رواية عشقت طفلتي الفصل الرابع 4 بقلم شروق عمرو
رواية عشقت طفلتي البارت الرابع
رواية عشقت طفلتي الجزء الرابع
رواية عشقت طفلتي الحلقة الرابعة
ف غرفة حور ❤
يوسف: ردي عليا يا حوري
حور: ها
يوسف: ها اي يحببتي موافقه تتجوزيني
حور بهزار: ممم لا طبعا
يوسف بغيره وعصبيه: لا ليه ها ردي ليه خلي ف علمك انتي ليا غصب عنك فهمه غصب عنك وغصب عن اي حد حور ل يوسف و يوسف ل حور خليها ف دماغك انتي ليا
حور قربت منها وحطيت ايدها علي وشه اهدا يحببي بهزر معاك انا بحبك ومستعده اكمل حياتي معاك وحور ل يوسف بس مش لحد تاني يحبيبي
يوسف بحب يلهوي عليكي يا حور وقعتي قلبي
حور بدلع: اممم لازم برضو
يوسف. انا همشي لحسن بدلعك ده هرتكب جريمه يحببتي
حور ضحكت بصوت عالي
يوسف. اممم كلها شهر وتبقي حرم يوسف بيه
حور بدلع.. اممم طبعا
يوسف. انا همشي يحببتي هشوفك بليل اول مرجع
حور: ماشي يا ابيه
يوسف: بلاش ابيه يحببتي
حور: تؤتؤ
يوسف: اممم هيجيلك يوم واخليكي تبطليها
حور: امشي بقا هتتاخر
يوسف: حاضر يحببتي بااي ❤
حور: باي ❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف منزل ليان
ليان بتكلم نفسها: يلهوي اي الواد الرخم ده بس اي مز ولا شعره الاشقر ياه ولا عيونه دول لونهم يحير
اوف بس بقا يا ليان عيب كده ((هبله 😂))
خبط الباب ف نفس الوقت
ليان: ادخل
الخدم: كامليا هانم مستنيه حضرتك تحت
ليان: تمام روحي عرفيها اني نزله
الخدم: حاضر ❤
ف الاسفل.
كامليا((والدة فهد وليان)): صباح الخير يا ليو
ليان: صباح الخير يست الكل ف حاجه
كامليا: لا يحببتي حبيت اطمن عليكي ونفطر مع بعض
ليان: حاضر
كامليا: لميس وحور عملين اي
ليان: كويسين ريحين مع بعض النادي النهارده وبعدين.انا عندي تدريب عشان المسابقه فاضل عليها اسبوع
كامليا: ربنا يوفقك يارب يحببتي
ونزل ف نفس الوقت فهد
فهد: صباح الخير يا ست الكل صباح الخير يا ام لسان(ليان))
ليان: استغفر الله العظيم هنبتدي بدري كل يحبيبي عشان مش تتاخر علي شغلك 😂
كامليا: خلاص بقا يا ولاد كلو بسرعه عشان مش تتاخرو
ف نفس الوقت نزل والدهم((حسين))
حسين: صباح الخير يا ولاد وقرب من كامليا وباسها من راسها وقال صباح الخير يحببتي
الجميع: صباح النور
ليان: استئذن انا بقا عشان متاخرش علي المدرسه
يوسف: خدي الخرس معاكي
ليان: حاضر
حسين: مع السلامه يحببتي
ليان: باااي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف فيلا السيوفي ❤
لميس: يله يا حور عشان مش نتاخر
حور: حاضر يله استني جايه
لميس: اوك هستناكي ف العربيه
لميس: ماشي
وراحت حور ل يوسف وخبطت بهدوء
يوسف: اتفضل
حور: ابيه
يوسف قلبه دق بسرعه اول مشافها:قلب أبيه
حور:امم بقولك بعد المدرسه هنروح النادي اناولميس وكمان عشان ليان بتدرب علي الحفله
يوسف بتفكير: اممم روحي يا حوري بس هبعت الحرس معاكو مش تتاخرو ها
حور بفرحه جريت وباست يوسف من خده وحضنته وقالت شكرا يا ابيه
يوسف بشوق: انتي بتلعبي ف عداد عمرك
حور بدلع: ومالو يا ابيه 😂
يوسف امشي يا حور بدل مفقد اعصابي ونرجع نندم
😂
حور: حاضر يا ابيه باي
يوسف.باي ياقلبي ❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف النادي ❤
حور: الواحد بقالو كتير اوي منزلش
ليان: مهو لازم تسمعي كلام ابيه يوسف ومش نتحرك
حور بزعل: اعمل اي انتي مش شايفه بيتحكم فيا ازاي ده حته لبسي بيقولي البس اي ومش البس اي يا ليان
ليان: يحببتي مش تحكم يوسف بيغير عليكي من اهلك حته هو بيعشقك انتي فكرك انو هو دلوقتي مرتاح ونتي ف النادي بلعكس هتلاقيه دلوقتي بالو مشغول وعمال يفكر
حور: امال هو نزلني ليه
ليان: عشان مش يخنقك يا حببتي
لميس: انتي عارفه ابيه يوسف مجنون بيكي من ونتي صغيره يا حور
ليان: المهم تعالو بقا عشان معاد التدريب خلاص بدا
البنات: اوك
ف صالة التدريب ❤
المدرب: انسه ليان معاد الحفله ان شاءلله بعد بكره مستعده
ليان: ان شاءلله
المدرب: تمام دلوقتي نعمل بروفا
ليان! تمام
وبدات ليان تتدرب غافله عن العيون اللي بتراقبها من بعيد وبعد انتهاء التدريب روحو البنات ❤
اما بقا ف صالة التدريب ❤
مجهول: عايز اعرف الانسه اللي ف الصوره دي مين
المدرب: مينفعش يا فندم دي متدربه عندي ومينفعش اطلع اسرارها بره
مجهول: انت متعرفش بتكلم مين
المدرب: لا محصليش الشرف
مجهول: انا مراد الانصاري
المدرب بخوف: مراد بيه اتفضل حضرتك وانا هقدملك كل اللي تحتاجه
مراد: تمام بسرعه
المدرب: الانسه ليان بنت رجل الاعمال المشهور حسين الاسيوطي متدربه هنا وعندها مسابقه بعد بكره
مراد بصدمه: ليان اي الاسيوطي بنت رجل الاعمال حسين الاسيوطي واخت فهد كمان
المدرب.ف حاجه يفندم؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفلتي)