روايات

رواية نجمة في الصعيد الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ملك نصرالله

رواية نجمة في الصعيد الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ملك نصرالله

رواية نجمة في الصعيد البارت الحادي والثلاثون

رواية نجمة في الصعيد الجزء الحادي والثلاثون

رواية نجمة في الصعيد
رواية نجمة في الصعيد

رواية نجمة في الصعيد الحلقة الحادية والثلاثون

عند حمزة
حمزة دخل لقا نجمه بتقلب في الدولاب
حمزه بهدوء: نجمه متتخضيش
نجمه ضحكت: بطلت اتخض الحمدلله
حمزة بخفة: ايوة بطلتي ازاي بقا
نجمه ابتسمت: منا حفظت ريحتك اول ما طيفك بيقرب بعرف انك جاي
حمزة ضحك: طيب انتي بتعملي اية
نجمه: ثانية بدور علي حاجة هوريهالك لقيتها غمض عينك بقا
حمزه بخفة: اغمض اية وريني علي طول يلا
نجمه بغيظ: لا لما تغمض واخلص بقا
حمزة غمض عنيه وهي قالت
نجمه بحماس: فتح
حمزة ابتسم: اية دا جميلة خالص رسمتيني امتا
نجمه بغيظ: فاكر الخطة ايااها

 

حمزة ضحك: منها لله
نجمه ضحكت وهي بتهز رأسها وقالت: اعلقها فين بقا
حمزه بص حواليه شوية وبعدين شاور بايده وقال: هنا
نجمه: اشطا علقها يلا
حمزة علق الصورة وقال: عندي تعليق صغير ، انتي مبوظه مناخيري علي فكرة هي مش طويلة كدة
نجمه ضحكت: بصراحة كنت مضايقة منك روحت بوظتها زي يوچين اللي في روبانزل
حمزة ضربها علي رأسها: لية يا شريرة
نجمه بصتله بغيظ: متضربش ياعم ايدك تقيله ..كملت بحماس.. هتاخد شاور ونقعد مكانا في البلكونه ونتكلم
حمزة ابتسم: وتعمليلي كيكه العشر دقايق
نجمه ضحكت: من عيوني يا حمزاوي
حمزة دخل اخد شارو ونجمه كانت بتعمل الكيكه وظبطت المكان اللي هيقعدوا فيه وحمزة خرج
نجمه بحب: شغل اغنية لـ كوكب الشرق و اقعد يلا وخدني في حضنك
حمزة ابتسم وشغل اغتية وقعد واخدها في حضنه: هو انتي لية علي طول وحشاني حتي وانتي في حضني
نجمة ابتسمت: مش عارفة ، بس تصدق انت كمان علي طول واحشني
حمزة بتزكر: نسيت اقولك علشان مراد قال لعمي أنه هيتقدم لسارة

 

نجمه بفرحة: وااو يبقي سارة هتيجي تعيش معانا
حمزة: لا ما الخطوبة بتتعمل الاول وتقريبا هتاخد وقت
نجمه كشرت: مش هيتجوزا عطول زينا
حمزة: لا
نجمه: اممم طب الكيكه حلوة
حمزة بحب: ايوة جميلة تسلم ايديكي
نجمه ابتسمت بحب وهي بتميل علي كتفه: يسلملي كلامك الحلو
حمزة باس راسها بحنية: ربنا يخليكي ليا يا كل ماليا
نجمه ابتسمت بحب: عارف الحركة دي كنت بشوف جارنا بيعملها لبنته بيبوس راسها وهو خارج علشان متعيطش كنت كل مرة ادعي يارب خليني احلم بـ بابا وهو بيعملي كدة حلمت مرة وبعديها جيت انت
حمزة بحنية: انا اصلا ادمنت الحركة دي مش عارف لما بلاقيكي مايلة علي كتفي تلقائي ببوس راسك ، هتخلفي إن شاء الله ويوسف هيكون ابني التاني وانتي بنتي الأولي يا نجمتي
نجمه مالت عليه اكتر وقالت بحب: بحبك يا حمزاوي خدني في حضنك جامد شوية
حمزة شدد علي حضنها وهو بيقول بحنية: قلب حمزاوي واللهِ
كانت الست بتقول “خُد عمري كله ، بس انهاردة خليني جنبك خليني ، في حضن قلبك خليني ، وسيبني احلم اه سيبني ، وسيبني احلم اه سيبني♥️🥹”.

 

حمزة بخفوت: نجمه نجمه
بصلها لقاها نامت ابتسم بحنية وشالها عالسرير واخدها في حضنه وناموا
الصبح في القسم
زين: دخل يابني البت اللي لسة جاية
العسكري: تمام يا فندم
زين ببرود: بتبيعي مخدرات لية وفين يا شاطرة
_شاطرة مين ابااشاا اسمي زينة
زين بحدة: اتكلمي عدل
زينة بلا مبالاة: امرك يا باشا
زين ببرود: اتكلمي علي طول من غير لف و دوران بتبيعي مخدرات فين واية شبكة توزيع المخدرات اللي مدوراها
زينة ببرود: مفيش شبكات ، هو ببيع في المواصلات وخلاص
زين ابتسم ببرود: اخر مرة فين شبكة المخدرات اللي مدوراها
زينة بهدوء: ياباشا مقولتلك ببيع في المواصلات بس
زين: يا عسكري
العسكري: امرك يا زين باشا
زين بصلها ببرود: دخلها زنزانه سبعة وقول لستات اللي هناك تتوصي بيها
زينه قالت بخفوت: اسمه زين وانا زينة لا اشطااات

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نجمة في الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى