روايات

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثاني عشر 12 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثاني عشر 12 بقلم لوجي أحمد

رواية اغتصاب بالتراضي البارت الثاني عشر

رواية اغتصاب بالتراضي الجزء الثاني عشر

رواية اغتصاب بالتراضي
رواية اغتصاب بالتراضي

رواية اغتصاب بالتراضي الحلقة الثانية عشر

شالها بين ايده من الارض حطها على السرير
اول ما اغمي عليها
طبعا اللي كانت مع كريم جميله مرات عمه هي اساسا كانت ست شمال ومش كويسه واول ما يوم ما شافتهم مع بعض اغمى عليها من اللي حصل وكريم طبعا شارع لما اغمى عليها واحطها على السرير جميله يا نهار اسود يا نهار اسود ورحنا في داهيه يومنا شافتنا ايه العمل دلوقتي كريم ما لكيش دعوه انت بحاجه اخرجي انزلي على اوضتك والخطه كلها زي ما هي ا
جميله خطتي دلوقتي بس يا كريم هنروح في داهيه انا ايه اللي خلاني سامعت كلامك وجيت هنا
كريم بعصبيه بقول لك ايه يا جميله احنا بدانا الخطه سوا وهننهيها سوا لو غلطتي غلطه واحده انا اللي هخ’لص عليك مش هستنى زين يعمل كده يلا اخرجي وهو يخ”لع قميصه
جميله انت هتعمل ايه فيها كريم ما لكيش دعوه واخرجي زي ما قلت لك ولوحد سالك علي موضوع الحمل انتي حامل
جميله حاضر

 

وخرجت جميله من الاوضه وطبعا موضوع الحمل بقى اتفاق بين جميله وكريم عشان ياخدوا اكبر قدر من الورث
كريم كان طمعان في يومنا في كل حاجه في ج”سمها وفي فلوسها وفي كل حاجه ما صدق انها اغمى عليها وكله في البيت مشغول
بالنسبه لزين صح من النوم فضل يدور على يمنى في الاوضه ما لقاش نزل دور عليها في الجنينه ما لقيهاش ولا في الفيلا من تحت برده لاقيها
كان عامل زي المجنون وهو بيدور عليها مش عارف هي راحت فين اخر مكان كان ممكن يجي على دماغه اوضه كريم
لما اقابل جميله على السلم وسالها ما شفتيش يمنى فضلت تهته كده ومش عارفه تقول ايه هي كانت خايفه من زين عشان عارفه ان زين شراني كريم ما يقدرش يحميها من زين بس زين يقدر يحميها من كريم فازين سبعه ومشي خطوتين ثلاثه فانادهت عليه وقالت له بص انا هقول لك على الحقيقه بس توعدني انك تحملني من كريم علشان انا خايفه زين هو في ايه اتكلمي ويومنا فين هنا جميله قالت له الاول يمنى في اوضه كريم روح الحقها ولما تلحقها تعالى وانا احكي لك الحكايه كلها بس ما تصدقش اي كلام كريم يقوله لك انا بدا معاك خير اهوت وبقول لك طبعا زين اتجنن اول ما سمع كلامها
وجريت المجنون على اوضه كريم خبط الباب بكتفه كسره ودخلوا الاوضه كان لسه كريم ما عملش حاجه فيهم زين نزل فوق وضرب زي المجنون وشت”ايم والف”اظ خارجه

 

طبعا كريم عشان يجنن اكتر قال له وانا مالي بتحاسب مراتك مراتك هي اللي جايه لي اوضتي
كان بيحاول يسير عصبيه زين اكتر طبعا عمته هيام جت على الصوت واسيل اخت زين عمته هيام اتدخلت بس طبعا اسيل ما اتدخلتش خايفه تقول حاجه كريم يفض”حها قدام اخوها
طبعا دي نطلع المس”دس وقال هموتك هموتك مش هسيبك يا كل”ب في الوقت ده كانت اسيل وهيام بيحاولوا يفوقوا فيهم يومنا فات اللي هو فيه ايه ايه اللي بيحصل
ما كانتش فاكره اي حاجه خالص كريم حاول يلعب الدور صح وقال لها يعني ايه مش فاكره مش انت جيتي لي هنا وقلت لي عايزين نخلص على زين يمنى لا والله ما حصل والله ما حصل يا متصدقهوش كذاب والله ما حصل
زين امال انت جايه هنا ليه يايمني طالما هو كداب
كريم انا ما بكذبش يا زين مراتك بتحبني وانا الحب الاول والاخير ليها علشان انت مش مالي عينها
احنا زي نتجنن وض”رب كريم ط”لقه في رجله وقع ارضا سايح في دم’ه
هيام فضلت تصرخ وتقول له سيبك مس’دس يا زين وشده المس’دس من زين وكريم طبعا كان فرحان ان زين ض’ربوا بالنار عشان كريم عايز يودي زين في اي نصيبه
طبعا دي المداش لعمته المس’دس وقال لها هم’وته يا عمتي وهم’وتها على يومنا هي كمان واي حد هيتدخل في الموضوع ده هي”موت

 

زين كان مصمم على اللي في دماغه وكلام عمته ما هديهوش وما حدش كريم حاول يولع النار اكتر قال له هقول لك بالمره اختك عملت ايه علشان تاخد نصيبها معانا
هنا اسيل اتهزت يا عيني والدموع بدات تملا عينيها وبدات تنهار وتقول والله ما عملت حاجه يا زين والله ما عملت حاجه هو اللي كل’ب
طبعا دي ما كانش فاهم حاجه قفل باب الاوضه وشد كرسي وقعد وقال ما فيش حد خارج من الاوضه دي غير لما افهم كل حاجه وطبعا جميله هي كمان كانت في الأوضه
يمنى بدات تتكلم وتقول له يازين انا كنت جايه علشان
زين انتي تخ’رسي خالص
اتكلمي يا جميله وقولي اللي عندك جميله بقى بدات تتكلم وتحكي للي حصل وتقول له انها مش حامل وان كريم اتفق معاها تقول كده عشان خاطر الورث وان هي كانت جايه هنا تتكلم معاها يومنا خبطت وهي استخبت ولما يمنى دخلت اغمى عليها يعني ما كانتش جايه عشان خاطر كريم كانت جايه عشان خاطر الصور بتاعه اسيل…
بس قبل هي ما تحكي زين اتجنن وحصل الا حصل
…….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

 لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب بالتراضي)

‫4 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى