روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل الحادي والأربعون 41 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل الحادي والأربعون 41 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت الحادي والأربعون

رواية مراتي مجنناني الجزء الحادي والأربعون

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة الحادية والأربعون

زويا . رينو
ريان. قلب رينو عايزه اي
زويا . وديني البحر🏖عايزه ابقي فريش😛راح اغير جو⛱واشوف الفيش🎏 عاوزه اعوم فالمايه🏊‍♀️ عاوزه اعمل تششش🌊ركبني عوامه🤿وديني معلش🏊‍♂️🏊🏊‍♀️
ريان. هههههه حاضر هوديكي
زويا. امته ي رينو
ريان. اممم بكره اروح الشركه وخالص الصفقات اللي عندي واخد اجازه ونروح البحر 🏖 هههه
زويا. اوكي بس هروح معاك بكره
ريان. حبيبتي مينفعش هخلص بسرعه واجي
زويا. لا هاجي معاك
ريان. اوكي هاخدك
زويا. احلا رينو ده ولا اي هههه
ريان. ههههه
عند حازم وبريا
بريا. بيبي

 

حازم. قلب البيبي
بريا. عايزه كيكه الشوكولاته ههه
حازم. لا ي بريو احنا خلاص مش هنجيب كيكه الشوكولاته دي تاني ههه
بريا. اوكي ي بيبي عقاب ليك انا هنام وانت هتفضل صاحي بالولاد
حازم. بريا لا أو اقولك نخليهم يناموا واسهري معايا
بريا. موافقه بس بشرط
حازم. اي هو الشرط
بريا. انت اللي هتنيم الولاد
حازم. اممم امري لله ي نبضي
حازم. راح ينيم الولاد بعد ما عذبوه يسيب كيان ويشيل أيان كيان تعيط يشيل كيان ويسيب أيان أيان يعيط
حازم. اهي اهي ناموا بقا انا تعبت
راح شال الاثنين كيان علي ايد وأيان علي أيد ورايح جاي في الاوضه لحد ما اخير ناموا .
حازم . بريو
بريا. اي ناموا
حازم. اه بس بعد ما عذبوني
بريا. هههه معلش ي زوما
حازم. يلا انتي نيميني بقا
بريا. وانت بيبي
حازم. اه انا بيبي يلا علشان تعبان

 

بريا. اوكي ي بيبي وراحت اخدت حازم في حضنها وقعدت تلعب في شعره وهو نام من كتر التعب راحت باسته ونامت جنبه
تاني يوم
زويا جات علشان تصحي ريان
زويا جات جنب ودنه وقالت رياااان
ريان. قام مخضوض وقال في اي البيت بيولع ولا اي
زويا. هههههههههه
ريان. بتضحكي علي اي اه قلب كان هيقف
زويا. ههه سلامتك ي حبيبي انا بس كنت بصحيك
يلا قوم اجهز علشان نروح الشركه علشان تاخد الاجازه وتوديني البحر 🏖
ريان. حاضر وقام يجهز و زويا كمان راحت تجهز
زويا راحت تلبس فستان لونه فضي حلو اوي وكمان طقم الماظ اللي ريان لبسه ليها وكانت مسيبه شعرها وحطت مكياج خفيف .
ريان. لبس بدله اسود وتشرت من تحت لونه ابيض وخالص وراح عند زويا
ريان. ولسه هيقول زويا وقف مصدوم من جمالها كان منبهر بيها
زويا. رينو ي رينو مالك متنح ليه
ريان. انتي حلوه اوي اوي ي قلب رينو

 

زويا. انت احلا ي حبيبي يلا نمشي
ريان. يلا
ريان اخدها وفي طريقهم الي الشركه
عند حازم وبريا.
بريا. زوما حبيبي اصحا
حازم. بريا بس خمس دقائق
بريا. حبيبي قوم هتتاخر علي شغلك
حازم. قام وقال اي ده بريا بتصحيني وتقول زوما حبيبي من غير اي مقالب ولا حركات
بريا. اه ي حبيبي وبعدين انت تعبان وقبل ما تقوم باسته وقالت يلا روح اجهز
حازم. حاضر ي نبضي
حازم راح يجهز وبريا راحت حضرت الفطار ل حازم
حازم جهز نفسه وراح باس أيان وكيان وراح يفطر مع بريا
وخالصوا اكل وحازم قال عايزه حاجه حبيبتي
بريا. حبيبي لا تتأخر عليا
حازم. حاضر ي حبيبتي وراح باسها ومشي
راح الشركه ووصل وكان عنده اجتماع مستعجل راح عليه

 

عند زويا وريان
ريان كان عنده اجتماع مع انسه مايا
مايا. بنت حلوه وعندها 28 سنه وكانت عايشه بره ونزلت علشان شغل
زويا قالت ل ريان حبيبي هروح اجيب حاجه وجايه مش هتاخر
ريان. اوكي
ريان كان قاعد مع مايا وكانوا بيتكلموا في الاجتماع وفجاه مايا قامت وقربت من ريان وقالت ريان باشا هو في حد في حياتك ولسه هتقرب من ريان
زويا دخلت راحت مايا قالت انتي ازاي تدخلي كده من غير ما تاخدي الاذن أو تخبطي
زويا. افندم ريان في اي
مايا. انتي ازاي تقولي ل ريان باشا ريان بس وتدخلي كده من غير ما تخبطي
زويا .بصوت عالي ريان حبيبي مين دي وبتكلم كده لي
مايا. ضحكتيني حبيبك
ريان. انسه مايا الزمي حدودك دي بتكون مراتي يعني مرات ريان واللي يكلمها كلمه بنهي حياته وراح عند زويا واخدها في حضنه
مايا. احم اسفه ي ريان باشا عند اذنك
بعد ما مايا قالت كده ومشيت
زويا. ممكن افهم اي ده ي ريان باشا

 

ريان. اهدي ي وحده بتشتغل معانا
زويا. مفيش شغل مع نسوان فااااهم
ريان. حاضر حاضر اهدي هروح عند حازم وجاي
زويا. متتاخرش علشان نمشي من هنا
ريان. اوكي
ريان راح حازم
ريان. حازم الحقني
حازم. في اي مالك
ريان. زويا كانت معايا وكان في اجتماع مع مايا و اتخنقوا وقالت مفيش شغل مع نسوان حصل نفس المشكله اللي حصلت معاك انت وبريا اول مره جات هنا فاكر
حازم. اه فاكر طيب وبعدين وبريا مش هتوافق اني اشتغل مع نسوان هههه
ريان. هههه والعمل ي صحبي
حازم . مش عارف
ريان. طيب انا هاخد اجازه كام اسبوع
حازم. لي
ريان. هاخد زويا ونسافر
حازم. طيب ي عم الله يسهلوا ههه
ريان . ههههه باي لحسن هتقتلني

 

حازم. باي
عند ملك وفهد
ملك. بقت في الشهر 9
فهد. ياااه واخيرا ملك قربت تولد
ملك. فهودي
فهد. قلب فهودك
ملك. عايزه أخرج
فهد. حاضر
فهد اخد ملك وعمر وخرجوا راحوا يقعدوا علي النيل وكان في هواء والجو كان هادي وحلو
عمر نام فهد اخده حطه في العربيه وقفل العربيه وراح عند ملك اخدها في حضنه وكانوا قاعدين يتكلموا في ذكرياتهم مع بعض وحبهم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى