رواية ظلم القاصرات الفصل الخامس 5 بقلم شيماء رمضان
رواية ظلم القاصرات البارت الخامس
رواية ظلم القاصرات الجزء الخامس
رواية ظلم القاصرات الحلقة الخامسة
وال قربت منها وضربتها قلم وقربت من ودنها متخفيش عليا كل ده عشاني وعشانك متقلقيش محدش هيقرب منك
وكملت بصوت عالي سعديه تسمعه لو اتدخلتي في اي حاجه تاني هزعلك فاهمه ولالا
ماجده فاهمه ودخلت الاوضه
سعديه كده احبك يلا ياحلوه نروح الكباريه عشان تستلمي الشغل
عند سلوي وحمزه راحو لدكتوره عشان يعرفو الحمل اتاخر ليه
الدكتوره مبروك هيا اصلا حامل
حمزه حامل بس مفيش اي اعراض
الدكتوره فيه حمل كده متحسش باي اعراض في اوله كده بس الحمل تمام الحمدلله محتاجه تغذيه
حمزه تمام شكرا يادكتوره
سلوي خرجت من عند الدكتوره مسهمه ومبتتكلمش
حمزه ساكته ليه
سلوي هقول اي
حمزه اي حاجه
سلوي مالوش لازوم اتكلم اصلا خلاص حملت وهولد وتاخد ابنك وارجع لابويا يبعني لحد غيرك
حمزه لمجرد الفكره اتنرفز وتعصب مين قالك اني هطلقك
سلوي يعني ايه
حمزه يعني خلاص انتي مراتي ومفيش حد هيلمسك غيري فاهمه
سلوي بس ناهد هانم
حمزه ناهد مالكيش دعوه بيها متتعمليش معاها خالص سيبهالي
سلوي حاضر
عند نوال راحو الكباريه صاحب الكباريه مازن
مازن هي دي ياسعديه
سعديه اه هي بس بقولك اي ترقص وتفتح لزباين بس
مازن بعيون كلها طمع بس برافو عليكي حلوه
سعديه طيب ايدك على المعلوم
مازن خدي مش خساره فيكي
سعديه اي دول دول خمس الف جنيه واتفاقنا مش علي دول
مازن مش لما ترقص واشوف المواهب ولا ايه ليكي 3الف جنيه كمان بس لما تشتغل وليكي كل شهر مني زيهم تمام
سعديه تمام ياخويا خد بالك من البت
نوال خالتي سعديه زي ما اتفقنا ماجده بره الموضوع لا تتباع ولا تيجو جنبها
سعديه طول ماانتي بتدخلي الفلوس هيا هتفضل بره الشغل سلام ياحلوه
مازن قام وقف ونوال رجعت لورا بخوف
مازن يلا عشان تجهزي وتعملي بروفه
نوال حاضر
مازن رحمه رحمه
رحمه نعم
مازن خدي نوال جهزيها وعلميها واعملي ليها بروفات عشان هتنزل الشغل اليله
رحمه تمام يلا يانوال
عند سالم
سالم هاتي ياوليه
سعديه خد دول 3000جنيه
سالم نعم مش كانو 8000 ولا هي نصبايه
سعديه لا ياخويا مش نصبايه انا خت2000وفاضل عنده 3000
سالم وليه مدهولكيش كل الفلوس
سعديه لما يجربها الاول
سالم يجرب اي ياوليه هيا تلاجه
سعديه يجرب شغلها ياخويا رقصها
سالم بس محدش يقرب منها اه رقص بس
سعديه لا خايف عليها اووي دمك حر ياخي
سالم لمي نفسك ياوليه انا خارج من وشك بوز فقر
سعديه روح الهي ماترجع
ناهد يعني ايييييه مفيش طلاق
حمزه هوا كده مش هطلقها بعد ماتولد وهتبقا مراتي ابو ابني
ناهد بس ده ابني
حمزه مسكها من فكها انا حمزه محدش يضحك عليا انتي خوفتي من العمليه ياهانم وقولتي هضحك عليه انتي والست هانم امي صح ياولدتي العزيزه
ام حمزه مهو هيا ياحمزه الي خافت
حمزه يبقا خلاص سلوي مراتي ام ابني والي يقرب لها هفرمه فاهمين ردوووووو فاهمين
الاثنين فاهمين
سلوي الو مالك ياماجده بتعيطي ليه حصل ايه
ماجده ابوكي ومرات ابوكي خلو نوال تشتغل رقاصه وانا خايفه عليها اووي
سلوي متخفيش ربنا علي المفتري حسبي الله ونعم الوكيل فيهم سلام ياحبيبتي دلوقتي هبقا اطمن عليكي تاني
سلوي قامت تشرب اي ده اي الجوع ده انا جعانه جدا هنزل اكل مهو لازم اغذي الي في بطني ونزلت تحت دخلت المطبخ وقعدت تاكل دخلت عليها ناهد مسكتها من شعرها
ناهد اوعي تفكري انك هتاخدي الجمل بلا حمل لوحدك
سلوي اتجرءت وقالت ولا تقدري تعملي حاجه حمزه مش هيسمحلك وهصوت والم عليكي الي في البيت
ناهد جربي كده استني اساعدك الحقوني الحقوني ياحمزه الحقني واترمت في الارض
حمزه جه جري اي في ايه
ناهد شوفت بنت الشوارع كانت بتخنقني الحقني بتقول انك هتبقا لها لوحدها
حمزه……
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ظلم القاصرات)