رواية زواج بالغصب الفصل السابع عشر 17 بقلم الكاتبة الصغيرة نور
رواية زواج بالغصب البارت السابع عشر
رواية زواج بالغصب الجزء السابع عشر
رواية زواج بالغصب الحلقة السابعة عشر
نور بنرفزة: بقا انا عبير الجربانه دي تقول عليا بومه
محمد بضحك: بسم الله ماشاء الله وانتي بتسكتيلها
نور: منك لله يا عبير بوظتيلي مودي
محمد وهو يحتضنها: خلاص بقا متزعليش
نور وهي تضمه اكتر: أنا بحبك اوى ❤❤❤❤
محمد: وانا كمان يا روحي ❤❤❤❤
فجآة سمعوا صوت حاجة وقعت
نور: اي دا
محمد: مس عارف بس الصوت جاي من اوضة سهيلة اي اللي صحاها دي دا واخدة منوم ينيمها 4 ايام
نور بحزن: طب هدخل انا بقا وانت روحلها
محمد وهو يقبل راسها: معلش يا حبيبتي استحملي بس والله ف اسرع فرصه هخلص
نور: ماشي ودخلت
محمد راح عند سهيلة
محمد: صباحية مباركة يا عروسه كل دا نوم
سهيلة: دماغي مصدعة اوي ومش قادرة افتح عيني هو حصل اي
محمد: لأ انا مقدرش اقول اللي حصل عشان انا مؤدب
سهيلة بكسوف: خلاص بقا
محمد: الا قوليلي يا سوسو يا قادرة انتي عملتي فيا ايه وشغل الفون وفتح التسجيل من غير ما تاخد بالها
سهيلة: دا أنا علشانك يا حبيبي عملت حاجات كتييير اوي
محمد: ايوة عملتي ايه ابهرني
سهيلة: مش مهم المهم انك معايا دلوقتي يا حبيبي وحضنته
محمد بتمثيل: لأ ابعدي عني انتي مبتحبنيش
سهيلة: لا بحبك واوي كمان
محمد: لأ مش بتحبيني يا سوسو لان اللي بيحب حد بيعمل المستحيل عشان يوصله
سهيلة: مهو دا اللي أنا عملته
محمد: ايوة بقا عملتي ايه عاوز اعرف انا جيت ازاي لخيمتك وايه اللي حصل لاني بجد مش فاكر
سهيلة: ومش هتزعل مني
محمد وهو يملس ع شعرها: بالعكس يا روحي دا انا هفرح بيكي ان مراتي وحبيبتي ذكية كدا وكمان حابب اعرف تفاصيل اللحظة اللي بسببها انا مع حبي
سهيلة بفرحه: بص يسيدي انا اتفقت مع ميرنا تحطلك حبوب منوم ف العصير وانا هاجي اشغلكم وألعب معاكم عشان متشكوش فيا وبعدين انت دخلت خيمتك واغمي عليك من المنوم وانا وميرنا استنينا شوية وبعدين دخلناك عندي ف الخيمه واتفقت معاها اول ما تشوف المشرفه معديه تقولها انها شافت شاب دخل عند البنات بصوت عالي واول اما قالتلها انا قطعت هدومي ونكشت شعري وقعدت اصوت وانت فوقت من الصوت والباقي انت عارفه ودلوقتي انا معاك
محمد: يعني انا مجيتش جمبك
سهيلة بضحك: لأ شوفت بقا انا عملت عشانك ايه
محمد: طبعاً يا روحي دا أنا كدا اتأكدت انك بتحبيني موت عموماً قومي خدي شاور كدا والبسي أحلى حاجة عندك عشان فيه ضيوف جايين يتعرفوا عليكي وكمان انا هعزم باباكي عشان نتعرف أكتر
سهيلة بفرحة: أوك يا حبيبي وباسته من خده وقامت
محمد وهو يمسح خده بقرف قفل التسجيل ونزل
فريدة: أهلاً يا حبيبي اي اللي نزلك بس كنت نادي وانا اجبلك اللي انت عاوزه
محمد: معلش يا ماما بقا هتعبك بس أنا عازم صحابي انا وسهيلة وباباها كمان ع العشا عاوزك بقا تجهزيلنا عشا حلو زيك كدا
فريدة: حاضر يا حبيبي من عيوني
محمد: تسلملي عيونك وطلع
فريدة: هو ماله فرحان كدا ليه
عبير: الجواز يماما الجواز حلو اوى
فريدة: عقبالك يا حبيبتي يارب
عبير: يارب يماما يارب
محمد طلع واتأكد ان سهيلة ف الحمام دخل عند نور لقاها حضنه المخدة وبتعيط
محمد بهمس: حبيبتي انتي بتعيطي
نور مازلت تبكي
محمد بتقليدها: مهو لو مبطلتيش عياط هعيط انا كمان
نور وهي تمسح دموعها: انت ازاي تخليها تبوسك
محمد: وانتي عرفتي منين
نور: أصل كنت معديه بالصدفه وسمعت
محمد بخبث: وهي البوسه بتتسمع
نور بحرج: بصراحه كنت ببص من فتحة الباب
محمد بضحك: وليه كدا
نور بعصبية: متتوهنيش بقا ازاي تسيبها تبوسك
محمد: عشان الخطة بس
نور وضمته إليها بشدة: بس انت ليا أنا بس مش تخليها تبوسك تاني
محمد وهو يضمها إليه: طب احنا ممكن نصلح اللي حصل
نور وخرجت من حضنه: ازاي
محمد شاور ع خده وغمز لها
نور مسحت خده كويس وظلت تقبله كثيراً
محمد بضحك: خلاص هو أنا حلو للدرجة دي
نور وهي تقبله مرة أخرى: انت حلو حياتي❤
محمد بحب: انتي اللي سكر حياتي كلها ❤❤❤❤
نور وهي تضمه إليها: احنا هنخلص من العقربة دي امتا بقا انا عاوزاك ليا لوحدي
محمد بحب وهو يملس على شعرها: أنا عمري ما أكون غير ليكي انتي لوحدك
نور ضمته إليها أكتر ولكن سمعوا صوت خبط ع الباب
محمد بهمس: أكيد هي انا هستخبا عشان متشوفنيش ووقف ورا الباب
نور فتحت لقيتها سهيلة
نور: خير في حاجه
سهيلة بمياعه: مشوفتيش حمودي
نور: مين يختي
سهيلة: حمودي اقصد محمد بس هو بيحبني اقولة يا حمودي وهو يقولي يا سوسو
نور وقد داست ع رجل محمد بنرفزة: لا مشوفتش حد
سهيلة بمياعه: طيب هروح اشوفه تحت عشان زمانه مش قادر يقعد من غيري هو قالي متتأخريش ف الحمام عشان بتوحشيني بس انا اللي اتأخرت
نور وداست ع رجل محمد بغيرة: لأ ملكيش حق ازاي تتأخري عليه
سهيلة: طب انا هنزل اشوفه تحت البيت بيتك ومشيت
نور: أعاااااااااااا انا تقولي البيت بيتك
محمد وهو يجري منها: اهدي يا نور انتي بتتحولى ولا ايه وبعدين مالك خلعتي رجلي
نور: وانت انت بقيت حمودها ازاي
محمد بضحك: واللهي ما اعرف
نور: اوعا تكون بتقولها يا سوسو بجد
محمد بضحك: بصراحه ساعات بقولها كدا
نور: اعاااااااااااااااااا اه يا حظي المهبب يانيييي
محمد وهو يقترب منها: نور اهدي بس
نور: ابعد عني يا بتاع سوسو بقا دي يتقالها سوسو دي يتقالها امنا الغولة ام رجل مسلوخه الحيزبونه العقربة الحرباية انما سوسو
محمد وهو غارقاً ف الضحك: اي كل دا اهدي بس وتعالي
نور وقد ارتمت ف حضنه: متقولهاش كدا تاني يارب خلصنا منها بقا
محمد وهو يملس ع شعرها: خلاص يحبيبتي ان شاء الله كل حاجة تتحل النهارده بالليل انا خلاص سجلتلها وعزمت باباها وهفضحها ادامه
نور: ربنا يخلصنا منها يا حبيبي
تحت عند سهيلة كانت عبير بتطبخ
سهيلةوهي تجلس ع الكرسي حاطه رجل على رجل: انتي يا اسمك ايه انتي اعمليلي فنجان قهوة عشان مصدعة
عبير بنرفزة: نعم
سهيلة بتكبر: فنجان قهوة عشان مصدعة اوي
فريدة: اعمليلها يا عبير شكلها تعبان يا حبيبتي وغمزتلها عبير دخلت المطبخ بنرفزة
عبير: هي ازاي تكلمني كدا دي و…………
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالغصب)