رواية نجمة في الصعيد الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك نصرالله
رواية نجمة في الصعيد البارت الثالث والعشرون
رواية نجمة في الصعيد الجزء الثالث والعشرون
رواية نجمة في الصعيد الحلقة الثالثة والعشرون
(انا جيييييت👻)
الصبح
حمزه صحي وكانت نجمه في حضنه ابتسم لما افتكر اللي حصل امبارح
Flash back..
حمزه دخل واتصدم لما شافها لابسه فستان اسود طويل والضهر بتاعه مثلث مفتوح وكانت مسيبه شعرها وبتحط روچ
حمزه قرب منها وقال
حمزه بهدوء: ايه اللي لابساه دا
نجمه بكسوف: فستان
حمزه بخفوت: نجمه انتي موافقه تبقي مراتي بجد
نجمه هزت راسها بكسوف
End flash pack..
حمزه بصلها و ابتسم علي أنها بقت مراته وبعدين هزها
حمزه بخفه: نجمتي يلا قومي
نجمه بكسوف: عايزه انام
حمزه ضحك: الساعه 2
نجمه بهمس: محنا نمنا متأخر
حمزه ابتسم: ماهو بسببك
نجمه ضحكت بخفوت: وانا مالي
حمزه بغزل: كنتي بطل
نجمه بخجل: بس بقا علشان بتكسف
حمزه ضحك: حاضر ، هروح اخد شاور وانتي نامي شويه علي مخرج
نجمه بتساؤل: في صوت اغاني تحت صح
حمزه بغزل: ماهو انهارده خطوبه شيرين ، لو مش الخطوبه ، مكونتش وريتهم وشوشنا تاني يا قمر
نجمه بخضه: بتهزر انهارده خطوبتها ازاي يعني
حمزه بهدوء: هما اتفقوا قبل ما ننزلهم امبارح ، هو في حاجة
نجمه: كان المفروض اصحي من بدري اروحلها اوضتها علشان نقعد معاها انا والبنات
حمزه: خلاص هتلاقي البنات راحوا اجهزي انتي وروحي ، هي صحبتك جاية انهارده صح
نجمة: اه .. بتسأل لية
حمزه بهدوء: اقولك بس متقوليش لحد
نجمه هزت راسها: والله مش هقول لحد
حمزه كمل: مراد واقع وكل شويه يسأل عليها
نجمه ضحكت: انا لاحظت نظراته ليها واحنا بنبقي قاعدين علي الاكل ..كملت بزعل.. بس هو قال إنه حب حد وهي زعلت
حمزه ضحك: هي كمان واقعه ، هو اصلا يقصدها هي بالحد دا
نجمه ابتسمت: سارة جميله وطيبة وتستاهل كل اخير ومراد ك…
حمزه بحده: مراد ايه اقعدي ساكته
نجمه بتوتر: ايه بقا علشان بقيت مراتك هتكلمني كده
حمزه بحنيه: لا طبعاً بس انا بغير عليكي من الهوا وانتي عارفه ، يبقي متجبيش سيرة راجل تاني علي لسانك
نجمه بخفوت: بس دا ابن عمك
حمزه بهدوء: واخويا برضوا متجبيش سيرة راجل غيري
نجمه ابتسمت برقه: حاضر
حمزه باس راسها وقام دخل اخد شاور وخرج كان مش لابس تيشرت نجمه بصتله بغيظ
نجمه بغيظ: هنبدا بقا السفاله اهو
حمزه بحنق: هي عضلاتي دي مبتغركيش
نجمه ضحكت: لا بتغريني
حمزه ابتسم بخفوت: مش باين يام قلب سيليكون
نجمه ضحكت: لا والله بتغريني
حمزه بخبث: ازاي طيب
نجمه بكسوف: بحسني عايزاك تحضني يا حمزة
حمزه قرب منها وحضنها بحنيه وهي تبتت فيه وهي بتقول
نجمه بدموع: حمزه متبعدش عني تاني ، الدنيا كلها كانت مضلمه وانت مش موجود ، يعني انا حسيتك بابايا وبعدين لقيتك مشيت زيه
حمزه بحنيه: مش هبعد واللهِ ، وحقك علي عيني يا نور عيني
نجمه ابتسمت بشر: انت اصلا مش هتبعد تاني علشان لو عملتها هجيبك من قفاك وهوريك نجمه الشريرة بجد
حمزه بعد برعب مصطنع: وليه يا شريرة اقصد يا نجمتي الطيب احسن
نجمه عملتله علامه لايك بايدها واخدت لبس ودخلت حمزه ابتسم وقعد علي الكنبه استناها لحد ما خرجت كانت بتنشف شعرها
حمزه ضحك: عارفه امبارح كنت هقولك ايه قبل مانمشي
نحمه: ايه
حمزه بغزل: صراحه كنت هقولك ابقي غطي شعرك وانتي خارجه من الحمام ، يعني بتغريني وكنت هتهور واقوم ارزعك بوسه
نجمه ضحكت بتوتر
حمزه ضحك: انتي هتفضلي تتوتري وتتكسفي كده
نجمه ضحكت بخفه: مش عارفه ، بس كلامك بيوتر
حمزه ضحك وقام وقف وهي كانت بتسرح راح قرب منها واخد الفرشه
حمزه بحنية: هسرحلك انا
نجمه ضحكت: هتعمل ايه
حمزه ابتسم: ضفيره
نجمه ابتسمت: ربنا يخليك ليا
حمزه بحنيه: ويخليكي ليا يا كل ماليا
نجمه ابتسمت وهو عملها الضفيرة ولفهالها وهي عملت الطرحه
نجمه بعيون القطط: حمزه ينفع احط ليب جلوس بس
حمزه بهدوء: اه بيكون ايه دا يعني
نجمه بتوتر: ملمع شفاه انا كده كده هقعد مع البنات
حمزه بهدوء: ماشي متنزليش البيت غير لما تمسحيه
نجمه ضحكت: حاضر
نجمه حطت ومشيوا هي راحت اوضه شيرين وهو نزل ..
تحت
فريال: فين نجمه يا حمزه
حمزه: راحت اوضه شيرين
فريال: طيب ، كل دا نوم يا حمزه الساعه 3 وربع
حمزه بإحراج: معلش يا عمتي
فاطمه ضحكت: سيبيهم يا فريال دول لسه عرايس جداد
هدي بحب: معاها حق يا فريال
فريال بحب: ربنا يهنيكوا يا حبيبي
حمزه بحب: يارب يا فرياله
حمزه خرج وقف مع مراد وعز اللي بيظبطوا الجنينه علشان يعملوا فيها الخطوبه
عند شيرين نجمه دخلت وشيرين كشرت
نجمه بأسف: اسفه واللهِ اتأخرت غصب عني
شيرين: خلاص ياختي اقعدي
سارة بغيظ: واللهِ الساعه 3 و ياختي
ميرنا ضحكت: خلاص يا عيال ، يلا يا نجمه اقعدي علشان اعملك الماسك دا
نجمه قعدت وميرنا عملته ليها وفضلوا مع بعض بيظبطوا في شيرين لحد الساعه 6 كانت الميكب ارتست جات(هاله نفس الميكب ارتست بتاعت نجمه🫶🏽)
هاله بحب: ازيكم يا بنات
كلهم ردوا عليها وتبادلوا الازيكات(جمع ازيك اني اسف😂♥️)
سارة بخفه: عايزاكي تخليها زهرة لوتس ماشية عالارض ، ولمعيها كده
هاله ضحكت وهي بتهز راسها
شيرين ضحكت: تلمعني ازاي يعني
نجمه بخفه: بقلم اصفر فسفوري لامع
ميرنا كملت: وتليط بقا في وشك ، تديك سكينه معجون كده تمحي شيرين وتطلع شوشو
شيرين بحنق: متسمعيش كلامهم خليني بريئه زي نجمه كده يوم فرحها
عالساعه 7 حمزه بعت لنجمه وكان ميك اب شيرين
عند نجمه و حمزه
نجمه: معلش اتأخرت بس كنا بنساعد شيرين
حمزه بحب: ولا يهمك طلعيلي لبس هدخل اخد شاور
نجمه هزت راسها وراحت ناحيه الدولاب طلعت شميز ابيض وبنطلون بدله لونه بيج وطلعت ليها فستان لونه نبيتي غامق سيكه وطرحه بيچ وهيلز بيچ
نجمه وقفت تظبط الميك اب بتاعها حمزه خرج وقف جنبها
حمزه: انتي هتنزلي بالميك اب دا والفستان دا
نجمه بتوتر: انت هتوافق صح
حمزه بهدوء: لا
نجمه زعلت: ليه طيب مش الشباب هتبقي برا والبنات جوا
حمزه اتكلم وهو بيلبس: ماهو الناس هتمشي والشباب هتدخل علشان أسر يقعد مع شيرين لوحدهم
نجمه باستعطاف: طب رن عليا وانتوا داخلين وانا هطلع اغير الفستان وامسح الميك اب
حمزه: ماشي واول ما ارن تطلعي علي طول
نجمه بحب: حاضر ، البس بقا الجذمه دي
حمزه لبسها وهي ظبطتله كم الشميز بعدين مسكت أيده ونامت علي كتفه وثبتت الكاميرا عند المرايا وصورت والصوره طلعت
حمزه ابتسم: جميله
نجمه ضحكت: علشان انا فيها
حمزه ابتسم: اكيد
نجمه بخفوت: وعلشان انتي مكملني فيها
حمزه بغزل: يسلملي القمر وكلامه القمر
نجمه ضحكت بخفوت وهو اخدها ونزلوا هي قعدت مع البنات وهو خرج لـ الرجاله
عند الرجاله
رضوان و ابراهيم كانوا قاعدين وبيكتبوا الكتاب ابراهيم ابراهيم كان حاطط أيده في ايد اسر (اسر يتيم يا شباب🥺) شويه وأسر سمع جملة(بارك الله لكم وبارك عليكما وجمعا بينكما في خير♥️) راح حمزه و مراد و عز حضنوه وقعدوا يرقصوا
عند البنات
سارة كانت بترقص والستات كانوا بيصقفوا
عدا وقت والستات بدءوا يمشوا والرجاله برضوا
حمزه رن علي نجمه وهي طلعت غيرت ومسحت الميك اب ونزلت
والشباب دخلوا حمزه بص علي نجمه و ابتسم لما لقاها غيرت
رضوان بحب: خد مراتك يا اسر اقعدوا مع بعض
اسر مسك ايد شيرين وهي كانت مكسوفه وبصه في الأرض
عند شيرين كانو واقفين في بلكونه البيت
اسر ضحك: ايه هتفضلي باصه في الأرض كده
شيرين بتوتر: اقول ايه
اسر بخفه: بحبك مثلا
شيرين بصتله وابتسمت: انت بتحبني طيب ؟
اسر ابتسم: مش عارف بس برتاح لما بشوفك ، وانتي بتحبينى
شيرين ابتسمت: مش عارفة بس بطمن لما بشوفك
برا
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نجمة في الصعيد)