روايات

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فريدة أحمد

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فريدة أحمد

رواية احببتها وسط انتقامي الجزء السادس والعشرون

رواية احببتها وسط انتقامي البارت السادس والعشرون

رواية احببتها وسط انتقامي الحلقة السادسة والعشرون

عايدة بعصبية .. انتي الزاي كنتي عايزة تعملي في نفسك كدة مفكرتييش لو كان بعد الشر حصلك حاجه انا كان هيجرالي ايه.. طيب سيبك مني انا مفكرتييش في نفسك. انتي كنتي رايحة للموت برجليكي .لييه ليه ياحبيبتي كدة مش كفايه ال حصللنا انا مش مستحملة.. والله ما مستحملة حاجة تانية تحصل. فريدة .. خلاص يا ماما انا كويسه قدامك اهو عايدة .. الحمد لله ياحبيبتي انك بخير .. خلاص يا حبيبتي ال حصل حصل ودا نصيب ولازم ترضي بيه.. قوليلي هتعملي ايه مع ياسين. فريده .. اتكلمنا امبارح واتفقنا علي الطلاق عايدة .. هو عرف أن انتي حامل فريدة .. لأ عايدة .. انتي ناوية تخبي عليه فريدة .. لأ مش هخبي بس لما نطلق الاول . بعدين يبقي يعرف اني حامل فريدة .. صعب اووي ياماما ..انا ماكنتش عايزة حاجة تربطني بيه عايدة.. اهدي ياحبيبتي دا نصيب ******* تاني يوم فريدة وياسين كانو في العربيه واقفين قدام مكتب المأزون

 

ياسين بحزن .. فكري تاني يافريدة. فريدة بجمود .. افكر في ايه ياسين .. ادي لحياتنا فرصة تانية . انا بحبك يا فريدة فريدة ضحكت بسخرية .. بجد بتحبني.. وكملت بوجع.. بس ال بيحب حد مش بيأذيه . وانت اذيتني اووي. ياسين.. سامحيني يا فريده فريده بعصبية .. اسامحك علي ايه ..انت .انت قتلت ابويا قدام عيني. عارف يعني ايه .. انت حرمتني من ابويا ياسين بعصبية .. ابوكي ده هو السبب في كل حاجه .ق.تل ابويا ال كان صاحبه وحاول يق.تلني. كنتي عايزاني اعمل ايه اي حد في مكاني كان هيعمل كدة فريدة بعياط .. بس دا مهما كان ابويا مش هقدر أكر.هه ياسين اتنهد .. فريدة انا عارف انو صعب عليكي .بس صدقيني هو ال اضطرني لكده .ابوكي هو ال بدأ بكل حاجة فريدة سكتت لأنها عارفه ال ابوها عمله. بس هي بردو صعب عليها انها تكمل حياتها مع ال قتل ابوها مهما كان السبب ايه هو . هي هتفضل طول عمرها شايفة أن ياسين هو ال حرمها من ابوها حتي لو ياسين عندو حق في ال عملة. فريدة بحزن .. خلاص مفيش حاجة هتتغير . احنا عمرنا ما هينفع نكون مع بعض ياسين متكلمش تاني لانو عارف انو فعلا صعب وال حصل دا هايفضلو فاكرينو وعمرهم ماهينسوه طول عمرهم

 

وكان عايز يريحها ويعملها ال هي عايزاه حتي لو غصب عنو نزلوا الاتنين من العربيه ودخلوا عند المأزون وتم الطلاق وكل واحد فيهم الحزن مالي قلبه. فريدة رجعت على البيت وهي بتحاول تبان طبيعية عايدة .. حصل ايه فريدة نطقت بصعوبة .. اتطلقنا عايدة شافت الحزن في عين بنتها عايدة اتكلمت بحنية .. ليه عملتي كدة غصب عنك .. لو كنتي عايزة تكملي يافريدة ماكنتش هقولك لأ. فريدة .. دا ال كان لازم يحصل .. وبعدين انا معملتش حاجة غصب عني. أنا كنت عايزة كدة عايدة بحزن علي بنتها .. مش باين.. انتي لسه بتحبي ياسين يافريدة فريدة بكدب .. صدقيني يا ماما بعد ال عملو بقيت بكرهه فريدة .. عن اذنك يا ماما هطلع انام شوية عشان تعبانة فريدة طلعت ودخلت أوضتها وانهارت من العياط عدي يومين. فريدة كانت بتحاول تبان فيهم انها كويسة بس هي طبعا ماكانتش كويسة خالص وعلطول تدخل اوضتها وتفضل تعيط بالساعات وياسين كمان كان طول الوقت حزين وشارد عند فريدة كانت طالعه من اوضتها وهي ماشية وقفت قدام اوضة نوح بصدمة سمعت نوح بيكلم حد وبيتفق معاه يق.تل ياسين.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها وسط انتقامي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى