Uncategorized

رواية حبيبة وحسام الفصل الرابع 4 بقلم حنان صلاح

 رواية حبيبة وحسام الفصل الرابع 4 بقلم حنان صلاح

رواية حبيبة وحسام الفصل الرابع 4 بقلم حنان صلاح

رواية حبيبة وحسام الفصل الرابع 4 بقلم حنان صلاح

حسام بغضب والله لقتلك يا أدهم  لو لمست شعره واحده من حبيبه 
أدهم ببرود فضل يضحك وقفل السكه في وش حسام
شهد هنعمل اي في حبيبه يا أدهم 
أدهم بعصبيه أياكي تقربي من حبيبه يا شهد أنتي فاهمه يا شهد
شهد ياااااه ع كده خايف من حسام 
أدهم بغضب مسك أيد شهد وهو يقول انا بحب حبيبه يا شهد انتي سامعه
وبعدين تعالي هنا ما انتي لسه بتحبي حسام انتي مفكراني نايم ع وداني 
شهد بتنهق اه انا لسه بحبه 
أدهم خلاص حبيبه ليا وحسام ليكي 
شهد بفرحه انت ناوي تعمل اي 
أدهم هاخد حبيبه وأسافر ع أمريكا وفضيلك الجو مع حسام 
شهد فرحت وقالت انا معاك يا أدهم 
**********×***********×***********×***********×*********
سيف في اي يا حسام 
حسام بعصبيه ادهم خطف مني حبيبه 
فيروز اي حبيبه اتخطفت
سيف يبقا لازم نفكر بهدوء عشان نعرف نرجع حبيبه 
حسام بغضب مش سمع لسيف وركب عربيته بقصي سرعه وراح ع فلة أدهم
سيف أستني يا حسام  يا حساااااام 
في فلة أدهم 
حسام أقتحم الفلة هو يقول فين الواطي ده فين 
الخدم بخوف مش موجود هو خرج من بدري ولسه مش رجع
حسام كسر الزهريه بتاعة الفلة وهو يقول الواطي امسكه في أيديه بس وانا هعصره 
****************※*******※*******※**********※**************
في مكان مجهول
حبيبه فاقت أنا فين 
شهد أنتي في جهنم يا حبيبه
حبيبه بعيط انتو عيزين مني اي سيبوني امشي حرام عليكو سيبوني أمشي
شهد بطلي زن عشان مش أوريكي نجوم الليل يا حبيبه 
حبيبه بخوف و تنفرط الدموع من عينها بشده 
شهد للحرس خلي بالكو منها أوعو تهرب منكو مفهوم
وراحت ع البيت بتاعها 
الحرس مش تقلقي يا فندم مستحيل تهرب مننا
***********×***********×***********×************×***********
فيروز انا خايفه ع حبيبه اوي يا سيف
سيف ادهم مش يقدر يأذي حبيبه مش تخافي يا حياتي
وحضنها 
***********×***********×***************×******************
أدهم دخل لحبيبه 
حبيبه بعيط انت عايز مني اي سبني امشي 
أدهم انا بحبك يا حبيبه من أول ما شوفتك 
حبيبه انا بحب جوزي أبعد عني وسبني أمشي أرجوك 
أدهم لا مش هسيبك يا حبيبه وهتسفري معايا أمريكا برداكي أو غصب عنك 
وهناك هنتجوز انا وأنتي ونعيش مبسوطين انتي فاهمه يا حبيبه
حبيبه بعيط مش ممكن لا ارجوك سيبني أمشي سيبني أمشي
ادهم بهدوؤ هوس هوس وفضل يلمس شعرها بهدوء ويقترب منها 
حبيبه بصريخ  أبعد عني وزقته 
أدهم خلاص انا هسيبك المرادي بس المره الجايه مش هرحمك يا حبيبه نوصل
 أمريكا وانا هوريكي مين هو ادهم الأسيوفي
أدهم الووو يا زفت عملت اي
مجهول الطيره جاهزه يا أستاذ أدهم 
أدهم كده تمام ساعه وهنكون عندك وأيجي ماسك أيد  حبيبه جامد وركبها العربيه غصب عنها 
ومشيو 
********×************×********-*********×****************
شهد بتفتح باب الشقه وبتنور النور اي ده حسام 
حسام مسك شهد من شعرها وهو يقول فين حبيبه يا شهد انطقي 
شهد سيبها يا حسام هي مش بتحبك انا اللي بحبك يا حسام انسها وتعالي انا وانت نرجع زي زمان وحضنت حسام 
حسام بغضب بعدها عنه وأيجي ضربها جامد ع وشها انا بقولك حبيبه فين يا شهد بدال ما طلع روحك في أيدي دلوقتي انطقي
شهد بعيط هو هو ادهم حجز الطيره و خد حبيبه وهيسافر امريكا إنهارده 
حسام بغضب هي  فين مكان  الطيره اللي هيسافر فيها يا شهد انطقي
شهد بخوف في في…………..
حسام الووو يا سيف حصلني ع مكان الطياره حالآ عرفت مكان حبيبه 
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية غرام الوتين للكاتبة سمسم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى