رواية عشقت صقر الصعيد الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت صقر الصعيد البارت السابع
رواية عشقت صقر الصعيد الجزء السابع
رواية عشقت صقر الصعيد الحلقة السابعة
صقر بزهق وعصبيه.. رحيل هي شكلها ليله مش هتعدي انا سايبلك الاوضه خالص وهنام بر تصبحي على خير
رحيل مردتش وصقر اخد بطانيه وطلع قعد علي الكرسي اللي قدام الاوضه وفرط البطانيه ونام
رحيل بحزن… ماشي ياصقر ونامت
رحيل نايم وحست بحد بيتحرك جنبها
رحيل بزعيق… صقرررررر
صقر حط ايدو علي بوقها…. هس هس
رحيل وهي مبحلقه عينها.. هو انت ياز. فت
صقر… اتلمي واه انا
رحيل… وداخل الاوضه بتتسحب ليه كدا زي الحر. امي
صقر وهو بيتلفت حوليه وبيتهته في الكلام… ها لا ولا حاجه بس
رحيل… بس اي انطق اخلص
صقر بعصبيه… اقول براحتي وجيت عشان مش عارف انام بر وهتخمد هنا ها اسكتي بقا
رحيل… اطلع بر ياصقر عشان مينفعش تنام معايا في نفس الاوضه
صقر… ياشيخه اتنيلي يعني هو انا هغت. صبك بلا كوسه دانتي شبه ممدوح صحبي الله يرحمه
رحيل بعصبيه… لا وحيات امك
صقر عينه احمرت واتعصب جامد وبيدوس عليه ايدو وعروق ايدو بنات
رحيل بصوت واطي… يالهووي هيعملني كفته دلوقتي يخربيت امك يلساني ربنا يسترها يارب
رحيل… صقر اسفه والله قولت غصب عني
صقر بعصبيه… عارفه لو مش تعبانه كنت خليتهم كفنوكي مكانك
رحيل… انا اسفه
صقر مردش عليها وراح طفي النور ورقد علي السرير الصغير اللي جنبها في الاوضه
رحيل… الحمدلله يارب عدت علي خير
صقر وهو راقد ومديها ضهرو… بطلي كلام ونامي مش عايز اسمع صوتك خالص
رحيل… حاضر حاضر ياكبيره اهو هنام وشدت البطنيه وحطتها علي دماغها
االفجر رحيل سمعت صوت الفجر وقامت
رحيل… هو لسه الفجر بياذن وبتبص جنبها ملقتش صقر نايم علي السرير
رحيل بخوف عشان النور مكنش منور بس كان في شعاع بصيت من الشباك… صقر صقر انت فين صقر وبتبص لاقت صقر داخل بيهزر هو والممرضه
صقر… كويس انك سمعتي كلامي وجيتي معايا
الممرضه بضحك… هههه اه لو مرحتش اصلا مكنتش عارفه اي هيحصل بس انت كنت جامد بصراحه
صقر… ههه لا والله وفتح النور بيبص لاقي رحيل قاعدها علي السرير
صقر… بسم الله الرحمن الرحيم انتي صحيتي ليه وايمتا
رحيل مش بترد عليه
صقر… رحيل مالك مش بتردي ليه
رحيل بعصبيه… صقر عايزه اروح دلوقتي
صقر… انتي مجنونه تروحي فين دلوقتي لسه بدري مش هنلاقي عربيات وكمان العربي بتاعتي زين خدها وهو مروح
رحيل… ماليش فيه اصرف عايزه اروح دلوقتييييي
صقر بعصبيه… رحيل بطلي جنان عشان مش طالبه جنان هي
رحيل بزعيق… اه فعلا عشان مش فاضي ولا عشان الاستاذه واقفه وخايف علي مشاعرها
صقر بعصبيه… رحيل بطلي هبل انتي اي اللي بتقوليه ده مافيش حاجه بيني انا ورشا
رشا… صقر اهد رحيل مالك واهدي بس الصبح يطلع وتروحي
رحيل… انا مكلمتكيش انتي يبقا تسكتي خالص واطلعي من هنا
صقر… تطلع كيف لازم تديكي الحقنه بتاعتك والعلاج
رحيل… وانا مش هاخد علاج انا ولا هاخد حقن
صقر بغضب وشده… رحيل وقسم بالله لو مخلتيها ادتك الحقنه والعلاج لا اخليها تمشي واديكي انا الحقنه
رحيل.. مستحيل اي السفا.. له دي
صقر… اخلصي هتخليها تديكي الحقنه ولا ادهالك انا اخلصييي وشخط فيها
رحيل وهي عينها بدمع… اطلع بر طيب خليها تدهالي
صقر.. ايو كدا شاطرها رشا لو عملت حاجه نادي عليا وانا واقف بر
رشا… تمام ياصقر اطلع انت
رحيل بصت لصقر وعينها كلها مليانه دموع صقر بصلها وطلع
رشا… يلا يارحيل
رحيل… حاضر
بعد شوي رشا طلعت
صقر… ها خدت الحقن والعلاج
رشا… اه خدتهم براحه عليها مش كدا
صقر… دي مينفعش معاها براحه عشان دماغها ناشفه خالص
رشا… براحه برضوا انا اختك يعتبر عشان متربين مع بعض و يامااا امي كانت بترضعك معايا يعني اخوات وعارفه صقر كويس
صقر… حاضر يلا روحي نامي شوي عشان الصبح قرب يطلع وشكرا
رشا… شكرا علي اي رحيل يعتبر بنت عمي زيك يلا اسيبك سلام
صقر… سلام
صقر دخل لاقي رحيل راقدها ومدي ضهرها لصقر بس عماله تعيط بصوت واطي راح هو رقد علي السرير ونام
ــــــــــــــــــــــ الصبح
مكرم… سوسن زين راح ل صقر
سوسن… اه وزمانهم جاين كمان في الطريق
مكرم… تمام جهزي بقا كل حاجه عقبال ميجوا
سوسن… حاضر
زين… صقر بس الممرضه دي هتقعد كام يوم مع رحيل
صقر… رشا هتقعد معاها اسبوع زي ما الدكتور قال
رشا… ليه هو انا هضايقكم في حاجه
زين… لا عادي بس بسال بس رحيل مالك ساكته ليه كدا ومديه وشك للشباك من وقت مطلعنا من المستشفي
رحيل بحزن… ها لا عادي بس امشي بسرعه عشان عايزه ارتاح
زين… حاضر وبص لـصقر وبصوت واطي مالها
صقر بص عليها من جنب عينه… معرفش
زين بستغراب… تمام
وصلوا البيت
صقر جه يسند رحيل عشان يدخلها جو
صقر… هاتي ايدك عشان تنزلي
رحيل مبصتلوش… زين خد هنا
زين… اي ياروحي
رحيل… تعال اسندني عشان ادخل
زين… حاضر تعالي ومسكت ايد زين وزين سندها ودخلوا واسبه صقر واقف مكانه
صقر وهو بيجز علي سنانه من الغضب.. ماشي يارحيل
رحيل دخلت سلمت علي الكل وطلعت اوضتها
سوسن جايبه الصنيه وعليها اكل ودخلت عند رحيل الاوضه… حبيبتي يلا عشان تاكلي رحيل مسحت وشها بسرعه
سوسن… مالك بتعيطي ليه
رحيل… ها لا مش بعيط
سوسن… احلفي
رحيل… والله مافيش حاجه
سوسن… طيب يلا عشان تاكلي
رحيل… مش جعانه بس اطفي النور عشان عايزه انام ورتاح
سوسن… لازم تاكلي
رحيل بحزن… مش قادرها ارجوكي سيبيني ارتاح
سوسن.. حاضر وشوي واجيلك وخدت الاكل ونزلت كان الكل قاعد بياكل
مكرم… اي ده يعني الاكل زي مهو
سوسن… مش راضي تاكل مش عارفه مالها من وقت مجت من المستشفي وهي حاسه انها زعلانه
زين.. فعلا حتي وقت العربيه برضو بس سالتها قالت مافيش حاجه
الجده… صقر رحيل مالها
صقر… معرفش وهاتي يامرات عمي الاكل انا هطلعلها
سوسن.. خد اهو يابني
صقر خد الاكل وطلع لـرحيل وخبط علي الباب
رحيل… سيبوني عايزه ارتاح
صقر فتح الباب ودخل
رحيل… اطلع بر عايزه انام
صقر مردش عليها وراح قعد حنبها علي السرير
رحيل… بقول عايزه انام
صقر مسك المعلقه وملها شربه وحطه عند بوقها
رحيل… انت مش بتسمع مش هاكل وعايزه ارتاح
صقر… افتحي بوقك اخلصي
رحيل… مش جعانه
صقر بعصبيه وزعيق… اخلصي افتحي بوقك
رحيل فتحت بوقها بخوف من شكله
الجده… ولا زمان يارشا يابنتي
رشا… قولي للزمن يرجع ياجدها والله ايام كانت حلو اووي وانا وسطيكم
الجده… فعلا ايام كانت حلو
سوسن… شرفتينا يابنتي واتشرفنا بمعرفتك
رشا… الشرف ليا انا ياطنط والله
صقر… يلا الحمدلله خلصتي يلا ارتاحي بقا
رحيل متكلمتش ومبصتلوش
صقر قام ومشي ولسه هيفتح الباب
صقر… رحيل علي فكرا انا ورشا مافيش اي حاجه بينا خالص واللي في عقلك ده تنسي عشان هي زي اختي وحتي انتي كمان بفكر فيكي كا اخت وبس سامع اخت وبس وفتح الباب وطلع
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت صقر الصعيد)