روايات

رواية عندما يعشق الاسد الفصل الرابع 4 بقلم موكة

رواية عندما يعشق الاسد الفصل الرابع 4 بقلم موكة

رواية عندما يعشق الاسد الجزء الرابع

رواية عندما يعشق الاسد البارت الرابع

رواية عندما يعشق الاسد الحلقة الرابعة

اسد اتصدم من الملاك اللي قعد قدامه
عشق تسرح شعرها اللي كان حرفيا واصل بعد خسـ. رها
اسد: هاتي انا اسرحهلك.
عشق: لأ شكرا انا اسرحه ولحدي.
اسد بامر: يلا.
عشق اول ما اشوفك كده خافت: اتفضل بس بعد كده ما تبصليش البصه دي.
اسد كان سرحان في الجميل الي قدمه اسد من دون وعي وبيقرب: انتي حلوة اوى يا عشق.
عشق من الخوف اديته بي القلم
اسد بعيون حمرا زي الدم و وبغضب كافي تخلي عشق تمـ. وت من الخوف: اي انتي عملتيه ده قده.
عشق: و و ال له م م ش ق صد ي ان ا ك ن ت خ ايف ه و ال له (والله مش قصدي كنت خايفه).
اسد وبيقرب منها: تؤ تؤ تؤ لزم يكون في عقاب.

 

 

اسد وبيقرب و قبلـ. ها قبلـ. ه عميقه.
عشق بخجل: انت قليل الادـ. ب أوي يا ابيه.
اسد: وانتي لسه شفتي حاجه المهم النهارده ام زياد مش جايه فانت بقا عليكي النهارده الغداء اوكي.
عشق: اوكي.
ومشي
عشق بصوت منخفض بتحط ايدها على شفايـ. فها: عايشه مع واحد قليل الادـ. ب.
___________________
مازن كان ماشي بالعربيه في الطريق وعمال يغني مع الاغنيه اللي كانت شغاله.
مازن: انا هشتري مركبه فضائيه وهسافر فضائيين اصلا مكمل بالصدمه حسبي.
______________
نغم: انا مش فاهمه ما كنا نعوض في الفاينل.
اسيل كانت معاها على التليفون: يخـ. رب بيـ. تك ما ده الفاينل
نغم: بنت انا عمري ما اتصلت بيكي وقلتي ليه خبر حلو طب بدا طيب قولي لي طيب طمنيني طيب على مستقبلي.
اسيل: لأ مش بدا بس هيبدا بعد خمس دقائق.
نغم: بنت بعد الامتحان ده ما تكلمنيش تاني ما تعرفيني ولا اعرفك.
اسيل: تعمل خير تلاقي شر المهم تعالي يلا بسرعه عشان بجد الامتحان هيبدا.
نغم: اوكي سلام.
نغمه بتعدي بس ما خدتش بالها من العربيه قالت: تحاسب يعمه.
مازن: انا برده اللعمه وله انتي لي ماشي تكلميني في التليفون.
نغم: لا والله انا اللي مشغل عماله اغني صح.
مازن: انتم ايه ده حتى الاغاني محسبني استغفر الله.

 

 

نغم: يا نهار اسـ. ود الامتحان.
مازن: لو تاسفتي هوصلك الامتحان.
نغم: انا اسفه وأنت كمان يلا اتسفلي.
مازن: أنا آسف يلا بسرعة اركبي.
___________♡___________
عشق وكانت مندمجه جدا مع الاغنيه هي واقفه في المطبخ عماله تعمل اكل.
اسد امسكها من ايديها: عشان لما اتهـ. ور ما ترجعيش تتكلمي.
عشق بخجل: ابيه بعد اذنك ابعد.
اسد اقرب واقبـ. لها قبـ. له.
عشق بغضب طفولي: والله يا ابيه قليل الادـ. ب اوى
اسد: كل اللي مستغربه انك لسه ما تعرفيش اسد المنشاوي.
عشق: يلا روح اقعد عشان احطلك الاكل.
قعد وحطيتله الاكل وكان اسد متفاجئ من طعم الاكل لان الاكل كان طعمه جميل جدا.
عشق دلق عليها الميه: انا قايمه اغيره
وطلعت
*طق طق طق*
اسد فتح
سمير: اسد يا ندل ما بتسالش على صاحبك.
اسد: سمسم عامل ايه.
سمير: كده سيبني وما تسالش عليا يا وحش.
اسد: ما تستـ. رجل يله مالك ولو ما سالتش يا عم انت اسال.
سمير بيبص ورا اسد: اوبا مين دي
اسد وبس واتصدم من اللي شافه وكمل بيصوت عالي: عشششقق.

 

 

اكيد عشق لابسه لبس مكشوف خالص.
عشق فجاه اول ما شفت سمير كانت مفكره اسد بس.
شدها من ايديها وطلعها على الاوضه.
اسد وبيرميها في الارض: اياك تتحركي من هنا همشي الراجل وجايلك
فعلا اسد عمل كده وطلع عليها تاني

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عندما يعشق الاسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى