رواية عشق ليث الفصل العاشر 10 بقلم شهد وائل
رواية عشق ليث الجزء العاشر
رواية عشق ليث البارت العاشر
رواية عشق ليث الحلقة العاشرة
صلي وسلم على نبينا
عند الاحمدي
: الاحمدي:انا مسافر امريكا
: ميرفت:تروح وترجع بالسلامه
:بسمه:انا رايحه الكليه سلام
: الاحمدي: مصطفى فين
: ميرفت:مش عارفه
: الاحمدي: عمره مهيكون فتح بيت
: ميرفت:خلاص حرام عليك كفايه وحد مشي الاتنين وليث مشي وكمان يعالم مصطفى كمان هيمشي قبل ما تقول لي اطلع برا البيت قلبي وجعني علي ليث بي ياكل كويس نائم علي سرير ولا عل الأرض عاوز مصطفى وبسمه يكونوا زي ليث
: الاحمدي: خلاصتي لما ارجع نتكلم سلام
:ميرفت: قعدت علي الأرض عيطت علي جوزها وعلي بسمه ومصطفى وليث
🙂 الكاتبه: الي زي الاحمدي دا مش حاسس بل الدانيا يوم من الايام يرجع ندمان محدش هينفعك غير عيالكم ولا فلوس ولا اي حاجه البعد عن ربنا بيعمل أكثر من كدا ) نرجع لي الروايه
نروح لي بسمه ماشيه بل عربيه بتاعته
:السواق الخاص:تحبي اقف اجيب القهوه بتاعت يهانم
:بسمه:اوك
:حاسب
: السواق الخاص:انتي كويسه يهانم
:بسمه🥲:اه الحمدلله
الشاب الي سواق بسمه خبط العربية بتاعته
: الشاب بعصبيه😡:مش بي تعرفوا تسوق كويس تشتري عربيه لي
بسمه بعصبيه😡:معلش تعليمك وضحكت😂
(الكاتبه:جبهتك راحت المريخ يسطا 😂😂)
: الشاب:بت انتي عارفه بتكلامي مين
: بسمه:مين يخويا وزير الجمهورية ولا اقولك دا مش شكل وزير عارف الي بي طبل وراء الراقصه
:الشاب بعصبيه 😡:بروح امك بقا مش انا طبل يبقا انتي الراقصه
:بسمه 😯:انته قليل الأدب وعلي فقرأ مش متربي واهلك مش عرفوا ياربوك كويس
:الشاب: فعلان ماتوا قبل ما يا ربوني
: بسمه 🥲خجلت من نفسها من امتا يبسمه بتعيري حد باهلو:
: بسمه 😔🥲:انا اسفه مش كانت أقصد معلش مش كانت اعرف
: الشاب:ولا يهمك
:بسمه وبتشوف الساعه ف تليفون واتصدمت
:بسمه:يلهوي يشماتت أبله ظاظا فيا بسرعه يعم سيد هتاخر علي محاضرات
:سيد:حاضر يهانم
راكبت العربية ومشيت علي كليه
عند ريان داخل مركز الشرطة وهوا متعصب وداخل المكتب وجي علي كيان
: كيان بهزار 😂: ريرو حبيبت قلبي وحشتني يراجل
:ريان:ابعد من وش امي دلوقتي
:كيان:جرا اي يسوسن يختي جوزك زعلك تاني ارفعي خولع يبت
:ريان:شوفتي يختي راجل ناقص اه ياني اهي اهي
:كيان:معلش يختي كلاهم صنف وس**خ
:ريان:محساسني انك مش راجل
:كيان:لا بقولك انا راجل اوي قولي مين الي معصبك
:ريان:بنت انما اي صاروخ روسي بس لسانها طويل عاوز قاطعوا
:كيان 😂:احكي حصل اي يسطا
:ريان قال لي علي كل حاجه:بس حصل كدا
:كيان:يلهوي ههههه😂😂
:ريان:انتا بتضحك علي اي يهبل
:كيان: شكراً يا رجوله
:داخل العسكري
: العسكري:ياباشا السجين هرب
:ريان بعصبيه 😡:اي بهايم مش عارفين تشتغل بسرعه بلغ اللواء محمود فاروق بسرعه
:كيان:انا هروح اشوف هرب إزاي وشوف الكاميرا
: ريان: بسرعه وانته شوف البهايم الي كانت واقفه علي بسرعه يلا
فعلان العسكري مشي وكيان كمان
ف مكان تاني عند آسيا وماجد
: آسيا:هتعمل اي ها تنفذ امتا
: ماجد:بعد يومين
: آسيا با غل 😒:شاطر نفسي أشوفها مزلوله
: ماجد:اشمعنا يعني دي بتحبك
: آسيا:بسمه أجمل مني حته فل كليه الكل حبه حته الي بحبه بي حبه
:ماجد:مين حبيبك
: آسيا:مش لزم تعرف
:ماجد بياخد نفس من السجائر:معاكي حق خليني فنفسي وحبي
:عند آيات
: أيه: الحمدلله مش هتسبيني لما تتجوزي بعيد البيت جانب البيت آيات آيات
: آيات بتفكر في نفسها: جواز مصالحه طب بي حبني زي ما بحبو ولا مش عشاني عشان بابا اه دماغي
: أيه: آيات انتي يبت آيات يزفته مره وحد ايه رمت آيات من سرير علي الأرض
: آيات:اااااه دهري حرام عليكي منك الله حماره انا
: أيه وي ماتت ضحك😂😂:😂😂😂يلهوي بموت من الضحك
: آيات:طيب مش كدا
: أيه: عامله اكلمك لي وخد عقلك يكسب 😉يا جميل
: آيات:انبري ينبر
:هدي: أهدي اي شغل الطفل دا إياك انتي وهيا
: جميله:خلاص يختي معلشي
:سهر الصغيرة:خالتو آيات
: آيات:نعم يقلب خالتك
(الكاتبه:هسامي سهر سمسمه اوك)
:سمسمه:عمو ليت حلو اوي
: جميله:وه اياك عيب عليكي قليلت الأدب عيب
: آيات وضحكت:سبيها ليث جميل اوي
:ايه:وي اي كمان
: آيات:وكيوت
: أيه:امم
: آيات: عارفه الممثلين التركيين
: أيه: ايوا يولا العب
: آيات فكت لي نفسها:اي بس يبت
يتبع …
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ليث)