روايات

رواية حياة الصقر الفصل الخامس 5 بقلم نورا فريد

رواية حياة الصقر الفصل الخامس 5 بقلم نورا فريد

رواية حياة الصقر الجزء الخامس

رواية حياة الصقر البارت الخامس

رواية حياة الصقر الحلقة الخامسة

جميلة .. اااايه.. بنت عزت
زينات.. انتى ها تصدقى كلامه ولا ايه دول كلمتين اى حد بيقولهم اكيد يعني ها يخل**ف
سعاد.. انتى اتجوزتى و شوفتى حياتك اكيد هو ها يشوف حياتو انسي بقا يا جميلة
جميلة تركتهم و ذهبت لى غرفتها أما في سيارة صقر
حياة.. انت وخدني على فين ….. ها ترجعني لى اهلي صح
صقر مركيز في الطريق.. دخول الحمام مش زى خروجه يا قلبي
حياة.. و**ج**ع في قلبك و أخلص منك يا اخى
صقر.. قولي اللى انتى عايزة يا قلبي
حياة.. ض**ر**ب**ة في قلبك يا ح**ي**وا**ن
صقر.. انزلي وصلنا
حياة.. اوف

 

و نزلت حياة و صقر من السيارة و ذهبوا لى الماذون
حياة.. انت جبتنى هنا ليه
صقر.. علشان مش انا اللي ي*غ**ض*ب ربنا
حياة.. هههههههه هههههههه دلوقتي عرفت ربنا يا صقر ليه مقولتش لنفسك الكلام ده قبل ما ت**خ**ط**ف**ني مقولتش لنفسك الكلام ليه قبل ما تعمل اللى عملتوا الصبح هاااااا انا مش عايزك مش طيقك يا صقر مش طيقك
صقر مسك يدها بقسوة .. ما هو مش بى مزاجك……. زى ما خدك من فرحك ممكن الاستاذ عاصم و هو ماشى كده يلقى ط”**ل**ق**ة في د**م**ا**غ**و أو في قلبوا مثلا…… اقدر اعمل حاجات كتير اوى
حياة نظرت لى بغضب و كرها و خوف
صقر ببرود.. ها تفضلي بصة كده كتير الناس مستنين يلا يا ماما يلا
حياة.. انت مش بنادم اااانت ش**ي**طان** يا صقر ش**ي**طان
صقر.. مش اول حد يقولي الكلام ده يلا
وتم زواج صقر و حياة و بعد شوية اخيرا وصلوا القصر و في غرفة صقر
صقر .. مبروك يا قلبي

 

حياة.. خلاص مش عملت اللي انتوا عايزو سبنييي في حالي
صقر جذبها ليها و قابل جيبنها بحب .. الله يبارك فيكى يا قلبي
حياة بعدت وجها الناحية التانية بى قرف و هنا تأتي حنين
صقر .. ( اوف ناقص انا ست حنين ) افندم
حنين.. التكيف بتاع اوضى با**ي**ظ ممكن انام هنا معلش اصل الجو حرررا جدا يا ابن عمي حر موت
صقر.. والله
حنين.. اه حتى لو مش مصدقني روح و شوف
صقر.. زى ما تحبي عن اذنكم
و ذهب صقر من الغرفة أما حنين نظرت لى حياة
حنين.. اهو مشي ممكن تهدي بقا
حياة بى اطمئن.. كويس جدا انكى جيتي انتى انقذتني

 

حنين.. صقر مش من النوع ده يا حياة
حياة.. فعلا ده من النوع ده و ابو كده
حنين.. صدقيني حسه بيكى ممكن ننام بقا لانى ها موت و انام
حياة.. طب معلشى ممكن ما تطفيش النور و تنامي بعد ما انا انام
حنين.. يا بنتى الباب مقفول بى الترباس ها يجي ازاي
حياة .. والله يعملها و يكسر الباب ده مجنون ده م**خ**ت**ل عقلية والله العظيم
حنين.. والله لو سمعك ها
حياة.. ولا اخاف ده واحد متخلف
حنين.. ههههههههه طب يلا نامي يا ناصحة
و نامت حياة و حنين كمان أما في غرفة جميلة
جميلة بى عياط.. خلفت يعني يعنى دى بنتك ااااه كنت مستنية ايه يا جميلة من واحد زى ده اتخلى عنك و ق**ت**ل اخواتك ااااه زى ما وجعت قلبي انا ها ح**ر**ق قلبك على بنتك يا عزت
و في اليوم التالي

 

حياة.. اعوذ بالله
صقر.. شوفتى عفريت يا قلبي
حياة بغيظ.. و**ج**ع في قلبك يا حبيبي …… انت جيت هنا ازاي ايه اللي جابك اوضي
صقر.. اوضى و حرأ فيها أما جيت ليه جيت اغير لان عندى شغل
صقر جذبها ليها بهمس.. اياك اسمع اسم راجل تانى على لسانك غيري
حياة.. ده بيعينك انا عمري ما ها حبك
صقر.. ها تحبني يا حياة ها تحبني
حياة.. واحد حيوان
صقر.. ها تحبني اجهزي علشان ننزل سو
حياة.. لازم
صقر.. للاسف اه
حياة.. اوف
و نزلت حياة و صقر مع بعض مسكين ادين بعض تمثيل يعني تناولوا الطعام مع العائلة و بعدين مشي صقر على شغلوا و في غرفة صقر ( ملحوظة حنين و صقر مش موجودين)

 

حياة بوجع .. ااه مش قادرة ااااه
حياة وقعت وقفدت الوعي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حياة الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى