روايات

رواية ملكت الفهد الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة محمد

رواية ملكت الفهد الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة محمد

رواية ملكت الفهد البارت الرابع

رواية ملكت الفهد الجزء الرابع

رواية ملكت الفهد
رواية ملكت الفهد

رواية ملكت الفهد الحلقة الرابعة

فهد: حطها ع السرير ورش حبت ميه صغننين
مليكه : احح
فهد : انتي كويسه
مليكه : بدأت تعيط تاني وبتقول
مليكه: انا اسفه ولله مش هعمل كده تاني 😭😭
فهد: اهدي
مليكه: ولله مش هعمل كده تاني بس مش تسبني وهسمع الكلام ولله 😭😭
فهد: اهدي بقي
مليكه: ولله هسمع كلامك بس مش تحبسني تاني عشان انا بخاف من الضلمه 😭😭
فهد : اهدي ولله مش هسيبك ابدا ماشي بس اهدي بقي
مليكه: بجد
فهد: بجد بس اسكتي بقي
مليكه: حاضر وحضنتو
فهد: لقاها بتحضنو سابها وحضنها
مليكه: بعدت وقالتلو انها اسفه
فهد متكلمش
بعدين مليكه قالت لفهد
مليكه: فهد
فهد: نعم
مليكه: هو انت مش جعان
فهد: لا
بعدين بطن مليكه عملت صوت
فهد: ضحك وعرف ان دا صوت بطنها لانها مكلتش من الصبح
مليكه: دا دا الكرسي
فهد: مقدرش يمسك نفسو ع هبلها عارف عارف 😹😹
مليكه: الله
فهد: اي 😂
مليكه: انت عندك غمزات يفهد
فهد : ايوا لي
مليكه: شكلهم حلو اووي انا عندي زيهم بس مش حلوين
فهد: عارف 😂
مليكه: انا عاوزه زيهم مليش دعوه
فهد: حاضر اسمعي الكلام ونا هجبلك زيهم 😂
مليكه:حاضر بس هتجبلي زيهم
فهد: اه
فهد: انتي جعانه
مليكه: الصراحه اه
فهد: عارف يلا عشان ناكل (فهد كان عارف ان هي جعانه بس حب ان هي الي تقول)
مليكه: حاضر هي هي هيههههه 😹😹
فهد: في اي
مليكه انا فرحانه عشان انت مش بتزعق وفهد حلو احسن من اسد 😊♥
فهد: عارف اني حلو
مليكه: ااي الغرور دا هو انت عارف كل حاجه كدا 😂
فهد : اه ويلا بقي
تسريع الاحداث نزلو وهانم جابت الاكل وكانت مبسوطه ان فهد مش بيعامل مليكه زي الاول
مليكه: فهد
فهد: نعم
مليكه: هو هو انا
فهد: اخلصي في اي
فهد: هو انا هاكل معاك
فهد: اه ووعد هتكلي معايا من حالن ماشي
مليكه: ببجد
فهد: ببجد
اكلو وخلصو
بعدين مليكه قالت
مليكه : فهد
فهد : نعم
مليكه: ممكن طلب صغنون
فهد: اامم اتفضلي
مليكه: هو ممكن انا وانت
فهد : قولي متخفيش ولله مش هعملك حاجه تاني ومش هسيبك اتفقنا
مليكه: ببجد
فهد: ببجد 😂في اي بقي
مليكه: ممكن نتفرج علي فيلم Rbanzil
فهد : بتاع ايه ده
مليكه: كرتون
فهد: ماشي
مليكه: بجد. الله هيييي وفضلت تتنطط
فهد: طفله
تسريع االاحداث
اتفرجو عالفيلم وخلص وفهد برغم انو مكنش شايف بس سمع ومليكه كانت فرحانه جدا انو سمعو معها
بعدين فهد حس بحد نايم علي رجلو
فهد: مليكه مليكه
فهد: لقها نايمه في عمق راح شالها وطلع ونايمها فوق ع السرير ونزل المكتب عمل حبت حجات
بعدين خلص وطلع وقلع ونام
6:00 الصبح
فهد: اهه
مليكه كانت نايمه ع فهد طول الليل
فهد : قام وشالها براحه ونيمها ع السرير
مليكه: اهه لا لا متسبنيش ونبي يفهد لا يعمو ولله فهد حلو مش فهد وحش فهد متسبنيش ونبي لا لا انت وعدتني انك مش تسيبني ونبي وعماله تعيط
فهد: مليكه مليكه قومي وبيحركها بخفه
مليكه: يفهد مش تخليه يضربك 😭😭
فهد : يمليكه قومي بقي
مليكه: قامت وفضلت تدور علي فهد وتنادي عليه
فهد: اانا اهو يحوله
مليكه : انت كويس مش تسبني ونبي
فهد: اه ولله مش هسيبك في اي
فهد: عمو عمو يفهد كان هيخدك
فهد : يخدني فين انتي عبيطه
مليكه: للا ولله
فهد: ماشي يلا عشان نفطر وننزل
مليكه: حاضر
بعظين فهد خد حمام ومليكه كانت عاوزه تاخد حمام بردو بس مش معها هدوم
فهد خرج
مليكه: فهد
فهد: ننعم
مليكه: هو ممكن اخد قميص من بتاعك
فهد: ااووف ماشي بس رجعيه تاني 😂
مليكه : خلاص ولله مش عاوزه ولله 🙂
فهد: بهزر معاكي وخدي براحتك
مليكه : بجد
فهد: بجد
بعدين خدت حمام ولبست قميص من بتاعه ونزلو
وفطرو وبعدين حد خبط
مليكه: راحت فتحت الباب
هشام: اهلا عامله اي وحشتيني
مليكه: وانت كمان الحمدلله وانت عامل ايه
هشام: خدها بلحضن وقلها اي فهد عامل معاكي اي
مليكه: لا ولله. يعمو دا فهد حلو خالص ومش وحش
هشام: اما نشوف
هشام: بلاش عمو وخليها بابا ماشي ياقلبي
مليكه: حاضر يبابا
فهد: جه وكان سامعهم
فهد: هشام بيه هنا اتفضل
هشام: ازيك يفهد يبني انا قولت اجي اطمن عليكو
هشام : كان جاي عشان يطمن علي مليكه ويشوف فهد عمل فيها حاجه ولا لا لان عارف ان فهد وحش
فهد: : تطمن علينا اه منا عارف لا اطمن يهشام بيه احنا كويسين
مليكه: ايوا يبابا وانت عامل اي وحضنتو
هشام: االحمدلله حضنك جميل اووي يمليكه
فهد: حضن مين انتو بتعملو اي
مليكه: انا قاعده في حضن بابا هشام 🙂
فهد: يحبيبت بابا هشام انتي قومي يختي
مليكه،: حاضر وقامت
هشام : سيبها يبني دي قمر
فهد: اه منا عارف يهشام بيه
مليكه: اانا بحبك اووي يبابا
فهد: نورتنا يهشام بيه
هشام: نورك يفهد
فهد: اانا بقول تتفضل بقي
مليكه: لا خليك شويه يبابا
فهد: لا مهو ورا شغل يختي
هشام: هجيلك تاني يقلبي ماشي ونقعد مع بعض كتير
مليكه: بجد
هشام: بجد يلا باي
بعيدن هشام مشي وفهد قال لمليكه تمشي من قدامه
بعد نص ساعه
طق طق طق
مليكه: راحت تفتح مين
اسد: انا اسد يقمر
مليكه: اسد تعالا
ودخل : ووسلمو علي بعض
اسد: عامله اي يقمر
مليكه: حلوه وانت
اسد: احسن منك ودخلو
اسد راح لفهد هو ومليكه وحب يدايق فهد
اسد: بس قميص فهد هياكل منك حتهه كبيره
مليكه: يعني اي
اسد: يعني جامد اووي عليكي بيقولها بخبث ومعاكسه
فهد: انت مال اهلك وانتي كمان اسكتي واي الي جابك ي اسد
اسد: جيت اطمن عليك يفهد واطمن ع القمر
فهد: ولله
اسد: ووالمصحف وحيات القمر الي قدامي دا يخربيت جمالك يبنتي
فهد: مخلاص يحلو متخدها اتجوزها احسن
اسد: ياريت ولله تيجي معايا يمليكه
مليكه: وهي مش فاهمه اه
اسد : فضل يضحك ع هبلها وان هي متعرفش هي راحه فين
فهد: اه ااي انتي عبيطه اطلعي فوق يختي
مليكه: حاضر
اسد: مسك ايديها وقالها اقعدي معياا حبه
فهد: اسد خلاص بجد
مليكه: ببتبص ل اسد بحب ول لفهد بخوف 😂
اسد: عينك جميله اووي يمليكه لون السما ومليانه جمال
مليكه: شكرا وضحكت
اسد: االله يخربيت غمزاتك لبيت جمالك انتي مشاء الله مش ناقصه حاجه يبختو الي انتي من بختو
فهد: رراح مزعق فيهم واتخانق مع اسد وقالو خليك معاها بقي
ومشي وبعدين قال ل اسد لو جيت ورايا ولا انت صحبي ولا انا اعرفك
اسد: يفهد اهدي نا بهزر معاك
بعدين اسد مشي وفهد مجاش اليوم دا
ومليكه كانت بتستناه كل يوم عشان يجي ومش بيجي ومش بتاكل ع امل انو يجي
عدي شهرين ومليكه كانت بتتعب ويجيبو ليها دكتوره عشان عندها نقص غذا
بعد مرور ٣شهور
دخل بهيبته لقي ابوه قاعد بس المرادي شايفه
هشام: فهد اانت كنت فين يبني
فهد : اي يهشام بيه مالك
هشام اتصل علي اسد وقالو
هشام: االحمدلله يبني انك جيت همشي نا بقي
بعدين: فهد قعد حبه ولقي اسد جه
اسد: انت كنت فين ولسه هيديه بلبوكس لقاه ادالو بلبوكس
فهد: مش ععيب برضو تضرب حد وهو مش شايفك
اسد : فهد انت رجعت
فهد: ااه
اسد : عامل اي وحشتني يصحبي كنت فين
فهد: كنت بعمل العمليه وكان لازم اعملها من غير متعرفو بس نا مش عاوز حد يعرف يا اسد اني بشوف انت فاهم
اسد: حاضر خلاص همشي نا بقي وهسيبك ترتاح شويه تمام
فهد: تمام وونا هاجي الشركه بكره
بعدين اسد مشي وفهد طلع فوق
ولقي…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى