رواية ملاك الغيث الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق أحمد
رواية ملاك الغيث الجزء السابع عشر
رواية ملاك الغيث البارت السابع عشر
رواية ملاك الغيث الحلقة السابعة عشر
فتح يوسف.. ايوه حضرتك مين
_موجوده مدام ملاك
ملاك من ورا يوسف بصدمه.. مراد
مراد.. اه مراد جيت عشان اخد حقي منك
ملاك.. نت عايز اي ابعد عننا بقااا انت ازاي خرجت اصلا
مراد.. لا مش هبعد ووهر*بت عشانك
ملاك.. يوسف
يوسف.. كان هيرد بس مراد رش علي مخد*ر
ملاك بصراخ.. يوسف لااااا
مراد بسخريه… متخفيش عليه اوي كدا المفعول بتاع المخد*ر ساعتين بس نكون خلصنا
ملاك.. ابعد ياحيو*ان
مراد.. بقولك اي انتي لو متظبطيش هظبطك انا
ملاك..ابعد عني بقا (وفضلت تعيط)
مراد.. لا وفري العياط لبعدين قربب منها ووو
الباب اتكسر وظهر غيث ومعا الحكومه
غيث.. مش قولتلك مش هسيبك
مراد.. مش هبعد عنها انتو فهمين
غيث.. ابعد عنهااااا
مراد.. م هبعد
غيث سحبو من قميصو.. مش قولتلك تبعد عنها
مراد… مش هبعد مش كل حاجه هتفضل ليك انا لي مبقاش زيك
غيث.. ابعد عنها احسنلك (وسلمو لي الظباط)
ملاك بخوف عل اخوها.. غيث يوسف مش بترد ليه
غيث.. اشش اهدي هو واخد مخد*ر
ملاك فضلت قعده جمب اخوها لحد مافاق
يوسف بخوف.. نتي كويسه
ملاك.. اه كويسه يحبيبي متخفش
يوسف.. شكرا خالص عل انك جيت ياغيث
غيث.. انا معملتش حاجه
يوسف.. أنتي كويسه
ملاك.. متقلقش انا كويسه
يوسف حضنها.. الحمدلله الحمدلله
غيث.. ينفع تسبني احكي مع ملاك شوي
يوسف.. طبعا
ملاك كانت خايفه بس حاولت تبين ان قويه
غيث.. مش كفايه كده
ملاك.. كفايه اي
غيث.. متستهبليش ياملاك
ملاك.. غيث انا مش هرجعلك تاني خلاص
غيث.. والله العظيم ندمت
ملاك.. هيفيد بايه الندم
غيث.. انسي
ملاك بسخريه.. انسا اي ياغيث انت بتقول ايه
غيث.. انا والله العظيم هبقي كويس انا بقيت كويس والله
ملاك.. مش هصدقك تاني ياغيث وياريت تبعد عني
غيث.. تمام ياملاك انا هبعد خالص
وخرج من البيت كله
ملاك فضلت تعيط
ويوسف كان حزين عل اخته
ملاك دخلت اوضتها وفضلت تعيط ونامت
اما عند غيث كان بيحضر شنطه سفره وكان بيجهز ف شنطه وهدومه وبعد مخلص نزل يتمشا شويا
غيث ف نفسه.. انا لازم ابعد لازم أبعد عنها عشان انساها انا تعبان اوي يارب
وفضل حزيين
اشرقت الشمس
غيث كان بيجهز كل حاجه عشان مينسهاش
رن عل يوسف.. يوسف انا مسافر انهارده مسافر لندن مش عايز حد يعرف ان مسافر
يوسف.. حاضر يحبيبي توصل بسلامه ياغيث
ف اللحظة دي دخلت ملاك.. هو غيث مسافر
يوسف بتوتر.. ها لاا دا وآحد صحبي اسمو غيث
ملاك بصراخ.. انطق يايوسف
يوسف.. بصراحه هو ومسافر لندن
ملاك لبست بسرعه وقالت… مسافر امتا
يوسف.. عل الساعه 1الضهر
ملاك.. فاضل ساعه يلهوي
وخرجت من البيت بسرعه
ملاك وقفت تاكسي
كان غيث بيلبس وبيجهز نفسه
وخلص لبس
وطلع عل المطار
كانت وصلت ف اللحظه دي ملاك
ملاك… غيث
غيث بص ورا لقي ملاك
غيث بزعيق.. عايزا اي ياملاك مش عيزاني ابعد انا اهو ببعد
ملاك بعياط.. متبعدش عني
غيث.. انا لازم امشي
ملاك.. انا مش هقدر اعيش من غيرك
غيث… بطلي تضحكي عل نفسك
ملاك بصراخ وزعيق.. انت اي ياخي انت مش بتحس انا بقولك مش هقدر اعيش من غيرك
غيث بزعيق اكتر… ونا لازم ابعد كفايه بقاا كفايه انا تعبت بقااا تعبت نتي ايييي
ملاك.. متبعدش عني ياغيث
غيث.. انا مش هقدر اعيش هنا اكتر من كدا
ملاك.. انا بحبك
غيث بصدمه.. نتي بتقولي اي
ملاك.. بحبك اي ارتاحت انا مسمحاك من زمان بس اعمل اي معنديش كرامة
غيث.. انتي بتقولي كدا عشان مسافرش
ملاك… غيث بطل هبل
غيث.. انطقي
ملاك.. اكيد لا انا بجد بحبك والله العظيم بحبك
غيث.. مم مش مصدق
ملاك.. هخليك تصدق
وحضنته جامد
غيث اتصدم من اللي حصل
ملاك.. امم صدقت ولا لسه
غيث.. هو نتي بجد بتحبيني
ملاك.. بموت فيگ
غيث.. ونا بعشقك
وحضنها ولف بيها
ملاك.. نزلني يمجنون
غيث.. ابدا لازم اروح بيكي للماذون كدا
ملاك.. لاا متعملش كدا
غيث.. ابدا
وصلو للمأذون ولقت اخوها والكل
ملاك.. نت كنت تعرف يازفت نت
يوسف.. عجبتك المفجاه
ملاك.. غلس
بعد فتره خلص الماذون ومشي
غيث.. اخيرا بقيتي مراتي رجعتي ليا تاني
ملاك.. اخيرا يحبيبي
غيث.. متيجي
ملاك بكسوف.. بطل قله ادب
غيث.. تعالي اقولك حاجه بس
ملاك.. بقولك ايه بطل الكلام دا
غيث.. يبت دا انا جوزك
وفضلو يضحكو
فات سنين وحبهم كبر وغيث بقا بيعشق ملاك وملاك كانت بنوته سمتها فاطمه وبقا عندها 5سنين
غيث.. فاطمه تعالي هناا بقا
فاطمه.. لااا
غيث.. تعالي شوفي بنتك يهانم
ملاك بطفوليه.. مالها بنتي يخويا
غيث.. شوفيها يختي
ملاك.. تعالي يبنتي
وفضلو يغيظو في غيث ويضحكو عليه
وغيث كان فرحان ان عمل عيله وحبهم بيكبر اكتر
واكتر
غيث.. يلا تعالو نتصور صوره للذكري
غيث قرب منهم واتصورو صوره للذكري وعاشو حياه سعيده
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الغيث)