رواية جاهلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم زوزة
رواية جاهلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم زوزة |
رواية جاهلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم زوزة
: غصب عني حبيتك غصب عني لقيت نفسي مش قادر استغني عنك ثم قام ورقع أمامها فهم كانوا يجلسون في حديقه المنزل الخاص بقمر وقال عدي قمر تتجوزيني وهو أقع أمامها انا بحبك واوعدك اني عمري ما ازعلك يا قمر انا بحبك اوعي تبعدي عني بقلم زوزه .
_ في هذه اللحظة دخل حسام وراي المنظر وقال بغضب بقا قاعده هنا عشانه وانا المغفل اللي مصدقك انا الأربع سنين اللي فاتت دي وانا مصدقك وهو يقولي انا بحسها اختي عشان شبهها بقا كنت بتستغفلوني كل ده وقاعدين تحبوا في بعض واهو جه وقت تتجوزوا وتقولولي باي باي ثم نظر إلي قمر التي تبكي وقال بعصبيه ردي عليااااا.
– نظرت له بدموع وقالت متظلمنيش يا حسام انا انا ب..ب.. بحبك انت انا مفيش بيني وبين عدي حاجه ثم نظرت لعدي بدموع وقالت قوله يا عدي قوله اني بعتبرك اخ ليا قوله اني طول عمري بعتبرك اخ ليه تهز صورتك قدامي يا عدي ليه تخذلني ده اللي حبيتك زي اخ ده امانتك علي كل أسراري كنت بقول الآخ اللي ربنا عوضني بيه هو عدي كنت عايزه ارجع مصر وبقول عدي ده اكتر حد هفتقده لما ارجع ليه تعمل كده يا عدي ليييييه وظلت تبكي .
: نظر لها بدموع وقال عشان بحبك ايوه حبيتك غصب عني حبيتك امتا وازاي معرفش بس انا أحق بيكي من حسام انا كنت عارف كل أسرارك انا حبيتك من غير اي حاجه انا حبيتك اكتر من نفسي انا بقيت بعشقك واكمل بدموع اوعي تبعدي عني يا قمر انا امووووت من غيرك يا قمر بقلم زوزه .
– نظرت له بدموع وقالت متقولش كده يا عدي انت اخ وبس مجرد اخ افهم اني حبيتك كاخ ليا حسيت معاك بحنان اللي الاخ اللي اتحرمت منه ليه تبوظ كل حاجه حلوه بينا لييه يا عدي .
: عشان حبيتك حبيتك اكتر من اي حاجه في الدنيا واه بحبك ومش بعتبرك اخت ليا لااا انا بحبك انتي وعايزك تكوني مراتي وحبيبتي مش اختي ياقمر مش هتلاقي حد يحبك قدي مهما كان مين انا حبيتك يا قمر انا عدي صديقك وعايز اكون زوجك افهميني يا قمر .
– بعصبيه ابعددد عني ياعددددي ابعدددد عنيييي انت كرهتني فيك انا مش قادره اتكلم ابعد عني يا عدي انا بكرهك بكررهك بكرررهك بكررررررهك ابعددددد عنيييي حراااام عليك انا معملتكش حاجه ليه تفكر فيا كده انا اعتبرتك اخ وسند ليا ليه تبوظ كل حاجه لييييه يا عدددي ليه ثم أكملت بدموع انت بتهزر صح انت عامل فيا مقلب صح انت مفيش حاجه من دي صح انا بحلم صح انتوا بتعملوا فيا مقلب صح انت بتهزر يا عدي صح انت بتضحك عليا صح انتوا عاملين فيا مقلب انتوا بتهزروا وبدأت تضحك وتبكي بهستاريا وتصرخ وتقول انتوا بتضحكوا صح انت بتهزر يا عدي صح ثم وقعت في الأرض وهي تبكي وتصرخ وتقول رددددد عليا يا عددددي انت بتضحك صح قول صح ونبي انت اخويا صح مش هتبوظ كل اللي بينا صح اربع سنين كنت بحسك اخويا اللي ربنا عوضني بيه ليييه ياعدي ليه وظلت تبكي بقلم زوزه.
: ياقمر انا بحبك افهميني ….
– بانهيار قاطعت كلامه وقالت متقولهاش انا كرهتها متقولهاااش .
: ياقمر افهميني انا ….
– متجبش اسمي علي لسانك انا كرهتك إنت ازاي تفكر كده ازااي يا عدي ازاي وظلت تبكي .
_ وهو يسقف بعصبيه براااافو مسلسل ولا في الخيال براااافو علي التمثيل وذهب الي قمر وجلس أمامها وقال بقا بقالي اربع سنين احايل فيكي يا قمر ترجعي معايا تقوليلي عشان ام عدي عشان ام عدي وانا مش مقتنع بالحوار بس كنت بقول قمر عمرها ما تكذب عليا قمر بتحبني قمر مش هتكذب عليا بقا هونت عليكي اربع سنين يا قمر بقلم زوزه .
– نظرت له بعينين مثل الدم من كثرة البكاء ومازالت تبكي وقالت بدموع وشهقات انا ولله بعتبر عدي كان اخ وبس اخ وبس يا حسام صدقني ارجوك متجرحنيش انا بحبك انت عشان خاطري يا حسام متجيش عليا يا حسام انا بحبك انت انا مصدومه في عدي اوووعي تيجي عليا يا حسام وظلت تبكي .
_ نظر إليها بحالة من الشفقه وبتردد من أن يصدقها فهو راي رفضها لعدي ولكن غيرته الشديدة هي التي جعلته يفكر أنها تجلس هنا من اجل عدي .
: بدموع يا قمر انا بحبك انتي بقيتي إدمان ليا متبعديش عني ارجوكي انا بحبك انا معرفش امتا حبيتك بس غصب عني حبيتك خليكي جمبي انا بحبك اكتر من حسام انا بثق فيكي اكتر من الكل انا هعملك كل حاجه يا قمر ثم ذهب ومسك يدها وظل يبكي ويقول انا بحبك يا قمر اوووي متبعديش عني ارجوكي .
_ بعصبيه انت ازاي تمسك ايديها ثم سحب يده من يدها وبدأ يضربه بشده وقال انت ازاي اصلا تفكر فيها وهي تفكر فيك انت مفكرني لما اعرف هسكتلكوا انا كرهتك يا قمر وكرهتك يا عدي وظل يضرب فيييه انتوا خاينين انتوا الاتنين خاينين انتوا كانوا بتسغفلوني صح انا بكرهكوا وظل يسدد الضربات لعدي وعدي يبكي ومستسلم بصمت بقلم زوزه .
– بانهيار ودموع وصرااااخ ابعددددد عنوووو يا حسااااااام ثم وقعت مغشي عليها في الأرض لا حول ولا قوة لها .
: نظر لها بدموع والدماء تسيل من فمه وجهه وقال ببكاء قمررر وذهب عليها جري .
_ نظر لها بصدمه وذهب لها بسرعه وحملها وقال قمر فوقي يا قمررر واخذها علي المنزل الي الداخل .
: دخل خلفه بسرعه وهو يبكي .
” نظرت لهم والي حالة قمر وقالت بصدمه مالها يا حساااام يابني مالها بنتي .
_ اطلبي الدكتور بسرررعه يا داداه .
” بدموع حاااضر يا بني .
: نظر لها بدموع وصمت وهو يقول أنا اسف يا قمر انا اسف …..
تم
تم
تم
تم
تم
بجد جميله