بدون تصديق من نيل تمام ي نيل واخد حور ومشي راح الشركه. نيل. اتصل علي السكرتيره سالي وقالها نفذي مراته معاه انهارده. سالي. تمام
حور. هو اخوك ماله انا بقيت مش فاهمه حاجه ليه
بس كويس أنه كان شارب وأنه انا زي أخته.
رحيم. وانتي صدقتي انا مصدقتش ده اخوي وانا عارفه

 

حور. ي رحيم بقا فكك منه هو قال إنه انا زي أخته خلاص بقا وبعدين أنا بحبك وانت بتحبني يبقا خلاص.
رحيم. ماشي ي حبيبتي خلاص. يلا وصلنا.
ونزلوا من العربيه و رحيم كان ماسك ايد حور.
سالي. بدلع استاذ رحيمم . رحيم. في اي
سالي. عند حضرتك اجتماع بعد 10 دقائق
رحيم. تمام روحي ضبطي انتي وانا جاي
سالي. تمام عن اذنك. حور. في اي ي رحيم ليه بتكلمك بالطريقة دي. رحيم. مش عارف. حور مش عارف برضوا ي رحيم. رحيم. في اي بس ي حبيبتي معرفش مالها المهم ي قمر انت انك معايا واخدها ودخلوا المكتب وطلب لها عصير وقال هروح احضر الاجتماع وجايلك حور. طيب متتاخرش وابعد عن البت الملزقه اللي بره دي. رحيم. بضحك حاضر ي حبيبتي اومرك تنفذ. وراح وحضر الاجتماع وخلص وكله تمام وفجاه وهو ماشي ورايح علي مكتبه سالي جات اعترضت طريقه وهبا كانت هتقع

 

رحيم ماسكها وهبا حور فتحت الباب وشافت المنظر حور بصدمه 😳😳🙄
ي ترا حورر هتتصرف ازاي بعد ما شافت المنظر ده وهل نيل هينجح في أنه يحصل على حور ويخرب علاقتهم ببعض ولا لا 🤔🤔 و ي ترا في سبب علشان نيل يعمل في اخوه كده ولا اي السبب 🤔🤔🤔🙄

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب حور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى