روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت الحادي عشر

رواية مراتي مجنناني الجزء الحادي عشر

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة الحادية عشر

بريا وملك كانوا بيتكلموا مع بعض وفجاه الجرس رن
بريا. ملك خاليكي هروح افتح
ملك. اوكي
بريا. راحت فتحت ولقت حازم
بريا. زوما حبيبي
حازم. قلب زوما وراح اخدها في حضنه
ملك. طيب سبيه يدخل الاول هههههه
بريا . طلعت لسانها وقالت ملكيش دعوه هههه
ملك. شايف مراتك ي حازم بطلعلي لسانها
حازم. ههههه قلب زوما دي مغلباني معلش ي ملوكه
بريا . ولا
حازم . نعم
بريا . مدلعش حد غيري ي زوما
ملك. بدأنا اهو

 

حازم. معلش ي ملك خلي عقلك كبير
ملك. ماشي ي اخويا وسابتهم وراحت تشوف عمر
بريا. قصدك يعني أنه عقلي صغير
حازم . همس لبريا وقالها انا بقول كده وكده ي قلب زوما
بريا . اوكي ي زوما
حازم. اومال ماما فين
بريا. ماما في المطبخ
حازم. طيب هروح اشوفها
بريا. اوكي
حازم. اهلا ي امي
مامت حازم. اهلا ي ابني يلا روح غير هدومك وتعالي علشان نتغدا
حازم. حاضر ي قلبي
مامت حازم. مسمعتكش بريا هههههه
حازم . ههههه معاكي حق
وراح يغير هدومه وجاه لقي عمر قاعد مع بريا
حازم. ولا انتي قاعد مع مراتي بتعمل ايه
عمر. مش بعمل حاجه خالث
حازم. اممم وكنت بتقولها اي
عمر. مش قولت حاجه خالث خالث

 

بريا. هههههه جبان ي عمر
عمر. بس ي بريو انا معملتش حاجه خالث
حازم. طيب اياك اشوفك قريب من مراتي سامع يلا
عمر. حاضر ي خالو
حازم. شاطر ي حبيب خالو تعاله وراح شاله وقعده في حضنه
بريا . كانت بتبص عليهم وقد اي حازم مبسوط مع عمر
مامت حازم. يلا ي ولاد علشان تأكلوا
كلهم. حاضر ي ماما وراحوا علشان يتغدوا
حازم قعد جنب بريا
مامت حازم. ما تأكلي ي بريا مالك مش بتاكلي لي
بريا. بصت لحازم وقالت انا بأكل اهو
وهمست لحازم وقالت زوما سيب ايدي بقا
حازم. لا ي قلب زوما
وراح مأكلها هو
بريا. اكلت منه وراحت أكلته هو كمان
ملك. احم احنا قاعدين هههه
بريا. اممم مليكش دعوه ههههه
عمر . خالو خالو
حازم . نعم
عمر. انا كمان عايز اكلها زيك

 

حازم. نعم ي اخويا تاكل مين انا بس اللي اكلها
عمر. اشمعنا انت وانا لا
حازم. دي مراتي يلا
عمر. طيب ماهي صحبتي والموزه بتاعتي
حازم. نعم ي اخويا سمعني كده انت قولت اي
عمر. مش قولت حاجه خالث
كلهم ضحكوا علي حازم وعمر هههههههههه
مامت حازم. عمر حبيبي ملكش دعوه ببريا لخالك يعلقك
هههه أصله بيغير عليها
ملك. معاكي حق ي ماما وهيا كمان بتغير عليه موت هههه
مامت حازم. ربنا يخليهم لبعض ديما
حازم وبريا بصوا لبعض وقالوا ي رب
وخالصوا اكل وقاعدوا يشربوا عصير
مامت حازم. حازم
حازم. نعم ي امي
مامت حازم. اي مش ناوي تجيب بيبي يملأ علينا البيت
ملك. اه ي حازم اي مش ناووين
حازم . هههههه لو عليا عايز بس اجيب اربي طفلين الولد وامه كفايه عليا مراتي دلوقتي
بريا. زوما بقا بتقول عليا طفله راحت عطيته ظهرها وقالت زعلت منك
حازم. قلب زوما اه طفله شوفي ي امي مره تصحيني وتكوب عليا مياه ومره صواريخ وبومب يرضيكي
مامت حازم. هههههههههههه بتصحيك ي حازم هيا غلطانه يعني
ملك. هههههههههه
بريا. تصدق أنه انا غلطانه ومش هصحيك تاني
مامت حازم. انا بقول خليك مع مراتك ومش مهم بيبي دلوقتي هههههه
حازم. شوفتي بقا أنه معايا حق هههههههه

 

بريا . حتي انتي كمان ي ماما اتفقتي مع ابنك عليا صحيح ما انتي أمه صح ي حماتي
مامت حازم. اهي قلبت اهي ورجعت لحماتي هههههههه
حازم. معلش ي امي شيلي معايا شويه هههههه
مامت حازم . حاضر ي ابني هههه
بريا. زوما
حازم. قلب زوما
بريا. متكلمتيش زعلت منك
حازم. وانا مقدرش علي زعلك ي قلب حازم وراح شالها واخدها في حضنه وباسها
ملك. اوبا الحب ولع شوفتي ابنك مش مكسوف مننا حتي
مامت حازم. ضحكت هههههه اه شوفت
حازم. واتكسف ليه هو انا شاقطها دي مراتي
بريا. حطت وشها في حضن حازم
ملك. شوفتي ي ماما قال البت مكسوفه يعني
بريا. جرا اي ي ملك
حازم. قلب زوما اهدي هيا بس غيرانه
بريا. اه معاك حق ي زومتي
ملك. زومتي طيب ي بتاع زومتي
انا هقوم بقا علشان امشي
مامت حازم. وحازم ما انتي قاعده
ملك. لا بقا اروح ل فهود حبيبي انا كمان هههه
بريا. طيب ي بتاع فهودك ههههه
حازم. طيب تعالي اوصلك انتي وعمر

 

ملك. طيب
بريا. زوما هاجي معاك
حازم. طيب قومي البسي وانا كمان
بريا . حاضر
وراحوا يجهزوا
وحازم اخدهم وراح يوصل ملك وعمر وهو بيوصلهم
لقي فهد وسلم عليه
حازم. اهلا ي فهد
فهد . اهلا ي حازم اهلا ي بريا
بريا. اهلا بيك
حازم. يلا ي بريا نمشي
فهد ما تتفضلوا ادخلوا
حازم. مره تاني يلا باي
فهد وملك باي
عمر. باي ي موزه باي ي خالو
حازم. ولا قولت اي
عمر. مقولتش حاجه خالث بقول باي
حازم. باي
واخد بريا ومشيوا
حازم. تعالي نقعد في مكان شويه وبعدين نروح
بريا . اوكي
حازم. وصلوا إلى مكان علي البحر والجو كان هادي وحلو

 

وحازم. راح يجيب عصير وقاعدوا
حازم. اخد بريا في حضنه ومكنش في حد الا هما
بريا. زوما
حازم. قلب زوما
بريا. احكيلي يومك كان عامل ايه في الشركه
حازم. كان ماشي كويس وبخصوص المدام بتاع امبارح ريان اخد الصفقه وكله تمام
بريا. امممممم
حازم. مالك
بريا. مفيش هو انت بجد مش عايز بيبي
حازم. لي بتقولي كده قصدك يعني علشان اللي قولته كنت بهزر بس وبعدين خلينا مع بعض شويه
بريا. طيب ي زوما
حازم. قلب زوما انتي بحبك
بريا. وانا كمان ي زومتي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى