رواية لقاء الاحبه الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم فيولا عماد
رواية لقاء الاحبه الجزء الحادي والثلاثون
رواية لقاء الاحبه البارت الحادي والثلاثون
رواية لقاء الاحبه الحلقة الحادية والثلاثون
ف اليوم يوم زفاف يوم يحمل الحب و الاشتياق و احلام بريئه و حب و كل شي جميل ♥️
في الفندق
زين يذهب لحوريته الجميلة الرقيقة البريئة و هي تقف ببعض الخوف و الفرح ب فستانها الأبيض الناصع المجسم علي منحانيتها الصغيرة الضيق من الاعلي و واسع من الاسفل و تزين رأسها طرحة كبيرة و بسيطة جدا مع تاج أقل م يقال عنه أنه بسيط
(و كأنه حور العين🥺♥️ )
زين بدموع:مبارك يروحي
حورية بتوتر :الله يبارك فيك ي بابا
زين بحب :انا معاكي يحبيبتي يلا ننزل مع أن مش عوزك تمشي و تسبيني ابدا بس كله لاجل عيونك ♥️🥺
و نزل زين و حورية ف يده
و ايضا نزل قاسم مدمع الأعين لأن كل من بناته سيتركه
قاسم بدموع و هو يسلم جوري ل احمد:بنتي امانة عندك انا مليش غيرها هي واختها دمعة واحدة من بنتي هخليك تنزل بدلها دم بنتي امانة تتقي ربنا فيها و تحبه ايدك متتمدش عليها تخاف عليها اكتر من نفسك مبارك عليك بنتي و أعطاها له ♥️🥺
احمد بحب:اي الجمال ده مبروك عليا انتي يحبيبتي ♥️
و ذهب لمكان المخصص لهم
قاسم ل سليم:انا بنتي بسلمها ل أيد أمينة بنتي امانة عندك و تخاف عليها اكتر من نفسك اوع فيوم انت ولا اخوك تزعلوا بناتي هطلع بروحكم يولاد زين
سليم باستعجال :يلا يعمي هات البت انا حافظ الكلمتين والله
قاسم بغيظ:انا نبته عليك علي العموم مبارك عليك بنتي♥️🤝
و اعطاها له بحب
و ذهب ليقعد بجانب زوجته
و سليم الذي جري ب سيلين علي المكان المخصص لهم بحب ♥️
رحيم بمقاطعة قبل حدوث بدأ كلام زين :بنتك عندي اول اولالوياتي و انت مش هتوصيني عليا دا حبي طفولتي و مهراقتي و شبابي و انا احميها بروحي بنتك عندي ف قلبي قبل عيني ♥️🥺
زين بحب و ثقة: مبارك عليك🤝♥️
و ذهب زين اجلس مع زوجته بحب
و ذهب رحيم مع حورية للمكان المخصص لهم ببتسامة هادئة و حب يكن لها منذ نعومة أظافرها ♥️
ــــــ
و بعد وقت قصير ذهب كل فارس بعروستها لبيتهم بحب بعد المرح و الرقص و الاغاني و التحيات و الغيرة و كل معاني الحب ♥️
…….
في غرفة احمد و جوري 💕
احمد بغيظ:ي بت يلا بقالي ساعتين بقولك افتحي
جوري بتصنع البراءة:بقا هي دي الامانه اللي ابويا امانك عليها ي احمد عوز تبوسني و تحضني و يعالم اي كمان ؟
احمد بغيظ:م ده حقي و بعدين دي دخلتنا يعني لازم ادخل افتحي ي جوري الباب بدل والله هرتكب جريمة
جوري و هي تكتم ضحكتها:انت فاكر لما كن ف خامسة ابتدائي و كنت بتخانق مع الواد اللي اسمه مصطفي السباعي و انت دخلت الخناقة و مصطفي قالك انت مالك فاكر رديت عليه وقتها قولتلوا اي؟
احمد بغيظ:ده وقته ي جوري افتحي
جوري بعند:لا مش هفتح غير لما تقول
احمد بغيظ:قولتلوا انا اخوها
جوري ببراءة: يعني يرضيك بعد كلمة اخوكي دي تعمل فيا كده يمتوحش
احمد بغضب:بقا كده
و ثانية وانخلع الباب
جوري بجري:انت اتجننت
احمد :دخلة اي دي اللي ابقا فيها اخوكي تعالي هنا
جوري بغيظ:لا
و لم تكمل جملتها و سقطت على السرير و يعتليها احمد بحب:اي الحلاوة دي
و اصبحت جوري زوجته امام الله ♥️
………..
سليم بحب:اي الحلاوة دي ؟
سيلين بخجل:شكرا
سليم بمرح: انتي سخنة؟
سيلين باستغراب:لا ليه ؟
سليم :اصلك بتقولي شكرا ؟
سيلين بهروب:طب يلا تصبح على خير
سليم و هو يمسك أيدها: انتي رايحة فين النهاردة دخلتنا و هدخل يعني هدخل
سيلين بخوف:ط…طب …..ا
سليم بحب:انتي واثقة فيا ؟
سيلين و هي تهز راسها بايجاب
سليم و هو يحتضنها :يبقا سبيلي نفسك خالص
و اصبحت زوجته امام الله ♥️
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لقاء الاحبه)