رواية ملكت الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبة محمد
رواية ملكت الفهد البارت الحادي عشر
رواية ملكت الفهد الجزء الحادي عشر
رواية ملكت الفهد الحلقة الحادية عشر
6:00
قام لقي معشوقته الصغيره دافنه وشها فيه
فهد: انتي جميله اووي وبريئه انتي خلاص يملاكي ملكتي الفهد وبقيتي ملكه هو وبس
مليكه: 😴😴
فهد: يملاكي يمليكه يلا قومي بقي
مليكه : شويه صغننين كمان
فهد: نيمها كويس وقام يعمل الروتين بتاعه
قام خد حمام ولبس بدلتو السودا وسرح خصلاته الذهبيه بطريقه جميله وجذابه وحط البريفوم بتاعه وكان في اخر الجمال
فهد: راح عشان يصيحها يلا قومي بقي
مليكه : 😴
فهد: هسيبك وامشي من غير ما اسلم عليكي
مليكه : لا خلاص قومت اهو
راحت قامت
فهد: قرب منها القمر بتاعي مش عاوز يصحي ولا اي وراح فضل يبوسها من خدودها
مليكه : تؤ همم عاوزه انام اهه وبتتاوب
فهد: خلاص نامي نا كنت عاوز اسلم عليكي
مليكه : لا خلاص نا صحيت بقي انت رايح فين
فهد: رايح الشركه تيجي معايا 😂
مليكه : هاا لا لا انا هقعد هنا وبتتكلم بتوتر
فهد: متخفيش انا معاكي ومحدش هيقدر يلمسك ولا يخدك مني أنتي ملك الفهد
مليكه : يعني اي
فهد: يعني انتي بتاع فهد الانصاري بس
مليكه: يعني اي برضو
فهد: تؤ اما تكبري هبقي اقولك يلا قومي
مليكه : حاضر وقامت
فهد: يلا بسرعه هستناكي وفضل قاعد لغايت مطلعت
مليكه: كانت لفه الفوطه عليها لانها مفكره ان فهد مش بيشوف
فهد: خلصتي
مليكه : هاا اه نا هخلص اهو حست ان فهد بيشوف راحت تلعب قدامه
فهد: انتي بتعملي اي وشدها
مليكه : 😳😳فهد انت بتشوف
فهد: امم اه 😂
مليكه: لسه هتجري عشان تلبس
فهد: راح ماسكها قبل متجري خدي هنا رايحه فين
مليكه : اوعي بسرعه كدا عيب
فهد: انتي عبيطه عيب اي وضحك
مليكه : عيب انت بتشوف من امته
فهد: من امته من اخر مره نمتي فيها ع الارض من غير هدوم ف شوفتك 😹😹
مليكه : انت قليل الادب
فهد: امك اسمها رجب.
مليكه : ييعني اي
فهد: هبقي اقولك اما تكبري عشان انتي لسه صغننه 😂
مليكه : للا انا كبيره واكبر منك
فهد: يبت طيب انتي عندك كام سنهه
مليكه: عندي 16 اهو اكبر ولا لا
فهد: وانا عندي26 يبقي اي بقي
مليكه: انا الاكبر برضو
فهد: ماشي
مليكه: سبني بقي عشان كدا عيب وبتتكلم بصوت واطي
فهد: عيب لي انا جوزك 😂
مليكه: عيب برضو
فهد: انتي مراتي
مليكه: يعني انت بابا
فهد: لا انا جوزك وابوكي واخوكي وكل حاجه
مليكه : بس انت كدا كتير اووي يعني لازم واحد بس صح
فهد: لا نا كلهم وحتهه نا فهدك كمان
مليكه : بس يعني اي جوزك
فهد: احيه بقي اما تكبري هقولك
مليكه: طيب يعني اي احيه
فهد: 😳مين قالك كدا
مليكه : انت لسه حالن
فهد : اوعي تقوليها دي كلمه وحشه انتي فاهمه
مليكه : حاضر بس انت بتقولها لي
فهد: ضرب نفسو ولعن ام الساعه الي قال احيه فيها بصي انتي تقومي تلبسي صح بدل ما البسك نا
مليكه : لا هلبس نا
فهد: بخبث ما البسك انا.
مليكه : طلعت تجري
فهد: فضل يضحك عليها
وبعدين خلصت وراحتلو عشان يسرح شعرها
فهد: تعالي يلا بسرعه
مليكه: حاضر
وسرحهولها تسريحه كيوت
مليكه : الله دي جميله اووي انا فرحانه اووي انك بقيت بتشوف يفهدي
فهد: ونا فرحان عشان شوفتك
وبعدين نزلو وفطرو وخلاص فهد هيمشي
مليكه :بااي ♥
فهد: لا انا زعلان منك 😒
مليكه : لي 😳
فهد: منستيش حاجه
مليكه : لا
فهد: طيب 🙂
مليكه : ااهاا وراحت جريت عليه
فهد: لا انتي نستيني
مليكه : معلش ولله وراحت باسته وحضنتو جامد
فهد: متكلميش حد ومتفتحيش لحد انتي فاهمه
مليكه : حاضر
فهد: خدي هقولك
مليكه: ننعم
فهد: طلع سلسه جميله اووي وعليها الرمز بتاعو عشان الي يشوفها يعرف انها ملك لفهد الانصاري
مليكه : الله دي جميله اووي اووي يفهدي
فهد: عشان ليكي يملاكي بصي السلسه دي متقلعيهاش نهائي حتهه لو انا مت فاهمه
مليكه: هزعل منك مش تقول كده ومش تتأخر عشان بخاف اقعد لوحدي
فهد: حاضر يلا باي
مليكه: باي باي يفهدي وقفلت
ودخلت قعدت
بعد شويه
طق طق طق
مليكه : قاقامت وكانت في حيره افتح ولامش افتح افتح ولا مش افتح
بعدين راحتت فتحت
هشام: ااهلا يمليكه عامله اي
مليكه : االحمدلله وحشتني اووي يابابا هشام
هشام: جري عليها انتي كويسه يقلبي فهد عملك حاجه
مليكه : ااه كويسه لا هو حبسني وشد شعري وضربني بس وجابلي نوتيلا كتير وايس كريم واكل كتير بس
هشام: ماشي يقلبي يلا تعالي معايا
مليكه : فين لا فهد قالي مش تروحي في حتهه وخليكي هنا
هشام : لا مهو انا كلمتو وقلتلو اني هخدك معايا القصر وهو قالي ماشي
مليكه: بجد
هشام: بجد يلا انتي هتتبسطي اووي
مليكه : حاضر
هشام خله هانم تحضر الشنطه بتاعها وراحو القصر بتاعو
في الشركه
فهد: كان قاعد بيشتغل وبيفكر في مليكه
واسد: كان قاعد وزعلان علي صحبه ومش عارف يقوله ولا ميقولوش انو حكي كل حاجه لهشام ابوه وهو حلف انو مش هيشوف مليكه تاني
اسد: فهد
فهد: نعم
اسد: في حاجه عاوز اقولهالك
فهد: في اي يا اسد اتكلم
اسد: انا امبارح روحت لهشام بيه وحكتلو ع الي انت عملتو في مليكه وعلي الي حصل وهو حلف انك مش هتشوف مليكه تاني وزمانو خدها حالن
فهد: بزعيق خله العمال يبصو قال
فهد: انت اتجننت يا اسد انت بتقول اي مليكه عمرها مهتروح معاه لي يا اسد لي انت اكتر واحد عارف اني حبيت مليكه قد اي وقد اي هي غيرت حياتي لي كدا
اسد: كان لازم اعمل كده يفهد انت كنت هتموتها وهي مش فاهمه حاجه ولازم تفهم وتعرف
فهد: تقوم تروح تقولو اني عملت فيها كدا انت عارف انها ملكي نا بس يا اسد ملك الفهد وبس ومحدش يقدر ولا اتخلق الي ياخدها مني والي يدخل قصر الفهد ميطلعش منو غير وفهد ميت وانت حسابك معايا بعدين يا اسد وراح ماشي
اسد: انا اسف يصحبي بس كان لازم اعمل كدا عشان تعرف قيمه مليكه وهي تفهم
في قصر.. الانصاري
فهد: ددخل وفضل يزعق ب اسم ملكيه جامد وبأعلي صوته وكان عامل زي الطفل الي بيدور علي امه
فهد: ممليكهه مليكه
وطلع دور في القصر كلو ملقهاش
فهد: لي كدا لي روحتي معاه
وبعدين راح ع قصر ابوه
في قصر هشام بيه
يلا يمليكه عشان ناكل
مليكه: حاضر
بعدين راحو عشان ياكلو
لقو حد بيزعق بره
بره فهد كان عمال يتخانق مع الحراس
الحارس: يفهد باشا مينفعش كدا
فهد: مينفعش اي نا داخل اخد مراتي
الحارس: يباشا هشام بيه مدينا اوامر اننا مندخلش حضرتك ولله
فهد: راح فضل يزعق وينادي لهشام بيه
هشام طلع
هشام: هو اي الي بيحصل هنا دا في اي يفهد سبوه وروحو انتو
الحارس : ساب فهد ومشي
هشام: لالا لا مش معقوله فهد بيه الانصاري الي معندوش قلب بنفسه هنا عاوز اي يفهد
فهد: انا عاوز مليكه
هشام: مليكه مين
فهد: انا وانت عارفين ان مليكه هنا
هشام: عاوز اي يعني
فهد: انا عاوز مراتي
هشام: مراتك مراتك مين انا الي جوزتهالك ونا الي هطلقها منك برضو ومليكه مش هتطلع من هنا
فهد: يعني اي نا عاوز مراتي يهشام بيه بلزوق
هشام: ههه مراتك مراتك مين مراتك دي الي حبستها وهي عندها لسه 16 سنه يبتاع مراتك مراتك دي الي بتشدها من شعرها مراتك دي الي بتعذبها مراتك دي الي عمرك مخرجتها ولا يوم من ساعت مجبتهالك مراتك دي الي بتعاملها كأنها ساعه ولا بيت ولا شركه من بتوعك بس انا هوديها لدكتوره تعلمها كل حاجه وتخليها تبقي انسانه طبيعيه مش بقلب ابيض واي حد يتحكم فيها انا هخليها تفهم وتعرف كل حاجه وانت مش هتشوف ضافر منها يفهد ويلا من هنا
فهد : لا انا عاوزها كدا ملكش دعوه وبعدين عيط بضعف 😭 وقالو يبابا انت عارف اني بحبها ومقدرش اعيش من غيرها حرام عليك وانت برضو عارف اني رافض فكره الدكتوره دي من الاول خالص
(ملحوظه هما كانو عمالين يتحايلو علي فهد انو يودي مليكه لدكتوره تعلمها وتفهمها يعني اي جواز وكدا بس هو رفض انها تتغير لانو مفكر انها اما تتغير هتروح لحد تاني وممكن اي حد ياخدها منو فهو كان دايما متملك)
هشام: كان اول مره يشوف ابنو فهد ضعيف كدا وهو خد قرار انو هيخليه يعرف قيمتها راح قايلو لو بتحبها مكنتش تضربها ويلا امشي ونادا ع الحراس تخرجو
فهد: فضل يزعق ع انو ياخدها
بس الحراس قالولو يفهد بيه احنا اسفين لحضرتك بس دي اوامر واحنا بنفز ولله
فهد: راح ماشي وراح القصر
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الفهد)