روايات

رواية مأساة طفولتي الفصل الثاني 2 بقلم جيجي رمزي

رواية مأساة طفولتي الفصل الثاني 2 بقلم جيجي رمزي

رواية مأساة طفولتي البارت الثاني

رواية مأساة طفولتي الجزء الثاني

رواية مأساة طفولتي
رواية مأساة طفولتي

رواية مأساة طفولتي الحلقة الثانية

فتح عليها محمد الحمام فجأة
جنا بخضة وهى تخفى مفا،تنها بيدها : اى دا ي حمو مش تخبط قبل م تفتح عليا الباب مش كدا عيب
محمد بتوتر وهو ينظر لها بقذ،ارة : اى دا ي جوجو انتى بتتكسفى منى وبعدين انا ناديت عليكى كتير مردتيش فسمعت صوت المياه مفتوح قلت اتأكد انك انتى اللى ف الحمام
جنا بخجل طفولى : ماشى طب اخرج بقا ي حمو ع م اخلص والبس هدومى
محمد وهو ينظر لها بعيون تشع رغبة : ماشى هستناكى برة بس متلبسيش حاجة طويلة عشان الجو حر اووى وانتى مش هتستحملى الحر ده
جنا ببرأة : ماشى ي حمو اخرج بقا
….

 

خرج محمد وهو بانتظارها ف الخارج كان الشيطان يوسوس له بأبشع الافكار
كان متوتر للغاية هل يمكنه فعل هذا بها دون ان يتم كشفه او حتى دون كلامها هل ستسكت هى ان فعل بها شئ
ظل يفكر قليلا
الى ان خرجت جنا وهى تردى هوت شورت طفولى وبادى اطفال عليه رسومات كرتون
ابتلع محمد ريقه بتوتر من منظرها هذا
جنا بتلقائية : ها ي حمو فين عمتو مجتش معاك ليه
محمد : الدكتور قال هيحجزها ف المستشفى شوية كدا لحد م تصحى عشان ترجع تلعب معاكى وتعملك تسريحات ف شعرك وتبقى كويسة
جنا بحزن : طب انا عاوزة اشوفها ي حمو
محمد : طيب ي حبيبتى هنروح انا وانتى لها العصر تعالى يلا نلعب ع الكمبيوتر شوية
جنا بمرح : ماشى يلا
محمد : بس هتقعدى ع رجلى عشان تعرفى تكسبينى ف اللعبة
جنا بحماس : اشطا يلا ي حمو

 

فتح الكمبيوتر وظلا يلعبان وجنا جالسة ع قدميه كانت هى مندمجة ف اللعب ولكن هو كل تركيزة ف اشباع رغبته
محمد : بقولك ي جوجو تعالى نعمل عقاب اللى هيخسر هيتعاقب
يعنى انتى لو خسرتى هتبوسينى من هنا واشار ع شفتيه
وانا لو خسرت هجبلك عصير وشيبسى ومصاصة
ترددت جنا قليلا ف الاجابة : ايوة ي حمو بس انا اتكسف ابوسك من هنا
محمد: بتتكسفى منى انا ي جوجو مش انتى بتحبينى
جنا : ايوة بس
محمد : ي حبيبتى مفيهاش حاجة وبعدين لما تكبرى انا وانتى هنتجوز وهتلبسى فستان ابيض جميل
جنا بانبهار : الله بجد ي حمو هلبس فستان زى العروسة وهنتجوز انا وانت
محمد : اه ي حبيبتى شوفتى بقا انها حاجة حلوة
جنا : ماشى خلاص بس لو كسبتك هتجبلى عصير وشيبسى ومصاصة
محمد : طبعا ي ست جوجو انتى تؤمرى
ظلو يلعبون قليلا
محمد بهتاف : اوبا انا اللى فزت يلا ي لوزر عقابك

 

جنا وهى تغمض عينيها : اووف خلاص بس بوسة صغنونة اووى يلا بسرعة
اقترب محمد من شفتيها الناعمة البريىة واخذ يلتهمهما بقذ،ارة وبتقز،ز
جنا وهى تحاول التحدث وابعاده : ح حمو ابعد ا انا خا خايفة
ابتعد محمد عنها بصعوبة وهو يلهث
خلاص ي جوجو متخافيش انا هنزل اجبلك العصير والشيبسى والمصاصة
جنا وقد تلاشى خوفها تدريجيا : م ماشى ي حمو بس هاتلى عصير فراولة وشيبسى بالشطة
محمد : حاضر ي ستى انتى تؤمرى
……
بعد قليل عاد محمد ومعه العصير والشيبسى والمصاصة
محمد : جوجو تعالى يلا جبتلك اللى انتى عاوزاه
جنا بفرحه : هييه ميرسى ي حمو
محمد يلا اشربى وانا هشرب سجا،رة ف البلكونة ع م تخلصى
جنا :ماشى ي حمو
دخل البلوكونة وهو يفكر فيما سيفعله وقلبه ينبض بشدة

 

وهو يحدث نفسه : اكيد محمدش هيعرف ابوها وامها مسافرين وهى مش هتقلهم حاجة مبدهاش بقا
اطفأ سجا،رته ثم دخل وكما توقع
وجد جنا مغمى عليها
حملها ع السرير
ثم قام بخلع ملابسها باكملها والتردد بادى عليه
ولكن منظرها كان مغر،ى بالنسبة له
انقض عليها بكل وحشية وبدون رحمة وفقط كل م يفكر به هو اشباع رغبته
لم يهدأ من هجومه عليها سوى عند رؤيته منظر الد،م امامه فقط

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مأساة طفولتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى